TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- MP3-Players
Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 »

Sony-Ericsson W800i walkman�
-digitale camera (2.0 megapixels)
-meegeleverde Memory Stick PRO Duo� van 512 MB (max I gig)
Geinig ding voor 390 Euri 
| quote: |
Originally posted by jp ![]() Sony-Ericsson W800i walkman� -digitale camera (2.0 megapixels) -meegeleverde Memory Stick PRO Duo� van 512 MB (max I gig) Geinig ding voor 390 Euri |
(abbo 1 jaartje verlengt)
Jups die ga ik vanaf september ook halen, ideaal ding, goeie cam en mp3-speler in een
En hij kan nog bellen en smsen ook

Ik heb zelf zo'n vette "Ik ben negerder dan neger en me iPod en earplugs zijn wit en ik dans als een mongool." iPod dingens van apple. Vet ding man 20 gb, leuke spelletjes zitten er op.
Ik heb er alleen niets dan problemen mee gehad, wat een kutding.
Maar hij is wel vet, want ik heb hem ingetaped in ducktape.
Oh hij's vet.
| Originally posted by robin Ohh dat is ook wel mooi, ziet er een stuk beter uit ook dan die kut flash spelertjes, ik kan alleen niet vinden wat die schijfjes kosten.. alsdat richting de prijs van flash kaartjes gaat is het natuurlijk weer hopeloos. |
| Originally posted by kutvolkots Ik heb zelf zo'n vette "Ik ben negerder dan neger en me iPod en earplugs zijn wit en ik dans als een mongool." iPod dingens van apple. Vet ding man 20 gb, leuke spelletjes zitten er op. Ik heb er alleen niets dan problemen mee gehad, wat een kutding. Maar hij is wel vet, want ik heb hem ingetaped in ducktape. Oh hij's vet. |
bestaan er eigenlijk al mp3 players die cue files supporten?
zou handig zijn om in live sets te skippen
| Originally posted by Asperge Jups die ga ik vanaf september ook halen, ideaal ding, goeie cam en mp3-speler in een En hij kan nog bellen en smsen ook |
We zijn nu 2 jaar verder nadat ik mijn Creative Jukebox Zen heb aangeschaft en het is tijd voor een nieuwe player.....ik zat zelf te denken aan de nieuwe I-pod 20 gig (met kleurenschermpie), heeft iemand nog andere goeie alternatieve ??
Dit topic is wel handig
La ma....heb hem al gekocht.....
Nu ik op vakantie ga is 256mb wel wat weinig. Dan vind ik het toch jammer dat ik geen iPod ofzo heb. Dat wordt weer een hoop cd's bakken voor m'n discman. Eigenlijk zonde van de cd's 
misschien ben ik laatste tijd beetje een apple hoer maar ipod is gewoon zo relaxed.
Heb nu een itrip fm transmitter. Die klik je op je ipod drukt op play en hij zend uit op een bepaalde fm frequentie. Je auto radio stem je dan af op die fm frequentie en dan heb je nooit meer losliggende cds in je auto. Gewoonweg briljant
Verder is de synchronisatie met MacOSX natuurlijk briljant maar dat was te verwachten.
Enige nadeel is misschien het wat mindere geluid en de batterei. Maar als je het contrast wat lager zet, niet teveel het lampje gebruikt en niet teveel zapt dan gaat ie gewoon dikke 10/12 uur mee
| Originally posted by basvh Enige nadeel is misschien het wat mindere geluid en de batterei. Maar als je het contrast wat lager zet, niet teveel het lampje gebruikt en niet teveel zapt dan gaat ie gewoon dikke 10/12 uur mee |
| Originally posted by basvh Heb nu een itrip fm transmitter. Die klik je op je ipod drukt op play en hij zend uit op een bepaalde fm frequentie. Je auto radio stem je dan af op die fm frequentie en dan heb je nooit meer losliggende cds in je auto. Gewoonweg briljant |
Wanneer ik mijn mp3's/cd's omzet naar bestandstype "AAC" van apple gaat de geluidskwaliteit daarmee niet verloren ??
| Originally posted by Roger dat is officieel toch niet helemaal legaal? |
| Wanneer ik mijn mp3's/cd's omzet naar bestandstype "AAC" van apple gaat de geluidskwaliteit daarmee niet verloren ?? |
| Originally posted by basvh Is dat nodig? |
Even een ander vraagie voor de I-podters onder ons.....ik heb gisteren cd van Pvd geript en op Ipod gezet....nu zit er een kleine pauze tussen de losse nummers. Kan dat nog evrholpen worden, zodat je bij een mix cd geen pauzes meer hebt.
Ik zelf heb ook een Ipod, alleen dan de Mini 6GB. Heb deze voor me verjaardag gehad van mijn vriendin. Vind het een uitzonderlijk goed apparaat, kwaliteit alleen van de dopjes is wat minder, dus zijn sennheiser dopjes op gekomen.
Heb zelf een Ipod Adapter van Pioneer gekocht via me werk tegen inkoopprijs om zo mijn autoradio te koppelen aan de Ipod. En dat werkt echt super! Bediening van de Ipod verloopt via me autoradio! En de geluidskwaliteit is erg goed.
Ben dus zwaar tevreden over Apple's Ipod.
Ik zelf heb ook een Ipod, alleen dan de Mini 6GB. Heb deze voor me verjaardag gehad van mijn vriendin. Vind het een uitzonderlijk goed apparaat, kwaliteit alleen van de dopjes is wat minder, dus zijn sennheiser dopjes op gekomen.
Heb zelf een Ipod Adapter van Pioneer gekocht via me werk tegen inkoopprijs om zo mijn autoradio te koppelen aan de Ipod. En dat werkt echt super! Bediening van de Ipod verloopt via me autoradio! En de geluidskwaliteit is erg goed.
Ben dus zwaar tevreden over Apple's Ipod.
God wat is die Ipod krasgevoelig zeg....heb hem nou een week en het beeldschermpie zit nu al vol krassen......
| Originally posted by MaGiK54 God wat is die Ipod krasgevoelig zeg....heb hem nou een week en het beeldschermpie zit nu al vol krassen...... |
Of haal em uit je broekzak als je gaat zitten.
Of haal je sleutels uit je broekzak waar dat ding in zit.
| Originally posted by MaGiK54 Even een ander vraagie voor de I-podters onder ons.....ik heb gisteren cd van Pvd geript en op Ipod gezet....nu zit er een kleine pauze tussen de losse nummers. Kan dat nog evrholpen worden, zodat je bij een mix cd geen pauzes meer hebt. |