TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Prog Appreciation Thread
Pages (66): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 [64] 65 66 »
Ge beseft toch wel dat jullie tegen die snelheid binnen 2 jaar gegarandeerd wild zijn van jump? 
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Ge beseft toch wel dat jullie tegen die snelheid binnen 2 jaar gegarandeerd wild zijn van jump? |
| Originally posted by Jasperovitsj Ge beseft toch wel dat jullie tegen die snelheid binnen 2 jaar gegarandeerd wild zijn van jump? |
(en ik weet niet of jump daar mag toe gerekend worden
)
Efkes on topic:
Descent - Lost feeling
Gigantisch vette plaat weeral! Een beetje in de lijn van Strings Of Life: een lekker stompende bass en groovy drive die uitmondt in een bijna tranzy break en climax. Echt heerlijk, zulke platen met veel contrast erin!!

| Originally posted by Jasperovitsj Efkes on topic: Descent - Lost feeling Gigantisch vette plaat weeral! Een beetje in de lijn van Strings Of Life: een lekker stompende bass en groovy drive die uitmondt in een bijna tranzy break en climax. Echt heerlijk, zulke platen met veel contrast erin!! |
Die had ik zelfs nog niet gehoord, maar die kan mij ook aardig bekoren. Massive release!! 
Nu dat we deze topic zowat terug leven ingeblazen hebben vind'k wel dat we als progheads 'm ook even goed wat up-to-date kunnen houden
Je kan tenslotte altijd nog goeie platen leren kennen door anderen ...
* I Choos Noice, het nieuwe album van Hybrid zit er aan te komen, wat zijn hier zowat de verwachtingen? Ik verwacht er eerlijk gezegd wel iets van, Just For Today klinkt alvast niet slecht.
* Iemand al Ormatie - Glossow gehoord? Lijkt me wel een goeie track aan de sample te horen. Het wordt alvast ��n van de eerste releases van Arctic Wave, het nieuwe label van Funk Harmony Park. Releasedatum = eind sept / begin okt.
* Wat vinden jullie eigenlijk van Schiphol, de nieuwe van Micali ... toch al enkele weken uit en nog nergens vernoemd hier, toch een Aurium-release (��n van m'n favoriete labels) en die worden toch meestal goed gesmaakt
'k vind het wel een goeie release, zowel de Original als de Santiage Nino Mix, beide lekker stevig ...
Naar mijn mening is het al weer eventjes geleden dat er nog een echte in het oor springende release is geweest, of komt in dit geval.
Maar de onvermijdelijke Pole Folder staat op het punt om weer een klein stukje progressive-house-geschiedenis te schrijven.
Na zijn enorm sterk album "Zero Gold" op Bedrock, werkt hij ditmaal samen met Mashtronics Records om zo de magische "For One Moment Of Glory ep" de geluidsgolven in te sturen.
Op de A-zijde weerklinken de magische geluiden van "A Million Ways To Give Up", na een iets meer tribalachtige opbouw nemen na 3min, tijdens een korte break, de zalige Pole-Folder-sounds de overhand, een prachtige melodie ontplooit zich alvorens de beat en diepe basslijn invallen, vanaf nu laat deze alsmaar groeiende song je niet meer los. Benoit bewijst hiermee wederom zijn groot talent. 1 klein minpuntje, het melodische gedeelte had gerust een aantal minuten langer mogen duren.
De B-zijde geeft ons de Original Mix en Mashtronic Remix van "Everyday".
Als 1ste staat de "Original Mix" geperst, die wordt gekenmerkt door de eindeloze warme Pole-Folder-opbouw en -melodi�n. Dit pareltje overstelpt je van de 1ste tot de laatste minuut.
De "Mashtronic remix" sluit deze ep af en vertaalt "Everyday" volledig naar zijn eigen sound en stijl, de zwaardere beat maken deze versie een stuk steviger. Niet echt mijn smaak, maar deze aparte versie zal menigen weten te bekoren en staat dan ook waardig op dit schijfje zwart goud.
