TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Verkiezingen 22 januari 2003
Pages (10): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 »
| quote: |
Originally posted by AlFerox |
| Originally posted by AlFerox jezus, wat ben jij een misselijk ventje zeg! |

| Originally posted by Rudy Maar ik denk niet dat je de schuld moet geven aan het kapitalisme van de 20e en de 21e eeuw maar meer aan het kapitalistisch imperialisme aan het einde van de 19e eeuw! De westerse bevolking heeft inderdaad de rest van de wereld uitgebuit! Het is daarom ook van groot belang dat wij hun helpen dat doen we ook! Maar kan jij mij nou uitleggen waarom jou partij dit beter zou kunnen doen dan de andere partijen? |
Ik heb ff een vraagje aan de VVD stemmers onder jullie... Zoals jullie bekend is doet de overheid er vanalles aan om het roken tegen te gaan. Vinden jullie alle campagnes e.d. het geld wel waard?
| Originally posted by eieregooie Ik heb ff een vraagje aan de VVD stemmers onder jullie... Zoals jullie bekend is doet de overheid er vanalles aan om het roken tegen te gaan. Vinden jullie alle campagnes e.d. het geld wel waard? |
| Originally posted by Optimus nerd, je weet zelf ook wel waarom ik m erin heb zitten Omdat ie natuurlijk een icoon is van China |
Trouwens, ik zie hier weinig mensen die op Leefbaar Nederland stemmen. Althans, volgens de poll stemt niemand erop. Waarom? Ik kreeg het advies op Leefbaar Nederland te stemmen van de stemwijzer, maar ik doe het niet.
1) Ik zie ze mijn wensen niet goed vertegenwoordigen (..oke, je moet uit idealen stemmen, maar dit wordt helemaal niets)
2) Hun programma staat me op een paar punten niet aan.
Hiermee in combinatie, je ziet/hoort weinig van deze partij. Dit komt omdat ze niet uitgenodigt worden voor de debatten. Hetzelfde geld jammergenoeg ook voor D'66! Het is eigenlijk een schande dat zij niet uitgenodigt worden, terwijl het een hele degelijke partij is. Ik heb een aantal jaren geleden steeds op D'66 gestemt.
Wat vinden jullie ervan dat zij niet uitgenodigt worden?
Ik heb echt nog geen idee wat ik moet stemmen...
alle stemwijzers geven LPF bij mij als eerste keus aan, maar ik ga niet op dat zooitje ongeregeld stemmen...als 2e komt de VVD uit de bus, maar dat vind ik een btje een kleurloze partij gewor5den, en op 2 belangrijke punten voor mij (referenda en boringen in de waddenzee) ben ik het weer niet met ze eens, dus ik weet het nog niet, ik strem dus ook nog maar even niet. Ik ga vanavond naar een lijstrekkersdebat in een universiteitsgebouw bij ons, en dan hoop ik wat wijzer te worden...
| Originally posted by SnuggLe Wat vinden jullie ervan dat zij niet uitgenodigt worden? |
| Originally posted by SnuggLe Roken moet wel tegen worden gegaan, en de daling van het aantal rokers laat zien dat dit al wel een beetje helpt. Maar niet ten kost van alles...het geld kan beter in onderwijs/veiligheid worden gebracht. |
| Originally posted by M5 btw valt wel op dat die linkse vogels altijd zo aan het bleren zijn , hebben ze zeker nog overgehouden aan al die demonstraties waarin ze hebben meegelopen om te protesteren tegen al het 'onrecht' |
| Originally posted by TimeportE dis echte onzin, heb bijna alle debatten gezien en ze hebben misschien grote mond maar wat ze zeggen is duidelijk en vallen zelden iemand in de rede! |
| Originally posted by eieregooie En vindt je dan ook dat mensen die zo'n beleid maken een voorbeeld functie hebben? |
| Originally posted by M5 btw valt wel op dat die linkse vogels altijd zo aan het bleren zijn , hebben ze zeker nog overgehouden aan al die demonstraties waarin ze hebben meegelopen om te protesteren tegen al het 'onrecht' |
| Originally posted by AlFerox Halsema is gewoon te lief die durft nergens tussen te komen en maakt ook haar zinnen niet af als iemand er tussen komt, |
| Originally posted by AlFerox ik weet niet welke debatten jij gezien hebt, maar Bos en zeker Femke Halsema zijn toch echt telkens hele rustige debaters gebleken. Halsema is gewoon te lief die durft nergens tussen te komen en maakt ook haar zinnen niet af als iemand er tussen komt, en Bos doet wat betreft rust en kalmte zeker niet onder voor zalm en balkenende. |

