TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Armin Only - Review!
Pages (7): « 1 2 3 4 5 [6] 7 »

Posted by Cosmic on Oct-28-2002 10:18:

quote:
Originally posted by Optimus
whehehe, ik had ook tentamen, heb m net genmaakt

Das een lekker begin van de week, meteen tentamen op maandagochtend......

//off topic: welke opleiding doe je eigenlijk?//

Posted by Opti on Oct-28-2002 11:07:

Communicatie 2e jrs

Posted by Robert on Oct-28-2002 11:27:

waar?

Posted by Opti on Oct-28-2002 11:32:

quote:
Originally posted by Robert
waar?

in Den Haag

Posted by Flipper01 on Oct-28-2002 11:35:

quote:
Originally posted by Donna
...toen ik naast armin stond om m een dolfijntje met lichies te geven *niet eerlijk*....

Ik vind dat we met een aantal Ta-tjes toch wel erg gezellige feestjes hebben lately,till capital mates

Wat boft die Armin weer zeg!!!

Ik heb echt zo'n zin in Capital!! Zeker omdat ik dit feestje heb moeten missen..

Posted by Robert on Oct-28-2002 12:03:

quote:
Originally posted by Optimus
in Den Haag

haagse hogeschool?

Posted by Opti on Oct-28-2002 12:13:

nee, bij Inholland (voregere Ichthus)

hoezo?

Posted by Robert on Oct-28-2002 12:28:

vroeg ik me af. nevermind.

Posted by kolkiewolkie on Oct-28-2002 13:02:

Love

zo, kheb deze draad tot het laatst bewaard om te lezen en ik moet zeggen: ik ben ontroerd . zoals in de andere draad te lezen is BEN ik nog thuis gekomen, maar vraag me niet hoe. khad me parents al gezegd dat het laat kon worden (uur of drie) dus no worries daar. kwas echt TE vaag om de compu nog aan te zetten gisteravond. twas iig echt MEGAGRUWELONWIJSBELACHELIJKGIGABRILJANT, maar 1 opmerking:

JULLIE VALLEN ME TEGEN MENSEN!!! . dat om half 9 ouwe tijd de meesten gewoon al weg zijn!! daarvoor ga je toch niet naar TWAALF uur armin . want om half negen heb je nog 12 - 8.5 = 3.5 uur armin te gaan . daarvoor ga je normaal al op stap!

magoed, in dat opzich: respect 2 donna, RV, optimus (jullie waren ook al aan het einde om een uur of 9) en nog meer 2 new wave: een hele nacht hard werken en toch doorgaan (y) TOP! (overigens ook wel dank aan de rest voor de topnacht

magoed, ik ga es offline een stevig report tikken ofzo, ik leef iig nog.

Posted by Donna on Oct-28-2002 14:04:

Ja vond ik zeer zeker ook enorm jammer kolk dat er weinig mensen de volle 12 uur bleven,had eigenlijk meer diehards verwacht hiero
Maar ookal was t zwaar at the end,t was zekerrrr de moeite waard om enorm hard naar de klote te gaan,hij doorgaan,wij ook doorgaan!:P
Gelukkig dat je heelhuids thuisgekomen bent

Posted by Glaniskanis on Oct-28-2002 14:46:

In dit geval hebben we 1.5uur gemist
Hij zou tot 10uur eigenlijk (achteraf bleek dus dat we 3uur hebben gemist dan, omdattie tot 11:30 doorging)
van 11 tot 10 was die nacht namelijk 12uur (wintertijd)
Maar jullie hebben wel gelijk
Dat is natuurlijk jammer

Maar echt zin om 3uur smiddags thuis te komen had ik ook niet, en ik was nogal redelijk brak aan het worden op dat moment
Ziehier mijn redenen

Greetz,
Glaniskanis

Posted by Eye-Riz on Oct-28-2002 14:50:

quote:
Originally posted by Flipper01
Oh nee toch?? Ik hoop niet dat de arme jongen verkracht is door aanntal bi-sexuele kinky partybabes..

nee, die waren de avond ervoor ook al wezen feesten in Utrecht, en hadden nu dus geen puf meer om ook maar een vinger (of wat anders ) naar Kolkie uit te steken!

