TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- 2e fase TOETSWEEK
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 »
| quote: |
| Originally posted by Robvef Dat is ook literatuur, wist je dat niet dan ![]() Oftewel ook onbegrijpelijk |
| Originally posted by -=WVG=- Je kunt proberen om ze op je boekenlijst te zetten... Maar ik geef je niet veel kans van slagen... |
| Originally posted by Robvef Ik hoef dat niet meer te doen. Ik heb al een tijdje van school af. Die boekenlijsten waren echt een pest. Toen ik examen van de MAVO had, moest ik in de week voor mijn mondeling nog 10 boeken lezen. Ik heb in die week nog nooit zoveel gelezen. En het dan nog zo presteren om een 7 te krijgen voor je mondeling. Dat vond ik wel sterk. Dat trok die 3.6 voor mijn grammatica Nederlands weer een beetje recht |
jaja mensen, vandaag puntjes terug gehad, waren mooie punten hoor, maar ��n onvoldoende en dat was een 4 voor Nederlands de rest allemaal boven de 6, en daar ben ik zeer tevreden mee
en nu............VAKANTIE VIEREN!!!!!!!!!!!
| Originally posted by Blik jaja mensen, vandaag puntjes terug gehad, waren mooie punten hoor, maar ��n onvoldoende en dat was een 4 voor Nederlands de rest allemaal boven de 6, en daar ben ik zeer tevreden mee en nu............VAKANTIE VIEREN!!!!!!!!!!! |
Ik ook mijn punten terug...
Een 4 voor Nederlands net als Blik...
En de rest tussen de 6 en de 9,1 (!!)...
Die 9,1 was voor Levensbeschouwing haha 
| Originally posted by -=WVG=- Een 4 voor Nederlands net als Blik... |
Een 4 voor nederlands? jongens toch! :P
Maar voor de rest alles boven de 6 is wel relaxed...
Daar kan ik denk ik van gaan dromen...want ik heb deze week met toetsen nog niet veel geleerd 
Wow stress gister. Was ik opeens 1,5 kantje kwijt. Echt kut kon ik het vanmorgen nog ff afmaken. PO EC
vandaag laatste dag om alle handelingsdelen in te leveren op mijn school, daarna pwweek. Gelukkig heb ik de eerste 6 uur vrij zodat ik nog ff snel naar de bieb kan om een engels boekje te lenen, want dat had vandaag dus uit moeten zijn. gelukkig bestaan er sites als scholieren.com
Tja het was een samenvatting van nederlands...
Over "cultuurrelativisme" 
| Originally posted by -=WVG=- Tja het was een samenvatting van nederlands... Over "cultuurrelativisme" |
Hebben jullie ook literatuurtoetsen? Niet te geloven wat een kutzooi dat is
| Originally posted by Dj Lex Hebben jullie ook literatuurtoetsen? Niet te geloven wat een kutzooi dat is |
| Originally posted by -=WVG=- neuj, niet echt literatuurtoetsen... Een samenvatting maken over een text die als onderwerp "cultuurrelativisme" had.... |
| Originally posted by Dj Lex Nou wij moeten die kutzooi dus leren en een toets van maken. Eldorado. Geweldig. 5,2 |
| Originally posted by -=WVG=- Dat is inderdaad "sauer"...Niet te hopen dat wij dat volgend jaar nog krijge... |
WOOOOOOOOOOOOOOOOOW!
ik had een 5,7 voor Wiskunde B...1 van de drie voldoendes 
En nu ga ik met zekerheid over! 

| Originally posted by HiGH_NrG WOOOOOOOOOOOOOOOOOW! ik had een 5,7 voor Wiskunde B...1 van de drie voldoendes ![]() En nu ga ik met zekerheid over! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |

Met een 5,7 ben ik al tevreden man...een 8,8 is iets te hoog gegrepen voor mij... 
| Originally posted by HiGH_NrG Met een 5,7 ben ik al tevreden man...een 8,8 is iets te hoog gegrepen voor mij... |
| Originally posted by arno jullie zaten zeker naast elkaar |

hee, ik heb ook eldorado op school, heb je ook dat hele stuk moeten leren over sages mythen en legendes? Echt kut, en als je een boekverslag hebt gemaakt dan moet je ook altijd je mening geven aan de hand van de punten uit je eldorado boek. ik word er echt schijt ziek van
| Originally posted by arno hee, ik heb ook eldorado op school, heb je ook dat hele stuk moeten leren over sages mythen en legendes? Echt kut, en als je een boekverslag hebt gemaakt dan moet je ook altijd je mening geven aan de hand van de punten uit je eldorado boek. ik word er echt schijt ziek van |
| Originally posted by Blik nee,achter elkaar ![]() ik heb die WVG gewoon 2 keer geholpen en 2 keer heeft die daardoor nog een hoger punt dan mij ook nog |