TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- A State of Trance with Armin van Buuren
Pages (98): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 [67] 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 »
12. Odysee - Behind The Falls
wat een heerlijke plaat! heeft die Y2K Bonzai trance sound, met emotionele gated strings.. mmmmm 
die martin roth track was anders ook best zalig
ASOT is voorgoed verleden tijd voor mij 
Het lijkt bijna de enige bron van 'goede' muziek tegenwoordig, terwijl trance eigenlijk veel uitgebreider moet zijn. Schande.
| quote: |
| Originally posted by Icone ASOT is voorgoed verleden tijd voor mij ![]() Het lijkt bijna de enige bron van 'goede' muziek tegenwoordig, terwijl trance eigenlijk veel uitgebreider moet zijn. Schande. |
| Originally posted by djcresto Dus eigenlijk luister je niet meer omdat je niet met de hoop wil meelopen? Wat maakt mij het uit of iedereen denkt dat het de enige bron van goeie muziek zou zijn. Als ik het goed vind, luister ik en anders niet. |
Het is wel uitermate handig om op een leuke en snelle manier toch enigszins constant up to date te zyn met wat er allemaal geproduced wordt. 'k Luister anderhalve maand ofzo niet ernaar en 'k ken een ongelooflijk zotte plaat (dj shah beautiful) uit de set van Ti�sto niet. Op zich geen ramp
maar ik wil maar zeggen dat ze ondertss toch al gedraait was op ASOT.
Zoals je zegt is het zeker niet allemaal goed wat daar gedraaid wordt, daar is iedereen het hier wel ongeveer mee eens veronderstel ik. En idd, niet alle goeie dingen zullen er te horen zijn ook, maar toch een groot deel ervan.
edit: en zijn opinie; hij kiest natuurlijk nog altijd zelf de platen maar hij heeft toch wel al gezegd dat hij ook de platen draait die hij persoonlijk niet goed vind, om het toch enigszins objectief te houden i guess.
| Originally posted by The_G0dfather Het is wel uitermate handig om op een leuke en snelle manier toch enigszins constant up to date te zyn met wat er allemaal geproduced wordt. |
edit: en zijn opinie; hij kiest natuurlijk nog altijd zelf de platen maar hij heeft toch wel al gezegd dat hij ook de platen draait die hij persoonlijk niet goed vind, om het toch enigszins objectief te houden i guess. |
soms vind ik het overgrote deel van een episode ook slecht/niet indrukwekkend/flauw hoor
houd me voorlopig niet tegen om toch nog naar een volgende episode te luisteren...
A
maar allez, af en toe wordt er toch ook een Icone track gedraaid in ASOT?
| Originally posted by Icone Het is ZEKER niet alles wat er geproducet wordt, helemaal niet kwa uplifting trance en dergeljke zoals ASOT vroeger was... Het is dan ook, zoals ik reeds zei, de opinie van slechts ��n enkele persoon. ASOT daarentegen lijkt precies een mythe geworden te zijn, een soort van standaard voor wat 'goed' is en wat 'niet goed' is. Een grove vergissing als je het mij vraagt, want praktisch geen enkele track uit die show blijft mer lang bij. Dat ruikt volgens mij verschrikkelijk naar vriendjespolitiek, sorry. Nogmaals sorry aan alle hartstochtelijke liefhebbers van ASOT, dit is mijn eerlijke mening. |
Re: A
| Originally posted by Bertn maar allez, af en toe wordt er toch ook een Icone track gedraaid in ASOT? |
100% akkoord met Icone, hoewel zeker niet alles wat in ASOT komt slecht is. 
stel: ik ben een nieuwe producer, ikvind dat ik een goeie plaat gemakat heb en op de een of andere manier geraakt armin aan die track, vindt hij hem goed en draait hem in zijn show.
Ik zou erg blij zijn daarmee, want die radioshow is ontzettend goeie reclame om bekend te worden als producer. Zie het als een soort springplank
| Originally posted by Bertn stel: ik ben een nieuwe producer, ikvind dat ik een goeie plaat gemakat heb en op de een of andere manier geraakt armin aan die track, vindt hij hem goed en draait hem in zijn show. Ik zou erg blij zijn daarmee, want die radioshow is ontzettend goeie reclame om bekend te worden als producer. Zie het als een soort springplank |
ik denk dat je het nu weer wat zwartwit aan het maken bent. ik kan moeiljk geloven dat je bv enkel in de show terechtkomt omdat je vriend genoeg bent van de armin.
maar wat JOC betreft kan ik je goed begrijpen: die platen zijn allemaal pure CRAP, ik snap niet waarom armin die altijd draait.
