TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nexus - 15 februari 2003 - Deventer
Pages (8): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 »


Posted by New Wave on Feb-12-2003 20:25:

Uhm, gerdinant...Josta en Wouter (Total Woot) komen niet op Nexus dus die ken je weglaten.

Tjow


Posted by magrec on Feb-13-2003 08:48:

Waar ken je reserveren?
Ben de hele week al ziek dus ik ben nog niet naar deventer geweest.

Ach ja ik zie wel ff.

oe aha ik zie het al ff bellen
hoewel gaat het uitverkocht raken?


Posted by TimeportE on Feb-13-2003 09:09:

quote:
Originally posted by magrec
Waar ken je reserveren?
Ben de hele week al ziek dus ik ben nog niet naar deventer geweest.

Ach ja ik zie wel ff.

oe aha ik zie het al ff bellen
hoewel gaat het uitverkocht raken?

harmen kun je als je reserveerd ook voor mij reserveren plzz.. ik ben lui!


Posted by franzelare on Feb-13-2003 11:43:

gewoon ff bellen man! das toch niet zo moeilijk! je hoeft alleen maar je naam te zeggen en hoeveel kaarten je wil , dat lukte mijn zelfs nog


Posted by SnuggLe on Feb-13-2003 11:54:

[img]
Heb er zin in!


Posted by magrec on Feb-13-2003 12:09:

Nah lucas ik heb ook voor jouw kaartje gereserveerd...

krijg vast wel een biertje vanje?

Naja als ik kom hehehe denk het wel griep is wel voorbij nu.


Posted by franzelare on Feb-13-2003 18:57:

he mensen check this!!!

quote:
Friday 02/07/2003 4:55:33pm
Name: Beckham
E-Mail: [email protected]
Home: http://Deventer
Comments: Ik ga voor een lokale krant hier in Deventer een artikel over Nexus schrijven, en was benieuwd naar jullie mening over de feesten van Nexus. Deze kan ik dan meenemen in het artikel. Ik hoor graag jullie ervaringen per e-mail of laat het achter hier in het gastenboek! Alvast bedankt voor de medewerking.


uit het nexus gastenboek, als we nou eens met zijn alle beckham zijn emailbox vol spammen met onze lof over nexus

Ik zal alvast beginnen!!

er staat overgens ook vandaag in het huis aan huis blad van deventer een stuk over nexus! ik heb het nog niet maar als ik het heb zet ik het wel ff online


Posted by Eye-Riz on Feb-13-2003 22:57:

Erg jammer :'(
Ik heb een berichtje gehad dat Josta niet komt. Schade, ik heb juist dit feest ook echt zelf de tijd om te feesten! Ben heel blij, want het enige dat ik hoef te doen is....DRAAIEN! Ja, en mensen goeiedag zeggen, hihi! Oja, en Kolkie 39 cent betalen omdat ie een boete had gekregen omdat wij vergeten waren een postzegel op zijn flyer te doen...

Ik heb in ieder geval HEEEEEEEEEEEEEL veel zin!!!! Ik moet van 23.00 tot 01.00 en ik ga voor een lekkere opbouwset, iets wat ik al hgeel erg lang niet meer heb gedaa, heb ik echt heel erg zin in!!! (ik vind opbouwen een hele eer, omdat je in feite de sfeer van de avond zet)
Daarna komt Johan. Die zal van waar ik eindig draaien naar waar de live set begint: van trance naar goatrance. Dan komt de live set dus. Erg spannend! We kennen hem alleen maar van demo. Op zich dus niet de beste move om hem op het midden van de nacht te laten draaien, maar we wilden nou eenmaal graag goa, en dat zet je nou eenmaal niet in het begin van de avond neer. En als afsluiter... Bemmel. Zijn nieuwste cd heet Verschrikkelijk Acid. Dus weet wat je te wachten staan Voor de liefhebbers van iets minder heftig, hebben we de overheerlijke chill met de chill van dr Ixxe en dr Nixxe

Op naar een heerlijk avondje!


Posted by eieregooie on Feb-14-2003 04:23:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
eieregooie

IK KOM!

mr. zimz?? (delft toch?)

