TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Europees voetbal
Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 »


Posted by Blik on Nov-26-2003 13:19:

quote:
Originally posted by raoel
BULL

Ik bedoelde eigenlijk zelf de 2e poule, maar blijkbaar zijn ze vorig jaar 2 keer door gegaan met 8 punten (Ik heb het even nagekeken).


ik weet niet of je het weet maar ze hebben in de 2de ronde 0 (als in: NUL) keer verloren, en daar hebben ze ook nog eens pech gehad aangezien ze tegen Valencia in de 85ste minuut op 1-0 voorkwamen en Valencia scoorde toen in de 90ste minuut.

quote:
Originally posted by raoel
Tuurlijk is presteren tegen je grootste concurrent erg belangrijk, maar das achteraf geblaat want dat weet je van te voren niet. Als je het goed doet win je minstens 4 keer en dan kan je volgens mij niks meer gebeuren.

Als je bij Lyon, Inter en Rosenborg in de poule zit kun je verwachten dat Lyon je grootste concurrent is, dus dat weet je al vantevoren.


quote:
Originally posted by raoel
Maar met 10 punten blijf je altijd afhankelijk van het resultaat van de andere onderlinge resultaten. Stel dat PSV 2 keer van ASM had gewonnen en 2 keer van AEK had verloren dan had AEK op 10 punten kunnen komen.


als als als als, gaat niet op in dit geval. We hebben het hier over feiten, wat er wel en niet is gebeurt, waarom ajax wel doorgaat met 8 punten en psv niet.

quote:

Lyon speelde 2 keer gelijk. Schieten ze er toevallig eentje meer in ��n van die wedstrijden dan kan je het schudden met je presteren tegen je grootste concurrent.


Dit kwam door 2 slechte resultaten van Ajax tegen Rosenborg, als je van je grootste concurrent wint moet je natuurlijk ook goed presteren tegen de mindere goden (Rosenborg dus). 1 misstap kun je je veroorloven tegen Rosenborg, maar als je er 2 maakt dan gaat het presteren tegen je grootste concurrent argument inderdaad niet op.


Posted by magrec on Nov-26-2003 13:21:

quote:
Originally posted by Blik
als Monaco trouwens verliest van AEK is PSV zoiezo uitgeschakeld, of ze nou met 2-0 of 83-0 winnen. Want dan gaat het om onderlinge resultaten en dan worden de uitslagen tegen AEK verwijderd en dan krijg je deze stand.

Monaco 7 punten
Deportivo 6 punten
PSV 1 punt


Idd en psv moet met 3 doelpunten verschil winnen redden ze niet want kezman die is de wanhoop nabij


Posted by raoel on Nov-26-2003 13:48:

quote:
Originally posted by Blik
ik weet niet of je het weet maar ze hebben in de 2de ronde 0 (als in: NUL) keer verloren, en daar hebben ze ook nog eens pech gehad aangezien ze tegen Valencia in de 85ste minuut op 1-0 voorkwamen en Valencia scoorde toen in de 90ste minuut.


Zeg ik toch niks over, neemt niet weg dat ze met 8 punten door gaan.


quote:
Originally posted by Blik
Als je bij Lyon, Inter en Rosenborg in de poule zit kun je verwachten dat Lyon je grootste concurrent is, dus dat weet je al vantevoren.


nostradamus?
Nee hoor, kun je idd verwachten, maar zeker weten doe jet het nooit met voetbal

quote:
Originally posted by Blik
als als als als, gaat niet op in dit geval. We hebben het hier over feiten, wat er wel en niet is gebeurt, waarom ajax wel doorgaat met 8 punten en psv niet.


Niks te als als als. Ik stel hier het feit vast dat het presteren van je tegenstanders in hun onderlinge wedstrijden weldegelijk invloed heeft!

quote:
Originally posted by Blik
Dit kwam door 2 slechte resultaten van Ajax tegen Rosenborg, als je van je grootste concurrent wint moet je natuurlijk ook goed presteren tegen de mindere goden (Rosenborg dus). 1 misstap kun je je veroorloven tegen Rosenborg, maar als je er 2 maakt dan gaat het presteren tegen je grootste concurrent argument inderdaad niet op.


Deze zinnen kan ik toch niet helemaal volgen.

Maar je kunt blijven lullen wat je wil Blik, maar het feit blijft bestaan dat het presteren van je tegenstanders in hun onderlinge wedstrijden weldegelijk invloed heeft!

