TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Den Knäppa Tråden
Pages (96): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 »


Posted by Glorie on Sep-01-2003 11:36:

checka

vill du ha ej-smekta-av-konduktören-tillägget för 25 kr extra??

haha, klockrena reklamfilmer från adressändring

<<>>

den me konduktören samt den me "hej postmannen, tryck på play" e klart bäst


Posted by NordLight on Sep-01-2003 11:39:

Re: checka

quote:
Originally posted by Glorie
vill du ha ej-smekta-av-konduktören-tillägget för 25 kr extra??

haha, klockrena reklamfilmer från adressändring

<<>>

den me konduktören samt den me "hej postmannen, tryck på play" e klart bäst


Skön!!!


Posted by mindshooter on Sep-01-2003 13:01:

quote:
Originally posted by St_Andrew
hahahahaha, fy satan vilka fula kläder, hoppas han fick bra betalt för att ta den där bilden...



lol förstod inte att det var PvD först...tyckte han bara var fett lik...förstod när jag läste på sidan


Posted by Kongo_kim on Sep-03-2003 09:05:



vad sägs. ska vi anordna en match


Posted by NordLight on Sep-03-2003 09:11:

MAN OF THE YEAR AWARD !

Tre solklara kandidater...







Greetz
NordLight


Posted by JayBee on Sep-03-2003 12:11:

quote:
Originally posted by Kongo_kim


vad sägs. ska vi anordna en match


Jag skulle nog faktist villja testa det där. synd att man inte kunde göra så att bollen höll samma gravitets vinkel som vanligt men spelarna blev vinklade med backen. då skulle det vara skitkul sen kanske man kunde ändra till jungel regler så att man får tackla varandra


Posted by JayBee on Sep-03-2003 12:13:

quote:
Originally posted by NordLight
MAN OF THE YEAR AWARD !





jag väljer den första.. det ser så jävla roligt ut. man hajar ju att nummer två är för att han bara hadde en bur och bättre ge lift till damerna i bur än att de får gå så nummer två är nog faktist en riktig gentleman

trean är oxo rolig men ettan vinner för att contrastet blir starkare


Posted by Kongo_kim on Sep-04-2003 08:29:

http://www.tdcj.state.tx.us/stat/finalmeals.htm

att dom ens lägger ut sånt här på internet.
helt sjukt vad vissa väljer


Posted by St_Andrew on Sep-04-2003 08:54:

quote:
Originally posted by Kongo_kim
http://www.tdcj.state.tx.us/stat/finalmeals.htm

att dom ens lägger ut sånt här på internet.
helt sjukt vad vissa väljer


jag försöker att låta bli att skratta, usa (speciellt texas) e ju sjukt!


Posted by JayBee on Sep-04-2003 11:11:


Happy Tree Friends


We Come In Peace



Posted by SteveTranz4ever on Sep-05-2003 14:37:

Klicka på länken nedan för att se en rolig "kortfilm"
Ser så söt ut men är totalt brutal, ta er även tid att kolla på dom andra små filmerna så kommer ni få er ett gott skratt

Det är i pop-up rutan som filmen kommer

http://www.happytreefriends.com/watch_episodes/eye.html


Posted by Glorie on Sep-12-2003 15:59:

Talking ingen får missa

detta


Posted by JayBee on Sep-12-2003 16:20:

Re: ingen får missa

quote:
Originally posted by Glorie
detta
hehe den var ju skön .. nästan så att jag hadde gjort så själv


Posted by St_Andrew on Sep-12-2003 16:43:

Re: ingen får missa

quote:
Originally posted by Glorie
detta


hahahahaha fan va rätt =)


Posted by St_Andrew on Sep-14-2003 22:47:


Posted by JayBee on Sep-15-2003 04:46:

quote:
Originally posted by St_Andrew
hahah.. aa den var bra men jag vet inte vad som är sötast, kattungen eller bruna fyrkanterna


Posted by dbl on Sep-15-2003 10:33:

hehehehehe.... gullig kattunge... men dem där bruna sakerna (va fan det nu e dem heter) e ju gulligare nästan


Posted by nekholm on Sep-15-2003 14:13:

Re: ingen får missa

quote:
Originally posted by Glorie
detta


Haha vem fan kommer på nåt sånt

quote:
Originally posted by St_Andrew



Jag ber om ursäkt för alla kattors död jag har åstadkommit..

Dom "bruna fyrkanterna" heter Domo-Kun


Posted by dbl on Sep-15-2003 15:38:

hehehehe... vet inte om detta passar in här.. men tar det här ändå


Eilngt en uneörnskding på ett engskelt uivtnierset så seplar det inegn roll i viekln odrnnig bksotrnävea i ett ord står i, det enda som är vtikigt är att fsötra och ssita bavstoken såtr på rtät patls. Rseetn kan stå hlelur om blluer och man kan ädnå lsäa tetxen uatn porbelm. Dttea broer på att vi itne leäsr vjrae bkosatv för sig, uatn odern som hlehet


Posted by reveal on Sep-15-2003 15:46:

tror även att andra bokstaven måste vara rätt


Posted by keddo on Sep-15-2003 21:34:

fsötra
det ordet förstog jag inte direkt när jag såg det, men resten fattade jag direkt , jäkligt kool faktiskt


Posted by SteveTranz4ever on Sep-16-2003 14:42:

quote:
Originally posted by dbl
hehehehe... vet inte om detta passar in här.. men tar det här ändå


Eilngt en uneörnskding på ett engskelt uivtnierset så seplar det inegn roll i viekln odrnnig bksotrnävea i ett ord står i, det enda som är vtikigt är att fsötra och ssita bavstoken såtr på rtät patls. Rseetn kan stå hlelur om blluer och man kan ädnå lsäa tetxen uatn porbelm. Dttea broer på att vi itne leäsr vjrae bkosatv för sig, uatn odern som hlehet


Stämde rätt bra... det var bara nåt enstaka ord jag haka upp mig på


Posted by fede on Sep-16-2003 17:41:


hahhahah


Posted by NordLight on Sep-16-2003 18:32:

LOL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Posted by dj_hysterix on Sep-16-2003 18:33:

hahhahhahha skickade den här bilden till endre nyss





Pages (96): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.