TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Funny **** !
Pages (87): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 [64] 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 »
En Backer, had Regi iets in de mot?
| quote: |
| Originally posted by Push2005 Regi mixed op ��n oor, lol |
| Originally posted by Den Backer Waar hebde da gehaald? |
Nja is gwn op een fuif van Hoge School Gent, afdeling Aalst. Die ze nu al 6 jaar organiseren genaamd 'Starlight'.
En het was een kameraad van mij zijn klas dat dit organiseerden (2j geleden is die foto al) dus ben maar geweest... Nja Regi is wel lachen... 
Over Regi gesproken: zaterdagavond was ik aant zien naar Regi In The Mix op Jimtv, een programma gewijd aan Regi die in ��n of andere club een uur lang plaatjes aaneen mixt terwijl hij de crowd entertaint met zijn Tiesto-moves. En hoewel zijn mixkwaliteiten en trackselectie op zich al stof genoeg opleverden voor een post in deze thread, werd ons oog getrokken door iets anders. Wie zien wij daar opeens tussen het publiek staan? Giesber, having the time of his life 
| Originally posted by Jasperovitsj Over Regi gesproken: zaterdagavond was ik aant zien naar Regi In The Mix op Jimtv, een programma gewijd aan Regi die in ��n of andere club een uur lang plaatjes aaneen mixt terwijl hij de crowd entertaint met zijn Tiesto-moves. En hoewel zijn mixkwaliteiten en trackselectie op zich al stof genoeg opleverden voor een post in deze thread, werd ons oog getrokken door iets anders. Wie zien wij daar opeens tussen het publiek staan? Giesber, having the time of his life |
Regi's roze marcelleke werkte uiterst hypnotiserend 
Jasper studeert ook die moves in 
Uiteraard. Demonstratie in Illusion 
| Originally posted by Jasperovitsj Over Regi gesproken: zaterdagavond was ik aant zien naar Regi In The Mix op Jimtv, een programma gewijd aan Regi die in ��n of andere club een uur lang plaatjes aaneen mixt terwijl hij de crowd entertaint met zijn Tiesto-moves. En hoewel zijn mixkwaliteiten en trackselectie op zich al stof genoeg opleverden voor een post in deze thread, werd ons oog getrokken door iets anders. Wie zien wij daar opeens tussen het publiek staan? Giesber, having the time of his life |

Maar 20 minuten gekeken tho.
Die foto's met regi op pagina 131 zijn schitterend, ik ga ze niet allemaal quoten want dan is half deze pagina vol.
Zalige kerels, ik lag strike van het lachen.
En Regi had gewoon niks door 
.
das toch familiair, hattem "meneer �ois" moeten zeggen 
Originally posted by Giesber Da was mijne eerste avond in den Delite. De muziek was er vrij marginaal, het volk stond zo stijf als een harkenwinkel, maar wij trokken ons daar niks van aan en hebben ons gewoon geamuseerd. Vlak voor het binnenkomen was 't wel grappig trouwens: de buitenwipper vroeg om een bewijs van betaling van de parking (belachelijk, maja voor die 2 euro ga ik nie zeiken), ik zo van huh. Toen dieje buitenwipper: "ge moet da ginder bij de �ois gaan halen". Het beetje fatsoen dat de club bij mij uitstraalde was meteen ver te zoeken . |
ge versta het verkeerd denk. reageerde op zijn beeld op televisie deze week. die fotos zijn van langere tijd terug dacht ik.
Woops, beetje confusing door da ik daar een ouwe "mop" tussen gooide.
My bad.
Die Regi draait ook in de delite, daarmee da ik dacht da die foto's van daar waren.
Merci voor de heads up
http://www.mediabom.be/nl/node/114414
http://www.zv-magazine.be/sfw/talk_hand_0
Wth, ik heb nog nooit deze editie van temptation island gezien ma die gringo is de dikste wabbe tot nu op da programma.
"Talk to hands cause the face don't want to here it anymore"
Die uitspraak maakt u een instant jackass in heel vlaanderen.
edit: nog een goed gevonden filmke bij
| Originally posted by Kodama http://www.mediabom.be/nl/node/114414 Wth, ik heb nog nooit deze editie van temptation island gezien ma die gringo is de dikste wabbe tot nu op da programma. "Talk to hands cause the face don't want to here it anymore" Die uitspraak maakt u een instant jackass in heel vlaanderen. |

<--
Originally posted by Jasperovitsj ![]() <-- |
TNG = > LUIL
Ik geef Eagle volledig gelijk deze keer. 

tetteneiland:
ciska: mo pak mi geweun es vast tonne
ciska: mo niemendalleeuu

en dan de kop van veronique derna
priceless 
| Originally posted by Eagle` tetteneiland: ciska: mo pak mi geweun es vast tonne ciska: mo niemendalleeuu ![]() en dan de kop van veronique derna priceless |