TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- "משחק החיים"
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 »


Posted by Rising on Jul-08-2003 00:47:

quote:
Originally posted by KrazyDJs
ידידה שלי אמרה לי שירון וליה ימותו
איזה כיף...

מי אלו ?


גם לידידה שלך לא נשאר הרבה זמן לחיות

חאלס לספר!!


Posted by nimrod levi on Jul-08-2003 06:51:

איזה מעפנים אבל ערוץ שלוש
שמים בפרומו דברים שעוד לא קרו, עכשיו יודעים שירון ייפרד מליה בגלל מה שמישל תגיד לו, וששירן תגיד לזיו שהיא מאוהבת ברותם.


חח, המחבת בראש היה משהו מיוחד
וגם הקטע שמראים ששאול ונירה צעירים.
די, את האמת, מי יכול לחשוב שלשאול היה שיער אי פעם?


Posted by Hell_Copter on Jul-08-2003 11:26:

quote:
Originally posted by Rising
הכי מצחיק שקובי מקבל את המחבת מריקי...

איייי


ראסמי הקטע הזה גמר לי על החיים!!
איזה מעפנה הבתיה הזאת גם... לא פלא שהיא פסיכית...


Posted by AnthemFreak on Jul-09-2003 20:59:

אני היחיד שהתפוצצתי מצחוק בסצינה של ירון באגם??


Posted by Rising on Jul-09-2003 21:14:

quote:
Originally posted by AnthemFreak
אני היחיד שהתפוצצתי מצחוק בסצינה של ירון באגם??


וואלה כן... לי ירדו דמעות...


Posted by Ariels on Jul-09-2003 21:21:

! אין לכם חיים
אני בפעם הראשונה ואחרונה שראיתי את הסידרה הזו זה 5 שניות ממנה שחברה
שלי עשתה לי מסאג' וזה בערך הזמן שלקח לי להרדם ולגרום לה להתיישב על הכסא ליד ולבהות במסך
?!!?! מה יש לכם

[edit]
הקטע הכי מצחיק שהיא העירה אותי בנשיקה ולא שמתי לב
בכלל שישנתי שעה הכל בא ברצף כזה בזכרון


Posted by Sniper on Jul-09-2003 22:56:

quote:
Originally posted by AnthemFreak
אני היחיד שהתפוצצתי מצחוק בסצינה של ירון באגם??


אני חושב שזו הסצינה הכי גרוע שהיה להם בקסט
חחחח זה היה ככ מכוער ומגעיל
עד שזה ממש הצחיק אותי


Posted by Hell_Copter on Jul-10-2003 03:40:

quote:
Originally posted by AnthemFreak
אני היחיד שהתפוצצתי מצחוק בסצינה של ירון באגם??


ראסמי זה היה מצחיק!!!!
וגם קרע אותי שאלפסי בא לריקי וקובי הביתה ועשה להם אני מתגעגע לגנגאנה...
אז ריקי עשתה לו: "חופשי מתגעגע"1
חחחחח


Posted by Shahar on Jul-10-2003 08:58:

חחחחחחחחחחח ראסמי מה קרה פתאום אלפסי מוציא אקדח ולא יורה
שההם באו להרוג את קובי הוא לא הספיק להיכנס וזיינו אותו
פתאום לאלפסי יש זמן ח

והשוטר ההומו ההוא שנכנס כל פעם שאומרים איזה מילה בדירה הכי הרג אותי!!!
"מה קרה מה קרה ?!?!"


Posted by Scorchio on Jul-10-2003 09:38:

quote:
Originally posted by AnthemFreak
אני היחיד שהתפוצצתי מצחוק בסצינה של ירון באגם??



חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח גמר אותי הקטע הזה
זה היה כזה גרוע פשוט מטומטם
מנסים להיות כמו שבתות וחגים.

קיצר רועי בדיוק באתי לרשום מה שאמרת זה גם היה מצחיק אש
אבל תיקון קטן
אלפסי אמר
"אתם יכולים להבין תכאב שלי"
אז ריקי עושה
"חופשי יכולים"

חחחח

וכשהשוטר נכנס כשקובי וריקי רבו זה גם היה כזה מטומטם
"מה מה מה קרה?!?!"

חחח

בקיצור סדרה תת רמה אבל ממכרת


Posted by Rising on Jul-10-2003 10:04:

quote:
Originally posted by Shahar
והשוטר ההומו ההוא שנכנס כל פעם שאומרים איזה מילה בדירה הכי הרג אותי!!!
"מה קרה מה קרה ?!?!"


