TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Kremlin is BACK!!!!!!
Pages (10): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 »
Voor de volledige tracklist, die heb ik hier online gezet:
http://trance.nu/v3/news_show.php?id=1590
grtz,
tim
Ik begin nu ook er sterk aan te denken om de eerste dag te gaan. Ben ff aan het informeren of ik iemand mee krijg maar dat zal wel geen groot probleem worden denk ik.
| quote: |
| Originally posted by ahp2002 Voor de volledige tracklist, die heb ik hier online gezet: http://trance.nu/v3/news_show.php?id=1590 grtz, tim |
staat ook in het nieuws-item
9 april in de shops en 21 april wereldwijde release heeft de kremlin krew mij verzekerd
| Originally posted by ahp2002 staat ook in het nieuws-item 9 april in de shops en 21 april wereldwijde release heeft de kremlin krew mij verzekerd |
Net mijn kaartje binnen, dus ik ben zekers aanwezig 
| Originally posted by MaGiK54 Net mijn kaartje binnen, dus ik ben zekers aanwezig |
| Originally posted by Ornadel Alleen dag 1? |
| Originally posted by MaGiK54 Yeps. Dag 2 vind ik persoonlijk niet zo. Alleen Kevin Saunderson wil ik wel horen, maar das niet genoeg reden om naar A'dam te gaan. |
tis niet de bedoeling dat je m post... was ook niet de bedoeling van diegene die m heeft geupt lijkt me...
| Originally posted by Optimus tis niet de bedoeling dat je m post... was ook niet de bedoeling van diegene die m heeft geupt lijkt me... |
Dag 2: ik ben erbij!!!
vriend van mij heeft 2 kaarten gewonnen en staat dus op de gastenlijst 
(is toch wel 18+??)
| Originally posted by Blik Dag 2: ik ben erbij!!! vriend van mij heeft 2 kaarten gewonnen en staat dus op de gastenlijst ![]() (is toch wel 18+??) |
Ja 18+
| Originally posted by magrec Ja 18+ |
Nope
hehe
minimaal 1x per maand heb ff rustig aan gedaan 1e 3 maanden 
| Originally posted by magrec Nope heheminimaal 1x per maand heb ff rustig aan gedaan 1e 3 maanden |
Zaterdagavonden verschillen heel vaak kwa bezoekers aantallen maar het zou wel beter kunnen ja.
De hardknox avonden zijn de toppers a.s. vrijdag super marco may
| Originally posted by magrec Zaterdagavonden verschillen heel vaak kwa bezoekers aantallen maar het zou wel beter kunnen ja. De hardknox avonden zijn de toppers a.s. vrijdag super marco may |
Euh euh......
laat ik zo zeggen (zachtjes uitgedrukt) dat ik niet zo'n liefhebber ben van hardstyle...
| Originally posted by magrec Euh euh...... laat ik zo zeggen (zachtjes uitgedrukt) dat ik niet zo'n liefhebber ben van hardstyle... |
Ik snap niet hoe je daarbij komt.
Zoek maar ��ns wat oude posts vanmij op hehe als er iemand anti hardstyle is dan ben ik het wel 
| Originally posted by magrec Ik snap niet hoe je daarbij komt. Zoek maar ��ns wat oude posts vanmij op hehe als er iemand anti hardstyle is dan ben ik het wel |
Join the club
| Originally posted by magrec Zaterdagavonden verschillen heel vaak kwa bezoekers aantallen maar het zou wel beter kunnen ja. De hardknox avonden zijn de toppers a.s. vrijdag super marco may |
| Originally posted by Ornadel Ik kom a.s. zaterdag denk ik wel even naar de Q. Chris Fortier is altijd leuk. |
)