TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Innercity 2002 - Dec 21st 2002
Pages (12): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 »


Posted by New Wave on Dec-05-2002 21:56:

Talentroom is prima.....
Owh, als ik nog ga tenminste.

Hendrik, volgend ekeer gaat het lukken kerel!!!!!!!!


Posted by magrec on Dec-06-2002 12:58:

ff kijken waar ik over 2 weken allemaal sta

21:00 - benjamin bates (als ik dan binnen ben hehe)
22:45 - kevin saunderson / futureshock om 23:00
00:15 - tiesto (voordeel van de twijfel deze keer)
01:30 - sister bliss
03:00 - sander kleinenberg
05:00 - jay denham


Posted by Jappio on Dec-08-2002 04:25:

IK HEB ZIN IN INNERCITY!!!!!!!!!!!!!!!!!



(en wat heeft onze mascotte weer een stomme muts op )


Posted by Kakao on Dec-08-2002 13:10:

Lekker duffe kerstmuts juist joh!

Hoe draait die Kevin Saunderson eigenlijk (wat voor stijl enz?), ik heb wel eens vaag over hem gehoord maar niet echt iets concreets.

Heb er ook zin in!!


Posted by eXos on Dec-08-2002 13:47:

Ik kom niet op de meeting. Heb nml geen zin om die hele RAI door te banjeren als ik net lekker sta te chillen met me vrienden. Uuuh ja, vrienden heb ik ook nog ja


Posted by Jappio on Dec-08-2002 16:48:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Ik kom niet op de meeting. Heb nml geen zin om die hele RAI door te banjeren als ik net lekker sta te chillen met me vrienden. Uuuh ja, vrienden heb ik ook nog ja


Ik vrees dat ik dit x ook een meetinkje oversla Al kom ik de meeste van jullie toch wel ergens tegen gok ik zo


Posted by Remy D on Dec-08-2002 19:37:

Ik kom uiteraard wel op de meeting. Bij me maten van TA!!!


Posted by Opti on Dec-08-2002 20:11:

quote:
Originally posted by Remy D
Ik kom uiteraard wel op de meeting. Bij me maten van TA!!!


dan zal ik je wel f zuigen goed? Neem ook ff wat tissues mee, ik kan niet slikken op Innercity, dan moet je t spul maar in de tissues spuiten.


Posted by Remy D on Dec-08-2002 21:18:

quote:
Originally posted by Optimus
dan zal ik je wel f zuigen goed? Neem ook ff wat tissues mee, ik kan niet slikken op Innercity, dan moet je t spul maar in de tissues spuiten.

Ok is goed en jij neemt de POPPERS mee he.


Posted by Opti on Dec-08-2002 21:28:

whehehe, ja eerst aleen ff kopen ergens


Posted by eXos on Dec-08-2002 22:25:

Welke eenzame rukker loopt hier al die Signatures te suspenden


Posted by Opti on Dec-08-2002 22:30:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Welke eenzame rukker loopt hier al die Signatures te suspenden


Swamper = eenzame rukker


Posted by eXos on Dec-08-2002 22:38:

quote:
Originally posted by Optimus
Swamper = eenzame rukker


Nee, tis iemand anders!

De grootste TA nerd!


Posted by Opti on Dec-08-2002 22:59:

wie wie wie?


Posted by eXos on Dec-08-2002 23:00:

quote:
Originally posted by Remy D
Ik kom uiteraard wel op de meeting. Bij me maten van TA!!!


Shit, loop ik je weer mis


Posted by Remy D on Dec-09-2002 14:58:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Shit, loop ik je weer mis

Nee man jou vind ik wel


Posted by magrec on Dec-09-2002 16:41:

in de main en techno zaal komt trouwens een nieuw soort laser te staan.
Een 360 graden laser....
Schijnt uniek te zijn, nog kleine 2 weekjes en dan is het alweer zover. Begin er zelfs al een beetje zin in te krijgen


Posted by Ding Chavez on Dec-09-2002 17:19:

Misschien halen ze dan toch genoeg uit de kast om die � 50te rechtvaardigen Ik heb er ook al zin in, moet alleen nog naar me outfit op zoek. Misschien ga ik wel met een lekker grote amerikaanse vlag op me shirt

GreetZ, DC


Posted by Remy D on Dec-09-2002 18:12:

Ik snap dus niet waarom bepaalde mensen zo EEUWIG over die prijzen door blijven janken!! Het is nou toch al een paar jaar bekend dat je tussen de 35 en 50 euro betaalt voor een groot feest.


Posted by Remy D on Dec-09-2002 18:22:

quote:
Originally posted by Optimus
wie wie wie?

Torontotrance, hij had mezelfs een pm gestuurd erover.


Posted by Jappio on Dec-09-2002 23:15:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Welke eenzame rukker loopt hier al die Signatures te suspenden


nergens last van nog

of staat mn pm-box al vol whehe


Posted by @ddicted on Dec-10-2002 16:32:

quote:
Originally posted by Remy D
Ik snap dus niet waarom bepaalde mensen zo EEUWIG over die prijzen door blijven janken!! Het is nou toch al een paar jaar bekend dat je tussen de 35 en 50 euro betaalt voor een groot feest.


Het blijft veel geld, majaa je kan ook niet gaan idd.


Posted by SnuggLe on Dec-11-2002 04:01:

Ik ben wel op de meeting...altijd leuk om mensen tegen te komen. Maar ik neem aan dat er van tevoren nog wel wat afgesproken wordt met bepaalde mensen? Niet? Weer ff wat eten ofzo???

Natuurlijk moet de meeting wel passen in de planning met dj's enzo. Daarom lijkt het me beter om gewoon in een zaal afte spreken (Main, Progressive of Techno), omdat ik wel voor de muziek kom, niet voor een meeting. Dus daarom afspreken bij een goede dj lijkt me beter, omdat daar dan sowieso TA's zijn.

Lex, heb nog een kado voor je btw Hoef je geen kleding voor IC te kopeh


Posted by magrec on Dec-11-2002 10:26:

zow tussen 1-3 ff de local q resident supporten
quintin in de talentroom


Posted by grostrance on Dec-11-2002 12:25:

10 Days boys & girls!!!!!!!!!!!!!!!!!!

wh00t!!!!!!!!!


Pages (12): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.