Posted by Jappio on Oct-28-2002 16:55:

quote:
Originally posted by Eye-Riz
nee, die waren de avond ervoor ook al wezen feesten in Utrecht, en hadden nu dus geen puf meer om ook maar een vinger (of wat anders ) naar Kolkie uit te steken!

Foto's?

Posted by Yarnie on Oct-28-2002 17:12:

Was wel weer een top feestje in de eau
Tja alleen op het laatst een beetje brak...
moet de rest van de week ook nog een beetje normaal doorkomen
Maar hij draaide wel lkkr bekende nummertjes erdoor
Op het begin was het nog een beetje druk maar later kon je ook goed vooraan staan...maar hoeveel waren er op het laatst nog..zullen er toch wel niet zo heel veel meer zijn geweest?

Posted by Eye-Riz on Oct-28-2002 17:22:

dr zijn wel foto's gemaakt, maar ik denk niet van die hoogpotige blonde met dat rode satijnen jurkje tot net onder dr billen die even later met twee kerels gesandwiched in de darkroom stond/lag, rollebolde

Posted by Opti on Oct-28-2002 17:34:

quote:
Originally posted by Yarnie
maar hoeveel waren er op het laatst nog..zullen er toch wel niet zo heel veel meer zijn geweest?

echt tot het aller aller laatst?
denk een mannetje of 30-40?

Posted by Chicane on Oct-28-2002 18:45:

Ei, dit ben ik tijdens Armin S�o�l�o�:

Ik ben de linker dude, de andere 2 komen van RMF forum (Judge Jay en In-ter-Dance)

was echt top... jammer dat ik je niet gesproken heb

Posted by Flipper01 on Oct-28-2002 22:02:

Weet iemand misschien al een site of FTP waar de set van Armin gedownload kan worden?? Ik zie nl zojuist op de TA-hub dat hij wel al gereleased is (alleen nog niet helemaal gedownload door diegene)

Posted by Donna on Oct-29-2002 00:43:

Hey Paul,jij heb ook een sterretje:P
Moet ook nog ergens een pict van mij zijn met zo'n ding,made by a noor geloof ik

Posted by Chicane on Oct-29-2002 01:28:

quote:
Originally posted by Donna
Hey Paul,jij heb ook een sterretje:P

Ja, roelerend waren die dingen he? Echt super, beelde heel goed het sfeertje daar uit. Jammer dat ik je pas halverwege de nacht tegenkwam

Posted by tijs08 on Oct-29-2002 19:28:

pics van Armin, RV & beetje van Donna

Ik & Dave (303 ...btw het was er WARM!!

Posted by Opti on Oct-29-2002 19:30:

Smiling Frog

foto van afgelopen zaterdag ik kijk een beetje raar, volgens mij had ik toen last van tranende ogen ofzo?

Posted by Opti on Oct-29-2002 19:50:

Cool hier zijn de foto's die Tijs bedoelde

natte okseltjes Tijs

Freejack & RV

Posted by kolkiewolkie on Oct-29-2002 21:13:

Drunk hier is ie dan

Zoooooooooo, eindelijk een report van moi . theeft ff geduurd, maar hier is ie dan

