TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Fokused Scandinavian Tour 2003 - Sweden
Pages (9): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 »

Posted by SteveTranz4ever on Mar-19-2003 07:43:

Okej jag har faktiskt vetat om det ett tag men jag antar att det �r officiellt nu...

Detta �r ett urdrag fr�n senaste info mailet fr�n FOKUSED

This spring will be the best clubbing experience ever in Stockholm! The sun brings heat, music and love. It brings you one of the largest club events in Swedish history. 24 DJs, light and sound enough to fill The Globe Arena, a full-colour TARM Laser of unbelievable size, video-screens with wickedly twisted images, mindshooting poi-performances by Tricster and Fireproof, and just so much more that you have to be there...

�r det n�t som ser bekant ut i texten !!!

Posted by WoberT on Mar-19-2003 08:27:

quote:
Originally posted by Glorie
Wobert & Steve... !!! awwwwwwwww, sn�lla ni e nu blir ja lite gladare...

neeee, ja f�r pengar den 27... har inte r�d att bet. 650 kr innan det (resa & biljett=som eg. e j�kla billigt) plus att man vill ju ha lite fickpengar me. tr�kigt som fan, f�r ja hade velat h�nga med � tr�ffa 24 TA's. Nu ska ja �ka till gamla kompisar i �rebro ist�llet.. ni kanske funderar hur ja har r�d me det? men ja �ker den 28 f�rst och d� har ja hunnit f�tt cash. Studentlivet suger rej�lt ibland.

jobbigt att man har stora skulder liggandes me, att h�va in... men dom pengarna f�r man ju inte igen

d� kan du l�na av n�n s� l�nge eller s� best�ller du en biljett o h�mtar ut den n�r pengarna kommer.. o bussresan �r nog ingen fara med pengar.. gurra litar nog p� dig.. =)

Posted by mindshooter on Mar-19-2003 09:44:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
mindshooting poi-performances by Tricster and Fireproof, and just so much more that you have to be there...

�r det n�t som ser bekant ut i texten !!!

OM det har vart sv�rt att h�lla tyst om detta p� forumet

Posted by WhiteRussian on Mar-19-2003 13:51:

quote:
Originally posted by mindshooter
OM det har vart sv�rt att h�lla tyst om detta p� forumet Det var inte officielt f�rut...

Men en del av oss visste �nd�,

Kul att du lyckades n�stla dig in, Mindshooter,

Posted by AC. on Mar-19-2003 14:05:

visst visst mindshooter ska slunga eld, kul. men hall�! Globen! Det �r ju galet stort i j�mf�relse med vad som varit f�rut...
Skojjarna i n�jes guiden(DN) sk�mta om f�r inte s� �nge sedan hur mondaybar skulle ta globen och dra hit 100tals utl�ndska djs och dessutom hyra in sn�kanoner fr�n �re. De kan v�l �nd� inte mena p� anexet? D�r hinner de aldrig f� 26 Djs lira...

EDIT: Lurad...

Posted by lonne on Mar-19-2003 14:16:

Men rykten cirkulerar st�ndigt. Jag har sj�lv f�tt h�ra att f�r ett par �r sedan, var det prat om att sm�lla upp ett event i klass med
Global Gathering/Mysteryland ute p� g�rdet i Stockholm. F�rslaget hade sj�lvklart inte g�tt igenom med tanke p� hur pass mycket det skulle st�ra lokalbefolknigen, men, men.....

Posted by sipowitz on Mar-19-2003 14:31:

quote:
Originally posted by AC.
visst visst mindshooter ska slunga eld, kul. men hall�! Globen! Det �r ju galet stort i j�mf�relse med vad som varit f�rut...
Skojjarna i n�jes guiden(DN) sk�mta om f�r inte s� �nge sedan hur mondaybar skulle ta globen och dra hit 100tals utl�ndska djs och dessutom hyra in sn�kanoner fr�n �re. De kan v�l �nd� inte mena p� anexet? D�r hinner de aldrig f� 26 Djs lira...

Hehe du �r inte den f�rsta jag sett som missf�rst�tt meningen, men �nd� lite sm�roligt :-)

Det ska vara... "Massivt med ljus, s� mycket att vi hade kunnat lysa upp globen". D.v.s. det ska inte vara _mellan_ globel =)

:EDIT: Aendy tycker jag skulle �ndra fr�n p� till mellan globen.

Posted by mindshooter on Mar-19-2003 14:31:

JA glorie f�r fan klart du kan l�na pengar!! om det bara �r det som �r problemet!

Posted by Aendy on Mar-19-2003 14:57:

quote:
Originally posted by sipowitz
Det ska vara... "Massivt med ljus, s� mycket att vi hade kunnat lysa upp globen". D.v.s. det ska inte vara _p�_ globel =)

Korrekt svenska �r f�rst�s _i_ Globen, p� samma s�tt som jag sitter i t�get och inte p� t�get, d� om man sitter p� t�gen �r det f�renat med livsfara.

