TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- New Monday Bar Cruise !!!
Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 »
| quote: |
| Originally posted by Aendy Sikta? Har man inte bokade hytter? Eller man f�r nummerna n�r man checkar in? |
d� vill jag ha kaptenens hytt... 
| Originally posted by Aendy Sikta? Har man inte bokade hytter? Eller man f�r nummerna n�r man checkar in? |
NY KRYSNING!!!!!!!!
plz technokrysning!!

| Originally posted by verminator plz technokrysning!! |

Min film fr�n Midway ligger fortfarande n�gonstans h�r och skr�par...
de kan gj�re som p� lucia ifjor
beyer
carola
lekebusch
mull
+++++

Min lilla lista:
reveal
gaby
steve
mind
aendy
lazlo
sipo
mjz
verminator
SIPO cruise promotion, managment, planning and driving AB �nskar h�rmed meddela:
The cruise minibuss avg�r imorgonbitti fr�n Malm� med mig
Sipo som chauff�r, p� den l�nga f�rden till himmelriket (l�s: cruise) stannar vi i
* Lund f�r upph�mtande av ett stycke Reveal (+ medpassagare)
* H�ssleholm f�r upph�mtande av ett stycke Mjz
* V�xj� tv� stycke medpassagarare
3'e g�ngen gillt f�r min del. Ni vet nu vem som �ger buff�n �ven denna resan 
Re: SIPO cruise promotion, managment, planning and driving AB �nskar h�rmed meddela:
| Originally posted by sipowitz The cruise minibuss avg�r imorgonbitti fr�n Malm� med mig Sipo som chauff�r, p� den l�nga f�rden till himmelriket (l�s: cruise) stannar vi i * Lund f�r upph�mtande av ett stycke Reveal (+ medpassagare) * H�ssleholm f�r upph�mtande av ett stycke Mjz * V�xj� tv� stycke medpassagarare 3'e g�ngen gillt f�r min del. Ni vet nu vem som �ger buff�n �ven denna resan |
d� var det dags 
hmmmmmmmm... ville ju ocks� ha �kt med :/
t�nkte ju ha �kt med i�r eftersom jag e 20 o allt... men inte fan har man pengar d� nee.. heh
aja.. n����sta �r kanske jag h�nger med o r�jer runt.. fast d� e det la s�kert inget om jag fixar fram st�lar
Re: Re: SIPO cruise promotion, managment, planning and driving AB �nskar h�rmed meddela:
| Originally posted by DJ_Laszlo Vad �r det f�r nissar som ska med fr�n V�xj�? Hur som helst... Beh�ver man passet??? minns inte hur det var p� valborgkryssen... |

| Originally posted by dbl hmmmmmmmm... ville ju ocks� ha �kt med :/ t�nkte ju ha �kt med i�r eftersom jag e 20 o allt... men inte fan har man pengar d� nee.. heh aja.. n����sta �r kanske jag h�nger med o r�jer runt.. fast d� e det la s�kert inget om jag fixar fram st�lar |
BOOOOOOOOOOOOMSHAKKALAKKA!!!!!!!
Stockholm , here we come!!!
| Originally posted by verminator BOOOOOOOOOOOOMSHAKKALAKKA!!!!!!! Stockholm , here we come!!! |
| Originally posted by reveal hahahah, s� j�vla r�tt ![]() jag har sj�lv sv�rt f�r house |
*me love house*
*om inte s� piskar jag er till huslovers!!!
*
men redbull ger en vingar s� det �r lugnt
| Originally posted by Gaby men redbull ger en vingar s� det �r lugnt |
| Originally posted by Aendy N�r ska folk l�ra sig? Inte energidrycker... sportdrycker. Om du �r r�dd f�r att somna, ska man dricka Red Bull (eller kaffe g�r lika bra). Om man vill f� energi ska man dricka Pripps Energy eller Powerade eller liknande... |
House i all �ra men det finns s� mycke olika house s� de e galet... Dalls superstars tex. lirade mycket trevlig house p� SMC... upliftinghouse kallar dom det visst...
Har sj�lv vart inne mycke i house sv�ngen med garage, speed garage, vanlig poppig house, hard house...
SNART E DE DAAAAGGGGSSS !!!!!!!!!!!!! JIPPPIIII
Kram p� er 
Men Johnny �r kungen!!! *v�ga inte s�ga n�got annat
*
SEE YA SOON!!!! 
Fan nu sm�ller det!! drar om 20 minuter..�r s� sjukt laddad!
Precis packat klart. Fett fett fett! cant wait
Going... going... gone!
Re: Re: Re: SIPO cruise promotion, managment, planning and driving AB �nskar h�rmed meddela:
| Originally posted by SteveTranz4ever Tyv�rr h�r man dig s�ga det allt f�r ofta... n�r ska du ta tag i din karri�r som bankr�nare ??? |
| Originally posted by Aendy Going... going... gone! |

| Originally posted by SteveTranz4ever SO LONG SUCKERSSSSS |
| Originally posted by Glorie hmmmmmm? |
(n�t i den stilen) aja, hoppas det blir kul.