TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De officiele competitie-voetbal draad: seizoen 2003-2004
Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 »
| quote: |
| Originally posted by Jappio ben ik niet met je eens, kuijt is geen echte spits. Die heeft een jongen nodig naast zich die ballen klaar kan leggen voor m, zoals bij utrecht glucevic. Buffel precies hetzelfde. |
Ze hebben gewoon die Lazovic nodig, das meer spits dan Kuyt Kuyt is gewoon een hardwerkende speler die een scorende spits naast zich nodig heeft.
| Originally posted by Optimus bij Utrecht was het meer omgekeerd hoor, Kuyt legde de ballen voor Igor klaar Ze hebben gewoon die Lazovic nodig, das meer spits dan Kuyt Kuyt is gewoon een hardwerkende speler die een scorende spits naast zich nodig heeft. |

Denk dat Feyenoord daar nog een hoop plezier aan gaat beleven.
| Originally posted by Jappio das echt niet waar.. Kuijt speelde bij utrecht vaak half hangend op rechts; waar die de diepte in kan gaan. En Lazovic is wel een goeie, denk alleen dat ie eerst een jaartje naar excelsior moet komen ![]() |
| Originally posted by Optimus ja, weet ik aap. Maar toen was hij vooral aangever van Igor. Toen Igor weg was, werd hij pas een(veel)scornde spits. Toen kon ie meer centraal spelen. Maar tik vind hem beter als bliksemafleider en sleurende spits dan iemand aan wie je het aantal doelpunten ophangt. |
| Originally posted by Jappio maar Kuijt zie ik gewoon niet als een diepe spits omdat zijn voetbalkwaliteiten daar te matig voor zijn.. En een bliksemafleider en sleurende spits is buffel al dus je hebt kuijt gewoon niet nodig in dit elftal.. Gewoon een spits die een bal vast kan houden, kan doorkoppen, maar in ieder geval dus sterk aan de bal is |
www.msn.nl
www.icq.nl
Chatten doen jullie maar ergens anders!
Optyfen over die kakkerlak, het heeft geen enkele zin want voetballen kenne ze allemaal niet bij feyenooit!

| Originally posted by New Wave www.msn.nl www.icq.nl Chatten doen jullie maar ergens anders! Optyfen over die kakkerlak, het heeft geen enkele zin want voetballen kenne ze allemaal niet bij feyenooit! |
Met mijn cluppie gaat het niet zo lekker op het moment...
Al staan we er in de UEFA-cup goed voor, het kampioenschap vind ik toch belangrijker. Tenminste, structueel gezien.
Het winnen van de UEFA-cup is denk ik heel mooi om mee te maken, en het lijkt me, als feest opzich, wat specialer dan het kampioensfeest. Maar ja, dat maakt je zelden of nooit mee...
Het kampioensschap zit er dit jaar niet meer in of er moet een wonder gebeuren en daar geloof ik niet in. Bovendien zal Guus alles op de UEFA-cup zetten al moet de 2e plaats in de competitie behouden worden.
Volgende week donderdag zal het wel een mooie wedstrijd worden en dan hopelijk in de volgende ronde tegen Newcastle!
Twente naar de finale en vnv zal Utrecht wel winnen.
Mooie finale voor 2 leuke clubs.
| Originally posted by raoel Twente naar de finale en vnv zal Utrecht wel winnen. |
| Originally posted by Jappio blablablabla wacht maar, volgend jaar mist ajaks weer 6 punten |

| Originally posted by New Wave Volgend jaar worden gewoon weer kampioen. ![]() Daarnaast is de kans groot dat Okselsior over een aantal jaren 1ste klasse zaterdagkompetitie gaat spelen. Kenne jullie weer 1 eurie dokken bij de ingang van het stadion |
en ik hoop eigenlijk dat we dit jaar gewoon kampioen worden. Volgend jaar mag ook wel, maar ik denk dat Feyenoord dat niet toelaat
| Originally posted by New Wave Volgend jaar worden gewoon weer kampioen. ![]() Daarnaast is de kans groot dat Okselsior over een aantal jaren 1ste klasse zaterdagkompetitie gaat spelen. Kenne jullie weer 1 eurie dokken bij de ingang van het stadion |
| Originally posted by SnuggLe Goh, d'r heeft d'r ook weer 1 een grote mond nu het goedgaat :S |
| Originally posted by SnuggLe Goh, d'r heeft d'r ook weer 1 een grote mond nu het goedgaat :S |
| Originally posted by New Wave Wanneer zien we je weer op het kleutervak? |