Om kwart over 7 op de trein dat prachtige dorpie van mij gestapt met best wel een neutraal gevoel. Soms heb je dat euforische voor de tijd al, maar deze keer dus niet. Na twee (!!) minuten wist ik al dat ik iets vergeten was voor onderweg�. Iets te lezen. SHIT SHIT SHIT, 3.5 uur alleen reizen� pffffffff. Magoed, het idee dat ik helemaal alleen op pad was stoer genoeg om me op de been te houden . Op station Almelo stonden nog wat lui waarvan duidelijk was waar die naartoe zouden gaan: de HMH. Herkenbaar aan normale partywear met daaronder een stel afgetrapte nikes . Khad op dat moment echt zoiets van, HMMMM, waarom heb IK daar nie voor gekozen eigenlijk . Een uur later was me duidelijk waarom. De trein was inmiddels echt met 50% gevuld met volk voor de HMH en ASOSOCIAAL DAT ZE WAREN. Radio (radio ja) snoeihard aan, schreeuwen, bleren enz. enz. echt van dat niet-relaxte volk. Je kon ook echt zien dat iedere niet-hardstyler zich groen en geel ergerde. Magoed, in Amersfoort mocht ik eruit en de rest van de reis verliep zeer voorspoedig. In de tram nog wat gebabbeld met lui die ook naar de eau gingen en om iets voor 11 stond ik voor de eau: precies op tijd dus .

Dr stond al een flinke rij en om 1 of andere wazige reden was Armin al WEL bezig, maar ging die fokking deur maar niet open uiteindelijk was ik om 23.20 binnen en werd ik vrijwel direct aangesproken door Glaniskanis (Vertel volgende keer es dat je ook komt, treinen we samen man!) en zn maat. Nog wat rondgekeken, ff de plee-met-kapotte-deurhendel bezocht en toen maar met glanis de dansvloer opgegaan die al redelijk gevuld begon te raken. Armin was (uiteraard) al weer goed bezig met weliswaar wat rustige, maar allesbehalve saaie platen (alvast de vraag van dr. Kuipers beantwoordend). Inmiddels had ik al een flinke op mn smoel, komt die gek van een New Wave op me afgelopen met een camera!! Nou heb ik dus de neiging dan standaard die twee middelste vingertjes van me handen op te steken en dat deed ik nou dus ook . sorry m8 . Op dat moment dus al twee TA�s gezien waarvan ik nie eens wist dat ze zouden komen !!

Daarna maar ff een rondje gelopen en ff naar buiten gekeken waar nog steeds een fikse rij stond terwijl de eau echt al behoorlijk vol begon te raken en waarmee het aantal MIETERS MOOIE VROUWTJES ook toenam. DAMN DE DAMN, ik kan met niet herinneren wanneer ik op een feest zon hoog percentage sweet females gezien heb zeg - - !!!!!!
van alles wat en het mooiste was nog dat ze mijn inmiddels niet meer van mijn smoel af te meppen grijns ook waardeerden (dwz ze begonnen spontaan zelf mee te glimlachen . Super. Waren alle vrouwtjes hier in het oosten ook maar zo mooooooooooi (*Dreeeeeewls over keyboard*)(en werkte die glimlach hier ook maar zo aanstekelijk ). Tijdens 1 van die rondjes kwam ik ook vrij snel eiergooie en access tegen en daar nog ff, voor zover mogelijk een babbel en wat gein mee gehad over de mannelijke dansers die op dat moment de blokken bezetten :
1: niet professioneel, superfanatiek allerlei wazige moves makend alsof die dr heel wat van kon maar: zoooooooooooo uit de maat!! (ga dan niet op zon blok staan denk ik dan)
2: off. Eau-danser met een veeeeeeeeeeeels te strakke pants aan waardoor zn stijve leuter zichtbaar was *BLECH! * . was ook meteen het grootste minpunt van de avond en eigenlijk gewoon humor .
Daarna ff met eiergooie en access een pilsje/cola meegepakt in die lounge boven. Raar trouwes dat daar nou een andere dj stond te draaien, vond ik ERRUG jammer want ff relaxen op de tunes van AvB is dr dan niet bij. Was bij PvD beter geregeld. Bij dat gemis toch maar weer terug naar het balkon gegaan en daar echt genoten van de ene naar de andere heerlijke superplaten en met de wetenschap dat dit semi-orgasme nog een uur of 10 door zou gaan...WOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOW Op dat balkon kwam ook Donna nog voorbij gewandeld evenals Jappio en Lex (cool dat je dr toch was man!) en daarna in me uppie verder gezocht naar Optimus en RV (uiteindelijk gevonden). Het gevoel van: nothing is gonna ruin this night leek overwinnelijk�..

