TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Mysteryland 2003
Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 »
| quote: |
| Originally posted by mindshooter Mindshooter AC Amnezia Glorie Treo Swe_Trance Steve kan ha tillkommit n�gra men detta �r fr�n starten av tr�den... men om vi k�r p� 5 pers i varje bil d�.... I stokcholmsteamet kan vi starta med mig och steve samt AC kanske? Team Stockholm Steve Mindshooter AC |
Jag ska h�ra med dom p� jobbet imorgon om man kan f� ledigt ox�....Borde nog inte vara n�gra problem med detta....
S� jag ger besked imorgon....
| Originally posted by SWE_TRANCE Team Westcoast swe_trance x-dream tobo99 |
skojit namn me
kanske ni kan locka me Trance Christer? va vet ja? sen f�r ni v�nta in varandra i H.borg (f�rslag) � k�ra helt flippat ner till Holland som doter skulle s�ga
| Originally posted by Glorie Team Sk�ne kanske? |
Team Stockholm
Steve
Mindshooter
AC
Team Westcoast
swe_trance
x-dream
tobo99
Team Djuriskt Gjutet (Sk�ne)
Reveal
Sipowits
Team Mitt i smeten ~�rebro
Amnezia
e inte hundra p� om jag ska p� detta lr Global Gathering...fn
n�r m�ste man senast va best�mmd d� innan alla bilar e fyllda..e i s�fall jag + en till....
glorie vad� inte kan quota:P:P e ju gammal quotem�stare fr�n tgirls sidan jue

| Originally posted by Amnezia glorie vad� inte kan quota:P:P e ju gammal quotem�stare fr�n tgirls sidan jue |
| Originally posted by Amnezia n�r m�ste man senast va best�mmd d� innan alla bilar e fyllda..e i s�fall jag + en till.... |
man b�r juh k�pa biljetter ox�...
ingen som vet �n�got mer? bra om vi kan f� ihop detta n�gorlunda i tid
hey scul.. kan du kolla upp till vilken station man ska �ka i amdm? varifr�n transferbussarna till Mysteryland avg�r.. f�r ja antar att det funkar s�..i �r me.. sist vare ju... vafan hette den nu igen? gl�mt bort!!! 
� sen kan v�l _n�n_ leta upp motellet i amersfoort....p� n�t s�tt.. har �gnat timmar �t att hitta det igen.. p� internet,men hittar inget
sen t�nkte ja bara till�gga att ja �ker inte ner i en bil om inte minst 2 andra har k�rkort..
t�nker inte k�ra halva str�ckan...
det e nog med en tredjedel.. kan inte sova i bilar heller... spec. inte i en som pumpar ut trance p� h�gsta niv�.. � �ven om steve s�ger att han e van � k�ra l�ngt � s�.. s� e det f�rbannat taskigt att l�ta honom k�ra mer �n h�lften om det skulle va s� att bara tv� har k�rkort i en bil.. (f�r som det ser ut nu, s� har ju inte AC (som har k�rkort) svarat om han ska me eller ej..
aja.. det kanske l�ser sig.. va vet ja? 
f�rmodligen j�rnv�gsstationen p� Schiphol (flygplats).
terr�ngen ligger liten bort fr�n Amsterdam (+- 2 mil sydv�st).
jag ska kolla om de har skrivat n�t om det redan.
| Originally posted by Glorie hey scul.. kan du kolla upp till vilken station man ska �ka i amdm? varifr�n transferbussarna till Mysteryland avg�r.. f�r ja antar att det funkar s�..i �r me.. sist vare ju... vafan hette den nu igen? gl�mt bort!!! ![]() � sen kan v�l _n�n_ leta upp motellet i amersfoort....p� n�t s�tt.. har �gnat timmar �t att hitta det igen.. p� internet,men hittar inget sen t�nkte ja bara till�gga att ja �ker inte ner i en bil om inte minst 2 andra har k�rkort.. t�nker inte k�ra halva str�ckan... det e nog med en tredjedel.. kan inte sova i bilar heller... spec. inte i en som pumpar ut trance p� h�gsta niv�.. � �ven om steve s�ger att han e van � k�ra l�ngt � s�.. s� e det f�rbannat taskigt att l�ta honom k�ra mer �n h�lften om det skulle va s� att bara tv� har k�rkort i en bil.. (f�r som det ser ut nu, s� har ju inte AC (som har k�rkort) svarat om han ska me eller ej.. |
hade t�nkt �ka p� global gathering, nature one och mysteryland i �r... vet inte om jag har r�d med alla, men mysteryland �r f�rst p� listan �ven om lineupen inte var riktigt vad jag hoppats, och 3-4000 kan jag definitivt skrapa ihop...
r�kna med mig i team sk�ne, ingen k�rkort dock...
| Originally posted by mjz hade t�nkt �ka p� global gathering, nature one och mysteryland i �r... vet inte om jag har r�d med alla, men mysteryland �r f�rst p� listan �ven om lineupen inte var riktigt vad jag hoppats, och 3-4000 kan jag definitivt skrapa ihop... r�kna med mig i team sk�ne, ingen k�rkort dock... |
jo, GG's lineup �r ju helt klart mest imponerande... nature one's �r ganska skysst ocks�, men jag saknar pulser som jag vill se n�n g�ng i �r iaf... fast det l�r jag kanske g�ra �nd�...
vill g�rna komma iv�g till godskitchen gg ocks�... 50 pund �r v�l inte direkt billigt, fast � andra sidan g�r det att ta sig till england r�tt billigt... 
jo den e riktigt het..precis som f�rra �ret...me calle cox,sis bliss,morillo,van buuren, sanchez, digweed,grooverider,corsten, adam f
helt klart grymt...50pund visst men f�r resan fortf under 3000...
+ 14 timmar � inte mellan 11-23 som mystery..lite st�rande faktiskt.
hmz...
men fick nyss besked av han som jag skulle till GG me..han kan inte s� nu blire nog holland igen iaf.....
tips:
kolla in p� www.statoil.se, dom har typ en prisber�knare...
bara mata in va f�r sorts bil du vill ha, antal dygn, antal km. osv.

