TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Check die Films!!! - Part II
Pages (11): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 »
| quote: |
| Originally posted by TimeportE ik schreeuw ook al tijden (heb je em al gehuurt donna? ) dat donnie darko een geniale film is moet salton sea nog kijken,..heerlijk die films die gaan fucken met je kop, memento, mulholland drive, donnie darko.. 1 voor 1 topfilms.. green mile is wel goed alleen vin ik einde niet zo goed, btw ss redemption blijft altijd beter imo! |

Finding Nemo
Shrek was top, Ice Age ook, deze komt dicht in de buurt!
Heerlijke animatiefilm is dit
| Originally posted by Optimus Finding Nemo Shrek was top, Ice Age ook, deze komt dicht in de buurt! Heerlijke animatiefilm is dit |
ehm...

Hij komt hier pas in november in de bioscoop. Maar ik kan wel wachten.
Paar aanraders:
S.W.A.T.
Open Range
| Originally posted by Donna Ok Time.....ik schaam me diep want ik heb afgelopen zondag dus Donnie gezien en ik was VERY impressed ![]() HEERLIJKE tripmovie,hebbie nog meer adviesjes? |
)
| Originally posted by TimeportE hehe, toch maar goed dat je naar me "geluisterd" hebt.. uuuh meer weirde films, uuuh zoek er zelf ook nog naar eigenlijk, ... dus zal me oogjes openhouden (moeilijk na een week inkom maastricht ) |
Heb afgelopen vrijdagPirates of the Caribbean gezien. Erg toffe film, goed geacteerd vooral door depp. Hij speelt Jack Sparrow die net lijkt of dat ie heel de film zo stoned als een garnaal is.
| Originally posted by basvh Pirates of the Caribbean gezien. Erg toffe film, goed geacteerd vooral door depp. Hij speelt Jack Sparrow die net lijkt of dat ie heel de film zo stoned als een garnaal is. |
| Originally posted by CygnusX Ik vond Being John Malkovich wel een goeie, weirde film |
net Old School gekeken. Leuke vermakelijke film!
En 28 Days Later is wel cool ja!
En omdat er een aantal mensen zo enthousiast zijn over Donnie Darko, die maar morgenavond ff kijken
| Originally posted by SnuggLe 28 days later Dikke vette aanrader! Hele aparte film, over een virus dat 99 % van de wereldbevolking te pakken krijgt en mensen tot zombies maakt. Het plot lijkt heel simpel en 'ow, een horror, bah', maar hij is echt goed!!! |
want op het eind zie je dat vliegtuig eroverheen vliegen, van het vasteland zeg maar, om te kijken of er nog overlevenden zijn
net Kung Pow: Enter the Fist gekeken. Hele flauwe film, niet echt goed of superlachen, maar wel redelijk vermakelijk
| Originally posted by Optimus net Kung Pow: Enter the Fist gekeken. Hele flauwe film, niet echt goed of superlachen, maar wel redelijk vermakelijk |
had uuh donderdag pay it forward gekeken, ik vond et echt een leuke en goede film! met een goed einde ook dus ik was wel onder de indruk..
tijdens intro ook 2 films gezien: italian job, premiere.. zeker wel leuke film, beetje oceans eleven maar dan wat minder maar met meer actie!
zeker checken waard
en basic, film die iedere keer uit andere perspectief word gezien tijdens een moordonderzoek.. alleen einde is raar, en moet je eff over terug denken.. grappig niet super..
en eff de watcher gekeken, butt film.. hoef je niet naar te kijken! 
Vandaag A Man Apart gekeken, goeie actiefilm met Vin Diesel
Gaat over een politieagent wiens vrouw wordt vermoord door een onbekende drugsbraron en hij wraak wilt.
| Originally posted by TimeportE en eff de watcher gekeken, butt film.. hoef je niet naar te kijken! |
| Originally posted by TimeportE en eff de watcher gekeken, butt film.. hoef je niet naar te kijken! |
| Originally posted by Cosmic Gister Blue Crush begonnen, na een half uur maar gestopt. Man o man, wat een slechte film |
| Originally posted by een of ander sjineesje Vandaag A Man Apart gekeken, goeie actiefilm met Vin Diesel Gaat over een politieagent wiens vrouw wordt vermoord door een onbekende drugsbraron en hij wraak wilt. |
Wrong turn
Goedkoop, voorspelbaar, wel mooie vrouwen, mooi gefilmde uitzichten, veel bloed en lomp hak- en zaagwerk... Lang niet zo eng als sommige reclames je willen doen geloven.
gister met mijn pap pirates of the carabian gekeken, wat een heldenfilm.. super humor en depp speelt de sterren van de hemel, wat een personage weet ie neer te zetten echt goed.. goede humor en goede actie.. zeker et checken waard.. dusss.. iedereen die em nog neit heb gezien, ga dat zien (btw mijn bios was echt helemaal vol en dat in 2de week dus dat zit wel snor met inkomsten voor die film waar trouwens ook een 2de deel van komt met alle hoofdacteurs)
| Originally posted by Optimus Vandaag A Man Apart gekeken, goeie actiefilm met Vin Diesel Gaat over een politieagent wiens vrouw wordt vermoord door een onbekende drugsbraron en hij wraak wilt. |
| Originally posted by basd Wrong turn Goedkoop, voorspelbaar, wel mooie vrouwen, mooi gefilmde uitzichten, veel bloed en lomp hak- en zaagwerk... Lang niet zo eng als sommige reclames je willen doen geloven. |

Ik heb deze week maar weer effe Apocalypse Now gekeken.
Was weer effe leuk.
| Originally posted by TimeportE gister met mijn pap pirates of the carabian gekeken, wat een heldenfilm.. super humor en depp speelt de sterren van de hemel, wat een personage weet ie neer te zetten echt goed.. goede humor en goede actie.. zeker et checken waard.. dusss.. iedereen die em nog neit heb gezien, ga dat zien (btw mijn bios was echt helemaal vol en dat in 2de week dus dat zit wel snor met inkomsten voor die film waar trouwens ook een 2de deel van komt met alle hoofdacteurs) |