TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Release DVD Tiesto in Concert: 1 oktober!
Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 »
van het forum van www.tiesto.com
| quote: |
| Ik ben vandaag naar de freerecordshop geweest en in de computer stond als release data 4 oktober |
Ik was net in de Free Record en daar hoopte ze op einde van de week. We worden hier wel een klein beetje moe van ja 
Met een beetje geluk hebben we hem dit jaar dan
Ze weten het wel weer spannend te maken
Bij de Lukas Klamer/Makro issie voor 17,85 (incl BTW) verkrijgbaar. Moet je wel ff een pasje hebben maar is toch een aardig voordeel dacht ik zo.
Ow ja, natuurlijk wel pas verkrijgbaar na releasedatum 
Klopt..
Hij stond deze week in de folder van de Lukas Klamer.. 15 euro (excl). Gelukkig heeft mijn schoonfamilie een pasje 
Heb gelijk maar ff de opdracht gegeven dat ding voor mij te halen!
wij hebben een pasje van de makro en de Lukas Klamer (handig, kennissen met een eigen zaak), dus ik heb mijn bestelling bij bseendvd gecanceld.
Ik hoop maar dat dat via een mailtje naar de klantenservice mogelijk is
Uit de preview die arj1o1 in music discussion gepost heeft moet je geloof ik op kunnen maken dat Silence wel op de DVD vertegenwoordigd is. Anders is het een beetje een klote preview 
| Originally posted by Ding Chavez Uit de preview die arj1o1 in music discussion gepost heeft moet je geloof ik op kunnen maken dat Silence wel op de DVD vertegenwoordigd is. Anders is het een beetje een klote preview |
Zou echt idd beter zijn als Silence op de DVD staat 
| Originally posted by Ding Chavez Uit de preview die arj1o1 in music discussion gepost heeft moet je geloof ik op kunnen maken dat Silence wel op de DVD vertegenwoordigd is. Anders is het een beetje een klote preview |

Onlangs heeft u bij ons de dubbel-DVD DJ Ti�sto In Concert besteld. We
moeten u helaas teleurstellen, want wegens technische problemen is de
releasedatum verschoven naar 3 oktober.
Zodra wij 'm binnenkrijgen, sturen we de DVD naar u op. Onze excuses voor
het ongemak.
Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice
Fijn wordt het weer vrijdag 
godverdomme ik hou het niet meer vol man 
ah man hopelijk houd bseen zich wel aan 1 okt..
| Originally posted by Teknikol ah man hopelijk houd bseen zich wel aan 1 okt.. |
pfffff als ik die preview zie van arjo
ik moet deze dvd echt hebben 
damnnnn
| Originally posted by Jappio pfffff als ik die preview zie van arjo ik moet deze dvd echt hebben ![]() damnnnn |

| Originally posted by arj1o1 het is waarschijnlijk niet aan bseen om dat te beslissen |
Was net bij Lukas Klamer en daar werd ik inderdaad teleurgesteld! 
Ik zie wel wanneer hij in mijn bus ligt.
wederom van tiesto.com, iemand had nu een mailtje gestuurd
| Hoi Dick, problemen met ompakken. Wordt morgen of vrijdag in de winkels. Arny, Black Hole. |
net ff met FRS gebeld, daar zeiden ze dat t wel es wat langer kon gaan duren.... moest rekening houden met n week of 2...

| Originally posted by Remy D Was net bij Lukas Klamer en daar werd ik inderdaad teleurgesteld! |
| Originally posted by total woot net ff met FRS gebeld, daar zeiden ze dat t wel es wat langer kon gaan duren.... moest rekening houden met n week of 2... ![]() ![]() |
maar weer een optimistisch bericht na die total woot
er heeft iemand gebeld naar de magik store in Breda en die zeiden dat de DVD al in het magazijn lag maar dat ze wachten met de verkoop tot vrijdag omdat dan de rest van de winkels de DVD ook verkoopt.
let's hope so