TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Party v3
Pages (70): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 [66] 67 68 69 70 »
| quote: |
| Originally posted by Devilex Kheb de filmkes naar een kleinere bestandsgrootte omgezet, ze zijn hier te downloaden: http://users.pandora.be/devilex/BetaParty/ |

Merci voor de filmkes!! 
| Originally posted by Push2005 Tss, als iemand van ons dat heeft gedaan dan is dat maar laag. Het is omwille van die dingen dat menno niet wou dat zijn set recorded werd, en hij heeft eig. gelijk ook... [/SIZE] |
Bij een volgende gelegenheid mss best aan deze risico's denken en bijv. de link enkel op aanvraag doorsturen via pm...
Da doe ni uit �, da lekt toch uit dan die set.
Ik snap niet waarom sommigen zich zo druk maken om het "lekken" van die livesets. Tis niet alsof ze er geld mee verdienen of dat de set nog uitkomt op CD
Als Jonas het erg zou vinden, dan had hij het niet toegelaten. Zie het als gratis promotie, voor Jonas en voor Beta 
ik snap echt nie wrom da die sets nie zoude moge uitlekke.
as kik erges zo'n setje ontdek gelijk da van jonas van een paar trance addicts aan den andere kant van de wereld, kzou dolgelukkig zen.
waarom da geluk dan nie gunnen aan andere trance liefhebbers. gullie wilt het precies echt wel mega exclusief houden.
Mij maakt het ni veel uit, ik vind het alleen grappig omdat het Tiestoinmix is die het topic heeft gestart
De man die een legendarisch topic maakte over zijn woede vanwege het feit dat er mensen tijdens een Tiesto-set filmpjes hadden gemaakt en die niet meteen geshared hadden...
| Originally posted by CygnusX [[ LINK REMOVED ]] |
| Originally posted by CygnusX Thanks, zo kon ik ze makkelijk op Video Google zetten ![]() ...filmpjes... |
kippenvel ^^ hihi
die filmpkes zijn met een digitale fotocamera genomen zeker?
| Originally posted by geoffen kippenvel ^^ hihi die filmpkes zijn met een digitale fotocamera genomen zeker? |
Mooie quote trouwens van Menno De Jong in het nieuwe release magazine. En dat nog voor hij gevraagd werd voor de beta party 
| Originally posted by djcresto Mooie quote trouwens van Menno De Jong in het nieuwe release magazine. En dat nog voor hij gevraagd werd voor de beta party |
| Originally posted by djcresto Mooie quote trouwens van Menno De Jong in het nieuwe release magazine. En dat nog voor hij gevraagd werd voor de beta party |
wij willen meer weten 
| Originally posted by domineesje wij willen meer weten |

| Originally posted by djcresto koop dan Release ![]() ben ook te lui om het over te typen |
Ik krijg Release nog elke keer gratis in de bus, waarom weet ik niet.
Leuke vermelding door Menno, inderdaad 
| Originally posted by CygnusX Ik krijg Release nog elke 2 maand gratis in de bus, waarom weet ik niet. Leuke vermelding door Menno, inderdaad |
| Originally posted by djcresto koop dan Release ![]() ben ook te lui om het over te typen |
| Originally posted by christina awel er zijn zo keiveel mensen hier die da ni krijgen en die ongelooflijk benieuwd zijn |
echt een mooie quote 
merci Benny !!!
| Originally posted by djcresto koop dan Release ![]() |
^ Uw avatar heerst weeral genadeloos!! 
regi vs jo vally,
Future favourite in ASOT 260?
Tune of the year?!