TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De Offtopic Thread
Pages (161): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 »
Ik ben nu zo'n brood aan het bakken(Een suikerbrood moest het u intressere
) en da spul is nu aan het gisten, en die geur doet mij goesting krijge op nen... hoegaarden! Waarschijnlijk komt dat omdat al die goeie brave gistcelletjes mijn bloem aan het vergisten zijn en al die goeie brave alcohol die ze produceren laten verdampen, en die doet mij waarschijnlijk goesting krijge op hoegaarde... maar... der is geen hoegaarde in huis
Enfin... bon, het leven is ne strijd.
En ondertussen zie ik dat er weer een wankermod (sorry als gij het zijt cynusx maar ik vermoed van niet
) mijn sig heeft verwijdert. Moest dienen do der nu tenminste nog bijzeggen wie dat het is dan zou ik hem tenminste mijn gedacht is kunnen zeggen 
| quote: |
| Originally posted by Mister_Michel En ondertussen zie ik dat er weer een wankermod (sorry als gij het zijt cynusx maar ik vermoed van niet ) mijn sig heeft verwijdert. Moest dienen do der nu tenminste nog bijzeggen wie dat het is dan zou ik hem tenminste mijn gedacht is kunnen zeggen |

hoe, te sext mag ni? pff 
vakanties
Vertel eens, waar gaan jullie naartoe?
Ik zal maar beginnen:
Bij mij wordt het Denia in het zuidoosten van spanje... Van 18 juli tot 27 juli. Hoogstwaarschijnlijk om daar niks te doen buiten slapen, eten, en niks doen...
| Originally posted by CygnusX Ik was het dus niet ![]() Binnenkort kunnen moderators zien wie welke sig veranderd heeft, want er schijnt misbruik van gemaakt te worden. Normaal moet de mod die een sig verandert, ofwel zijn naam vermelden in de aangepaste sig ofwel een pm sturen naar de persoon in kwestie, maar dat wordt dus amper gedaan. Als je een nieuwe sig maakt, gewoon zorgen dat ie niet te groot (en te sexy) is en de modjes zullen hem niet veranderen. Hier is een voorbeeldsignature. |
TE sexy
Ik vermoedde al dat mijn mod-stalker-sigverwijderaar nen ommo zo zijn of zoiets, nu begin ik toch te twijfelen of gij het niet waart
(anders moet ik da zelf ergens uploaden, maar uit ervaring weet ik da da na nen dag in een inlegkruisje verandert
)
Laat uwe foto'ken int vervolg eerst is langs mij passere, en ik zal dervoor zorgen da hij ni buiten de afmetingen valt...
| Originally posted by Mister_Michel ola ola TE sexy ![]() |

| Signature Guidelines 1) Keep Nudity to a minimum (sure, there's nothing wrong with it but some people go to extremes) 2) No Images/Banners advertising other web sites - one line of text with a link is allowed. If it is a site that caters to electronica listeners then it MUST have a link to TranceAddict in it's links area. 3) If you include a list of items or a lot of text in your signature then consider changing the font size to Small from the drop down box above the editor. 4) Keep animated GIFs to a minimum 5) Thanks for reading the above - now go be creative with your sig. Image Restrictions Max Size: 50,000 bytes (Cumulative TOTAL for ALL images in sig) Max Height: 150 (Cumulative Total for ALL images in sig) Max Width: 500 |
| Originally posted by Mister_Michel Kzal proberen, ma zoveel sexy fotokes die ni te groot zijn zijn er helaas niet te vinden op het net (anders moet ik da zelf ergens uploaden, maar uit ervaring weet ik da da na nen dag in een inlegkruisje verandert ) |

Re: vakanties
| Originally posted by Tiger777 Vertel eens, waar gaan jullie naartoe? Ik zal maar beginnen: Bij mij wordt het Denia in het zuidoosten van spanje... Van 18 juli tot 27 juli. Hoogstwaarschijnlijk om daar niks te doen buiten slapen, eten, en niks doen... |

wat een moderator allemaal niet kan... 
Gelukkige 20ste verjaardag Tom (aka Buoyant)!!!!