| Originally posted by Jappio LOL zo heerlijke eerste helft, mooie goal, heerlijke gemiste pingel en bovendien nog een blessure voor willems ![]() Hopen dat vink het nog ff uit de hand laat lopen met zn warrige fluiten zodat er ook nog wat schorsingen aan komen Forza Utreg! |
| Originally posted by New Wave Ik heb altijd een grote bek, ookal gaat het slecht, kijk maar in de andere 1000 posts die ik doe over Ajax. En jammer dat jij dat zegt Bram want elke keer als een bepaalde club iets goed doet dan ben jij opeens de grote kakkerlak met een grote bek, daarna ben je weer de superboer (Graafschap) met een grote bek, Wat is de volgende? Ben je volgende week een terrorrukker(twente) omdat je toevallig in zo'n stinkhok in Enschede hebt gewoond? Wanneer zien we je weer op het kleutervak? |
| Originally posted by SnuggLe Sinds wanneer doet de Graafschap iets goeds dan? Die mongolen, waar ik gewoon nog steeds voor ben (al 15 jaar sinds ik daar met mijn pa altijd op de tribune stond), kunnen geen deuk in een pakje boter schoppen! |
| Originally posted by SnuggLe Blaaaaaat Ik bedoel, jij kan totaal niet objectief of wat dan ook over Feyenoord zijn, totaal overtuigd van je eigen gelijk en wat dan ook. |
| Originally posted by SnuggLe Een voorliefde voor Feyenoord heb ik al jaren, en voor Twente vindt ik het gewoon leuk. Mag dat? Oh nee, sorry, jij bent zo'n persoon die blind is voor ander voetbal, alles alleen maar Ajax. Oogkleppen noemen ze dat. Sorry, was het even vergeten |
| Originally posted by SnuggLe Kleutervak? Wanneer ben jij voor het laatst in het stadion geweest? Je hebt niet eens geld / tijd om fatsoenlijk een houseparty te bezoeken....laat staan een voetbalwedstrijd. |
Dit is altijd wel een reactie waard
| Originally posted by New Wave Goh, als je eenmaal een fanatieke Ajacied bent. (dan doel ik niet op hooliganisme maar een stapje terug) dan ben je nooit objectief over Feyenoord. Feyenoord is namelijk dan de grootste kutclub en je grote vijhand. Ik ben inderdaad ALLEEN voor Ajax, is dat dan opeens dom ofzo? ben je dan blind voor voetbal omdat je maar voor 1 club bent. Totale bullshit ouwe! kant en klare onzin! Ik wil niet voor andere clubs zijn, zie geen rede om voor een andere club te zijn. Ik heb inderdaad nu geen tijd meer om naar voetbal te gaan. Dat staat los van het feit of je minder bent dan een ander. Als jij later in je leven dingen moet laten schieten dan moet je dat ook met tegenzin doen. Jij kan nog makkelijk praten met je studentenleven en je weekendje vrij. En gut, als meneer eenmaal een echte ambtenaar is dan hoef je natuurlijk niet te werken in het weekend. want gut, als je vrijdag niet om 15:30 vrij bent kan dat natuurlijk niet he. Als jij op de zondag samen met je schoonmoeder gaat pottenbakken, dan sta ik op de werkvloer, dus je moet niet zwaar dom ouwehoeren.... Dat is dus het verschil tussen mij en de andere hier, ik werk en de andere gaan naar school. Dat weet je, dat heb ik vaker uitgelegd en dat ga ik niet nog eens doen. En over geld heb ik het nog nooit gehad met jouw, snap niet wat jij allemaal uit je duim loopt te zuigen.... Japperd: Is inderdaad leuk om te zien hoe snel je bram op de kast krijgt, hij weet nooit wanneer hij een post met een knipoog moet zien. altijd leuk Dit is altijd wel een reactie waard |

| Feyenoord is namelijk dan de grootste kutclub en je grote vijhand. |

| Originally posted by SnuggLe 1) Studentenleven, who me? Maandag t/m vrijdag van 8 tot half 6, is dat een studentenleven? |

| Originally posted by SnuggLe Sletje, het is vijand ![]() Er zit wel een beetje een Feyenoorder in je....vijand..hand in hand, tsja dan haal je dat snel door elkaar he? |
1-1 
als Ajax vandaag wint zijn ze zeker van het kampioenschap, 11 punten voorsprong met nog 8 wedstrijden te gaan
PSV moet nog uitkijken voor de 2de plaats, Feyenoord komt nu ook akelig dichtbij
het dak in de arena is kapot
welkom bij zaalvoetbalclub ajakkes 
oh haha maar t waait toch nie zei die gup net op de radio, dus lekker knallen in de arena en ajax is weer kampioen... zoals t hoort 
en ik heb nog maar net op de submit gepressed en jahoor.....
........
........
........
........
........
KAMPIOENE !
1-0 dus