TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Troopa Of Tomorrow [MAYDAY 30-04-2003]
Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]
Ik sluit me aan bij het bovenstaande 
Verslag met wat foto's komen eraan.
Het was echt VET!
He, maar Marcello, jij kan ook wat vette moves hoor 
Ja ja, t was echt supergezellig!!!
Het feest krijgt van mij gewoon een dikke tien!!! 
Pluspunten:
het gebouw en de indeling
kerstboomeffecten over de dansvloer 
geluid dat zo snoiehard stond dat je dacht dat je in irak was (
)
CHRIS fucken LIEBING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en die markus nogwat
Veel te eten/drinken te halen
Leuke duitsers gemeet....en natuurlijk 2 USA TAs (dames nogwel), JP en MARCELLO!!!
(iemand vergeten?)
Minpunten:
ik vond de set van PvD niet echt top. Teveel geboom (daar hebben we chris(tus) voor!!) en weinig catchy nummers, zoals voorgaande sets die ik mocht bijwonen...of zou t komen doordat ik gewoon de nummers niet meer ken? 
geluid kon af en toe wel ietsje beter op bepaalde plekken
dj's die niet kunnen beatmatchen mogen bij het grofvuil!!
Anyway...t was top 
Marcel, heb je nog gezocht maar kon je niet meer vinden. ff verder ouwehoeren bij Tiesto? 
X aan Bram, Anke en Bas 
hi my dutch friends!
i had so much fun with u!! greetz to miss proximus and snuggle and the other nltas 
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe He, maar Marcello, jij kan ook wat vette moves hoor |

| Originally posted by Miss Proximus Marcel, heb je nog gezocht maar kon je niet meer vinden. ff verder ouwehoeren bij Tiesto? |
ok dan 
2 Stiffmaster: it was great meeting you! you are so tall!
And you did the Dutch dance-style!! (ja mensen, de eerste Duitse springnicht!! TOPPIE!!)
| Originally posted by SnuggLe |
| Originally posted by Miss Proximus ok dan ![]() 2 Stiffmaster: it was great meeting you! you are so tall! And you did the Dutch dance-style!! (ja mensen, de eerste Duitse springnicht!! TOPPIE!!) |
im 1,97 m
. ahh mayday was great!!!
| Originally posted by total woot volgens mij krijgt "Reflecting Onno" aka "Partyhardy!" concurrentie |

| Originally posted by Miss Proximus Maarre...Onno en ik zijn altijd al een reflecterend team geweest, we wisselen t alleen af, anders wordt t zo licht in de zaal |
dat wordt wat volgende week bij Ti�sto!
| Originally posted by Partyhardy! haha inderdaad! dat wordt wat volgende week bij Ti�sto! |
haha
| Originally posted by Miss Proximus nou valt weer mee want ik ga in t rood zwart t enige wat reflecteert zijn mijn witte tanden haha |
haha wat kom ik tegen op start2dance 

LOL!
| Originally posted by Miss Proximus haha wat kom ik tegen op start2dance ![]() *** knip wazige foto's *** |
de twee grootste PVD fans uit nederland en wat kijken we BLIJ he? 
| Originally posted by Miss Proximus de twee grootste PVD fans uit nederland en wat kijken we BLIJ he? |
Ben gewoon de omgeving aan het checken voor mogelijke terroristen 
Btw: heb wel m'n vinger in de lucht omdat ik een verzoekplaatje wilde indienen