det r�der lite stiltje h�r tror ja 
vart var vi?
ett hinder ligger ivart fall i det faktum att det saknas f�rare..i den bilen fr�n gbg tex... Hur m�nga har k�rkort d�r eg? s� vitt ja vet har bara SWE_trance det?!?!
sen saknas ju en med k�rkort i sthlms-bilen me eller?
boende och biljetter �re lugnt me �n. Bilen bokade jag sist.. typ en vecka innan resan, s� det e lugnt me den me 
jo, det finns ju fortfarande r�tt hyfsat med tid... skulle va kul om det gick att f� ihop n�t s� man slipper flyga, kostar v�l r�tt mycket antar jag...
det �r till och med m�jligt att jag har k�rkort vid det laget men v�ntetiden f�r uppk�rning �r v�l 300 �r eller n�t s� jag tvivlar p� det...
He he... f�tt svar fr�n ID & T p� mail f�r f�rsta g�ngen... fr�gade f�r en halv m�nad sen n�r mer information skulle komma ang�ende Mysteryland och idag fick jag svar att den riktiga siten skulle komma ig�ng inom 2 veckor 
hmm sthlm � gbg bilen..vart p�skan �ker man om man e fr�n �rebro d��
hum om 2 veckor?? sidan e ju uppe redan me videoclip � allt...
men allts� det e mysteryland som g�ller d�???
| Originally posted by Glorie vart var vi? |

senast jag k�rde bil hade jag k�rkort iaf... 
| Originally posted by reveal senast jag k�rde bil hade jag k�rkort iaf... |
plutta g�rna dit mig i team sk�ne, jag ska med...