TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- "משחק החיים"
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 »
| quote: |
| Originally posted by KrazyDJs ידידה שלי אמרה לי שירון וליה ימותו ![]() איזה כיף... מי אלו ? |
איזה מעפנים אבל ערוץ שלוש
שמים בפרומו דברים שעוד לא קרו, עכשיו יודעים שירון ייפרד מליה בגלל מה שמישל תגיד לו, וששירן תגיד לזיו שהיא מאוהבת ברותם.
חח, המחבת בראש היה משהו מיוחד
וגם הקטע שמראים ששאול ונירה צעירים.
די, את האמת, מי יכול לחשוב שלשאול היה שיער אי פעם?

| quote: |
| Originally posted by Rising הכי מצחיק שקובי מקבל את המחבת מריקי... איייי |
אני היחיד שהתפוצצתי מצחוק בסצינה של ירון באגם??
| quote: |
| Originally posted by AnthemFreak אני היחיד שהתפוצצתי מצחוק בסצינה של ירון באגם?? |
! אין לכם חיים
אני בפעם הראשונה ואחרונה שראיתי את הסידרה הזו זה 5 שניות ממנה שחברה
שלי עשתה לי מסאג' וזה בערך הזמן שלקח לי להרדם ולגרום לה להתיישב על הכסא ליד ולבהות במסך
?!!?! מה יש לכם
[edit]
הקטע הכי מצחיק שהיא העירה אותי בנשיקה ולא שמתי לב
בכלל שישנתי שעה הכל בא ברצף כזה בזכרון
| quote: |
| Originally posted by AnthemFreak אני היחיד שהתפוצצתי מצחוק בסצינה של ירון באגם?? |
| quote: |
| Originally posted by AnthemFreak אני היחיד שהתפוצצתי מצחוק בסצינה של ירון באגם?? |
חחחחחחחחחחח ראסמי מה קרה פתאום אלפסי מוציא אקדח ולא יורה
שההם באו להרוג את קובי הוא לא הספיק להיכנס וזיינו אותו
פתאום לאלפסי יש זמן ח
והשוטר ההומו ההוא שנכנס כל פעם שאומרים איזה מילה בדירה הכי הרג אותי!!!
"מה קרה מה קרה ?!?!"
| quote: |
| Originally posted by AnthemFreak אני היחיד שהתפוצצתי מצחוק בסצינה של ירון באגם?? |
| quote: |
| Originally posted by Shahar והשוטר ההומו ההוא שנכנס כל פעם שאומרים איזה מילה בדירה הכי הרג אותי!!! "מה קרה מה קרה ?!?!" |
| quote: |
| Originally posted by Rising וואלה כן... לי ירדו דמעות... |
בחיים שלי לא חשבתי שכל כך הרבה בנים רואים את הזבל הזה

זהו זה עומד להיגמר!!!
לאאאאאאאאאאאאאאאא
אני יודעת שאמרנו שלא מפרסמים את הסוף
אבל זה לינק, מי שלא רוצה לדעת לא חייב להיכנס
http://images.maariv.co.il/channels/5/ART/505/229.html
הכי גמר אותי שהם לפני החזרה הגנרלית בתאטרון ואז אפי כזה עושה
"מישל, אני רוצה שוקו"
שפך אותי מצחוק!!!!!

אההה היו מלא קטעים במהלך השבוע
סעמק שכחתי מהטרייד הזה בכלל 
אני לא יודע מה איתכם אבל אני רוצה שוקו!!!!!!!!
לא מיץ , שוקו!!!!!!
אפי בכלל קורע אותי עם השאלות שלו
אתה אוהב אתה? למה? אתה רוצה להתחתן איתה? אה שכחתי שזה סוד סודות לא מגלים!
אם תשימו לב בסוף של כמה מהסצינות עם אפי בפרקים הקודמים השחקנים צוחקים

ספיקינג אוף אפי...
אתם יודעים שהוא ורותם חברים במציאות יענו?
ידידה שלי קלטה אותם בסרט ביחד... צחוקים
כזה יצור... 
וידיד שלי אמר שארז הוא הומו
הוא קלט אותו באיזה מועדון בת"א עם מישהו...

והעלילה מסתבכת......
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter ספיקינג אוף אפי... אתם יודעים שהוא ורותם חברים במציאות יענו? ידידה שלי קלטה אותם בסרט ביחד... צחוקים כזה יצור... |
| quote: |
| Originally posted by TinkerbeL וידיד שלי אמר שארז הוא הומו הוא קלט אותו באיזה מועדון בת"א עם מישהו... |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter מממממממ אז זה די אומר משהו על ידיד שלך לא? |
בונה היום סוף סוף ראיתי את ה3 פרקים האחרונים שהיו
לא ראיתי אותם לפני למה הייתי בעבודה ואחותי הזונה לא הקליטה לי
אז קיצר נהיה מעניין אחושלוקי
איזה מתח נהיה
העניינים מתחממים
יאללה בלאגן
אני לא מאמין שט'רד על משחק החיים הגיע לעמוד
12
בפורום של מוזיקה אלקטרונית ...

אולי זה אומר משהוא על מצב הפורום ?
בחיית אנשים למה אתם רואים את החרא הזה ?!@?!??$%Y!
ועוד שיש המורדים ...
יאללה מתי כבר תגיע העונה החדשה ...
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.