TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Voetbalseizoen 2006-2007
Pages (69): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 [62] 63 64 65 66 67 68 69 »

Posted by The_G0dfather on Jun-01-2007 19:18:

quote:
Originally posted by Progrez
Joe T. Vanelli - Playing with the voice in Germany,

Posted by Gladius on Jun-01-2007 19:42:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Goeie muziek maakt het brakke voetbal nog niet goed

easy there lad

Posted by Jasperovitsj on Jun-01-2007 21:51:

Don't get me wrong, ik zou het Antwerp absoluut gunnen om terug naar eerste te gaan, maar na hun heropleving in de 2de seizoenshelft zijn ze nu terug naar een belabberd niveau gedaald. Als ze daarmee in eerste aantreden mogen ze volgend seizoen meteen terug naar tweede...

Posted by FCB_Fanatic on Jun-01-2007 23:13:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Don't get me wrong, ik zou het Antwerp absoluut gunnen om terug naar eerste te gaan, maar na hun heropleving in de 2de seizoenshelft zijn ze nu terug naar een belabberd niveau gedaald. Als ze daarmee in eerste aantreden mogen ze volgend seizoen meteen terug naar tweede...

kan je niet een beetje hetzelfde zeggen van Lierse ? Die hebben toch ook totaal geen goed jaar achter de rug, vooral hun eerste seizoenshelft was enorm slecht.

Posted by Gladius on Jun-02-2007 00:37:

het trekt idd op niet veel. veel te vaak de lange bal naar voren en dan maar zien wat Olguin of Campbell er mee doen.
toch blijf ik er in geloven; 1 overwinning, zoals zondag tegen lierse, kan hopelijk terug nen boost geven.
Iedereen mag overgaan behalve Lierse, dat die der maar is uitvliegen, heeft lang genoeg geduurd.

Posted by Real on Jun-02-2007 09:29:

quote:
Originally posted by Progrez
Kom zondag naar ons supporterscaf� Great Old vlakbij de Bosuil in Deurne. Ik trakteer u de rest van de middag als compensatie voor de rit naar Den Bosch. Ge zult u niet vervelen.

Even een kleine greep uit de platen die ik in het desbetreffende caf� reeds heb gehoord: Emmanuel Top - Acid Phase, Union Jack - Two full moons & a trout (jawel, de friends, love & family remix), Joe T. Vanelli - Playing with the voice in Germany, Jones & Stephenson - The First Rebirth, Katana - Gemini, Binary Finary - 1998, Systematic Parts - Violin de la Nuit,... . Kortom, de gouden trance uit de Bonzai-periode en vroeger herleeft geregeld in Deurne-Noord. Dat moet volstaan om een match van ons bij te wonen. Wees daar. Afspraak om half drie. En graag!

Een mooi aanbod, maar ik moet passen.

Posted by Vishnu on Jun-02-2007 09:47:

Pronostiekje voor vanavond (BEL-POR)?

Ik gok op een vroege 0-1, later verdubbeld tot 0-2, en een halve eerredder na de 80e minuut tot 1-2 waar echter weer niks mee gekocht wordt.

Posted by Real on Jun-02-2007 09:51:

Daar kan ik mij ook wel in vinden.

Posted by MikeVee on Jun-02-2007 10:05:

Go Portugal !!!!

0-4 voor Portugal; maar alles waarbij ze meer goals maken den Belgi� is goed

Posted by Gladius on Jun-02-2007 10:11:

Lol, wat een frustratie mikevee, altijd anti-rode duivels precies, best zielig om te zien tbh. Ben 'ns benieuwd wat ge gaat zeggen als ze gelijkspelen of winnen.

*fingers crossed* 1-0

Posted by Shadowkid on Jun-02-2007 11:26:

quote:
Originally posted by Gladius
Lol, wat een frustratie mikevee, altijd anti-rode duivels precies, best zielig om te zien tbh. Ben 'ns benieuwd wat ge gaat zeggen als ze gelijkspelen of winnen.

