TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Lika som bär Threadet
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 »
Enligt anonym källa:
Apan i Rocky:
Laszlo (här med Steve, pallade inte leta efter en singelbild):

| quote: |
Originally posted by St_Andrew ![]() en häst som ler Tiesto som ler |
Orkade inte hitta en riktig bra bild så det fick bli denna
jason biggs (jim från american pie)
jofawe

släkt? :P
jag har hört den förr...
Marco V
John Locke ifrån serien Lost

| Originally posted by P4z! Marco V John Locke ifrån serien Lost |
Sideshow Bob

Sångaren Counting Crows
jaja åtminstonde håret
Olinda

Den fula ankungen

Råkade se Dolce Vita för första gången i veckan & fick se Aftonbladets nya favorit offer att skriva om...
Hon låter som en anka & ser ut som en anka, förmodligen har hon en hjärna som en anka också 
| Originally posted by SteveTranz4ever Hon låter som en anka & ser ut som en anka, förmodligen har hon en hjärna som en anka också |
| Originally posted by Rikard tänkte på exakt samma sak igårkväll när man satt å kollade |
| Originally posted by SteveTranz4ever Hon låter som en anka & ser ut som en anka, förmodligen har hon en hjärna som en anka också |
The Emperor vs. nya påven

MÅNGA poäng till Steve!

haha steve...
Hur har du tid med sånt här, eller hittar du dessa på några andra ställen tro
Btw, den nya påven ser ju fan döende ut redan 
Den är fan en av de bästa Steve! 
| Originally posted by SteveTranz4ever The Emperor vs. nya påven |
| Originally posted by SWE_TRANCE Btw, den nya påven ser ju fan döende ut redan |
| Originally posted by SteveTranz4ever Olinda ![]() ![]() Den fula ankungen ![]() Råkade se Dolce Vita för första gången i veckan & fick se Aftonbladets nya favorit offer att skriva om... Hon låter som en anka & ser ut som en anka, förmodligen har hon en hjärna som en anka också |
hel grym steve 
Jag fattar inte hur folk kan tycka att Olinda är intressant, sexig, snygg osv.
Nu vet jag att det inte pratas om just det här, men många tycker tydligen så.
Enligt mig ser hon ut som sju svåra år!
Sliten jävla pinuppa!
| Originally posted by SWE_TRANCE Jag fattar inte hur folk kan tycka att Olinda är intressant, sexig, snygg osv. Nu vet jag att det inte pratas om just det här, men många tycker tydligen så. Enligt mig ser hon ut som sju svåra år! Sliten jävla pinuppa! |
Jag värkar vara en av dom få som facktiskt tycker om henne
| Originally posted by Pjox Hon ser lite spec. ut men hon är rolig tycket jag Jag värkar vara en av dom få som facktiskt tycker om henne |
har inte kollat så mkt på det själv men de gånger jag sett det så verkar ju fan ta mig alla där som utklippta för intriger och svek, lögner och pakter. och vad gäller hennes utseende så tycker i alla fall jag att hon ser skabbig ut. och det säger jag inte bara för att hon är med i en doku såpa. hon ser verkligen äcklig ut... ok hällre henne än typ tant agda 87 slitna bast men men
Okej denna e gammal & så men den hör hemma i denna tråden