TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- wie scheert zich??heheh
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 »


Posted by Blik on Jun-29-2001 17:06:

quote:
Originally posted by TranceFool

Ja, behalve mijn thread over dat nummer wat ik zoek


goh, die thread staat er ook net een uurtje ofzo........


Posted by Dj Lex on Jun-29-2001 17:22:

quote:
Originally posted by Akira

Gewoon kale zak...het beste wat er dus is
Nou het is geen obsessie meer een gewoonte


*haalt het scheermesje langzaam langs zijn.......*
kin


Posted by -=WVG=- on Jun-29-2001 17:25:

quote:
Originally posted by Blik


goh, die thread staat er ook net een uurtje ofzo........


Ja inderdaad...
Geduld is een schone zaak Trancefool
Al moet ik wel zeggen dat ik niet kan wachten op die titel


Posted by Blik on Dec-25-2001 22:20:

nou newbies, wat vinden jullie er van


Posted by aphex on Dec-25-2001 22:27:

aangezien ik nog niet zolang op het forum zit heb ik dit topic gemist.. halaas, ik zal dan ook ff melden dat alles mooi glad is, althans die 2 billen kletsers


Posted by -=WVG=- on Dec-25-2001 22:41:

Jajaja en wie had er weer het laatste woord in deze thread...

Ik uiteraard, om precies te zijn 29 juni 2001 om 19:25 pfoeh das lang geleje


Posted by Akira on Dec-25-2001 22:51:

zo weer een oude thread er uitgehaald binnenkort toch maar weer es een pol beginnen kijken of de oerwouden wat zijn gekrompen...


Posted by Ruben_Dubbink on Dec-25-2001 23:02:

ok, mij visie: m'n baardje scheer ik elke dag uiteraard, de rest niet.....
Los Ballos (niet geschoren )

GreetZ RubDub


Posted by aphex on Dec-25-2001 23:06:

Ik kan het je rustig aanbevelen,
bovendien wordt je chickie er ook blij van..


Posted by Ruben_Dubbink on Dec-25-2001 23:08:

heb haar nog niet horen klagen.......
anders gaat het mes d'r wel in.....wel een beetje voorzichtig natuurlijk


Posted by Flippe on Dec-26-2001 09:56:

quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink
heb haar nog niet horen klagen.......
anders gaat het mes d'r wel in.....wel een beetje voorzichtig natuurlijk


ik zou dereerder met het mes langs gaan


Posted by New Wave on Dec-26-2001 10:23:

gheghe, prachtig, weer een classic.....nou ik denk dat ik het maar eens binnenkort ga proberen.........tis wel koud nu met kale ballen

Ik heb nu die philishave waarmee je onder water ken shaven...maar ik heb te ruig haar voor dat ding, dan maar met een groter risico met het mesje langs me kloten .....latah


Posted by Henkie_henk on Dec-26-2001 15:13:

Je moet gewoon met "veet" doen.. kome der ook geen mesjes aan te pas..

veet nog zoiets voor vrouwen.. man man..


Posted by Gekhous on Dec-26-2001 19:13:

Exclamation

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey, deze thread nog nooit gezien!!!

maar: oksels hou ik goed bij (ivm overhempjes & zweetplekken), als ik verkouden ben neusje (anders zie je van die grote brokken klei zitten zeg maar) & voor de rest doe ik bar weinig... oh ja, kinnetje, snorretje enz dagelijks, anders word ik net een sinterklaasje


Posted by Dj Alpha on Dec-28-2001 13:27:

(8)


Posted by eXos on Dec-28-2001 15:30:

Nu we het toch weer over scheren hebben, dan heb ik nog wel een goede aanrader.

In de serie Jackass laat Steve O zich ook helemaal kaal scheren. Dan bedoel ik ook helemaal. Incl okselhaar, wenkbrauwen en tepelhaar e.d.

Het leuke is dat het niet geschoren wordt, maar gewoon gewaxt!!!


Posted by Akira on Dec-28-2001 16:18:

quote:
Originally posted by New Wave
gheghe, prachtig, weer een classic.....nou ik denk dat ik het maar eens binnenkort ga proberen.........tis wel koud nu met kale ballen

Ik heb nu die philishave waarmee je onder water ken shaven...maar ik heb te ruig haar voor dat ding, dan maar met een groter risico met het mesje langs me kloten .....latah

Timmie toch???koud kom op zeg je hebt toch een broek,het is gewoon een slap excuusje om het niet te doen hehehe...En met een scheerapparaat is niet safer hoor...een vriend van mij had toen op zijn tondeuse stand per ongeluk zijn ballen geraakt HAHAHA nou dat scheen behoorlijk bloedig te zijn geworden...

