TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- I. R. L
Pages (16): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »
| quote: |
| Originally posted by AC. Har du redan gl�mt bort mig MIndshooter =( jag har d� iafr haft n�jet att tr�ffa p�: Gaby Glorie Doter Amnezia Mindshooter |
ingen =( inte va ja vet iaf... f�r komma p� n�n picknick om d blir fler s�na =)
Jag vet att jag har tr�ffat n�gra men vilka vet jag facktiskt inte ricktigt

| Originally posted by Pjox Jag vet att jag har tr�ffat n�gra men vilka vet jag facktiskt inte ricktigt |

| Originally posted by mindshooter du kan juh b�rja med dom som skrivit in _dig_ p� sin lista ![]() that would be me yes |

jag har s� j�kla d�ligt minne n�r de g�ller s�nt h�r s� jag kan missa n�n...ni f�r skrika till i s� fall 
Treo
Jaybee
Ferren
Pjox
Envio
Steve
Endre
dbl
AC (har f�r mig att vi h�lsade en snabbis n�n g�ng men jag e inte s�ker)
Glorie
dioxys
DJ_Irish
WoberT
jake
tjockis
Gurgel
dj_hysterix
shytrance
SWE_Trance
Kraith
Mega-pudas (kan ha fel h�r ocks� men va inte du med p� bilden vi tog p� tranceicion?) 
Jre
MojjMojj (typ s�d�r varje dag i skolan
)
de d�r blir totalt 23 helt s�kra � 2 stycken halvs�kra s� max 25 pers....trodde typ inte jag tr�ffat n�n, sen blev de en del �nd� 
e s�kert n�n jag gl�mt ocks� 
| Originally posted by Vizay e s�kert n�n jag gl�mt ocks� |

| Originally posted by mindshooter jag finner det humorisktiskt att du tr�ffat min bror men inte mig ![]() Jag m�ste vara en dagdr�mmare som tror mig sett dig m�nga g�nger, t.om pratat med dig ett flertal g�nger, *t�r i �gat* f�r att inte tala om all dans vi uf�rt sida vid sida, eller de bilresor vi gjort, *snyft* och t�g... *gr���ter* |
Jag har ingen lista.. �n, men skulle kunna g�ra en liten. 
Midway I, Steve, Dioxys, Glorie??, Vizay?? + n�n mer
Var v�l hemma hos mig och JRE.
Sen h�lsade jag lite snabbt p� n�gra inne p� Midway, Mindshooter bla. tror jag.
Trinity II, snackade bytte n�gra ord med Dioxys och tror den andra var Vizay. Steve var s� upptagen hela tiden d�r.. 
P� SMC snackade jag inte med n�n, men s�g en del av er d�r. Stod 1 meter fr�n mind. men han inte komma p� n�tt bra s�tt att kommunicera d�r inne innan de var f�r sent..
| Originally posted by chjo Midway I, Steve, Dioxys, Glorie??, Vizay?? + n�n mer Var v�l hemma hos mig och JRE. |
| Originally posted by Pjox Om det va n�n flicka me Vizay och dom vare nog inte Glorie, utan det var nog troligvis jag. |
| Originally posted by Pjox fick just reda p� att jag �ven tr�ffat Treo och JayBee en liten liten stund, och s� har jag k�pt en kl�nning av Glorie |
Smekbar : haha s�ker p� att jag �r en tjej o inte en kille som anv�nder kl�nnig? 
| Originally posted by Pjox Om det va n�n flicka me Vizay och dom vare nog inte Glorie, utan det var nog troligvis jag. |
dbl : yes thats me. �r v�l det jag brukar bli presentera som, Vizays tjej
| Originally posted by Pjox dbl : yes thats me. �r v�l det jag brukar bli presentera som, Vizays tjej |

D� m�ste jag ju l�gga till dig, dbl, p� min lilla lilla lista. Eftersom du har tr�fta mig s� kom jag fram till att jag m�ste tr�ffat dig.
Och Japp jag vet jag �r j�tte snabbt�nkt 
Originally posted by Pjox D� m�ste jag ju l�gga till dig, dbl, p� min lilla lilla lista. Eftersom du har tr�fta mig s� kom jag fram till att jag m�ste tr�ffat dig. Och Japp jag vet jag �r j�tte snabbt�nkt |
| Originally posted by dbl hehehehehehe.. va smart du e... vi tr�ffades f�rresten p� midway. vet inte varf�r, men du jag o vizay stod utomhus och pratade om massage... hehehehe... kanske kommer ih�g det f�r det e preciiiiiis det jag vill ha nu... �hhhh va sk�nt det hade varit |
| Originally posted by JayBee ok det r�cker nu, jag tror inte n�n vill att du ska g� in p� detaljerna |
alts� jag �r lite ny-fik�n, varf�r s�ger du alltid "la" ?
n�got jag missat eller?
| Originally posted by JayBee alts� jag �r lite ny-fik�n, varf�r s�ger du alltid "la" ? n�got jag missat eller? |
| Originally posted by dbl hehehehehehe.. va smart du e... vi tr�ffades f�rresten p� midway. vet inte varf�r, men du jag o vizay stod utomhus och pratade om massage... hehehehe... kanske kommer ih�g det f�r det e preciiiiiis det jag vill ha nu... �hhhh va sk�nt det hade varit |
och jag h�ller med, skulle vara mycket sk�nt me masage nu
[IRL:5][+1]
zamzon(tr�ffades vid baren p� weekender)
impulze (tr�ffades p� scenen med A&B
)
mindshooter (tr�ffades i stockholm vid samling av paintball)
treo (han bes�kte mig �ver helgen inf�r paitnball och devotion, tr�ffades f�rst p� t�g per�ngen
)
Vizay (TA nummer 2 jag tr�ffade
mitt i sthlm inf�r paintball bokningen)
Steve (den f�rsta TA jag tr�ffade, var p� weekender n�r orkidea spelade)
som omv�xling addar jag liten kort text p� varje person hur och vart jag tr�ffade dem
jag vill oxo till�gga att alla p� min lista har jag tr�ffat och pratat med (ingen typ "jag s�g X p� festen och fick h�ra efter�t att det var bertil")

hehe... det e m�nga som envisas med att det h�r ska vara en t�vling... jag kan s�ga s� h�r.. Har man k�pt en kl�nning av mig, (som Pjox har gjort) ja, d� har man klart vunnit t�vlingen