eindelijk is ene die het niet opneemt voor het heilige ASOT, good stuff I. 
| Originally posted by Icone Mensen denken automatisch dat de plaat steengoed is als Armin hem draait en hypen die dan SERIEUS op terwijl het dat helemaal niet verdient (zie maar naar bijna ALLE John O'Callaghan platen bvb). Andere platen die Armin dan niet draait - weet ik veel waarom, misschien niet 'vriend' genoeg - maar van uitstekende kwaliteit zijn worden dan h马 gauw links gelaten. Mensen denken dan namelijk dat ze 'minder' zijn omdat Armin (jah, d韟an en bijna god tegenwoordig) ze niet draait. |
, da maakte de plaat zeker niet slechter voor mij
Ik heb het zeker niet alleen over de 'echte' luisteraars, integendeel.
Het zijn vaak ook zelf producers die naar deze show luisteren, alsook veel platenlabels die blijkbaar enkel aan hun portemonnee denken en zo de scene eigenlijk ten onder brengen met slechte muziek (het zijn ook dikwijks ZIJ die op die manier denken - ASOT is goed, niet ASOT is niet goed). Kijk bvb naar de manier waarop ze tegenwoordig nieuwe releases aanprijzen als tegen 6 jaar geleden. Als iedereen ze draait, MOET het toch goed zijn, niet? Kwantiteit over kwaliteit dus.
Neem bvb John O'Callaghan, hij werd ooit gedraaid op ASOT en sindsdien blijkbaar niet meer weg te denken ondanks het ongelofelijk grote gemis aan kwaliteit en interessante melodi�n in AL zijn muziek. Deze jongen heeft nog nooit zichzelf bewezen met ��n eigen goede plaat en toch krijgt hij daardoor HOPEN remix offers. Sorry, maar dat kan er bij mij ECHT niet in.
John OC doet het immers enkel voor het geld btw heb ik uit heel betrouwbare bron... Hij is echter belange niet het enige voorbeeld van zogezegd 'nieuw talent' dat overal opgehemeld wordt, dit door ASOT en niets anders. Het is misschien wat ver van jullie bed, maar als goedmenende producer die graag zijn muziek aan het 'grotere' publiek wil brengen is dit - op z'n allerminst gezegd - vrij frustrerend.
Vraag maar eens aan Elof wat hij denkt van de grote hoop 'producer-djs' die uitermate saaie en oninteressante sets draaien op ETN.fm. Ik denk dat hij gerust ook wel eens zijn hartje zou willen luchten.
Anywayz, ik hoop dat deze tijd van trance h��l snel overgaat... Ik zie het namelijk vrij somber in 
| Originally posted by Icone Ik heb het zeker niet alleen over de 'echte' luisteraars, integendeel. Het zijn vaak ook zelf producers die naar deze show luisteren, alsook veel platenlabels die blijkbaar enkel aan hun portemonnee denken en zo de scene eigenlijk ten onder brengen met slechte muziek (het zijn ook dikwijks ZIJ die op die manier denken - ASOT is goed, niet ASOT is niet goed). Kijk bvb naar de manier waarop ze tegenwoordig nieuwe releases aanprijzen als tegen 6 jaar geleden. Als iedereen ze draait, MOET het toch goed zijn, niet? Kwantiteit over kwaliteit dus. Neem bvb John O'Callaghan, hij werd ooit gedraaid op ASOT en sindsdien blijkbaar niet meer weg te denken ondanks het ongelofelijk grote gemis aan kwaliteit en interessante melodi�n in AL zijn muziek. Deze jongen heeft nog nooit zichzelf bewezen met ��n eigen goede plaat en toch krijgt hij daardoor HOPEN remix offers. Sorry, maar dat kan er bij mij ECHT niet in. John OC doet het immers enkel voor het geld btw heb ik uit heel betrouwbare bron... Hij is echter belange niet het enige voorbeeld van zogezegd 'nieuw talent' dat overal opgehemeld wordt, dit door ASOT en niets anders. Het is misschien wat ver van jullie bed, maar als goedmenende producer die graag zijn muziek aan het 'grotere' publiek wil brengen is dit - op z'n allerminst gezegd - vrij frustrerend. Vraag maar eens aan Elof wat hij denkt van de grote hoop 'producer-djs' die uitermate saaie en oninteressante sets draaien op ETN.fm. Ik denk dat hij gerust ook wel eens zijn hartje zou willen luchten. Anywayz, ik hoop dat deze tijd van trance h��l snel overgaat... Ik zie het namelijk vrij somber in |
... maar z'n producties zijn idd crap!