| Originally posted by T.H.C. PVDA VVD SP CDA D'66 Groenlinks |
Ik heb een testje gedaan bij http://politiekeblikopener.w3x.nl/?actie=
Ennuh daar kwam dit uit
:
GroenLinks (42%)
SP (39%)
PvdA (26%)
ChristenUnie (23%)
SGP (22%)
D66 (22%)
LPF (10%)
LN (8%)
CDA (4%)
VVD (-13%)
Vooral die VVD komt er zo mooi uit 
best wel duidelijk! 
maar het word denk ik toch pvda

uit die url van New Wave kwam dit:
LPF(37%)
PvdA(34%)
D66(30%)
SP(27%)
ChristenUnie(24%)
LN(20%)
GroenLinks(17%)
CDA(16%)
SGP(11%)
VVD(10%)
LPF is voor mij geen optie: geen stabiele partij+ik zie geen mensen waarvan ik zeg, die krijgt mijn stem om mijn standpunten uit te dragen
PvdA misschien, D66 maakt een grotere kans
weet t gewoon nog niet
Ik heb de politieke blikopeners test ook maar ff gedaan en de uitslag verbaasd me allerminst:
VVD(49%)
LN(33%)
LPF(28%)
CDA(17%)
D66(13%)
PvdA(2%)
SGP(-1%)
ChristenUnie(-6%)
SP(-19%)
GroenLinks(-22%)
| Originally posted by SnuggLe Ze moeten het alleen niet midden op tv enzo doen.... |
Hehe... Meneer Zalm is betrapt hehehe... En ja, van mij magtie ook hoor... Maar zorg er dan op z'n minst voor dat je er niet mee op TV komt
(of zou 'ie z'n zenuwen voor het debat niet hebben kunnen bedwingen???), of, als het je niet veel kan schelen..., heb er dan gewoon helemaal maling aan... Maar proberen te verbergen, en dan toch gezien worden... da's toch wel een beetje jammer...
SP(43%)
GroenLinks(37%)
D66(31%)
PvdA(25%)
ChristenUnie(12%)
LPF(9%)
LN(3%)
VVD(-5%)
CDA(-6%)
SGP(-8%)
Hmmm... vorige keer dat ik um invulde zaggie er toch een beetje anders uit... GL op 1, PvdA op 2 en SP op 3 geloof ik... Maar wel steeds... en ook in andere test ensow... ALTIJD SGP onderaan... heel maf 
Wat een fucking bullshit.
Doe ik er tering lang over om die 70 vragen te doen,
komt er niets uit! Ik druk op "Stemprofiel berekenen", doet die hoeren site het niet. Gvd!
Dan maar de korte gedaan:
LN(44%)
VVD(27%)
LPF(23%)
SP(23%)
D66(17%)
PvdA(9%)
ChristenUnie(6%)
SGP(6%)
CDA(-5%)
GroenLinks(-6%)
Hmm...weer LN dus. Ga ik toch even wat meer nadenken. VVD als 2e, wat mijn keuze waarschijnlijk ook gaat worden. Toch alles nog even goed doornemen, en kijken of ik alsnog die 70 vragen variant kan doen. Kijken of er dan nog verschil met dit zit.
Wel apart, SP en VVD dicht bij elkaar......
| Originally posted by SnuggLe Wat een fucking bullshit. Doe ik er tering lang over om die vragen te doen, komt er niets uit! Ik druk op "Stemprofiel berekenen", doet die hoeren site het niet. Gvd! |

Lol hij deed het eerst ook niet bij mij, maar het duurt ff
Nou het is duidelijk voor mij 
VVD(39%)
LPF(35%)
CDA(28%)
LN(25%)
SGP(19%)
D66(17%)
ChristenUnie(13%)
PvdA(0%)
Groenlinks(-20%)
Sp(-22%)