De release is pas gepland voor 18 september, maar je kan de volledige versies al uitgebreid beluisteren op de site van 4djsonly.com
| Originally posted by Blue Sky 99 * I Choos Noice, het nieuwe album van Hybrid zit er aan te komen, wat zijn hier zowat de verwachtingen? Ik verwacht er eerlijk gezegd wel iets van, Just For Today klinkt alvast niet slecht. |
Veel kans dus dat dit het album van het jaar wordt. En ten zeerste aan te raden aan elke trancefan die eens buiten de lijntjes wil kleuren 
| Originally posted by Blue Sky 99 * Wat vinden jullie eigenlijk van Schiphol, de nieuwe van Micali ... toch al enkele weken uit en nog nergens vernoemd hier, toch een Aurium-release (��n van m'n favoriete labels) en die worden toch meestal goed gesmaakt 'k vind het wel een goeie release, zowel de Original als de Santiage Nino Mix, beide lekker stevig ... |
| Originally posted by dj Zevan Naar mijn mening is het al weer eventjes geleden dat er nog een echte in het oor springende release is geweest, of komt in dit geval. Maar de onvermijdelijke Pole Folder staat op het punt om weer een klein stukje progressive-house-geschiedenis te schrijven. Na zijn enorm sterk album "Zero Gold" op Bedrock, werkt hij ditmaal samen met Mashtronics Records om zo de magische "For One Moment Of Glory ep" de geluidsgolven in te sturen. Op de A-zijde weerklinken de magische geluiden van "A Million Ways To Give Up", na een iets meer tribalachtige opbouw nemen na 3min, tijdens een korte break, de zalige Pole-Folder-sounds de overhand, een prachtige melodie ontplooit zich alvorens de beat en diepe basslijn invallen, vanaf nu laat deze alsmaar groeiende song je niet meer los. Benoit bewijst hiermee wederom zijn groot talent. 1 klein minpuntje, het melodische gedeelte had gerust een aantal minuten langer mogen duren. De B-zijde geeft ons de Original Mix en Mashtronic Remix van "Everyday". Als 1ste staat de "Original Mix" geperst, die wordt gekenmerkt door de eindeloze warme Pole-Folder-opbouw en -melodi�n. Dit pareltje overstelpt je van de 1ste tot de laatste minuut. De "Mashtronic remix" sluit deze ep af en vertaalt "Everyday" volledig naar zijn eigen sound en stijl, de zwaardere beat maken deze versie een stuk steviger. Niet echt mijn smaak, maar deze aparte versie zal menigen weten te bekoren en staat dan ook waardig op dit schijfje zwart goud. De release is pas gepland voor 18 september, maar je kan de volledige versies al uitgebreid beluisteren op de site van 4djsonly.com |
Ik ben meteen ook de track gaan beluisteren, en ik ben echt sprakeloos! De man is een genie, en deze tracks zijn daar nog maar eens het levende bewijs van. Af en toe komen er van die platen langs waardoor je beseft hoe fantastisch goed en mooi muziek kan zijn, en dit is er zo ��n...
op pole folder zijn my space staan nog enkele samples van toekomstige releases
vooral "Over" is weer een prachtig stukje muziek, zal uitkomen op Audio Therapy, nog geen datum bekend, hopelijk snel
Ben ook de nieuwe EP van Pole Folder dan maar eens gaan beluisteren, en het moet gewoon gezegd worden: he did it again!
Deze man stelt echt nooit teleur, aan de review van Zevan valt eigenlijk niets meer toe te voegen, dit is gewoon ��n van de releases van het jaar 
Zijn er regio limburg (meeuwen, peer, bree, genk, houthalen, hasselt,...) clubs, danscaf�s ofzo te vinden waar er progressive wordt gedraaid of zou kunnen gedraaid worden?
| Originally posted by DJ_Progrezz Zijn er regio limburg (meeuwen, peer, bree, genk, houthalen, hasselt,...) clubs, danscaf�s ofzo te vinden waar er progressive wordt gedraaid of zou kunnen gedraaid worden? |
Santiago Ni�o's remix zal wel brokken maken op een dansvloer denk ik 
^feit. Toch kon die remix me ook niet helemaal overtuigen 
Ben wanhopig op zoek naar deze ID. Dekay draaide hem afgelopen donderdag in zijn waanzinnige GDJB-guestmix. Lyrics: "I come from another planet". Iemand een idee? 
Komt me niet bekend voor...
EDIT: Het heeft wel iets Kosmas Epsilon-achtig
Mja, mss, al leunt het niet echt aan bij de huidige sound van Kosmas Epsilon. Mss is het wel gewoon een nieuwe Dekay, hij had toch aangekondigd een aantal nieuwe producties te gaan draaien in deze set maarja h��l de set zit vol IDs 
lijkt inderdaad voor mij niet echt op de kosmas epsilon sound...
