TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Line up 4 elements
Pages (9): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 »


Posted by Dj Lex on May-21-2003 10:46:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Maareh..meeten we nog ergens dan?
Assie maar niet om 01:00 uur is, dan heb ik al een meeting. Partyflock meeting...ik moet wel even deze keer, ben fotograaf, dus wil een goede set neerzetten met wat mensen erop. Plus er komen mooie dames naar die meeting Maak ik wel meteen wat leuke TA foto's

Je kan er bij mij wel +1 achter zetten. Anke komt ook mee!

Maareh...is 01:30 geen mooie meetingtijd? Achterin de main? Ik neem aan dat daar achteraan die doorloop is naar de andere zalen, zoals ik in ieder geval Ahoy ken.

01:30 uur, Tranceaddict meeting in de MAIN, als je de zaal achterin binnenkomt meteen rechts om de hoek

Is dit een idee of niet?

Greetz,
SnuggLe


Best


Posted by SnuggLe on May-21-2003 12:16:

Weet iemand iets van tijden dan??
Hoop niet dat Digweed/de Hey helemaaaaaaal aan het eind draaien.


Posted by magrec on May-21-2003 12:23:

Dat is een beetje onduidelijk of de hey sluit af of digweed...


Posted by Miss Proximus on May-21-2003 12:51:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Je kan er bij mij wel +1 achter zetten. Anke komt ook mee!


ik doe niet aan + 1 het is een TA meeting niet een meeting van TA-ers en hun andere vrienden/partners

verder vind ik r heel lief hoor (k)

zie sommige in Den Haag, de rest op de meeting


Posted by Jappio on May-21-2003 14:30:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
ik doe niet aan + 1 het is een TA meeting niet een meeting van TA-ers en hun andere vrienden/partners

verder vind ik r heel lief hoor (k)

zie sommige in Den Haag, de rest op de meeting


haha dus we zullen die +17 achter lex en mij ook maar weghalen??

Volgens mij had smirnoff ook kaartjes gewonnen, dus die kan je ook bij de meeting zetten

Ik heb geen kaartjes meer over trouwens, heb net het laatste kaartje weggeven, dus sorry

xie jullie allemaal zaterdag!!


Posted by Smirnoff on May-21-2003 14:40:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
ik doe niet aan + 1 het is een TA meeting niet een meeting van TA-ers en hun andere vrienden/partners


Als je naar een feest gaat ga je toch meestal met je vrienden ?? En dan neem je die toch effe mee naar een meeting of niet ??
Erg vage opmerking ! Of heb je niemand om mee te nemen ?

Ik kom trouwens wel effe kijken en heb mischien nog 2 kaartjes over, weet ik vrijdag en dan valt er nog wel wat te regelen.


Posted by Blik on May-21-2003 15:54:

ben er misschien ook bij, een klasgenoot heeft me meegevraagd (heeft 4 gratis kaarten) maar ik weet nog niet of ik meega aangezien ik ontzettend veel voor school moet doen


Posted by Ding Chavez on May-21-2003 19:10:

Tango gaat het helaas niet halen zaterdag, dus ik heb nog een kaartje over. PM me ff als je er nog 1 nodig hebt, dan regelen we wat.

GreetZ, DC


Posted by Opti on May-22-2003 01:54:

we kunnen ook die TA-meeting op dezelfde plek en plaats van de Pf-meeting doen Zoek de sjinees


Posted by Miss Proximus on May-22-2003 11:40:

quote:
Originally posted by Smirnoff
Als je naar een feest gaat ga je toch meestal met je vrienden ?? En dan neem je die toch effe mee naar een meeting of niet ??
Erg vage opmerking ! Of heb je niemand om mee te nemen ?



TERING hoe fokking moeilijk is t om een smilie te interpreteren....waarom is er zo'n grote groep mierenneukers online tegenwoordig BLEH


Posted by stampertje on May-22-2003 15:31:

k ga morgen ook ff kaartjes kopen, (niet in de winkel dus) . waaraan kan ik zien dat ze echt zijn?