Icone: Het klinkt bij mij bijna alsof Armin je ooit iets heeft gelapt waardoor je een wrok hebt tegenover hem. Je ziet het zoals Bertn al zei erg zwart/wit.
| Originally posted by Icone ... ik zou aanraden niet al te kortzichtig te zijn en enkel denken dat alles wat op ASOT verschijnt 'quality' is en alles wat niet op ASOT verschijnt 'niet goed genoeg werd beaamd'. |
| Originally posted by Bertn maar wat JOC betreft kan ik je goed begrijpen: die platen zijn allemaal pure CRAP, ik snap niet waarom armin die altijd draait. |
| Originally posted by Icone . Neem bvb John O'Callaghan, hij werd ooit gedraaid op ASOT en sindsdien blijkbaar niet meer weg te denken ondanks het ongelofelijk grote gemis aan kwaliteit en interessante melodi�n in AL zijn muziek. Deze jongen heeft nog nooit zichzelf bewezen met ��n eigen goede plaat en toch krijgt hij daardoor HOPEN remix offers. Sorry, maar dat kan er bij mij ECHT niet in. |
| Originally posted by CygnusX Voor mij is ASOT een goede bron van nieuwe nummers, maar zeker niet de enige. Ik luister ook naar setjes van Ferry, Gabriel & Dresden, Above & Beyond's 'Trance Around The World', Menno De Jong's 'Intuition', ... En ik ben er zeker van dat de echte tranceliefhebbers ASOT niet als enige 'trancebron' gebruiken. Natuurlijk is niet alles wat hij draait 'top quality', maar dat is toch bij elke dj zo? Elke dj draait wel eens wat mindere nummers. |
| Originally posted by CygnusX Van mij mag Armin die blijven draaien. JOC heeft ook dit jaar een aantal topproducties gemaakt imo : - John O'Callaghan pres. Mannix - Mercury - Inertia - The Chamber - Stenna - Skyline - Agnelli & Nelson - Shiver (John O'Callaghan Remix) - Siberian Sun - Frostbite JOC > 90% van de trance-producers Smaken verschillen zeker? |
Je moest eens weten hoeveel andere producers zo denken over JOC... Heb je ooit al een track van hem gehoord met een melodie die zeg langer gaat dan 4 of 8 kicks? Die jongen heeft bitter weinig talent op dat gebied. Er zijn heel veel mensen die dat menen en maar bitter weinig die er zich ook maar iets van aantrekken omdat hij op de een of andere manier een naam heeft gekregen door ASOT. Ik weet zeker welke aliasen hij allemaal heeft want ik ken hem goed. JOC heeft z�ker geen consistentie wat dat betreft en toch blijven ze hem vragen.
Ik heb helemaal g��n wrok tegen Armin, ik blijf hem een steengoede dj vinden. Ik heb ook niks tegen ASOT, enkel de ongelofelijke hype errond door andere producer-djs, labels en djs die hetzelfde draaien als wat op ASOT gedraaid wordt (weet ik veel, om aandacht te krijgen) en zo de scene ongerlofelijk versmallen qua impressies en invloeden.
Wanneer heb je nog het laatst een track gehoord op ASOT zoals Dumonde, Fridge, Junk Project, Green Court en een hele hoop anderen? Ik zie het zo in: die tijd is voorbij en komt als het zo verder gaat vrees ik nooit meer trug...
| Originally posted by Icone Je moest eens weten hoeveel andere producers zo denken over JOC... Heb je ooit al een track van hem gehoord met een melodie die zeg langer gaat dan 4 of 8 kicks? Die jongen heeft bitter weinig talent op dat gebied. Er zijn heel veel mensen die dat menen en maar bitter weinig die er zich ook maar iets van aantrekken omdat hij op de een of andere manier een naam heeft gekregen door ASOT. Ik weet zeker welke aliasen hij allemaal heeft want ik ken hem goed. JOC heeft z�ker geen consistentie wat dat betreft en toch blijven ze hem vragen. |

| Originally posted by Icone Ik heb helemaal g��n wrok tegen Armin, ik blijf hem een steengoede dj vinden. Ik heb ook niks tegen ASOT, enkel de ongelofelijke hype errond door andere producer-djs, labels en djs die hetzelfde draaien als wat op ASOT gedraaid wordt (weet ik veel, om aandacht te krijgen) en zo de scene ongerlofelijk versmallen qua impressies en invloeden. |

| Originally posted by Icone Wanneer heb je nog het laatst een track gehoord op ASOT zoals Dumonde, Fridge, Junk Project, Green Court en een hele hoop anderen? Ik zie het zo in: die tijd is voorbij en komt als het zo verder gaat vrees ik nooit meer trug... |