TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Party v3
Pages (70): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 [68] 69 70 »


Posted by Jasperovitsj on Jul-13-2006 20:26:

Ik heb wel iets meer "mellow" gespeeld dan ik normaal zou doen hoor. Maar de enige "echte" tranceplaat in het setje is Cassino & Laben. Voor de rest is het op z'n meest progressive trance


Posted by Phortastic on Jul-13-2006 20:29:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
"mellow"


head?


Posted by Jasperovitsj on Jul-13-2006 20:31:

Ik had nog gehoopt dat hij afkwam, dan kon hij ons allemaal die beloofde koeken op ons bakkes geven. Maar helaas, hij was er niet


Posted by Push2005 on Jul-13-2006 21:03:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ik heb wel iets meer "mellow" gespeeld dan ik normaal zou doen hoor. Maar de enige "echte" tranceplaat in het setje is Cassino & Laben. Voor de rest is het op z'n meest progressive trance


Wat bedoel je met mellow gespeeld ? De enigste "mellow" plaat in uw set vond ik Mindcircus (maar dies nice, daar nie van). Voor de rest vond ik het goed materiaal voor live; miss had een dekay plaat ook wel nog goed geweest ter afwerking...


Posted by Blue Sky 99 on Jul-13-2006 21:12:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ik heb wel iets meer "mellow" gespeeld dan ik normaal zou doen hoor. Maar de enige "echte" tranceplaat in het setje is Cassino & Laben. Voor de rest is het op z'n meest progressive trance


Bwa, zo mellow vind'k uw set nu ook weer ni, ok, ge had dieper kunnen gaan maar dit was toch al diep genoeg voor de doorsnee trance-aanhanger denk ik ...


Posted by Phortastic on Jul-13-2006 23:11:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ik had nog gehoopt dat hij afkwam, dan kon hij ons allemaal die beloofde koeken op ons bakkes geven. Maar helaas, hij was er niet


haha


Posted by Bertn on Jul-14-2006 00:13:

ik heb jasper zijn setje helaas niet live kunnen meemaken, maar de opgenomen stream klinkt wel erg vet!


Posted by Jasperovitsj on Jul-14-2006 04:35:

quote:
Originally posted by Blue Sky 99
Bwa, zo mellow vind'k uw set nu ook weer ni, ok, ge had dieper kunnen gaan maar dit was toch al diep genoeg voor de doorsnee trance-aanhanger denk ik ...

Awel ja, das een beetje mijn punt
Trouw blijven aan "mijn" stijl, maar toch toegankelijk genoeg om de doornsee trance-aanhanger niet af te schrikken. Maar dit setje zou bijvoorbeeld pas het laatste deel zijn van een set van 3 uur, want ik vind toch dat ik er meteen van in het begin ingevlogen ben


Posted by Real on Jul-14-2006 07:33:

quote:
Originally posted by Bertn
ik heb jasper zijn setje helaas niet live kunnen meemaken, maar de opgenomen stream klinkt wel erg vet!

Twas goeeeee.


Posted by Devilex on Jul-14-2006 07:36:

Hij mag van mij meteen aan de slag als dj in een afterclub hoor, want deze muziek is er uitermate geschikt voor.


Posted by Blue Sky 99 on Jul-14-2006 16:33:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Awel ja, das een beetje mijn punt
Trouw blijven aan "mijn" stijl, maar toch toegankelijk genoeg om de doornsee trance-aanhanger niet af te schrikken. Maar dit setje zou bijvoorbeeld pas het laatste deel zijn van een set van 3 uur, want ik vind toch dat ik er meteen van in het begin ingevlogen ben


'k heb het net volledig beluisterd (daarvoor had'k enkel nog maar de tracklist bekeken) en 'k moet je toch wel m'n complimenten geven, uitstekend setje Zeer goeie trackkeuze (heel wat van m'n favorieten), goeie introplaat ook (die kende'k nog niet) en die Espoo's Rose die je al zo bewierrookt hebt is echt wel een verdomd goeie plaat Overgangen waren over't algemeen goed te noemen, enkel in't begin waren ze soms wat ruw te noemen maar dat zal wel met de warmte te maken hebben gehad


Posted by Phortastic on Jul-14-2006 16:46:

quote:
Originally posted by Blue Sky 99
en die Espoo's Rose die je al zo bewierrookt hebt is echt wel een verdomd goeie plaat


uhuh


Posted by TOR on Jul-14-2006 17:41:

Het meest recente nieuwtje: Jasper draait afterbommen, haha

Waarom hebben we u moeten missen, Phor?
Had u graag es in het echt ontmoet..


