TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Party v3
Pages (70): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 [65] 66 67 68 69 70 »
| quote: |
| Originally posted by Real Hetzelfde van mij, en vergeet vooral Jonas Steur niet mee te bedanken. |
Ik wil bij deze ook nog Luc bedanken om de sets op te nemen 
enja, toch ook een beetje Kristof 
| Originally posted by Push2005 Ik wil bij deze ook nog Luc bedanken om de sets op te nemen |
Dat is die kerel die de record-kabel uittrok tijdens de set van Jonas denk ik. 
Movies:
[[ LINK REMOVED ]]
opgelet 224 mb
Hasselt is wel al in een uithoek van het land �, en men moet ook wat rekening houden met de financi�le deals op de locatie. Waar men een percentage heeft op de drank kan men me inkom ook laag/gratis houden.
Rector is redelijk perfect denk ik,en Gent is toch wel vrij makkelijk bereikbaar, zowel per trein als per auto. Alleen is het voor de ene iets langer reizen dan de andere.
| Originally posted by djcresto Movies: [[ LINK REMOVED ]] opgelet 224 mb |
Idd heerlijke filmpjes. 
Wel grappig hoe 'de BeTA's uit het Westen Gent willen behouden 
En die 'van het Oosten' aan Hasselt trekken...
Ik vind ook dat het eens in Hasselt of Leuven mag zijn (een zaal vind je altijd) en later zeker nog eens terug naar Gent...
Soit, maakt mij niet uit, Belgi� is toch maar een scheet groot 
FritzNova heeft gelijk, als ge ne stap zet zit ge aan de andere kant van Belgi�, dus ni zagen, tmaakt ni uit waar 't is
(als 't maar bereikbaar is voor mensen die niet met de auto komen)
Ik vind als West-Vlaming dat dit de ideale locatie is
Als de volgende terug daar georganiseerd wordt, dan ben ik er zeker terug bij.
| Originally posted by FredNova Wel grappig hoe 'de BeTA's uit het Westen Gent willen behouden ![]() En die 'van het Oosten' aan Hasselt trekken... Ik vind ook dat het eens in Hasselt of Leuven mag zijn (een zaal vind je altijd) en later zeker nog eens terug naar Gent... Soit, maakt mij niet uit, Belgi� is toch maar een scheet groot |
Ma joeng toch, ze gaan hier wel naar feestjes in Holland, maar in eigen land is het te ver.
zijn altijd mensen die erover moeilijk doen
.

| Originally posted by Devilex Anders in Ieper organiseren ? Of Essen ? Of Dilsen |
Ik stem voor Antwerpen. Hasselt mag ook.
dees was in ne sporthal 
http://users.skynet.be/emrah/betaparty/index.html
| Originally posted by djcresto dees was in ne sporthal ![]() http://users.skynet.be/emrah/betaparty/index.html |
das lang geleden 
Er wordt toch nergens een link gelegd ook? Gewoon een balleke trappen voor de fun zeker?
Coole movies 
Kvind da filmke bij de Van Gelder remix van Englobe wel grappig 
Kheb de filmkes naar een kleinere bestandsgrootte omgezet, ze zijn hier te downloaden:
http://users.pandora.be/devilex/BetaParty/
Wel lachen om te lezen dat iedreen al in gedachten bezig is met de volgende editie
Als "Ollander" ga ik me er maar nie mee bemoeien, khoor het wel als jullie iets bedacht hebben 
Zodra ik thuis ben , meteen maar ff de filmpjes binnenhalen !!