TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Party v3
Pages (70): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 [68] 69 70 »
Ik heb wel iets meer "mellow" gespeeld dan ik normaal zou doen hoor. Maar de enige "echte" tranceplaat in het setje is Cassino & Laben. Voor de rest is het op z'n meest progressive trance 
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj "mellow" |
Ik had nog gehoopt dat hij afkwam, dan kon hij ons allemaal die beloofde koeken op ons bakkes geven. Maar helaas, hij was er niet 
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Ik heb wel iets meer "mellow" gespeeld dan ik normaal zou doen hoor. Maar de enige "echte" tranceplaat in het setje is Cassino & Laben. Voor de rest is het op z'n meest progressive trance |
(maar dies nice, daar nie van). Voor de rest vond ik het goed materiaal voor live; miss had een dekay plaat ook wel nog goed geweest ter afwerking...
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Ik heb wel iets meer "mellow" gespeeld dan ik normaal zou doen hoor. Maar de enige "echte" tranceplaat in het setje is Cassino & Laben. Voor de rest is het op z'n meest progressive trance |
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Ik had nog gehoopt dat hij afkwam, dan kon hij ons allemaal die beloofde koeken op ons bakkes geven. Maar helaas, hij was er niet |
ik heb jasper zijn setje helaas niet live kunnen meemaken, maar de opgenomen stream klinkt wel erg vet!
| quote: |
| Originally posted by Blue Sky 99 Bwa, zo mellow vind'k uw set nu ook weer ni, ok, ge had dieper kunnen gaan maar dit was toch al diep genoeg voor de doorsnee trance-aanhanger denk ik ... |

Maar dit setje zou bijvoorbeeld pas het laatste deel zijn van een set van 3 uur, want ik vind toch dat ik er meteen van in het begin ingevlogen ben
| quote: |
| Originally posted by Bertn ik heb jasper zijn setje helaas niet live kunnen meemaken, maar de opgenomen stream klinkt wel erg vet! |
Hij mag van mij meteen aan de slag als dj in een afterclub hoor, want deze muziek is er uitermate geschikt voor.
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Awel ja, das een beetje mijn punt ![]() Trouw blijven aan "mijn" stijl, maar toch toegankelijk genoeg om de doornsee trance-aanhanger niet af te schrikken. Maar dit setje zou bijvoorbeeld pas het laatste deel zijn van een set van 3 uur, want ik vind toch dat ik er meteen van in het begin ingevlogen ben |
Zeer goeie trackkeuze (heel wat van m'n favorieten), goeie introplaat ook (die kende'k nog niet) en die Espoo's Rose die je al zo bewierrookt hebt is echt wel een verdomd goeie plaat
Overgangen waren over't algemeen goed te noemen, enkel in't begin waren ze soms wat ruw te noemen maar dat zal wel met de warmte te maken hebben gehad
| quote: |
| Originally posted by Blue Sky 99 en die Espoo's Rose die je al zo bewierrookt hebt is echt wel een verdomd goeie plaat |
Het meest recente nieuwtje: Jasper draait afterbommen, haha
Waarom hebben we u moeten missen, Phor? 
Had u graag es in het echt ontmoet..
En Shadowkid?
omdat ik geen zin heb om 4 uur in den otto te zitten voor een feestje. En daags erna was het dat boot feestje van The Zoo, en als ik moet kiezen tussen een feestje dichtbij met vette muziek of een feestje 200km ver met trance is men keuze rap gemaakt. Als er es een party dichterbij is, count me in 
As for me; omdat alleen naar een feestje gaan niets voor mij is, kzou mij enorm ongemakkelijk voelen.
Zageventen
Ik kende ook niemand op de eerste beta-party
| quote: |
Originally posted by Xilver |

| quote: |
| Originally posted by Loraine WHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAH, Disco Dries ![]() Is er al een linkje naar Bax zenne set of heb ik gewoon nie goe gekeken ? |
beloften maakt schuld, en neem me niet verkeerd op please
| quote: |
| Originally posted by Shadowkid As for me; omdat alleen naar een feestje gaan niets voor mij is, kzou mij enorm ongemakkelijk voelen. |
| quote: |
| Originally posted by Bertn @phor: waar woon jij wel dat je 2 uur moet rijden naar gent? |
Toen ik naar Antwerp Is Burning Outdoor ging, was ik ook alleen en zag ik ook een hoop BETA's voor de eerste keer.
Op tommorrowland vorig jaar was ik zelfs vaak alleen, is even wenen, maar als je amuseert valt dat wel mee.
Bax zei toch al dat hij het gewoon wat druk heeft, een beetje geduld. 
| quote: |
| Originally posted by Phortastic de uithoeken van limburg |
| quote: |
| Originally posted by Dark Apostle Op tommorrowland vorig jaar was ik zelfs vaak alleen, is even wenen, maar als je amuseert valt dat wel mee. |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.