TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nieuw?! FF voorstellen Deel IV
Pages (37): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 »
welkom jimmmmmmmmy!
| quote: |
| Originally posted by Jappio welkom jimmmmmmmmy! |
Originally posted by eieregooie |
Nou 3de keer nog een keer voorstellen
. Ik ben Glenn uit Rijswijk en als je meer wilt weten verwijs ik je door naar die pagina waar iedereen alles over zichzelf heeft staan. Die hele opsomming met dingen als het ware. Daar heb ik net me 2de post geplaatst.
Welkom allemaal en veel post- en leesplezier
| Originally posted by G-L-N Nou 3de keer nog een keer voorstellen . Ik ben Glenn uit Rijswijk en als je meer wilt weten verwijs ik je door naar die pagina waar iedereen alles over zichzelf heeft staan. Die hele opsomming met dingen als het ware. Daar heb ik net me 2de post geplaatst. |
ik ben gerrit en kijk altijd shin chen! want dat is tof
de speelaccounts worden steeds populairder
ben weer terug 
!

| Originally posted by eieregooie Die heb ik net gezien... Waar is je 1e post dan? |
Hallo iedereen..
ik ben nieuw hier op het forum... lees alles al wel een tijdje heel regelmatig (vooral nieuwe releases en recensies) en vond het dus maar een keer tijd om me aan te melden.
Ik zal nog ff mn favoriete DJs op een rijtje zetten, dan weten jullie met wie je beetje te maken hebt:
Deep Dish, John '00' Fleming, Tiesto, Mauro Picotto, Remy, Sander Kleinenberg..
En mijn laatst gekochte platen:
Andy Hunter - Go (Antillas remix)
Portishead - Roads (Sultan & Tonedepth tribal remix)
Robbie Flex - Flexible
Speedy J & Adam Beyer - Collabs 100
Katana - Tribal Shock
Eric Entrena & James Cool - Energy
Nou goed.. ik hoop dat ik niet vreselijk geflamed zal worden
en dat ik nog eens iets nuttigs aan dit forum kan toevoegen!!
Ciao
| Originally posted by Costerus Hallo iedereen.. ik ben nieuw hier op het forum... lees alles al wel een tijdje heel regelmatig (vooral nieuwe releases en recensies) en vond het dus maar een keer tijd om me aan te melden. Ik zal nog ff mn favoriete DJs op een rijtje zetten, dan weten jullie met wie je beetje te maken hebt: Deep Dish, John '00' Fleming, Tiesto, Mauro Picotto, Remy, Sander Kleinenberg.. En mijn laatst gekochte platen: Andy Hunter - Go (Antillas remix) Portishead - Roads (Sultan & Tonedepth tribal remix) Robbie Flex - Flexible Speedy J & Adam Beyer - Collabs 100 Katana - Tribal Shock Eric Entrena & James Cool - Energy Nou goed.. ik hoop dat ik niet vreselijk geflamed zal worden en dat ik nog eens iets nuttigs aan dit forum kan toevoegen!!Ciao |
| Originally posted by arj1o1 aqls je van die muziek houdt wordt je niet gefalmed maar pas op als je zegt dat je van dj jean houdt |
..
Hallo!!
Veel plezier op het forum hiero en je makt nog eens vrienden door te zeggen dat je DJ Jean haat!! 
vieze Jean haters !!1
jullie hebben ook geen oog voor de geschiedenis van de dance muziek in Nederland he !!!1
| Originally posted by Costerus Nou goed.. ik hoop dat ik niet vreselijk geflamed zal worden en dat ik nog eens iets nuttigs aan dit forum kan toevoegen!!Ciao |
| Originally posted by SnuggLe Hmm..is het al zover dat men in het begin al bang is dat men geflamed wordt, dan is het wel heel erg. |
stelletje TRANCEKUTJES!!!!

Voor de niet ircers even een kleine opmerking:
chi�ca�ne (de ~, ~s)
1 kleingeestige aanmerking berustend op formaliteiten => haarkloverij
2 zeer scherpe bocht in een autocircuit
chi�ca�ne�ren (onov.ww.)
1 muggenziften
Dus neem em niet te serieus
PS met dank aan Massive 
| Originally posted by SnuggLe Hmm..is het al zover dat men in het begin al bang is dat men geflamed wordt, dan is het wel heel erg. |
in zn zin
| Originally posted by arj1o1 aqls je van die muziek houdt wordt je niet gefalmed maar pas op als je zegt dat je van dj jean houdt |
| Originally posted by New Wave Wanneer wordt je geflamed: - Als je 1 van de volgende nummers goed vind: Filterheads - Sunshine Renato Cohen - Pontape DK - Murder was the bass Tube tech - The end Monika Kruse - Latin Lovers Cave - Street carnival - Als je Jean niet kan waarderen - Als je van Hardstyle houd - Als je naar Trance Energy gaat - Als je pro ID$T bent - Als je een hitjeskenner bent - Als je hitjes koopt - Als je een grote smoel hebt Door Remy wordty je geflamed als: - Je iets op dit forum post - Hij je kop heeft gezien Veel plezier op dit forum |
| Originally posted by New Wave Wanneer wordt je geflamed: - Als je 1 van de volgende nummers goed vind: Filterheads - Sunshine Renato Cohen - Pontape DK - Murder was the bass Tube tech - The end Monika Kruse - Latin Lovers Cave - Street carnival - Als je Jean niet kan waarderen - Als je van Hardstyle houd - Als je naar Trance Energy gaat - Als je pro ID$T bent - Als je een hitjeskenner bent - Als je hitjes koopt - Als je een grote smoel hebt Door Remy wordty je geflamed als: - Je iets op dit forum post - Hij je kop heeft gezien Veel plezier op dit forum |
| Originally posted by Ding Chavez Voor de niet ircers even een kleine opmerking: chi�ca�ne (de ~, ~s) 1 kleingeestige aanmerking berustend op formaliteiten => haarkloverij 2 zeer scherpe bocht in een autocircuit chi�ca�ne�ren (onov.ww.) 1 muggenziften Dus neem em niet te serieus PS met dank aan Massive |