TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- צחוקיה לכולם
Pages (87): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 [67] 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 »
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter אם אתם לא תתחילו להרגע יהיה לכם עסק איתי ואתם לא רוצים להרגיש את נחת זרועי... בלבלות לפנים יהיה לכם!!#$!@%#$% |


| quote: |
| Originally posted by Shahar פעם התערבנו שנעשה הורדת ידיים ושכחנו מזה דבר איתי בהזדמנות ![]() ותציץ בטרד על החומוס אולי תוכל לעזור |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter בתור התחלה לא התערבתי איתך אף פעם על הורדת ידיים... לא איתך ולא עם אף אחד מכאן נובע שגם לא שכחתי מזה כי בכלל לא התערבתי איתך ולמה לדבר על זה? כדי שתעשה איתי הורדות ידיים ומה? אם אני ינצח אתה תגיד טוב ואם אתה תנצח אני יוכל להוסיף לך עוד פעם גבר בתעודת זהות? |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter אני יוכל להוסיף לך עוד פעם גבר בתעודת זהות? |
חחחחחחחח הרגע שמתי לב שהחזרת תחתימה של שבי
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
| quote: |
| Originally posted by Eitan E זה אחושרמוטה ישן אחי |
לא טעים
מתאים לי לסגור על שיפוד בתקווה
רועי מה נסגר עם הנחמדות?
בונה אתם שמתם לב כמה אנשים און ליין עכשיו????
רייטינג לפנים
| quote: |
| Originally posted by AnthemFreak בונה אתם שמתם לב כמה אנשים און ליין עכשיו???? רייטינג לפנים |
| quote: |
| Originally posted by Shahar כןןןן רציתי להגיד גם! נוכחות מלאה! |
| quote: |
| Originally posted by Eitan E וואלה נראה לי הקטע שלך אתמול הביא רייטינג |
| quote: |
| Originally posted by Shahar חחחחח עשית ממני דודו טופז |
http://www.elek.bydg.pl/flash/pingwin1/
לכל האלימים שבנינו
| quote: |
| Originally posted by Biondo http://www.elek.bydg.pl/flash/pingwin1/ לכל האלימים שבנינו |
| quote: |
| Originally posted by Eitan E זה אחושרמוטה ישן אחי |
| quote: |
| Originally posted by Biondo http://www.elek.bydg.pl/flash/pingwin1/ לכל האלימים שבנינו |


ואייי איזה קטלני

טוב אז יום השואה קרב ובא עם אני לא טועה ולא מזמן שעמתי איזה מדיחה נחמדה
אז ככה איכמן מנגלה והיטלר חושבים על דרך להרוד את כל היהודים
אז אייכמן אומר בואו נחפור בורות נירה בכולם ואז הם יםלו לבורות ונכסה אותם
אז היטלר ומנגלה אומרים לא עזוב מה כל הנשק שנבזבז ולחפור בורות ולכסות עזוב לא שימושי
אז מנגלה אומר בואו נכנס את כולם לרקבות ונתקע אותם שם עד שיגמר להם החמצן אז היטל ואייכמן אומרים לו עזוב זה סתם מלא זמן ורכבות לא שימושי
אז היטלר אומר בואו נשים אותם בתוך תאי גזים נחנוק אותם ואז נישרוף אותם אז אייכמן ומנגלה אומרים לו
בונא היטלר אתה נאצי!!!
יאללה תתחילו להריץ בדיחות יש פה רק תמונות!!!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחהחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הרגתה אותי
עזבו בדיחות על שואה לא מתאים...
מתדפוק? בדיחות על השואה?????
ממש אבל ממש לא מתאים
במיוחד שזה קרוב ליום
שטות!
בדיחות שחורות מותר מדי פעם 
בקשר לעיתוי זה לא כזה קשור
ד"א.. באמת כבר שנים שלא היו פה בדיחות איכותיות 
איך קוראים לתוכניתן בצבא ?
מש"ק קלט/פלט 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.