inderdaad, proficiat, ouwe zak
(graptschjen he
)
Nog nen gelukkige Tom!
jah, srry, maar men account werd vandaag pas geactiveerd 
danku danku danku
binnekort volgt er een knalfeestje!!!!!!
I love u all 
Degenen die, zoals mij, tijdens deze snikhete zomerdagen goesting hebben in een mooi chill mixje moeten DJ Siesta's Mix zeker eens proberen. Hij staat hier : link
ik ga morge is zien, want voor de moment zit ik weer aan 100% van telenet 
haha smalband!!
ik zit hier zelf op een historisch laagtepunt van 52% !!!
kben echt wel goe bezig =p
edit: en ik heb dien set van siesta ook, echt wel de moeite. stuk voor stuk nummers die ik bangelijk vind en die ook lekker chill zijn.
ik stond een paar dagen geleden op amper 35%!!
maar dat zal snel veranderen, want ik moet binnenkort 40 remixes uit de jongste TA-remixcompetitie beoordelen.. 
Ik weet niet hoeveel ik vebruik bij skynet, maareuh het zal wel niet teveel zijn, dus I don't care 
| Originally posted by Dark Apostle Ik weet niet hoeveel ik vebruik bij skynet |
idd cygnus, systeem van skynet rox 
wa is der dan zow anders aan?
btw, hoi Pier, welcome m8 =)
-Glad
| Originally posted by Gladius wa is der dan zow anders aan? |

). Ge begint dan te downloaden als een beest, zodat ge tegen de avond 15GB binnen hebt gehaald, om dan om 23u vlug even de connectie te verbreken. Een paar minuten daarna ga je terug op internet, uiteraard zit je dan op smallband
Je wacht nog effe tot na middernacht, disconnect&reconnect en je hebt je volle snelheid terug.
| Originally posted by CygnusX Elke 1ste van de maand wordt uwe teller op 0 gezet. Ge moogt 10GB per maand afhalen (down & up samen) en als ge over uwe limiet gaat dan worde op smallband gezet tot de volgende maand. Ge kunt dan nog altijd wat bijkopen (pakketjes van 5GB voor 5�). Stel nu dat ge op 25 juli over uw 10GB gaat, dan zit ge dus tot de 1ste augustus op smallband (=6kb/s download, upload blijft 16kb/s). Skynet werkt ook zo dat uw internetsessie 36u maximum mag duren en uw internetconnectie wordt pas van breedband naar smallband omgezet nadat de connectie verbroken is. Degenen met een crimineel mastermind hebben het idee ondertussen al lang door, maar ik zal het toch nog uitleggen voor de brave mensen hier op't forum ![]() Bijvoorbeeld : Stel dat uwe teller op 31 juli, 's morgens, op 9.9GB staat (ge moet er een beetje naartoe werken ). Ge begint dan te downloaden als een beest, zodat ge tegen de avond 15GB binnen hebt gehaald, om dan om 23u vlug even de connectie te verbreken. Een paar minuten daarna ga je terug op internet, uiteraard zit je dan op smallband Je wacht nog effe tot na middernacht, disconnect&reconnect en je hebt je volle snelheid terug. Een heel handig systeem vind ik, vooral als je graag eens een filmpje afhaalt. Je queuet door de maand wat je wil en start de downloads op het einde van de maand. Ps : Dag Pier |
hoi mensen
ik heb die taktiek van cygnus ook es geprobeerd maar toen had ik te laat gedisconnect (en paar uur na middernacht)
en toen hebbe die d*ckheads van skynet gewoon de overschot bij de volgende maand geteld! (zo'n 3 gig toen ^^)
en het principe van die volumepacks is helemaal mooi. je besteldt die gewoon op het internet, komt automatisch op de rekening, en als je die op 1 maand niet helemaal gebruikt hebt, dan hou je die gewoon voor de volgende en dan weer de volgende etc...