TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Line up 4 elements
Pages (9): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 »
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Maareh..meeten we nog ergens dan? Assie maar niet om 01:00 uur is, dan heb ik al een meeting. Partyflock meeting...ik moet wel even deze keer, ben fotograaf, dus wil een goede set neerzetten met wat mensen erop. Plus er komen mooie dames naar die meeting Maak ik wel meteen wat leuke TA foto's ![]() Je kan er bij mij wel +1 achter zetten. Anke komt ook mee! Maareh...is 01:30 geen mooie meetingtijd? Achterin de main? Ik neem aan dat daar achteraan die doorloop is naar de andere zalen, zoals ik in ieder geval Ahoy ken. 01:30 uur, Tranceaddict meeting in de MAIN, als je de zaal achterin binnenkomt meteen rechts om de hoek Is dit een idee of niet? Greetz, SnuggLe |
Weet iemand iets van tijden dan??
Hoop niet dat Digweed/de Hey helemaaaaaaal aan het eind draaien.
Dat is een beetje onduidelijk of de hey sluit af of digweed...
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Je kan er bij mij wel +1 achter zetten. Anke komt ook mee! |
het is een TA meeting niet een meeting van TA-ers en hun andere vrienden/partners 
(k) 
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus ik doe niet aan + 1 het is een TA meeting niet een meeting van TA-ers en hun andere vrienden/partners ![]() verder vind ik r heel lief hoor (k) ![]() zie sommige in Den Haag, de rest op de meeting |

| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus ik doe niet aan + 1 het is een TA meeting niet een meeting van TA-ers en hun andere vrienden/partners ![]() |
ben er misschien ook bij, een klasgenoot heeft me meegevraagd (heeft 4 gratis kaarten) maar ik weet nog niet of ik meega aangezien ik ontzettend veel voor school moet doen
Tango gaat het helaas niet halen zaterdag, dus ik heb nog een kaartje over. PM me ff als je er nog 1 nodig hebt, dan regelen we wat.
GreetZ, DC
we kunnen ook die TA-meeting op dezelfde plek en plaats van de Pf-meeting doen
Zoek de sjinees

| quote: |
| Originally posted by Smirnoff Als je naar een feest gaat ga je toch meestal met je vrienden ?? En dan neem je die toch effe mee naar een meeting of niet ?? Erg vage opmerking ! Of heb je niemand om mee te nemen ? |
BLEH
k ga morgen ook ff kaartjes kopen, (niet in de winkel dus)
. waaraan kan ik zien dat ze echt zijn?
22.00-23.00 Matthew Deekay
23.00-00.30 Guy Ornadel
00.30-02.00 Gielen
02.00-03.00 Chicane (Live)
03.00-04.30 John Digweed
04.30-06.00 Sister Bliss
06.00-07.00 Michel de Hey
Area 2 Fire (Hard Dance)
22.00-23.30 Danny D
23.30-00.45 Scot Mac
00.45-02.00 Nick Sentience
02.00-03.15 Tom Harding
03.15-04.15 Organ Donors (live)
04.15-05.30 Energy Dai
05.30-07.00 JP
Area 3 Water
22.00-23.30 Bart Hendrix
23.00-01.00 Paul Jackson
01.00-02.30 Yousef
02.30-04.15 Tim Deluxe
04.15-04.30 Terra Deva (live)
04.30-06.30 Darren Emerson
Lekker heur...
vetjes, toch nog een timetable
....ziet er op zich best gunstig uit.
wordt alleen lastig kiezen tussen michel de hey en emerson voor mij als afsluiter
thanx magrec!
Nou, moet ik toch nog vroeg gaan.. voor Guy Ornadel
en Chicane van 2 - 3 gewoon op prime time... ben benieuwd wat ze dan voor ons in petto hebben! Ik hoop dat ze veel nieuwe zooi van hun nieuwe album ten gehore brengen!
heeerrlijk!
| quote: |
| Originally posted by tijs08 Nou, moet ik toch nog vroeg gaan.. voor Guy Ornadel |
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Wil ik ook nog wel wat van meepikken idd. Denk dat ik tegen 12en binnen ben |
| quote: |
| Originally posted by Jappio kwart over 11 |
Hehe... damn... ut begint toch wel te kriebelen hoor 
Iemand nog 2 kaartjes in de aanbieding? Toevallig?
Ik moet wel eerst werken tot 01:00, maar aangezien Rotterdam hier niet zo heel ver vandaan is is het nog wel de moeite eigenlijk 
op PF moet je ff kijken
worden door iedereen aangeboden
| quote: |
| Originally posted by Optimus op PF moet je ff kijken worden door iedereen aangeboden |

Godver godver godver godver!
Michel de Hey als laatste, en dan nog maar een uurtje ook 
Daar ging ik juist speciaal voor. Tot 2 uur is het niet veel bijzonders (alleen Matthew Deekay, maar dan moeten we wel ERG vroeg binnen zijn). Moet ff kijken hoe/wie/wat ik het dan doe.
Klotezooi, mijn ma komt zondag, en weet dus niet of ik het tot het einde blijf. Niet fijn deze timetable 
vind je Guy Ornadel niet speciaal dan? :s
| quote: |
| Originally posted by eieregooie 't mag natuurlijk niet teveel kosten he ![]() Maar kzal ff kijken |
1000 TICKETS FOR SALE AT THE DOOR
4 elements is not sold out. There are still 1000 tickets for sale at the door.
En udc heeft zelfs de time table online gezet. Ze beginnen beetje bij beetje te leren 
Dat michel de hey laat zou draaien had ik wel verwacht, is namelijk bijna altijd zo bij 4e. Maar dat Guy Ornadel zo vroeg begint vind ik erg kut. Weet nog niet of ik hem ga zien dan.
Voor de rest is de timetable wel ok.
En zoals remy d al zei ga op tijd naar de main. Want tis fokking druk daaro in de loopgangen.
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.