KOMT NIE, MOET WERKEN

spinning jack?? (delft toch)

ZIT IN DE ARDENNEN

access

KOMT OOK NIE, MOET ZONDAGMIDDAG WERKEN


de delft-crew houdt zich vrij rustig, al riep eiersmijter in het begin dat ze kwamen dus

Mja, ik kom dus wel Samen met 2 andere leute... en ik hoef nie te reserveren... ksta lekker op de gastenlijst ghehehe... TNX Iris! Kbegon me al zorgen te maken Nu nog ff me pa z'n nieuwe 2e hands Mercedes zien te lenen en dan zijn we zo in Deventer

Dusss... Kheb er zin in


Posted by kolkiewolkie on Feb-15-2003 12:06:

excellent


Posted by eXos on Feb-15-2003 12:46:

quote:
Originally posted by Eye-Riz
Oja, en Kolkie 39 cent betalen omdat ie een boete had gekregen omdat wij vergeten waren een postzegel op zijn flyer te doen...


Haha, coole actie!


Posted by Smirnoff on Feb-15-2003 16:59:

hey mensen, ik kom ook !


Posted by MaGiK54 on Feb-15-2003 17:02:

Veel plezier peeps vanavond


Posted by eieregooie on Feb-15-2003 19:59:

Nou, het plan is gewijzigd... ik kom nog steeds, maar met 2 andere peepz... De 2 die eigenlijk mee zouden gaan zijn beide ziek, nu komt dus toch ook Access mee...

Tot strakkies!


Posted by T.H.C. on Feb-15-2003 20:12:

quote:
Originally posted by Smirnoff
hey mensen, ik kom ook !


Ah leuk...
Mijn plan is ook gewijzigd, ik kom ook met wat andere mensen.Nu heb ik auto vervoer, da's beter.
Tot zo!


Posted by kolkiewolkie on Feb-15-2003 20:49:

kom dur an!


Posted by SnuggLe on Feb-16-2003 05:47:

1 woord: TOP!

Aan het eind te hard voor me, maar verder een TOPfeest! Leuke mensen, gezellige sfeer, VETTE energie in die Goa live act!

Jammer alleen dat Harmen in de parkeergarage zijn auto tegen een betonpaal aanrijdt ...

Meer foto's/details/verhalen morgen...!!

Greetz,
SnuggLe


Posted by eieregooie on Feb-16-2003 06:07:

Zow, ben ook net thuis Wat een end joh... maarja, wel zeer de moeite waard

quote:
Originally posted by SnuggLe
Jammer alleen dat Harmen in de parkeergarage zijn auto tegen een betonpaal aanrijdt ...

Jammer ook dat Petrus eruit geschopt is


Posted by New Wave on Feb-16-2003 08:00:

quote:
Originally posted by SnuggLe

Jammer alleen dat Harmen in de parkeergarage zijn auto tegen een betonpaal aanrijdt ...


Die auto is van zijn ma, niet van harmen zelf.


Posted by Opti on Feb-16-2003 08:57:

ben net thuis... ben moe man


Posted by magrec on Feb-16-2003 11:01:

Whehehe strak feestje en een iets minder strakke actie vanmij
Maar ik geloof dat het allemaal wel weer goed komt met die auto. Me pa vond het meevallen (pfoei) hehe maar goed als je 1 seconde niet oplet boink

Ff kijken of we iig die no claim kunnen behouden, ja er moet er 1 de eerste zijn in de familie


Posted by total woot on Feb-16-2003 12:05:

Vertelvertel!!! Ik baalde al dat ik er niet bij kan zijn, en geloof dat dat terecht was......dus: Hoe was het??

Grtz
WooT


Posted by basd on Feb-16-2003 13:59:

Leuk feestje, leuke mensen.

Muziek was helaas niet mijn smaak, zeker niet tegen het einde, maar de sfeer maakte wel weer een hoop goed.

Toch leuk dat Iris nog een paar plaatjes speciaal voor ons had meegenomen (tenminste, zo vertelde ze ).

Heb me wel vermaakt !


Posted by Smirnoff on Feb-16-2003 14:56:

Toppie !


Posted by eXos on Feb-16-2003 15:22:

quote:
Originally posted by eieregooie

Jammer ook dat Petrus eruit geschopt is


Mja, eigen schuld dit keer. Beetje domme actie van mij (details ga ik maar niet verder op in).

Kleine domper, maar t was al half 5 dus. Nog wel leuk staan praten buiten met ene Eva. Was erg verhelderend.

Echt vet tof feest. Stond echt verbaasd van die Psy/Goa act, dat was pas uplifting! Iris zoals verwacht erg lekkere set. Tenminste nummers die ik niet ken

E�n en al top!


Pages (8): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.