*fingers crossed* 1-0

Kunt ge dan supporteren voor wat dikwijls een bende onkundigen is met een kutcoach op kop? Om nog maar te zwijgen van de incompentente mensen aan het hoofd van de bond. Belgi� staat op de Fifa-ranking in de buurt van landen als godbeter Panama.

De enige hoop zijn de 18-19 jarige talenten die bijna allemaal in Nederland of elders spelen en blijkbaar toch tegen een bal kunnen shotten. Zij kunnen mss in de toekomst er voor zorgen dat de rode "duivels" opnieuw een voetbalploeg wordt.

Ik zal niet tegen Belgi� supporteren ofzo, maar of ze nu 0-5 op hun doos krijgen of 1-0 winnen, het maakt mij nog maar weinig uit.

Posted by FCB_Fanatic on Jun-02-2007 11:57:

ik dacht eerst aan een 0-2 verlies, maar aangezien ik goed uit bed ben opgestaan ga ik het op 1-1 houden. Dat gaat terug voor de nodige euforie zorgen. Woensdag zal iedereen dan terug met de voeten op de grond terecht komen wanneer de Duivels in Finland met 3-0 op hunne bek gaan

Posted by Gladius on Jun-02-2007 12:58:

quote:
Originally posted by Shadowkid
Ik zal niet tegen Belgi� supporteren ofzo, maar of ze nu 0-5 op hun doos krijgen of 1-0 winnen, het maakt mij nog maar weinig uit.

ja da ken ik; tot ze vanavond goed spelen. bende successuporters, ik zou bijna hopen dat ze winnen vanavond om ulle bakkes dan eens te zien en dan nog 'ns te zegge dat het u nix kan schelen...
ge moet blind zijn om niet te zien dat er in die ploeg heel wat talent zit, veel meer dan de vorige jaren. 1 goede prestatie kan ze op weg zetten.

Posted by Shadowkid on Jun-02-2007 13:11:

quote:
Originally posted by Gladius
ja da ken ik; tot ze vanavond goed spelen. bende successuporters, ik zou bijna hopen dat ze winnen vanavond om ulle bakkes dan eens te zien en dan nog 'ns te zegge dat het u nix kan schelen...
ge moet blind zijn om niet te zien dat er in die ploeg heel wat talent zit, veel meer dan de vorige jaren. 1 goede prestatie kan ze op weg zetten.

Dat moogt gij gerust doen want ik zal iig ni naar de match kijken.

Met dat talent bedoelt ge waarsch dezelfde spelers als ik met "18-19-jarige talenten", nl. Defour, Kompany, Dembele, Martens (is nu wel al iets ouder), Mirallas, Pocognoli en iets verder in de toekomst mss nog Hazard.Die jongens geef ik nog meer dan genoeg krediet. Als die nog wat groeien, vrijblijven van blessures en dergelijke en dan met een degelijk coach, zal ik terug kijken. Maar naar een Goor, Vanderheyden, Van Buyten (bij de nationale ploeg toch), Daerden, Mpenza, Hoefkens, Clement,... Sorry maar zonder de eerder genoemde, recent opgestane talenten is dit net een van de zwakste lichtingen imo en dan nog onder een schijttrainer.

Vroeger was het ook geen superploeg, maar naar een ploeg met namen als een Degryse, Nilis, Oliveira, Albert, Grun,... keek ik tenminste met plezier. Met die ploeg leefde ik nog mee, met die van de laatste 3-4 jaar helemaal niet meer.

Posted by FCB_Fanatic on Jun-02-2007 13:59:

quote:
Originally posted by Shadowkid
Vroeger was het ook geen superploeg, maar naar een ploeg met namen als een Degryse, Nilis, Oliveira, Albert, Grun,... keek ik tenminste met plezier. Met die ploeg leefde ik nog mee, met die van de laatste 3-4 jaar helemaal niet meer.

+1, maar die ploeg haalde dan ook wel weer betere resultaten.

