TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Mysteryland 2003
Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 »

Posted by sipowitz on May-22-2003 14:11:

quote:
Originally posted by mindshooter
Mindshooter
AC
Amnezia
Glorie
Treo
Swe_Trance
Steve

kan ha tillkommit n�gra men detta �r fr�n starten av tr�den...
men om vi k�r p� 5 pers i varje bil d�....

I stokcholmsteamet kan vi starta med mig och steve samt AC kanske?

Team Stockholm
Steve
Mindshooter
AC

Count me in! Sk�ne

Posted by x-dream on May-22-2003 14:26:

Jag ska h�ra med dom p� jobbet imorgon om man kan f� ledigt ox�....Borde nog inte vara n�gra problem med detta....

S� jag ger besked imorgon....

Posted by Glorie on May-22-2003 14:39:

Worm Popper

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Team Westcoast
swe_trance
x-dream
tobo99

hehehe, bra d�r skojit namn me kanske ni kan locka me Trance Christer? va vet ja? sen f�r ni v�nta in varandra i H.borg (f�rslag) � k�ra helt flippat ner till Holland som doter skulle s�ga

N�sta lag:

Team Sk�ne kanske?

Posted by reveal on May-22-2003 14:45:

quote:
Originally posted by Glorie
Team Sk�ne kanske?

som ska heta "Team Djuriskt Gjutet"

Posted by mindshooter on May-22-2003 14:55:

Team Stockholm
Steve
Mindshooter
AC

Team Westcoast
swe_trance
x-dream
tobo99

Team Djuriskt Gjutet (Sk�ne)
Reveal
Sipowits

Posted by Amnezia on May-22-2003 18:59:

Team Mitt i smeten ~�rebro

Amnezia

e inte hundra p� om jag ska p� detta lr Global Gathering...fn

n�r m�ste man senast va best�mmd d� innan alla bilar e fyllda..e i s�fall jag + en till....

glorie vad� inte kan quota:P:P e ju gammal quotem�stare fr�n tgirls sidan jue

Posted by Glorie on May-22-2003 20:04:

quote:
Originally posted by Amnezia
glorie vad� inte kan quota:P:P e ju gammal quotem�stare fr�n tgirls sidan jue

aaaa, just... fel�t.. gl�mde ju de.. superpostaren � quotem�stare fr�n trancegirls

Posted by mindshooter on May-23-2003 08:43:

quote:
Originally posted by Amnezia
n�r m�ste man senast va best�mmd d� innan alla bilar e fyllda..e i s�fall jag + en till....

finns v�l egentligen inget datum...men n�r kan du tidigast veta? �r juh bara att jobba p� f�r att reda p� allt man b�r juh k�pa biljetter ox�...

Posted by mindshooter on May-30-2003 10:39:

ingen som vet �n�got mer? bra om vi kan f� ihop detta n�gorlunda i tid

Posted by Glorie on May-30-2003 14:45:

hey scul.. kan du kolla upp till vilken station man ska �ka i amdm? varifr�n transferbussarna till Mysteryland avg�r.. f�r ja antar att det funkar s�..i �r me.. sist vare ju... vafan hette den nu igen? gl�mt bort!!!

� sen kan v�l _n�n_ leta upp motellet i amersfoort....p� n�t s�tt.. har �gnat timmar �t att hitta det igen.. p� internet,men hittar inget

sen t�nkte ja bara till�gga att ja �ker inte ner i en bil om inte minst 2 andra har k�rkort..
t�nker inte k�ra halva str�ckan...

det e nog med en tredjedel.. kan inte sova i bilar heller... spec. inte i en som pumpar ut trance p� h�gsta niv�.. � �ven om steve s�ger att han e van � k�ra l�ngt � s�.. s� e det f�rbannat taskigt att l�ta honom k�ra mer �n h�lften om det skulle va s� att bara tv� har k�rkort i en bil.. (f�r som det ser ut nu, s� har ju inte AC (som har k�rkort) svarat om han ska me eller ej..

aja.. det kanske l�ser sig.. va vet ja?