Posted by magrec on May-22-2003 18:00:

22.00-23.00 Matthew Deekay
23.00-00.30 Guy Ornadel

00.30-02.00 Gielen
02.00-03.00 Chicane (Live)
03.00-04.30 John Digweed
04.30-06.00 Sister Bliss

06.00-07.00 Michel de Hey

Area 2 Fire (Hard Dance)

22.00-23.30 Danny D
23.30-00.45 Scot Mac
00.45-02.00 Nick Sentience
02.00-03.15 Tom Harding
03.15-04.15 Organ Donors (live)
04.15-05.30 Energy Dai
05.30-07.00 JP

Area 3 Water

22.00-23.30 Bart Hendrix
23.00-01.00 Paul Jackson
01.00-02.30 Yousef
02.30-04.15 Tim Deluxe
04.15-04.30 Terra Deva (live)
04.30-06.30 Darren Emerson


Lekker heur...


Posted by TranceFool on May-22-2003 18:17:

vetjes, toch nog een timetable ....ziet er op zich best gunstig uit.

wordt alleen lastig kiezen tussen michel de hey en emerson voor mij als afsluiter


Posted by tijs08 on May-22-2003 18:47:

thanx magrec!

Nou, moet ik toch nog vroeg gaan.. voor Guy Ornadel

en Chicane van 2 - 3 gewoon op prime time... ben benieuwd wat ze dan voor ons in petto hebben! Ik hoop dat ze veel nieuwe zooi van hun nieuwe album ten gehore brengen!

heeerrlijk!


Posted by Dj Lex on May-22-2003 22:08:

quote:
Originally posted by tijs08

Nou, moet ik toch nog vroeg gaan.. voor Guy Ornadel



Wil ik ook nog wel wat van meepikken idd.

Denk dat ik tegen 12en binnen ben


Posted by Jappio on May-22-2003 22:38:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Wil ik ook nog wel wat van meepikken idd.

Denk dat ik tegen 12en binnen ben


kwart over 11


Posted by Dj Lex on May-22-2003 22:58:

quote:
Originally posted by Jappio
kwart over 11


ja dat is de nieuwe tijd he

Wij zijn dus ook vroeg


Posted by eieregooie on May-23-2003 01:21:

Hehe... damn... ut begint toch wel te kriebelen hoor

Iemand nog 2 kaartjes in de aanbieding? Toevallig? Ik moet wel eerst werken tot 01:00, maar aangezien Rotterdam hier niet zo heel ver vandaan is is het nog wel de moeite eigenlijk


Posted by Opti on May-23-2003 01:26:

op PF moet je ff kijken worden door iedereen aangeboden


Posted by eieregooie on May-23-2003 04:23:

quote:
Originally posted by Optimus
op PF moet je ff kijken worden door iedereen aangeboden

't mag natuurlijk niet teveel kosten he

Maar kzal ff kijken


Posted by SnuggLe on May-23-2003 08:57:

Godver godver godver godver!
Michel de Hey als laatste, en dan nog maar een uurtje ook
Daar ging ik juist speciaal voor. Tot 2 uur is het niet veel bijzonders (alleen Matthew Deekay, maar dan moeten we wel ERG vroeg binnen zijn). Moet ff kijken hoe/wie/wat ik het dan doe.

Klotezooi, mijn ma komt zondag, en weet dus niet of ik het tot het einde blijf. Niet fijn deze timetable


Posted by Miss Proximus on May-23-2003 09:04:

vind je Guy Ornadel niet speciaal dan? :s


Posted by Ding Chavez on May-23-2003 10:12:

quote:
Originally posted by eieregooie
't mag natuurlijk niet teveel kosten he

Maar kzal ff kijken


Ik heb er eentje gratis voor je. Maar ik denk dat ik vroeg ga, want matthew deekay wil ik toch wel ff meemaken. Laat het maar ff weten.

GreetZ, DC


Posted by magrec on May-23-2003 15:46:

1000 TICKETS FOR SALE AT THE DOOR
4 elements is not sold out. There are still 1000 tickets for sale at the door.

En udc heeft zelfs de time table online gezet. Ze beginnen beetje bij beetje te leren


Posted by Rinus on May-23-2003 17:00:

Dat michel de hey laat zou draaien had ik wel verwacht, is namelijk bijna altijd zo bij 4e. Maar dat Guy Ornadel zo vroeg begint vind ik erg kut. Weet nog niet of ik hem ga zien dan.

Voor de rest is de timetable wel ok.

En zoals remy d al zei ga op tijd naar de main. Want tis fokking druk daaro in de loopgangen.


Pages (9): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.