TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Poll of belgian Beers
Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 »
| quote: |
| Originally posted by djcresto Waarom zijn vrouwen zo verzot op Kriek Lindemans? |
| Originally posted by christina seg mannen, waar staat de kriek lindemans??? |
Maar ben niet zo'n bierdrinker.
probleem van Lindemans is dat het nogal duur is. Caf� waar ik altijd zit verving het door een ander merk omdat ze daar veel meer winst op maken.
| Originally posted by djcresto probleem van Lindemans is dat het nogal duur is. Caf� waar ik altijd zit verving het door een ander merk omdat ze daar veel meer winst op maken. |
| Originally posted by Nabistai Waarschijnlijk omdat da lekker zoet is en het is absoluut ni straf. Ik begin da ook altijd te drinken als ik veel te beschonken ben |
dus beter nie aan beginne
Voorhistorische thread, lol
| Originally posted by FCB_Fanatic mijne favoriet is (blonde) leffe, maar ik kan ook zeker Duvel, westmalle en Corsendonck apprecieren. |
| Originally posted by Nabistai Waarschijnlijk omdat da lekker zoet is en het is absoluut ni straf. Ik begin da ook altijd te drinken als ik veel te beschonken ben |
| Originally posted by TOR Ik drink de laatste tijd het vaakst Straffe Hendrik |
| wilt ge zeggen da vrouwen ni kunnen drinken? |
In de zomer op een terras... Duvel!!
| Originally posted by christina wilt ge zeggen da vrouwen ni kunnen drinken? |
volgens mij is het gewoon "oefening baart kunst"
Om es nie alledaags te doen: Rodenbach 
| Originally posted by Tiger777 Neen, ik zeg zo'n dingen niet. Maar het zou biologisch wel zo zijn dat mannen relatief gezien veel meer alcohol afbreken al in de maag(wand). |
| Originally posted by Shadowkid En bij vrouwen komt er een hogere concentratie alcohol in het bloed terecht, doordat ze meer vet en minder water in hun lichaam hebben dan mannen (ofzo iets). |
Lindemans is verre van slecht, maar der gaat toch niets boven ne Kriek Bellevue, imo!
Voor de rest gaat een goed Antwaarps Bolleke der ook altijd in
en af en toe is ne goeie Leffe of een Kasteelbierke smaakt ook wel!
Eigelijk weinig bier da mij nie smaakt 
Eigenlijk is blonde Grimbergen mijn favoriete bier, maar den blonde Leffe is ook nie mis!
Nen Duvel aub. Altijd en overal. Zie maar da ze genoeg hebben op den Betaparty!
Geen beter blond gerstenat dan een warme Maes, Heineken, Cristal of Cara Pils!
| Originally posted by Bertn Geen beter blond gerstenat dan een warme Maes, Heineken, Cristal of Cara Pils! |
| Originally posted by Tomorrow Traxx Lindemans is verre van slecht, maar der gaat toch niets boven ne Kriek Bellevue, imo! |
Ik heb deze semester op kot allerlei biersoorten uitgetest. Als ik er daarvan �ne mag aanraden, dan is het wel Sint-Bernardus Abt 12. Een abdijbier waarvan de smaak ergens aan Duvel doet denken.
| Originally posted by Nyah Sinds kort de Kriek Terdolen leren appreci�ren |
Mijn ergste bier-nachtmerrie is realiteit geworden
De smaak van Hoegaarden is zo erg veranderd, ik herken het totaal niet meer terug. Ik had nog gehoopt dat het effect van de verhuis van Hoegaarden naar Jupille nog zou meevallen, maar dat blijkt helemaal niet het geval te zijn 
Onlangs was et nog op het nieuws dat ze in Hoegaarden momenteel extra veel uren moeten kloppen, omdat ze in Jupille de smaak maar niet goed krijgen. Maar blijkbaar is er toch al bier uit Jupille op de markt dan.
't Zal allemaal wel int koppeke zitten.