Dekay heeft alleszins veel nieuwe platen gedraaid donderdag 
Bon, tegenwoordig kan ik best wel wat van die groovy/tranzy/progressive minimal appreci�ren, dus ik vroeg me af of iemand nog wat tips in die richting heeft? Het soort "minimal" wat ik zo'n beetje zoek ligt in de lijn van tracks als:
Dominik Eulberg - Bionik
Gabriel Ananda - Ihre pers�nliche Gl�cksmelodie (Original mix)
Trentemoller - Always something better
Ellen Allien & Apparat - Jet (Original mix)
Pashka - Island breeze (Trentemoller remix)
Tim Deluxe - Espoo's rose
Mistress Barbara - K10/Azzuri
Marc Romboy & Stephan Bodzin - Ferdinand
...
Dus ja, melodische minimal met dansvloerpotentieel, zonder t� glitchy of downtempo te zijn
Tegenwoordig zijn er zoveel minimalproducers dat ik door het bos de bomen niet meer zie 
| Originally posted by Jasperovitsj Bon, tegenwoordig kan ik best wel wat van die groovy/tranzy/progressive minimal appreci�ren, dus ik vroeg me af of iemand nog wat tips in die richting heeft? Het soort "minimal" wat ik zo'n beetje zoek ligt in de lijn van tracks als: Dominik Eulberg - Bionik Gabriel Ananda - Ihre pers�nliche Gl�cksmelodie (Original mix) Trentemoller - Always something better Ellen Allien & Apparat - Jet (Original mix) Pashka - Island breeze (Trentemoller remix) Tim Deluxe - Espoo's rose Mistress Barbara - K10/Azzuri Marc Romboy & Stephan Bodzin - Ferdinand ... Dus ja, melodische minimal met dansvloerpotentieel, zonder t� glitchy of downtempo te zijn Tegenwoordig zijn er zoveel minimalproducers dat ik door het bos de bomen niet meer zie |

charles bells - you and me lack we
Enkele hitjes voor op de dansvloer
:
Hugg & Pepp - Snabeln
Steve Angello & Sebastian Ingrosso - click (original mix)
Ame - Rej
Oliver Koletzki - Yes i can fly (original mix)
Patrcik Chardronnet - Eve by day
Dettmann/klock - Dawning
Dj Yellow - Alienation 4 (My last night with my enemi)
Fame & Glory - Me so sad
Oliver Koletzki - Der M�ckenschwarm
jasper:
combi:nations II
check de tracklist, die platen doen het zeker allemaal goed op de dansvloer, denk dat phortastic daar ook wel mee zal akkoord gaan.
CD1 Backroom:
1. Coburn & Robbie Rivera - Superstar
2. Wally Lopez, Renne Amesz & Peter Gelderblom - Strike Me Down
3. Dada Life - Bigtime (Marco V Reconstruction)
4. Splitter - All Alone
5. Fred Pellichero - The Snake (Marco V Reconstruction)
6. Matthias Schaffhauser - Coincidence (Trentemoller Remix)
7. Club Therapy Feat. Dan Diamond - Peace Division (John Ciafone Vocal Mix)
8. Phunk A Delic - Rocking (Marco V Bootyrocking Mix)
9. Sebastian Leger - Hit Girl
10. 2000 & 1 - Tropical Melons (Marco V Edit)
11. Benjamin Bates - Backtracking
12. The Spoons - Nova Heart (Redanka Plugged Mix)
13. Plat - Lieb Gewonnen (Marco V Re-Edit)
14. Elektrochemie - You're My Kind
15. Jody Wisternoff - Nostalgia
16. Oxia - Domino
17. Technasia w/ Joris Voorn - 88 (No Blame No Shame)
CD2 Mainroom:
1. Alloy Mental - Liar Face
2. Robbie Rivera - The Shout (Marco V Reconstruction)
3. Phatzoo - Twisted Peak
4. Filo & Peri - In Your Face
5. Beckers - Colour Me Blind (Marco V Edit)
6. Christian Smith & John Selway - Work It
7. Marco V - Any Better, Or?
8. Marco Bailey - Paision Cocktail
9. Ronald Van Gelderen - Realize
10. Midor - As Usual
11. Ummet Ozcan - Chica Good (Hertz Remix)
12. Pedro Delgardo - Ibu Pro
13. Cirez D - Mouseville Theme
14. Just Phil - VIP (Marco V Reconstruction)
15. Phatzoo - Big Bash (Marco V Skip The Bliebs Re-Edit)
16. Ego Stereo - Sudoku
17. Hertz - Priorities (Pratap Remix)
18. R-Line - Nobody Is Perfect
vooral cd 1
Cd2 gaat al wa meer naar techhouse op imo.., al staan er op cd2 ook wel een paar goeie.. Maar tis vooral cd 1 die je in de gaten moet houden