Noem het "geluk"
Noem het "het lot"

Natuurlijk heeft Ajax het uiteindelijk dan toch beter gedaan dan Lyon, met name in de onderlinge wedstrijden. Maar Lyon zou toch stiekem die bal er in de laatste minuut in hebben geschoten waardoor ze 2 punten meer halen.....

En kom nou niet met de reply:
Ja, maar dat deden ze niet, daardoor eindigeden ze gelijk en omdat Ajax 2 keer won van Lyon en dus een beter onderling resultaat had gingen ze door.

Want dat kan ik zelf ook wel verzinnen


Posted by Jappio on Nov-26-2003 14:46:

het heeft helemaal nix met geluk te maken raoel, AEK is gewoon een zwakke ploeg en het is logisch dat je daar van wint (al speelde depor volgens mij gelijk tegen ze) Je moet gewoon je punten pakken tegen de andere ploegen, nix meer en nix minder.. En als je dat ook al gaat betrekken op geluk dan is elke overwinning die je behaald geluk, gewoon onzin dus..

Ik ben overigens van mening dat Kezman ook op internationaal niveau een klassespits is. Tis niet dat ie van die wereldacties heeft, maar het is wel een spits die altijd op de goede positie staat. Ik denk dat ie bij een aanvallender club veel beter tot zijn recht komt. En dat van Hooijdonk nou Feyenoord naar de uefacup schoot komt ook alleen door zijn vrije trappen; ik vind van hooijdonk een heel ander type spits dan kezman en dan ook echt niet te vergelijken.

Kezman komt er wel..


Posted by Blik on Nov-26-2003 15:13:

ik ben naar Amsterdam toe, jullie horen morgen wel hoe het geweest is

ik denk dat ajax wel gaat verliezen, 1-0, een kutgoal van inzaghi (want zoveel geluk heeft ajax altijd tegen AC Milan)


Posted by Jappio on Nov-26-2003 15:36:

haha is dat normaal een negatieve houding als je naar je favo club gaat kijken?

vandaar die term ajax-publiek zeker


Posted by raoel on Nov-26-2003 17:37:

quote:
Originally posted by Jappio
AEK is gewoon een zwakke ploeg en het is logisch dat je daar van wint (al speelde depor volgens mij gelijk tegen ze) Je moet gewoon je punten pakken tegen de andere ploegen, nix meer en nix minder.. En als je dat ook al gaat betrekken op geluk dan is elke overwinning die je behaald geluk, gewoon onzin dus..


Lees mijn verhaal maar eens aandachtig door, want niks van hetgeen wat je hier zegt heb ik getypt.
We zullen elkaar wel niet goed begrijpen....

Wel ben ik het met jullie eens dat PSV de punten tegen de "verkeerde" ploegen haalt. Ze hadden (achteraf gezien) beter in La Coruna gelijk kunnen spelen en gister kunnen verliezen. Of van AEK moeten verliezen en winnen tegen Depor.
In die zin ben ik het met blik eens dat je van je concurrent punten moet pakken.


quote:
Originally posted by Jappio
Ik ben overigens van mening dat Kezman ook op internationaal niveau een klassespits is. Tis niet dat ie van die wereldacties heeft, maar het is wel een spits die altijd op de goede positie staat. Ik denk dat ie bij een aanvallender club veel beter tot zijn recht komt. En dat van Hooijdonk nou Feyenoord naar de uefacup schoot komt ook alleen door zijn vrije trappen; ik vind van hooijdonk een heel ander type spits dan kezman en dan ook echt niet te vergelijken.

Kezman komt er wel..


Dat heb ik al vaker gezegd. Bij een absoluut topteam zou hij een geweldige afmaker zijn. Maar ik denk dat er waar weinig spitsen van zijn kaliber zijn die voetballend zo weinig brengen als hem.
Daarom ben ik benieuwd of hij wel voldoende opvalt voor de topclubs.
Ik vrees dat het niet het geval zal zijn als hij de komende 3 (?)wedstrijden in europa niet gaat scoren.

Maar ik ben blij dat hij bij PSV speelt, want zonder hem hadden kon PSV maar amper mee doen om de titel, denk ik.

