TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Sporttråden
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »
| quote: |
| Originally posted by Kongo_kim 5-1 seger. nästa match Japan. jag kräver tvåsiffrigt |
dock ska man inte underskatta dom=)...vi lira inte direkt bra igår, det spelet räcker inte mot bättre motstånd än danmark....
...
Många 5 - 1-segrar 
MFF, Tre Kronor... 
5-1? pfft.
3-1 vart det i den viktigaste machen igår, trotts en lite knäpp dommare! Mot toppen! 
| Originally posted by AC. 5-1? pfft. 3-1 vart det i den viktigaste machen igår, trotts en lite knäpp dommare! Mot toppen! |
slovakien - usa 3-3........riktigt grym match...lätt bäst hittils
Mitt kära San Jose har 3-0 mot Colorado.
en till och San Jose går vidare till conference final och foppa kanske lirar vm. det är win-win
| Originally posted by Kongo_kim Mitt kära San Jose har 3-0 mot Colorado. en till och San Jose går vidare till conference final och foppa kanske lirar vm. det är win-win |
| Originally posted by Amnezia så grymt kul att det går bra för San Jose...e deras tur nu tycker jag...varit nära flera ggr å åkt ut mot detroit i kvarten å så...=) även najs att Tampa har kommit så långt...kanske blir en skräll...San Jose - Tampa i final |
Fan ryssarna leder 2-1
KOM IGEN SVERIGE
OCH SVERIGE VÄNDER OCH VINNER MED 3-2 !!!!!!
hurra, hurra, hurra, hurra

2-2 mot portugal får man väl vara nöjd med. såg ni kims kanon frispark
| Originally posted by SilverX OCH SVERIGE VÄNDER OCH VINNER MED 3-2 !!!!!! hurra, hurra, hurra, hurra |
| Originally posted by Kongo_kim 2-2 mot portugal får man väl vara nöjd med. såg ni kims kanon frispark |
Henke spelar EM!!!!!!
jaaa nu jävlar bli mycket farliga
hehehe, nån som tycker tre kronor har flyt? 
sverige -USA 2-1
great game so far....
SVERIGE - USA
3 - 1
wooooooooooot 
fan va fin match det va igår mot Slovakien..sånt tempo å tryck hela matchen..synd bara att vi inte fick se nått snyggt mål också som avslutning på det hela..grymmaste matchen så här långt iaf
nu får vi möta nått lite sämre rankat lag oxå i kvarten..tyskland,lettland lr schweiz tror jag det va
yay
neej vafalls
..Detroit utslaget inatt
mot Calgary oxå...puh vilken smäll...
får trösta sig me att Z å Lidström å co kanske kommer till vm istället
skrällarnas stanley cup lr vad iår..
Tampa bay mot antingen Philadelphia lr Toronto
å San Jose lr Colorado mot Calgary...
grymt
| Originally posted by Amnezia neej vafalls ..Detroit utslaget inatt mot Calgary oxå...puh vilken smäll...får trösta sig me att Z å Lidström å co kanske kommer till vm istället skrällarnas stanley cup lr vad iår.. Tampa bay mot antingen Philadelphia lr Toronto å San Jose lr Colorado mot Calgary... grymt |
San Jose vidare

Fan vad gött med derbyseger igår!!! Forza Blåvitt!! 
Foppa nobbar VM, synd men förstår honom.
Tror att "Lidas" blir den som ansluter, hoppas på sudden också! 
yay vi e i semi....letterna blev överkörda fast vi inte lira på topp å en dommare som inte borde va i div 2 ens....fn va han blåste..
hoppas Lidas kommer nu..grymt värre.
Forsberg och Lidström klara för Tre Kronor
Faaaan vad gött alltså! nu ska det bli hockey på högsta nivå!
OMG I DIE

Källa
YAAY USA knocked the Czhech republic out in the quarter.....
semi vs Sweden at sat
this time we gonna beat ya