Rond (teringjantje, in Word is mn report nou al 1 A4tje) 4.00 had ik net mn pilsje op toen ik eiergooie wederom in de lounge tegenkwam die me dr nog 1 aanbood en die ik uiteraard accepteerde. Maar (sorry to say mate, kwaardeerde um opzich wel) WAT VIEL DIE SLECHT ZEG!!! Oooooooooooooooooooooooooooooooow ow wat kreeg ik een last van mn maag. Kheb daarna echt meer een uur in de andere zaal gezeten/gelegen/brak geweest. Tjongtjong, nie flex meer. Wat ook niet meehielp is dat nou net op dat moment ik die barriere tegenkwam waar ik altijd ff doorheen moest en 5 meter van je af je ook luitjes ziet kotsen. magoed, om 5.00 ofzo mezelf toch maar weer omhoog geheisd, door de zaal gevuld met lekkere vrouwtjes en VEEL chinezen (das volgens mij dus de hardhousezaal, die chinezen lijken dat echt ubervette shit te vinden, wie draaiden daro eigenlijk??) naar de rest van de TA�s gegaan waar ook tijs08 was (nog nie eerder tegengekomen die avond). Die zere maag bleef me maar opbreken en net toen ik maar naar de plee wilde gaan kwakt die gek van een armin king of clubs � revelation (airwave remix) erin!!!!! DAMN DE DAMN, dat helpt zeg, ooooooeeeeeew, wat een plaat wat een plaaaaaat is dat!!! Daarna toch maar ff een bezoek gedaan aan de plee en daarna voelde ik me echt TOP TOP TOP!!!!! Conclusie: music + plee works healing . Armin Bllleeeeeeeeeeeeef maar toptunes en megaclassics erop gooien en het partygevoel haalde echt het niveau van de allerbeste parties dit jaar en ging er zelfs overheen!!!! Vraag me niet welke platen die erop kwakte (daar ben ik op zn zachtstgezegd niet echt een expert in) maar het klopte gewoon allemaal!!!! Heerlijk heerlijk HEERLIJK! Ondertussen kwam ik New wave en optimus ook nog tegen die allemaal lui stonden te interviewen en ook ik was de klos (je bent er geweest als het wordt uitgezonden Tim ).

Het moment was inmiddels daar om een lekker hapje te gaan eten. Dacht ik. NOU MOOI NIET DUS, want een 1 of andere kanarie had bedacht op 7 uur or so de keuken op slot te kwakken . Ik kan me echt geen dommere actie bedenken dan op een feest wat nog 4 uur aan de gang is de KEUKEN dicht te doen, magoed. Om even wat afwisseling te hebben nog maar even naar (zo noem ik um ff, correct me if I�m wrong) de hardhouse-zaal geweest en daar werd echt lekker gedraaid. Verbazend gewoon hoe die chinezen daar op los gaan. Kzat er op 1 van die captainseats en ik voelde mn oorvliezen gewoon trillen (ik zat dr een stukkie vanaf) en er stond gewoon zon vrouwtje VLAK VOOR DE BOX!! Ik kan me nie voorstellen dat die nog wat hoort op dit moment.

Toch maar weer terug gegaan naar de �main� en daar heerlijk gefeest totdat glaniskanis met de verbazende opmerking komt (om 8.30): �chicane wil naar huis, en het leek ons een goed idee om dat ook maar te doen� . mijn reactie hierop moet zoiets geweest zijn van: ben jij nie goed wijs ofzo, hijs nog 3.5 uur van zn einde af man! Dat volk was dus weg (helaas, twas gezellig) en toen kwam ik dr achter dat ook jappio, lex, eiergooie en access EN arminaddict tijs08 al weg waren o_0.