Overigens vond ik Vonlanthen gister erg goed voetballen.
Sterk aan de bal en heeft ook lef en bluf.
Dat Hiddink hem maar meer laat spelen in de HCE, ook al is hij nog maar 17.


Posted by Opti on Nov-26-2003 17:42:

ja die Colombiaanse Zwitser was idd wel lekker bezig Vraag me trouwnes af wat ze met die Leandro (5 miljoen euro voor betaald!!)gaan doen, want die Vonlanthen moet ook spelen natuurlijk


Posted by Opti on Nov-26-2003 17:44:

quote:
Originally posted by Jappio
haha is dat normaal een negatieve houding als je naar je favo club gaat kijken?

vandaar die term ajax-publiek zeker


lol


Posted by SnuggLe on Nov-26-2003 17:55:

Ajax publiek is kansloos, want:

- als ze 2-0 achter staan rennen ze naar huis (..ook als ze daarna nog winnen...)
- omdat 80% geen verstand van voetbal heeft en DAAROM supporter van Ajax is geworden
- omdat het dak dichtgaat als het regent..MIETJES!
- omdat 70 % er zit als businessclub etc
- omdat er ONTZETTEND veel kindertjes zitten
- omdat ze in een UFO zitten
- omdat het een zaalvoetbaltempel is...kunstgras pfffffffff

...en zo kan ik nog wel effe doorgaan!


Posted by magrec on Nov-26-2003 18:04:

Wat een frustraties jongens....

Maar goed ik kijk gewoon naar voetbal en of nu psv of zwolle wint dat boeit me niks.

Naja ben een beetje voor agovv


Posted by SnuggLe on Nov-26-2003 18:14:

Jammer dat New_Wave er nou niet is, die kansloze eikel zou wel reply-en maar dat doettie nu niet meer.

Ajax is echt een klote club, allemaal NEP supporters!
Tim is ook zo'n mietje dattie hier niet op durft te reageren.



Posted by Jappio on Nov-26-2003 18:19:

quote:
Originally posted by raoel
Lees mijn verhaal maar eens aandachtig door, want niks van hetgeen wat je hier zegt heb ik getypt.
We zullen elkaar wel niet goed begrijpen....

Wel ben ik het met jullie eens dat PSV de punten tegen de "verkeerde" ploegen haalt. Ze hadden (achteraf gezien) beter in La Coruna gelijk kunnen spelen en gister kunnen verliezen. Of van AEK moeten verliezen en winnen tegen Depor.
In die zin ben ik het met blik eens dat je van je concurrent punten moet pakken.


Dat bedoel ik en het is dus geen kwestie van geluk wil ik daar maar meezeggen

he tis voor mij ook niet makkelijk om het eens een x met blik eens te zijn tis volgens mij echt de 1e x in mijn TA-geschiedenis


Posted by moogwai on Nov-26-2003 18:32:

Wat een wedstrijd.. en die scheids Als onze Jan die laatste bal ook iets beter had geraakt was het helemaal fantastisch geweest

Maar nu tegen Deportivo 2-0 winnen. Echt moeilijk, want ik weet wel zeker dat die spanjaarden alleen maar zullen counteren.... maar goed gelukkig is het een potje voetbal, wat altijd raar kan verlopen.


quote:
Originally posted by SnuggLe
Ajax publiek is kansloos, want:

- als ze 2-0 achter staan rennen ze naar huis (..ook als ze daarna nog winnen...)
- omdat 80% geen verstand van voetbal heeft en DAAROM supporter van Ajax is geworden
- omdat het dak dichtgaat als het regent..MIETJES!
- omdat 70 % er zit als businessclub etc
- omdat er ONTZETTEND veel kindertjes zitten
- omdat ze in een UFO zitten
- omdat het een zaalvoetbaltempel is...kunstgras pfffffffff

...en zo kan ik nog wel effe doorgaan!


En de allerbelangrijkste: Als het weer een beetje goed gaat met ajax laat iedereen dat ook weer duidelijk merken


Posted by raoel on Nov-26-2003 18:51:

quote:
Originally posted by Jappio
Dat bedoel ik en het is dus geen kwestie van geluk wil ik daar maar meezeggen

he tis voor mij ook niet makkelijk om het eens een x met blik eens te zijn tis volgens mij echt de 1e x in mijn TA-geschiedenis


Dat kan jij wel bedoelen, maar daar ging het tussen mij en Blik niet over.
Ik zei dat het onderlinge resultaat van je tegenstanders invloed heeft op de eindstand in de poule. Dat je daar een beetje geluk mee moet hebben, maar volgens Blik is dat niet.