Posted by ScuL on May-30-2003 15:56:

f�rmodligen j�rnv�gsstationen p� Schiphol (flygplats).
terr�ngen ligger liten bort fr�n Amsterdam (+- 2 mil sydv�st).

jag ska kolla om de har skrivat n�t om det redan.

Posted by Amnezia on May-30-2003 19:45:

quote:
hey scul.. kan du kolla upp till vilken station man ska �ka i amdm? varifr�n transferbussarna till Mysteryland avg�r.. f�r ja antar att det funkar s�..i �r me.. sist vare ju... vafan hette den nu igen? gl�mt bort!!!
� sen kan v�l _n�n_ leta upp motellet i amersfoort....p� n�t s�tt.. har �gnat timmar �t att hitta det igen.. p� internet,men hittar inget
sen t�nkte ja bara till�gga att ja �ker inte ner i en bil om inte minst 2 andra har k�rkort..
t�nker inte k�ra halva str�ckan...
det e nog med en tredjedel.. kan inte sova i bilar heller... spec. inte i en som pumpar ut trance p� h�gsta niv�.. � �ven om steve s�ger att han e van � k�ra l�ngt � s�.. s� e det f�rbannat taskigt att l�ta honom k�ra mer �n h�lften om det skulle va s� att bara tv� har k�rkort i en bil.. (f�r som det ser ut nu, s� har ju inte AC (som har k�rkort) svarat om han ska me eller ej..

g�r ett nytt quotef�rs�k d�

hum hette det amersfoort d�r vi hamna?? kan kika lite efter d p� n�tet borde jufinnas n�n guide...
checkar d g�r ju �nd� inget vettigt p� dagarna,..ha

tyv�rr hinner jag inte fixa k�rkort till d e dags men 3 e nog bra ass�...blev tajt p� v�gen hem efter vi l�mnat av anders � glorie, doter sov i baks�tet � ac � jag f�rs�kte hitta �rebro...r�tt s�mniga d�..lite sm�tt obra kanske

den h�r diskussen har avtagit lite...e n�n fortf me lr??

Posted by mjz on Jun-03-2003 12:58:

hade t�nkt �ka p� global gathering, nature one och mysteryland i �r... vet inte om jag har r�d med alla, men mysteryland �r f�rst p� listan �ven om lineupen inte var riktigt vad jag hoppats, och 3-4000 kan jag definitivt skrapa ihop...

r�kna med mig i team sk�ne, ingen k�rkort dock...

Posted by Amnezia on Jun-03-2003 16:36:

quote:
Originally posted by mjz
hade t�nkt �ka p� global gathering, nature one och mysteryland i �r... vet inte om jag har r�d med alla, men mysteryland �r f�rst p� listan �ven om lineupen inte var riktigt vad jag hoppats, och 3-4000 kan jag definitivt skrapa ihop...

r�kna med mig i team sk�ne, ingen k�rkort dock...

�r ett ett par som t�nkt p� global Gathering....
f�tt ihop resan till ca 3000:- de fasta kostnaderna d�.....inte om du typ k�per 500 t-shirts lr 5000 glowsticks..men annars..men d�ligt me folk som vill tycker jag...

fortf inte best�mmt mig om mystery.....finaste linan e ju Gk GG men inga som vill dit jue..
i slutet av denna vecka kan nog iaf jag s�ga vilket party d blir men e fortf intresserad av ML...

Posted by mjz on Jun-03-2003 18:04:

jo, GG's lineup �r ju helt klart mest imponerande... nature one's �r ganska skysst ocks�, men jag saknar pulser som jag vill se n�n g�ng i �r iaf... fast det l�r jag kanske g�ra �nd�...

vill g�rna komma iv�g till godskitchen gg ocks�... 50 pund �r v�l inte direkt billigt, fast � andra sidan g�r det att ta sig till england r�tt billigt...

