TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Den Knäppa Tråden
Pages (96): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 [65] 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 »
| quote: |
| Originally posted by DjAviander Fyyy faaaaan steve!! Blev lite lätt... Äcklad. |
| quote: |
Originally posted by Cloudburst |
så skyll er själva
Åhh fyyyy..
Det där såg riktigt illa ut 
*älska Internet Explorer*

Nåt att tänka på kanske innan man häller i sig allt för mycket i helgen
Det här känner ni igen sedan tidigare..?
Enstjärnig baksmälla (*)
Ingen smärta. Ingen riktig känsla av illamående. Du klara att fungera någorlunda väl. Hursomhelst känner du dig fortfarande törstig. Du kan dricka fem Cola och fortfarande ha samma känsla. Av någon orsak är du sugen på en fet stek med sås och potatis.
Tvåstjärnig baksmälla (**)
Ingen smärta, men något är definitivt fel. Du kanske ser okej ut, men du har samma mentala kapacitet som en häftpistol. Kaffet du häller i dig bidrar bara till att öka bubblandet i din mage, som fortfarande bearbetar chilliwursten du köpte på Statoil klockan 04.30. Det är definitivt något skumt som matas genom dina tarmar.
Trestjärnig baksmälla (***)
Lätt huvudvärk. Magen känns skit. Du är definitivt inte produktiv. När en tjej går förbi, kräks du, för doften av hennes parfym påminner dig om violsnapsarna dina alkoholiserade kompisar lurade i dig. Livet skulle kännas bättre just nu om du befann dig hemma i sängen och tittade på repriser av "Oprah". Du har druckit fyra koppar kaffe, två liter vatten, tre iste och en Cola --- ändå har du inte pissat en gång.
Fyrstjärnig baksmälla (****)
Livet suger. Ditt huvud bultar. Du kan inte prata så fort för då kräks du. Din chef har redan lemlästat dig för att du kommit försent och ångar av alkohol. Du har snygga kläder men kan inte dölja faktumet att du bara rakat ena sidan av ansiktet. (För damer gäller att det ser ut som om du satte på makeup när du åkte radiobilarna). Dina ögon ser ut som en enda röd ven ,
och det gör t.o.m. ont i håret.
Din ändtarm har ständiga spasmer och den första av fem skitar du kommer att lägga under dagen får ögonen att vattnas på alla som kommer in på
toaletten efter dig.
Femstjärnig baksmälla (*****)
Du har en andra puls i huvudet som är så stark att den irriterar din kontorsgranne. Alkoholånga sipprar ur alla dina porer och det gör dig yr. Du har fortfarande torkad tandkräm i mungiporna efter ett försök att eliminera spåren efter att katten använt din munhåla som låda . Din kropp har förlorat förmågan att producera saliv och din tunga kväver dig sakta. Du har ingen aning om vem främlingen är som låg medvetslös i din säng i morse eller varför det finns en levande get i badkaret. Alla försök att skita resulterar i en brandslangs fontän av alkoholbaserad vätska med en och annan 'floater' mitt i. Den enda 'floater's syfte tycks vara att stänka upp toalettvatten över hela ditt arsle. En snabb avrättning skulle sitta fint just nu.......
http://www.compfused.com/directlink/734/
lite nintendo acapellas


http://tanetane92.web.infoseek.co.jp/20050116tas2.html
| quote: |
| Originally posted by jofawe http://tanetane92.web.infoseek.co.jp/20050116tas2.html |
| quote: |
| Originally posted by Kongo_kim http://www.compfused.com/directlink/734/ lite nintendo acapellas |
Jätterolig.. klicka här
det är inte direkt vad man väntar sig va? 
| quote: |
| Originally posted by jofawe Jätterolig.. klicka här det är inte direkt vad man väntar sig va? |
. Klockrent
..
| quote: |
| Originally posted by jofawe Jätterolig.. klicka här det är inte direkt vad man väntar sig va? |
Hittade denna vansinniga artikel när jag var ute o slösurfade!
Hyr en tysk!
| quote: |
| Originally posted by DjAviander Hittade denna vansinniga artikel när jag var ute o slösurfade! Hyr en tysk! |
| quote: |
| Originally posted by jofawe Jätterolig.. klicka här det är inte direkt vad man väntar sig va? |
Vill bara visa min lilla systerdotter..
Hon är eg sötare än vad som visas.. Men hon är så kul..
Hon får mig att skratta som ingen annan...
Vi spela in det här ihop.
Visst är det stört löjligt men ändå KUUL
Titta här

| quote: |
| Originally posted by November Vill bara visa min lilla systerdotter.. Hon är eg sötare än vad som visas.. Men hon är så kul.. Hon får mig att skratta som ingen annan... Vi spela in det här ihop. Visst är det stört löjligt men ändå KUUL Titta här |
| quote: |
| Originally posted by November Vill bara visa min lilla systerdotter.. Hon är eg sötare än vad som visas.. Men hon är så kul.. Hon får mig att skratta som ingen annan... Vi spela in det här ihop. Visst är det stört löjligt men ändå KUUL Titta här |
Koncentrationstest för män 
http://www.concentrationtest.com
Linda Rosing....
Hon har gått & tatuerat in en kladd på en penis på sin höft
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/...,637639,00.html

| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Linda Rosing.... Hon har gått & tatuerat in en kladd på en penis på sin höft http://www.aftonbladet.se/vss/noje/...,637639,00.html |
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Linda Rosing.... Hon har gått & tatuerat in en kladd på en penis på sin höft http://www.aftonbladet.se/vss/noje/...,637639,00.html |
| quote: |
| Originally posted by November Inte bara fult utan ganska löjligt också.. Men hon kom ialf med i tidningen .. alltid ngt |
| quote: |
| Originally posted by Pjox Om jag tatuerar in typ Vizay på min höft får jag också vara me i tidiningen då? Eller måste man vara kändis för att få vara med i tideningen efter att gjort nå så dumt? |
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Linda Rosing.... Hon har gått & tatuerat in en kladd på en penis på sin höft http://www.aftonbladet.se/vss/noje/...,637639,00.html |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.