TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- wie scheert zich??heheh
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 »
| quote: |
| Originally posted by TranceFool Ja, behalve mijn thread over dat nummer wat ik zoek |
| quote: |
| Originally posted by Akira Gewoon kale zak...het beste wat er dus is ![]() Nou het is geen obsessie meer een gewoonte |
| quote: |
| Originally posted by Blik goh, die thread staat er ook net een uurtje ofzo........ |

nou newbies, wat vinden jullie er van 
aangezien ik nog niet zolang op het forum zit heb ik dit topic gemist..
halaas, ik zal dan ook ff melden dat alles mooi glad is, althans die 2 billen kletsers 
Jajaja en wie had er weer het laatste woord in deze thread...
Ik uiteraard, om precies te zijn 29 juni 2001 om 19:25 pfoeh das lang geleje 
zo weer een oude thread er uitgehaald binnenkort toch maar weer es een pol beginnen kijken of de oerwouden wat zijn gekrompen...
ok, mij visie: m'n baardje scheer ik elke dag uiteraard, de rest niet.....
Los Ballos (niet geschoren
)
GreetZ RubDub
Ik kan het je rustig aanbevelen,
bovendien wordt je chickie er ook blij van..
heb haar nog niet horen klagen.......
anders gaat het mes d'r wel in.....wel een beetje voorzichtig natuurlijk 
| quote: |
| Originally posted by Ruben_Dubbink heb haar nog niet horen klagen....... anders gaat het mes d'r wel in.....wel een beetje voorzichtig natuurlijk |
gheghe, prachtig, weer een classic.....nou ik denk dat ik het maar eens binnenkort ga proberen.........tis wel koud nu met kale ballen 
Ik heb nu die philishave waarmee je onder water ken shaven...maar ik heb te ruig haar voor dat ding, dan maar met een groter risico met het mesje langs me kloten
.....latah
Je moet gewoon met "veet" doen.. kome der ook geen mesjes aan te pas..
veet nog zoiets voor vrouwen.. man man..
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey, deze thread nog nooit gezien!!!
maar: oksels hou ik goed bij (ivm overhempjes & zweetplekken), als ik verkouden ben neusje (anders zie je van die grote brokken klei zitten zeg maar) & voor de rest doe ik bar weinig... oh ja, kinnetje, snorretje enz dagelijks, anders word ik net een sinterklaasje
(8) 
Nu we het toch weer over scheren hebben, dan heb ik nog wel een goede aanrader.
In de serie Jackass laat Steve O zich ook helemaal kaal scheren. Dan bedoel ik ook helemaal. Incl okselhaar, wenkbrauwen en tepelhaar e.d.
Het leuke is dat het niet geschoren wordt, maar gewoon gewaxt!!!

| quote: |
| Originally posted by New Wave gheghe, prachtig, weer een classic.....nou ik denk dat ik het maar eens binnenkort ga proberen.........tis wel koud nu met kale ballen ![]() Ik heb nu die philishave waarmee je onder water ken shaven...maar ik heb te ruig haar voor dat ding, dan maar met een groter risico met het mesje langs me kloten .....latah |


en een het Venus mesje rult gewoon echt hard...ik heb hem zelf nog niet gekocht maar had zo'n mesje van een vriendin geleend...nou echt meesterlijk
Ik ben ook maar is een klassieke thread omhoog gaan graven... zoals JP al eerder deed
Dit is een echte klassieker van het Holland Forum mag ik wel stellen!
Echt superlachen die replies van toen
| quote: |
| Originally posted by Glaniskanis Ik ben ook maar is een klassieke thread omhoog gaan graven... zoals JP al eerder deed Dit is een echte klassieker van het Holland Forum mag ik wel stellen! Echt superlachen die replies van toen |
| quote: |
| Originally posted by New Wave LOL ik ga aan het BIER , tot morgen........... |
GE-WEL-DIGE thread weer, lol!
Echt mooi vroegah met WVG, Akira, Miss P. etc. Kan je zien hoe lang sommige mensen hier al zitten. Jammer dat een groot deel weg is 
Deze is ook mooi:
| quote: |
| hum, dit is echt de grootste onzin ooit maar ok ik scheer mijn baard dus, en de rest puur natuur |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe GE-WEL-DIGE thread weer, lol! Echt mooi vroegah met WVG, Akira, Miss P. etc. Kan je zien hoe lang sommige mensen hier al zitten. Jammer dat een groot deel weg is ![]() |
| quote: |
| Originally posted by Glaniskanis de ECHTE die hards komen van 2000... ikzelf ben net na de jaarwisseling toen aangemeld hiero... Remy is volgens mij de oudste nog actieve user op het Holland Forum GOEDZO REMY!! Jammer idd van die mensen die niet meer posten... en kijk is wat een sfeer verandering sinds toen hahah |
Ja de Diehards zijn er van midden 2000. Wel geweldig toen, met Henkie_henk die alles en iedereen zat te zieken. Toen waren er ECHTE flames etc, dat was echt mooi. Maar bijna niemand kende elkaar irl, dat is nu wel even wat anders. Maar ik vind het wel minder gezellig geworden ja. Begon toen ik modereeter werd 

Moeten weer eens een paar mooie threads gaan maken hieroh. Maar te weinig mensen reageren nu lijkt het wel
Ik denk ook niet dat er heeeel veel mensen zijn die met jullie mee kunnen vroegah-was-alles-betah-ren 
| quote: |
| Originally posted by Glaniskanis de ECHTE die hards komen van 2000... ikzelf ben net na de jaarwisseling toen aangemeld hiero... Remy is volgens mij de oudste nog actieve user op het Holland Forum GOEDZO REMY!! Jammer idd van die mensen die niet meer posten... en kijk is wat een sfeer verandering sinds toen hahah |

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.