En Shadowkid?


Posted by Phortastic on Jul-14-2006 18:08:

omdat ik geen zin heb om 4 uur in den otto te zitten voor een feestje. En daags erna was het dat boot feestje van The Zoo, en als ik moet kiezen tussen een feestje dichtbij met vette muziek of een feestje 200km ver met trance is men keuze rap gemaakt. Als er es een party dichterbij is, count me in


Posted by Shadowkid on Jul-14-2006 19:17:

As for me; omdat alleen naar een feestje gaan niets voor mij is, kzou mij enorm ongemakkelijk voelen.


Posted by Xilver on Jul-14-2006 19:25:

Zageventen

Ik kende ook niemand op de eerste beta-party


Posted by Loraine on Jul-14-2006 21:56:

quote:
Originally posted by Xilver



WHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAH, Disco Dries

Is er al een linkje naar Bax zenne set of heb ik gewoon nie goe gekeken ?


Posted by Push2005 on Jul-14-2006 22:13:

quote:
Originally posted by Loraine
WHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAH, Disco Dries

Is er al een linkje naar Bax zenne set of heb ik gewoon nie goe gekeken ?


Vraag hem eens of hij het wil uploaden


Posted by domineesje on Jul-14-2006 22:18:

beloften maakt schuld, en neem me niet verkeerd op please


Posted by Bertn on Jul-14-2006 23:31:

quote:
Originally posted by Shadowkid
As for me; omdat alleen naar een feestje gaan niets voor mij is, kzou mij enorm ongemakkelijk voelen.


ik ben ook helemaal alleen gegaan, en ik heb toch mijn best gedaan om wat sociaal te zijn en zo

@phor: waar woon jij wel dat je 2 uur moet rijden naar gent?


Posted by Phortastic on Jul-14-2006 23:41:

quote:
Originally posted by Bertn


@phor: waar woon jij wel dat je 2 uur moet rijden naar gent?


de uithoeken van limburg


Posted by Dark Apostle on Jul-15-2006 10:21:

Toen ik naar Antwerp Is Burning Outdoor ging, was ik ook alleen en zag ik ook een hoop BETA's voor de eerste keer.
Op tommorrowland vorig jaar was ik zelfs vaak alleen, is even wenen, maar als je amuseert valt dat wel mee.


Posted by Real on Jul-15-2006 10:25:

Bax zei toch al dat hij het gewoon wat druk heeft, een beetje geduld.


Posted by FCB_Fanatic on Jul-15-2006 10:50:

quote:
Originally posted by Phortastic
de uithoeken van limburg


idd, niet echt praktisch om dan in Gent te geraken. Als je zelf rijdt ben je (minstens) 2uur onderweg, en met de trein duurt het traject Hasselt - Gent St Pieters ook zo'n 2 uur, dus dan ben je uiteindelijk nog langer onderweg ...

kvond het voor mij persoonlijk daarom ook een beetje onverantwoord om na half tien nog te vertrekken in mn eentje en twee uur auto te rijden. Zeker het terugkomen zag ik niet zitten, ook al niet omdat ik de dagen ervoor niet zo bijzonder veel had geslapen


Posted by Antony on Jul-15-2006 11:46:

quote:
Originally posted by Dark Apostle
Op tommorrowland vorig jaar was ik zelfs vaak alleen, is even wenen, maar als je amuseert valt dat wel mee.


mo dutske toch


Pages (70): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 [68] 69 70 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.