Het is vooral bergaf gegaan na het opstappen van Waseige. De Duivels zijn sindsdien in een neerwaartse spiraal geraakt en ze zuigen alles en iedereen erin mee, ook de supporters. Ze slagen der ook maar niet meer in om eruit te geraken. Het ene slechte resultaat volgt het andere op, de ene slechte campagne na de andere. Als je al zelfs niet meer kan winnen van een ploeg als Kazachstan is het al erg natuurlijk.

Posted by Gladius on Jun-02-2007 16:01:

Vermoedelijke opstelling:
Belgi�: Stijnen, Hoefkens, Clement, Simons, Vermaelen, Mudingayi, Fellaini, Defour, Martens, Sterchele, E.Mpenza

da's geen ploeg met talent in ofwa? ervaring brengen Hoefkens, Simons & Mpenza (mja wat Clement daar nog in doet is mij ook een raadsel), de rest is allemaal zo jong als iet (en dus nog veel groei mogelijk).
ge zit naar het merendeel van uw toekomstploeg te kijken. of denkt ge dat er plots op 1nen dag een superploeg staat? ne mix van jong & oud (ervaring) is nodig.
Het is natuurlijk makkelijker om in dat negatieve te blijven dobberen, de huidige ploeg weg te lachen, levende met de logica dat 'het over een paar jaar wel zal beteren', ipv elke keer de hoop te koesteren dat er een soort wederopstanding komt.

Posted by The_G0dfather on Jun-02-2007 16:06:

mijn voorspelling: 4 kopbal goln van clement

Posted by FCB_Fanatic on Jun-02-2007 16:09:

Die ploeg bevat talent, maar is naar mijn mening niet de beste die VDE kan opstellen. Maar dat is natuurlijk maar mijn persoonlijke mening

Posted by djcresto on Jun-02-2007 17:43:

De beloftenlichting ziet er alleszins super uit. Velen van die leeftijd hebben nu al een basisplaats bij Belgische of Nederlandse topclubs en een stek bij de grote jongens.

Bij de nationale ploeg mankeert ook een rechtsbak van Sparta. Naar tschijnt was die genomineerd bij de beste verdedigers van Nederland. Enja Hoefkens als rechtsback stelt toch niet zoveel voor imo.

De nationale ploeg heeft natuurlijk ook al veel blessures gekend. En de andere landen worden als maar beter.

Posted by Shadowkid on Jun-02-2007 17:53:

Er staan idd 4 talenten op dat middenveld, maar wel 2x 2 die op dezelfde positie spelen. Noch backs, noch flanken tegen Quaresma en Nani?. Mpenza en Sterchele lijken mij niet complementair. VDE heeft al ergere opstellingen op het veld gezet en grotere knoeiers geselecteerd, maar ook hier wordt ik niet warm van. Ik pas nog altijd omwille van eerder genoemde redenen.

Posted by Real on Jun-02-2007 19:45:

Nondedekke.

Posted by djcresto on Jun-02-2007 19:48:

tja Portugal is sterk he, daar kunnen we nie buiten. En Hoefkens krijgt daar nen serieuzen elleboog. Hoewel Nani al eens op dezelfde manier mocht uithalen kort ervoor.

Posted by Real on Jun-02-2007 20:02:

Wat een actie van Defour.

1-1 fuck yeah.

Posted by FCB_Fanatic on Jun-02-2007 20:58:

1-2, jammer

De Belgen hebben een verdienstelijke match gespeeld, maar de Portugezen waren gewoonweg te sterk. Mooie voorbereiding wel bij de 1-1. Bij de 1-2 gaat Stijnen dan mss wel lichtjes in de fout. Ik kan begrijpen dat ie de bal niet heeft, door die zwiep van de bal staat hij op het verkeerde been, maar de bal kwam nog steeds vrij centraal. Ik heb dus het gevoel dat hij niet onhoudbaar was

Posted by Vishnu on Jun-02-2007 21:06:

quote:
Originally posted by Vishnu
1-2 waar echter weer niks mee gekocht wordt.

Pages (69): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 [62] 63 64 65 66 67 68 69 »