WAT IS DAT NOU MENSEN! Je gaat toch nie naar TWAALF uur armin als je naar 6,7,8 uur alweer weggaat magoed, ieder zn ding zal ik maar zeggen en gelukkig garandeerden donna, RV en optimus dat ze tot het einde bleven J . excellent.

Zo gezegd, zo gedaan, met een flink gereduceerde groep TA�s nog flink zitten feesten hoewel de clan er al behoorlijk doorzat, hielden de tunes van armin ze goed op de been top top TOP dus. Kweet niet welke platen allemaal voorbij kwamen, maar zoooooooooo goed allemaal!! Ik kan me nog vaag herinneren dat armin o.a. orange theme draaide, en eveneens (maar al eerder) pulsar � cloudwalking (dubbink, DOWNLOADEN DAT DING!) en zon plaat waarop airwave nogal wat commentaar heeft gekregen dat die zoveel op die remix van revelation leek. Iig HEERLIJK SPUL allemaal!!

Inmiddels was het al flink leeggelopen en was er nog 100 man of nog minder die duidelijk niet van plan waren voor het einde weg te gaan . Daar ook Armin himself nog verassend helder overkwam was het duidelijk dat het feest nog lang niet afgelopen zou zijn. Het laatste uurtje kwam ik toch wat meer richting het einde van mn fysieke gesteldheid, maar telkens wist Armin precies de juiste plaat er in te gooien en leverde dat weer een flinke peut energy op en als je dan iedereen nog weer los ziet gaan is dat echt zooooooooooo geweldig gezicht!!!! Ook na elven ging Armin vrolijk door en om 10 voor half 12 (oude tijd nog steeds ) leek dan het einde toch nabij en werd iedereen bedankt en blabla over record, gooit die gek van een Armin dr toch nog ff zon push-plaat in, echt KIPPEVEEEEEEEL!!! Kweet niet waarvandaan die energie kwam, maar iedereen ging WEER los� SUPER!!

Na afloop helaas niet veel tijd meer gehad om nog ff te kletsen met RV, Donna en Optimus (new wave was ff weg camera pakken) omdat die tram zou gaan, maar ik kan jullie garanderen: twas WEL gezellig!!! Daarom nog: speciale dank aan alle TA�s voor het mogelijk maken van deze SUPERNACHT!!!! Hierbij moet ik wel opmerken: WEER HEB IK MAGIK54 NIET GEMEET JAMMER MAN, KHAD JE WEL ES WILLEN MEETEN!

Kzal um nog ff raten trouwes

PLUS: Vrouwen (perfecte smily hiervoor), sfeer, muziek!!
MIN: TE progressieve sluitingbeleid van bepaalde gebieden van de eau, de plee beneden , de prijzen voor drank/plee, die walgelijke danser en dat teringachtelijke eind dat de eau van mijn huis afstaat

Rating: 11/10

Kortom, het TWEEDE feest met een 10+ rating deze maand !!! Oja, en zonder twijfel de beste clubavond OOIT!!!

Life can be sooooo sweet!
(oja, terugweg is te lezen in andere draad, die met die storm enzo, kwas iig om 17.00 thuis en kheb daarna een nacht van 15+ uur gemaakt )

bij de tramhalte nog ff met dezelfde lui van de heenweg staan babbelen... ook die vonden het natuurlijk geweldig, evenals dat vrouwtje dat 'de volgende keer wel weer gaat, maar dan niet tot het einde want wat heb ik een zeeeeeere poten '

Posted by Opti on Oct-29-2002 21:20:

ha cool dat je zo enthousiast bent kolkie

en ik had me ook op een gegeven moment HONGER, tjezus, wat smaakte die kipsandwich van de Burger King goed zeg om 12 uur 's middags

en kan me nog wel de laatste platen herinneren

de allerlaatste was Universal Nation
en de op een na laatste was Jan Johnson - Skydive

echt een TOP avond was t

Pages (7): « 1 2 3 4 5 [6] 7 »