חחחחחחח כן....

ועכשיו נזכרתי שהם הציעו לו קפה...
אז אלפסי עושה:
"?לא אני כבר לא שותה קפה... אני עכשיו מתנקה... הייתם מאמינים לי"
"מעכשיו אני שותה רק תה צמחים בלי סוכר"

חחחחחח


Posted by Shahar on Jul-10-2003 11:58:

quote:
Originally posted by Rising
וואלה כן... לי ירדו דמעות...


ראסמי היה קטע נוגע

חחחחחח איזה קטלה שאול הביא לאודי....
"שאול באתי לעבור פה על כמה ניירות"
"על כמה נירות או על כמה בחורות?"


Posted by Tarantula on Jul-10-2003 19:27:


בחיים שלי לא חשבתי שכל כך הרבה בנים רואים את הזבל הזה


Posted by TinkerbeL on Jul-17-2003 21:25:

זהו זה עומד להיגמר!!!

לאאאאאאאאאאאאאאאא

אני יודעת שאמרנו שלא מפרסמים את הסוף

אבל זה לינק, מי שלא רוצה לדעת לא חייב להיכנס


http://images.maariv.co.il/channels/5/ART/505/229.html


Posted by Hell_Copter on Jul-18-2003 02:49:

הכי גמר אותי שהם לפני החזרה הגנרלית בתאטרון ואז אפי כזה עושה
"מישל, אני רוצה שוקו"
שפך אותי מצחוק!!!!!


Posted by Rising on Jul-18-2003 10:23:

אההה היו מלא קטעים במהלך השבוע
סעמק שכחתי מהטרייד הזה בכלל


Posted by DJ_Yuval on Jul-18-2003 12:30:

Drunk

אני לא יודע מה איתכם אבל אני רוצה שוקו!!!!!!!!
לא מיץ , שוקו!!!!!!

אפי בכלל קורע אותי עם השאלות שלו
אתה אוהב אתה? למה? אתה רוצה להתחתן איתה? אה שכחתי שזה סוד סודות לא מגלים!

אם תשימו לב בסוף של כמה מהסצינות עם אפי בפרקים הקודמים השחקנים צוחקים


Posted by Hell_Copter on Jul-18-2003 15:54:

ספיקינג אוף אפי...
אתם יודעים שהוא ורותם חברים במציאות יענו?
ידידה שלי קלטה אותם בסרט ביחד... צחוקים
כזה יצור...


Posted by TinkerbeL on Jul-18-2003 15:58:

וידיד שלי אמר שארז הוא הומו

הוא קלט אותו באיזה מועדון בת"א עם מישהו...


Posted by HyPeRSoNiC on Jul-18-2003 16:08:

והעלילה מסתבכת......


Posted by Rising on Jul-18-2003 16:22:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
ספיקינג אוף אפי...
אתם יודעים שהוא ורותם חברים במציאות יענו?
ידידה שלי קלטה אותם בסרט ביחד... צחוקים
כזה יצור...


איזה לב זהב יש לרותם הזאת.

רואים גם במציאות זה ככה


Posted by Hell_Copter on Jul-18-2003 16:46:

quote:
Originally posted by TinkerbeL
וידיד שלי אמר שארז הוא הומו

הוא קלט אותו באיזה מועדון בת"א עם מישהו...


מממממממ אז זה די אומר משהו על ידיד שלך לא?


Posted by TinkerbeL on Jul-18-2003 17:23:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
מממממממ אז זה די אומר משהו על ידיד שלך לא?



הוא אומר שזה בגלל שחברים שלו הלכו לשם (חלקם באמת הומואים) אני מעדיפה לא לחשוב על זה
ששששש על זה לא מדברים.......


Posted by AnthemFreak on Jul-18-2003 17:34:

בונה היום סוף סוף ראיתי את ה3 פרקים האחרונים שהיו
לא ראיתי אותם לפני למה הייתי בעבודה ואחותי הזונה לא הקליטה לי
אז קיצר נהיה מעניין אחושלוקי
איזה מתח נהיה
העניינים מתחממים
יאללה בלאגן


Posted by luckystrike on Jul-18-2003 17:35:

אני לא מאמין שט'רד על משחק החיים הגיע לעמוד
12
בפורום של מוזיקה אלקטרונית ...

אולי זה אומר משהוא על מצב הפורום ?

בחיית אנשים למה אתם רואים את החרא הזה ?!@?!??$%Y!

ועוד שיש המורדים ...
יאללה מתי כבר תגיע העונה החדשה ...


Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.