TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- zusjes ghehehehe
Pages (16): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »
23 is geen probleem hier 
mijn doelgroep is 12-80

| quote: |
| Originally posted by Optimus mijn doelgroep is 12-80 ![]() ![]() ![]() |
14/15 is mooie leeftijd voor mij,
ik wordt over 3 weken 17 
| Originally posted by TimeportE mijn zus is 23 dus dat valt buiten de vraag-groep! |

| Originally posted by Optimus mijn doelgroep is 12-80 ![]() ![]() ![]() |

| Originally posted by Jappio John?? |
| Originally posted by Flippe 14/15 is mooie leeftijd voor mij, ik wordt over 3 weken 17 |
Jappio > Jij hebt idd wel een leuk zusje

Het heeft ff geduurt, maar hier dan een paar pics van mijn zusjes 
Foto's zijn beetje brakke quality, maar komt door pleuris digicam van ouders...

Hier had die linkse (Juliet) nog een beugel en die is dus bezet, de rechtse Jorien is nog vrij 

Vind zelf deze best wel sweet... 
Die voorste is dus vrij, dus alle blonde kerels die denken gras te kunnen maaien..... 
Enne DanceTrend gaan we nu ruilen

| Originally posted by Dr. Kuipers Het heeft ff geduurt, maar hier dan een paar pics van mijn zusjes ![]() Foto's zijn beetje brakke quality, maar komt door pleuris digicam van ouders... ![]() ![]() Hier had die linkse (Juliet) nog een beugel en die is dus bezet, de rechtse Jorien is nog vrij ![]() ![]() Vind zelf deze best wel sweet... ![]() Die voorste is dus vrij, dus alle blonde kerels die denken gras te kunnen maaien ![]() |
| Originally posted by basvh als je ze nou meeneemt naar impulz kunnen ze bij mij blijven slapen aangezien ik 10 min vanaf de brabanthallen woon |
Post ik met m'n dronken kop ook nog ff m'n ene zus, die ander komt morgen nog, heb geen zin om mn computer door te spitten daarvoor

Dat ben ik dus op kwontakt met m'n oudste zus (25) - nog met dank aan Smirnoff 
Tjerk jij gaat je zus ook laten zien!!!!!
En Jorien Jorien Jorien laatjtietenzien!!!!! (gimme her number!!!!)
Heee Kuipers, neem je ze ook mee naar Qlimax??? Twee voor de prijs van 1?

Waar blijven de andere foto's, leeftijdscategorieen doen we niet aan en we zijn ook niet bang voor meidjes die nog niet op hun mondje zijn gevallen, foto's bijten nl niet 
Dus POSTEN met die hap!
| Originally posted by TimeportE http://www.tranceaddict.com/forums/...ighlight=welkom die moe je doorlezen om te snappen.. |

jawel joh, die stond in een andere thread
f zoeken waar, post m strax wel ftjes na t douchen
dus alle blonde kerels die denken gras te kunnen maaien..... ![]() |

| Originally posted by Mr Zimz maar wil ik wel de zekerheid dat haar "gras" ook gemaaid is ik ga me niet zomaar lopen inspannen natuurlijk. Kun je me daar misschien iets meer over vertellen ? |
| Originally posted by eieregooie Whahaha! Ik dacht dat jij meer voor "natuurlijk kaal" ging??? |
Whehehe...
| Originally posted by Jappio pedo alert pedo alert pedo alert |

| Originally posted by Optimus jawel joh, die stond in een andere thread f zoeken waar, post m strax wel ftjes na t douchen |
Omdat Zip een faalhaas is en is gaan slapen aan mij nu de eer om de fotow van dit wonderschone, superlieve, VRIJGEZELLE!!! meisje aka Zip's zussie te posten
Gelukkig heb ik haar al geclaimed op de eerste pagina van deze thread
Grtz!
| Originally posted by Optimus jawel joh, die stond in een andere thread f zoeken waar, post m strax wel ftjes na t douchen |

| Originally posted by Eieregooie Gelukkig heb ik haar al geclaimed op de eerste pagina van deze thread |
| Originally posted by Flipper01 Bij deze claim ik de tweede plaats!! |

10 schaap
| Originally posted by Chicane 10 schaap |