Posted by Amnezia on Jun-03-2003 18:53:

jo den e riktigt het..precis som f�rra �ret...me calle cox,sis bliss,morillo,van buuren, sanchez, digweed,grooverider,corsten, adam f

helt klart grymt...50pund visst men f�r resan fortf under 3000...
+ 14 timmar � inte mellan 11-23 som mystery..lite st�rande faktiskt.
hmz...

men fick nyss besked av han som jag skulle till GG me..han kan inte s� nu blire nog holland igen iaf.....

Posted by dj_hysterix on Jun-03-2003 19:16:

tips:

kolla in p� www.statoil.se, dom har typ en prisber�knare...

bara mata in va f�r sorts bil du vill ha, antal dygn, antal km. osv.

Posted by Glorie on Jun-04-2003 16:16:

Monkey Dancer 2

det r�der lite stiltje h�r tror ja

vart var vi?

ett hinder ligger ivart fall i det faktum att det saknas f�rare..i den bilen fr�n gbg tex... Hur m�nga har k�rkort d�r eg? s� vitt ja vet har bara SWE_trance det?!?!

sen saknas ju en med k�rkort i sthlms-bilen me eller?

boende och biljetter �re lugnt me �n. Bilen bokade jag sist.. typ en vecka innan resan, s� det e lugnt me den me

Posted by mjz on Jun-04-2003 16:47:

jo, det finns ju fortfarande r�tt hyfsat med tid... skulle va kul om det gick att f� ihop n�t s� man slipper flyga, kostar v�l r�tt mycket antar jag...

det �r till och med m�jligt att jag har k�rkort vid det laget men v�ntetiden f�r uppk�rning �r v�l 300 �r eller n�t s� jag tvivlar p� det...

Posted by SteveTranz4ever on Jun-04-2003 17:01:

He he... f�tt svar fr�n ID & T p� mail f�r f�rsta g�ngen... fr�gade f�r en halv m�nad sen n�r mer information skulle komma ang�ende Mysteryland och idag fick jag svar att den riktiga siten skulle komma ig�ng inom 2 veckor

Posted by Amnezia on Jun-04-2003 18:30:

hmm sthlm � gbg bilen..vart p�skan �ker man om man e fr�n �rebro d��

hum om 2 veckor?? sidan e ju uppe redan me videoclip � allt...

men allts� det e mysteryland som g�ller d�???

Posted by mindshooter on Jun-05-2003 00:07:

quote:
vart var vi?

H�r var vi

Bil:2000 kr
Bensin:3200 kr
F�rja, broar etc:2000 kr
Rum (2 n�tter):1600 kr

-------------------------------
Per person

Bil:500 kr
Bensin:800 kr
F�rja, broar etc:500 kr
Rum (2 n�tter):400 kr
Intr�de:500 kr
Mat:300 kr
Annat:100 kr

finns det n�gor som b�r �ndras h�ra?
Nu vet folk vad det r�r sig om f�r summor iaf...

Team Stockholm
Steve (K�rkort)
Mindshooter
AC (K�rkort) < har dock inte f�tt bekr�ftat att du ska med AC?

Team Westcoast
swe_trance (K�rkort)
x-dream
tobo99

Team Sk�ne
Sipowits (K�rkort)
Reveal (K�rkort)
mjz

Posted by reveal on Jun-05-2003 00:38:

senast jag k�rde bil hade jag k�rkort iaf...

Posted by mindshooter on Jun-05-2003 01:16:

quote:
Originally posted by reveal
senast jag k�rde bil hade jag k�rkort iaf...

toppen, var os�ker...editerar nu

Posted by mjz on Jun-05-2003 08:58:

plutta g�rna dit mig i team sk�ne, jag ska med...

Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 »