TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Innercity 2002 - Dec 21st 2002
Pages (12): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 »
Talentroom is prima.....
Owh, als ik nog ga tenminste.
Hendrik, volgend ekeer gaat het lukken kerel!!!!!!!!
ff kijken waar ik over 2 weken allemaal sta 
21:00 - benjamin bates (als ik dan binnen ben hehe)
22:45 - kevin saunderson / futureshock om 23:00
00:15 - tiesto (voordeel van de twijfel deze keer)
01:30 - sister bliss
03:00 - sander kleinenberg
05:00 - jay denham
IK HEB ZIN IN INNERCITY!!!!!!!!!!!!!!!!!
(en wat heeft onze mascotte weer een stomme muts op
)

Lekker duffe kerstmuts juist joh!
Hoe draait die Kevin Saunderson eigenlijk (wat voor stijl enz?), ik heb wel eens vaag over hem gehoord maar niet echt iets concreets.
Heb er ook zin in!!
Ik kom niet op de meeting. Heb nml geen zin om die hele RAI door te banjeren als ik net lekker sta te chillen met me vrienden. Uuuh ja, vrienden heb ik ook nog ja 
| quote: |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Ik kom niet op de meeting. Heb nml geen zin om die hele RAI door te banjeren als ik net lekker sta te chillen met me vrienden. Uuuh ja, vrienden heb ik ook nog ja |
Al kom ik de meeste van jullie toch wel ergens tegen gok ik zo
Ik kom uiteraard wel op de meeting. Bij me maten van TA!!!
| quote: |
| Originally posted by Remy D Ik kom uiteraard wel op de meeting. Bij me maten van TA!!! |
| quote: |
| Originally posted by Optimus dan zal ik je wel f zuigen goed? Neem ook ff wat tissues mee, ik kan niet slikken op Innercity, dan moet je t spul maar in de tissues spuiten. |

whehehe, ja eerst aleen ff kopen ergens
Welke eenzame rukker loopt hier al die Signatures te suspenden 
| quote: |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Welke eenzame rukker loopt hier al die Signatures te suspenden |
| quote: |
| Originally posted by Optimus Swamper = eenzame rukker |
wie wie wie?
| quote: |
| Originally posted by Remy D Ik kom uiteraard wel op de meeting. Bij me maten van TA!!! |
| quote: |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Shit, loop ik je weer mis |
in de main en techno zaal komt trouwens een nieuw soort laser te staan.
Een 360 graden laser....
Schijnt uniek te zijn, nog kleine 2 weekjes en dan is het alweer zover. Begin er zelfs al een beetje zin in te krijgen 
Misschien halen ze dan toch genoeg uit de kast om die � 50te rechtvaardigen
Ik heb er ook al zin in, moet alleen nog naar me outfit op zoek. Misschien ga ik wel met een lekker grote amerikaanse vlag op me shirt 
GreetZ, DC
Ik snap dus niet waarom bepaalde mensen zo EEUWIG over die prijzen door blijven janken!! Het is nou toch al een paar jaar bekend dat je tussen de 35 en 50 euro betaalt voor een groot feest.
| quote: |
| Originally posted by Optimus wie wie wie? |
| quote: |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Welke eenzame rukker loopt hier al die Signatures te suspenden |

| quote: |
| Originally posted by Remy D Ik snap dus niet waarom bepaalde mensen zo EEUWIG over die prijzen door blijven janken!! Het is nou toch al een paar jaar bekend dat je tussen de 35 en 50 euro betaalt voor een groot feest. |
Ik ben wel op de meeting...altijd leuk om mensen tegen te komen. Maar ik neem aan dat er van tevoren nog wel wat afgesproken wordt met bepaalde mensen? Niet? Weer ff wat eten ofzo???
Natuurlijk moet de meeting wel passen in de planning met dj's enzo. Daarom lijkt het me beter om gewoon in een zaal afte spreken (Main, Progressive of Techno), omdat ik wel voor de muziek kom, niet voor een meeting. Dus daarom afspreken bij een goede dj lijkt me beter, omdat daar dan sowieso TA's zijn.
Lex, heb nog een kado voor je btw
Hoef je geen kleding voor IC te kopeh 
zow tussen 1-3 ff de local q resident supporten 
quintin in de talentroom 
10 Days boys & girls!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wh00t!!!!!!!!!
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.