Met een mesje is echt safe hoor...gewoon je ballen glad trekken en dan er gewoon overheen...en als je het vaak doet dan hoef je ook niet meteen een meter oerwoud eraf te halen en een het Venus mesje rult gewoon echt hard...ik heb hem zelf nog niet gekocht maar had zo'n mesje van een vriendin geleend...nou echt meesterlijk


Posted by Glaniskanis on Oct-27-2004 13:59:

Ik ben ook maar is een klassieke thread omhoog gaan graven... zoals JP al eerder deed
Dit is een echte klassieker van het Holland Forum mag ik wel stellen!

Echt superlachen die replies van toen


Posted by magrec on Oct-27-2004 14:18:

quote:
Originally posted by Glaniskanis
Ik ben ook maar is een klassieke thread omhoog gaan graven... zoals JP al eerder deed
Dit is een echte klassieker van het Holland Forum mag ik wel stellen!

Echt superlachen die replies van toen


Helden topic


Posted by magrec on Oct-27-2004 14:22:

quote:
Originally posted by New Wave
LOL



ik ga aan het BIER , tot morgen...........



Vroeger wel he....


Posted by SnuggLe on Oct-27-2004 15:01:

GE-WEL-DIGE thread weer, lol!
Echt mooi vroegah met WVG, Akira, Miss P. etc. Kan je zien hoe lang sommige mensen hier al zitten. Jammer dat een groot deel weg is

Deze is ook mooi:
quote:
hum, dit is echt de grootste onzin ooit maar ok

ik scheer mijn baard dus, en de rest puur natuur



Van ons Blikkie.
Blikkie jongen, volgensmij had je toen in 2000-2001 niet eens haar op je pikkie man!


Posted by Glaniskanis on Oct-27-2004 15:12:

quote:
Originally posted by SnuggLe
GE-WEL-DIGE thread weer, lol!
Echt mooi vroegah met WVG, Akira, Miss P. etc. Kan je zien hoe lang sommige mensen hier al zitten. Jammer dat een groot deel weg is

de ECHTE die hards komen van 2000... ikzelf ben net na de jaarwisseling toen aangemeld hiero... Remy is volgens mij de oudste nog actieve user op het Holland Forum
GOEDZO REMY!!

Jammer idd van die mensen die niet meer posten... en kijk is wat een sfeer verandering sinds toen hahah


Posted by SnuggLe on Oct-27-2004 15:18:

quote:
Originally posted by Glaniskanis
de ECHTE die hards komen van 2000... ikzelf ben net na de jaarwisseling toen aangemeld hiero... Remy is volgens mij de oudste nog actieve user op het Holland Forum
GOEDZO REMY!!

Jammer idd van die mensen die niet meer posten... en kijk is wat een sfeer verandering sinds toen hahah


Jij bent van januarie 2001, ik maart 2001. Kan je gewoon zien meteen al Ja de Diehards zijn er van midden 2000. Wel geweldig toen, met Henkie_henk die alles en iedereen zat te zieken. Toen waren er ECHTE flames etc, dat was echt mooi. Maar bijna niemand kende elkaar irl, dat is nu wel even wat anders. Maar ik vind het wel minder gezellig geworden ja. Begon toen ik modereeter werd

Maar Akira was altijd lachen man
En waarom post jij zo weinig Glanis? Moeten weer eens een paar mooie threads gaan maken hieroh. Maar te weinig mensen reageren nu lijkt het wel


Posted by Phortje on Oct-27-2004 15:20:

Ik denk ook niet dat er heeeel veel mensen zijn die met jullie mee kunnen vroegah-was-alles-betah-ren


Posted by Remy D on Oct-27-2004 15:31:

quote:
Originally posted by Glaniskanis
de ECHTE die hards komen van 2000... ikzelf ben net na de jaarwisseling toen aangemeld hiero... Remy is volgens mij de oudste nog actieve user op het Holland Forum
GOEDZO REMY!!

Jammer idd van die mensen die niet meer posten... en kijk is wat een sfeer verandering sinds toen hahah


Nee man, jij en Snuggle zitten hiet langer dan ik.

En ik ga vrijdag trouwens met Akira naar TiC.


Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.