En ik ben een dikkop en zeur er nog een keetje over door

Maar ik blijf bij mijn eerdere standpunt: dat het presteren van je tegenstanders in hun onderlinge wedstrijden weldegelijk invloed heeft.
Ik hoop dat je dat wel met me eens bent Jappio



Heerlijk zo'n forum als je een dag niet veel te doen hebt


Posted by raoel on Nov-26-2003 22:06:

Ajax heeft het niet gered vandaag.

Khoor Sneijder net zeggen dat Ajax het betere spel had.
Dat misschien wel, maar ze cree�ren nagenoeg niks dus heb je niet goed gespeeld.
Goed spelen is kansen cree�ren en meestal lukt Ajax dat, zoals ook in Milan in de laatste minuut. Vanavond was het niet echt veel, maar ze misten ook enkele spelers.

Maar ajax heeft het nog in eigen hand en ik verwacht dat ze het halen in tegenstelling tot PSV.


Posted by G-L-N on Nov-26-2003 22:32:

Ja ik vond het als ajacied ook een treurig gezicht. Zo weinig schoten op het doel. Sneijder geeft echt geen strakke passes, ik let er al een tijdje op en ze gaan echt vaak niet goed bij hem. Gelukkig dat ie daarentegen wel vaker scoort als die andere middenvelders. Maar goed de conclusie is dus dat je met Sikora en Wamberto niet de Champions League kan winnen. Ik was dolblij dat de heer de Lange van Club Brugge voor een gelijkmaker had gezorgd .


Posted by basd on Nov-27-2003 07:37:

Was inderdaad niet echt een beste wedstrijd..

Wordt wel gezellig hier over twee weken, als enige Nederlander tussen de Belgen in het caf�.. Hoop dat ik de enige ben die achteraf kan lachen


Posted by Goldiluxe on Nov-27-2003 09:31:

Hello!

lets hope those arrogant ajax guys go to hell, and that CELTIC, with the GOD Henrik Larsson, will win !


Posted by pooley on Nov-27-2003 09:55:

voetbal, even nutteloos als wc papier met 1 laagje


Posted by SnuggLe on Nov-27-2003 11:29:

quote:
Originally posted by pooley
voetbal, even nutteloos als wc papier met 1 laagje


Waarom reageer je dan? Ga terug naar je belgen forum


Maareh...ik vond Ajax wel goed spelen hoor, vond het wel een aardige pot. Die Inzaghi is wel een ontzettende kneus.
Ben benieuwd wat ze tegen Feyenoord maken, maar ben bang voor Feyenoord :S


Posted by Joost008 on Nov-27-2003 11:33:

quote:
Originally posted by Goldiluxe
lets hope those arrogant ajax guys go to hell, and that CELTIC, with the GOD Henrik Larsson, will win !


arrogant....??


Posted by Goldiluxe on Nov-27-2003 11:36:

Dancing Dude

well, theyre not very friendly players, are they?
I'm even ashamed of Zlatans bad attitude.


but dont take the piss I'm just over doing things a little here.


Posted by Blik on Nov-27-2003 11:44:

was gewoon een klotewedstrijd gisteren, Ajax speelde gewoon echt niet beter (ondanks wat Sneijder zegt). Italiaanse ploegen geven je het gevoel dat je beter speelt omdat ze vaak verdedigend spelen, maar je zag wel op het begin van de 2de helft dat ajax simpel werd overklast werd.

Toen Zlatan eruit ging was de aanval helemaal niks meer, toen hadden we alleen Mitea nog.

Ik ben wel extreem blij met het gelijke spel van Brugge tegen Celta, nu kan ajax zelfs nog doorgaan met een gelijkspel (mits celta gelijkspeelt of verliest). Ze hebben het nog helemaal in eigen hand, als ze verliezen hebben ze niet eens europees voetbal, als ze winnen hebben ze 2de ronde Champions League.

(Snuggle, je bent een sukkel!!! btw: ajax heeft geen kunstgras )


Posted by Jappio on Nov-27-2003 12:53:

quote:
Originally posted by Goldiluxe
lets hope those arrogant ajax guys go to hell, and that CELTIC, with the GOD Henrik Larsson, will win !



!eens


Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.