TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nexus - 15 februari 2003 - Deventer
Pages (8): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 »
Uhm, gerdinant...Josta en Wouter (Total Woot) komen niet op Nexus dus die ken je weglaten.
Tjow
Waar ken je reserveren?
Ben de hele week al ziek dus ik ben nog niet naar deventer geweest.
Ach ja ik zie wel ff.
oe aha ik zie het al ff bellen 
hoewel gaat het uitverkocht raken?
| quote: |
| Originally posted by magrec Waar ken je reserveren? Ben de hele week al ziek dus ik ben nog niet naar deventer geweest. Ach ja ik zie wel ff. oe aha ik zie het al ff bellen ![]() hoewel gaat het uitverkocht raken? |
gewoon ff bellen man! das toch niet zo moeilijk! je hoeft alleen maar je naam te zeggen en hoeveel kaarten je wil , dat lukte mijn zelfs nog 
[img]
Heb er zin in!
Nah lucas ik heb ook voor jouw kaartje gereserveerd...
krijg vast wel een biertje vanje?
Naja als ik kom hehehe denk het wel griep is wel voorbij nu.
he mensen check this!!!
| quote: |
| Friday 02/07/2003 4:55:33pm Name: Beckham E-Mail: [email protected] Home: http://Deventer Comments: Ik ga voor een lokale krant hier in Deventer een artikel over Nexus schrijven, en was benieuwd naar jullie mening over de feesten van Nexus. Deze kan ik dan meenemen in het artikel. Ik hoor graag jullie ervaringen per e-mail of laat het achter hier in het gastenboek! Alvast bedankt voor de medewerking. |

Erg jammer :'(
Ik heb een berichtje gehad dat Josta niet komt. Schade, ik heb juist dit feest ook echt zelf de tijd om te feesten! Ben heel blij, want het enige dat ik hoef te doen is....DRAAIEN! Ja, en mensen goeiedag zeggen, hihi! Oja, en Kolkie 39 cent betalen omdat ie een boete had gekregen omdat wij vergeten waren een postzegel op zijn flyer te doen... 
Ik heb in ieder geval HEEEEEEEEEEEEEL veel zin!!!! Ik moet van 23.00 tot 01.00 en ik ga voor een lekkere opbouwset, iets wat ik al hgeel erg lang niet meer heb gedaa, heb ik echt heel erg zin in!!! (ik vind opbouwen een hele eer, omdat je in feite de sfeer van de avond zet)
Daarna komt Johan. Die zal van waar ik eindig draaien naar waar de live set begint: van trance naar goatrance. Dan komt de live set dus. Erg spannend! We kennen hem alleen maar van demo. Op zich dus niet de beste move om hem op het midden van de nacht te laten draaien, maar we wilden nou eenmaal graag goa, en dat zet je nou eenmaal niet in het begin van de avond neer. En als afsluiter... Bemmel. Zijn nieuwste cd heet Verschrikkelijk Acid. Dus weet wat je te wachten staan
Voor de liefhebbers van iets minder heftig, hebben we de overheerlijke chill met de chill van dr Ixxe en dr Nixxe 
Op naar een heerlijk avondje!
| quote: |
| Originally posted by kolkiewolkie eieregooie IK KOM! ![]() mr. zimz?? (delft toch?) KOMT NIE, MOET WERKEN spinning jack?? (delft toch) ZIT IN DE ARDENNEN access KOMT OOK NIE, MOET ZONDAGMIDDAG WERKEN de delft-crew houdt zich vrij rustig, al riep eiersmijter in het begin dat ze kwamen dus |
Samen met 2 andere leute... en ik hoef nie te reserveren... ksta lekker op de gastenlijst
ghehehe... TNX Iris!
Kbegon me al zorgen te maken
Nu nog ff me pa z'n nieuwe 2e hands Mercedes zien te lenen
en dan zijn we zo in Deventer 
excellent 
| quote: |
| Originally posted by Eye-Riz Oja, en Kolkie 39 cent betalen omdat ie een boete had gekregen omdat wij vergeten waren een postzegel op zijn flyer te doen... ![]() |
hey mensen, ik kom ook ! 
Veel plezier peeps vanavond 
Nou, het plan is gewijzigd... ik kom nog steeds, maar met 2 andere peepz... De 2 die eigenlijk mee zouden gaan zijn beide ziek, nu komt dus toch ook Access mee...
Tot strakkies! 
| quote: |
| Originally posted by Smirnoff hey mensen, ik kom ook ! |
kom dur an!
1 woord: TOP!
Aan het eind te hard voor me, maar verder een TOPfeest! Leuke mensen, gezellige sfeer, VETTE energie in die Goa live act!
Jammer alleen dat Harmen in de parkeergarage zijn auto tegen een betonpaal aanrijdt ... 
Meer foto's/details/verhalen morgen...!!
Greetz,
SnuggLe
Zow, ben ook net thuis
Wat een end joh... maarja, wel zeer de moeite waard 
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Jammer alleen dat Harmen in de parkeergarage zijn auto tegen een betonpaal aanrijdt ... ![]() |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Jammer alleen dat Harmen in de parkeergarage zijn auto tegen een betonpaal aanrijdt ... ![]() |
ben net thuis... ben moe man
Whehehe strak feestje en een iets minder strakke actie vanmij
Maar ik geloof dat het allemaal wel weer goed komt met die auto. Me pa vond het meevallen (pfoei) hehe maar goed als je 1 seconde niet oplet boink
Ff kijken of we iig die no claim kunnen behouden, ja er moet er 1 de eerste zijn in de familie 
Vertelvertel!!! Ik baalde al dat ik er niet bij kan zijn, en geloof dat dat terecht was......dus: Hoe was het??
Grtz
WooT
Leuk feestje, leuke mensen.
Muziek was helaas niet mijn smaak, zeker niet tegen het einde, maar de sfeer maakte wel weer een hoop goed.
Toch leuk dat Iris nog een paar plaatjes speciaal voor ons had meegenomen (tenminste, zo vertelde ze
).
Heb me wel vermaakt !
Toppie ! 
| quote: |
| Originally posted by eieregooie Jammer ook dat Petrus eruit geschopt is |

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.