Posted by reveal on Mar-19-2003 17:12:

h�r �r en till student som f�r det sv�rt att g� ihop ekonomiskt

Posted by sipowitz on Mar-19-2003 18:56:

quote:
Originally posted by reveal
h�r �r en till student som f�r det sv�rt att g� ihop ekonomiskt

Men hade vissa studenter sett till att jobba lite granna brevid plugget s� hade vi andra studenter sluppit h�ra gn�llet :-)

Posted by reveal on Mar-19-2003 19:00:

quote:
Originally posted by sipowitz
Men hade vissa studenter sett till att jobba lite granna brevid plugget s� hade vi andra studenter sluppit h�ra gn�llet :-)

de studenter som inte l�ser n�n riktig utbildning har ingen talan

Posted by sipowitz on Mar-19-2003 21:54:

quote:
Originally posted by reveal
de studenter som inte l�ser n�n riktig utbildning har ingen talan

De studenter som l�ser riktig utbildning borde g�ra sig besv�ret att arbeta in pengar ty trancev�gen kommer nu, inte imorgon =)

Posted by Gaby on Mar-20-2003 21:48:

Och alla har k�pt biljett nu?

Posted by SWE_TRANCE on Mar-20-2003 21:54:

quote:
Originally posted by Gaby
Och alla har k�pt biljett nu?

YES!
Betalade in till trance.nu ig�r...
"Nacka, here I come... "

Posted by mindshooter on Mar-20-2003 22:20:

Party Hat

8 days left party people! wohoo!
Har precis alla fixat biljetter nu eller?

Posted by SteveTranz4ever on Mar-20-2003 23:41:

Tror det b�rjar v�xa mossa p� mina biljetter... har haft dom i hyllan i evigheter... ser fram emot att f� damma av dom

Posted by Aendy on Mar-22-2003 11:26:

FAAAAAAAAAAN. Det g�r �ver till sommartid den natten. Det betyder en timme mindre dans/s�mn. Jag ska vara i v�ldigt bra dagsform om jag ska v�ga pallra mig dit..... FAN!

Posted by Gaby on Mar-22-2003 11:34:

St�nger 6 ist�llet f�r 5 allts� f�r vi v�r sista timme

Posted by mindshooter on Mar-23-2003 01:49:

Hoppas alla l�ser detta nu =)

http://www.tranceaddict.com/forums/...?threadid=97024

Posted by mindshooter on Mar-26-2003 16:27:

quote:
Hoppas alla l�ser detta nu =)

http://www.tranceaddict.com/forums/...?threadid=97024

och postar sina mobbenummer d�r

Posted by Aendy on Mar-26-2003 16:47:

Tror ni det kommer komma n�gon lista p� n�r de olika akterna g�r p�?

Posted by mindshooter on Mar-26-2003 18:00:

Fan i helvete d�, skriver detta innan Jake hinner skriva det...

Lokal�garna har b�rjat jiddra med dom och nu f�r dom inget eld-tillst�nd.... So no Fire-Performance people...
Man tr�ttnar allts�...fan va jag f�rlorade min peppning inf�r l�rdagen nu. Blir givetvis lysstavar ist�llet men det �r inte ens halva grejen l�ngre, inte med dom trick vi skulle g�ra.
N�ja, Jakob gjorde sitt b�sta, det �r jag �vertygad om. Fick h�ra att det �r j�vligt tufft nu n�r lokal�garna �r emot det hela s� all respekt �t fokused...

Posted by mindshooter on Mar-26-2003 22:26:

quote:
Originally posted by Aendy
Tror ni det kommer komma n�gon lista p� n�r de olika akterna g�r p�?

den skulle enligt honom sl�ppas ikv�ll via nyhetsbrev.
Men det har inte kommit �n, s� det kommer nog imorn

Posted by dbl on Mar-26-2003 23:04:

quote:
Fan i helvete d�, skriver detta innan Jake hinner skriva det...

Lokal�garna har b�rjat jiddra med dom och nu f�r dom inget eld-tillst�nd.... So no Fire-Performance people...
Man tr�ttnar allts�...fan va jag f�rlorade min peppning inf�r l�rdagen nu. Blir givetvis lysstavar ist�llet men det �r inte ens halva grejen l�ngre, inte med dom trick vi skulle g�ra.
N�ja, Jakob gjorde sitt b�sta, det �r jag �vertygad om. Fick h�ra att det �r j�vligt tufft nu n�r lokal�garna �r emot det hela s� all respekt �t fokused...

fan va taskigt.. riktigt d�lig stil tycker jag... ser ju fr�ckt ut med lysstavar, men e ju s� j�kla mycket fr�ckare med eld

Pages (9): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 »