TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Revolution - 8 november Heineken Music Hall
Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 »

Posted by HiGH_NrG on Nov-09-2003 20:05:

quote:
Originally posted by Original
Was zeker een relaxed feestje, ook wel vet dat Cross op het eind ook nog ff "Prodigy - Firestarter" erop legde

Ik dacht dat je toen al naar huis was man...

Posted by ROFL on Nov-09-2003 20:13:

quote:
Originally posted by Supreme Theory
Ik hoop dat tiesto volgend jaar geen # 1 van de wereld wordt en dat hij snel wat minder populair wordt..dan kan hij weer gaan draaien voor de mensen die zijn muziek echt waarderen en dan wordt het hopenlijk weer echt gezellig!!!

Ik denk dat veel mensen dat dit jaar al stiekem hoopten

Posted by Fkwebeman on Nov-09-2003 21:33:

Het was wel weer een supervet feestje..

Hoewel remy niet mijn stijl is, heb ik daar toch zeker wel lekker op lopen 'swingen' (hoewel ik eerlijk moet zijn, dat het me op een zeker moment ff te lang duurde)

Tiesto was weer lekker, als normaal, maar vond het sneu voor remy en futureshock (lekker!) dat zij niet echt de credits kregen die ze wel verdienden van het publiek. (remy mixte bv beter dan tiesto..)

Ook erg jammer, pas bij traffic ging het HELE publiek los..

rond 5 uur had ik een gigantische moeheid (moest zaterdags ineens om 6:00 nog werken..) en mentale dip. Wilde ff de crematie waar ik vrijdag was geweest 'vergeten' dmv van het feest, maar het sloeg keihard terug, het was vrijdag helaas toch zwaarder gevallen dan verwacht..

Heb tijdens cross (wat een leegte..) die wel lekkere deuntjes stond te draaien nog ff weer de laatste puf er uit gedanst, heb daar nog een gozer aangesproken waarvan ik dacht dat het PartyHardy was.. niet dus, doe je eens een keer wat impulsiefs , moet wel toegeven dat ik al iets nattigs voelde op het moment hij me wel erg verbaast aankeek toen ik vrij te hard in zijn oor schreeuwde HEEEEEEEEEE PARTYHAAAAAAAARDY!!

Jammer feit.. vond het niet het 'standaard' vriendelijke partypubliek.. tijdens het dansen onderuit gerost worden omdat ze er langs willen (ipv ff een hand op je schouder en vriendelijk lachen)
Mensen die verover je plekje speelden, dwz aan komen lopen, voor je gaan staan , tegen je aan dansen en hopen dat je weg gaat.. (een goede kneep in de reet doet dan wonderen.. )

maar al met al toch wel een leuk feestje. Jammer alleen dat 90%? voor Tiesto kwam en daarna weg ging..

zo, nu weer m'n bed in..

Posted by Original on Nov-10-2003 09:57:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Ik dacht dat je toen al naar huis was man...

Hadden net ons jas gehaald, toen hoorde we ineens prodigy en rende als een gek de zaal weer in (hoewel dat de laatste 20 sec. van het nr waren ).

Posted by magrec on Nov-10-2003 10:26:

Hmm klinkt als een leuk feestje moet wel zeggen dat ik het jammer vind dat ik lees dat "iedereen" (ok niet iedereen) wacht totdat tiesto komt en dat het ervoor en erna gewoon niet echt los gaat. (als ik zo de reports lees)

Posted by Partyhardy! on Nov-10-2003 10:52:

quote:
Originally posted by Fkwebeman
........heb daar nog een gozer aangesproken waarvan ik dacht dat het PartyHardy was.. niet dus, doe je eens een keer wat impulsiefs , moet wel toegeven dat ik al iets nattigs voelde op het moment hij me wel erg verbaast aankeek toen ik vrij te hard in zijn oor schreeuwde HEEEEEEEEEE PARTYHAAAAAAAARDY!!

whahahahahaha mooie actie hoor!
nee, vond het echt jammer maar had geen kaartje kunnen bemachtigen voor dit feest, ik zat balend thuis!

Posted by TranceFool on Nov-10-2003 13:11:

quote:
Originally posted by magrec
Hmm klinkt als een leuk feestje moet wel zeggen dat ik het jammer vind dat ik lees dat "iedereen" (ok niet iedereen) wacht totdat tiesto komt en dat het ervoor en erna gewoon niet echt los gaat. (als ik zo de reports lees)

idd, dat begint me ook een beetje de strot uit te komen.....was hetzelfde als op Invited
waar niet, tegenwoordig?

Posted by saint82 on Nov-10-2003 13:36:

4 of us came down from London for Revolution - We all agreed possibly the best night of our lives. The scene is so much different from the UK - No trouble, no attitude, just everyone having a good time. - Cant wait for Innercity!!

Posted by SnuggLe on Nov-10-2003 14:40:

quote:
Originally posted by saint82
4 of us came down from London for Revolution - We all agreed possibly the best night of our lives. The scene is so much different from the UK - No trouble, no attitude, just everyone having a good time. - Cant wait for Innercity!!

LOL, i think the same thing about partie(s) in the UK. Wanna Trade?
No trouble, no attitudein the uk

Posted by Freezel on Nov-10-2003 14:53:

quote:
Originally posted by TranceFool
idd, dat begint me ook een beetje de strot uit te komen.....was hetzelfde als op Invited
waar niet, tegenwoordig?

was wel jammer, ik en de mensen waar ik mee was, waren een van de weinige die "los" gingen op remy en futureshock

Posted by HiGH_NrG on Nov-10-2003 15:32:

quote:
Originally posted by Freezel
was wel jammer, ik en de mensen waar ik mee was, waren een van de weinige die "los" gingen op remy en futureshock

En dan kijken ze je ook nog raar aan dat je losgaat op iets anders dan Tiesto...

Posted by Fkwebeman on Nov-10-2003 15:47:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
En dan kijken ze je ook nog raar aan dat je losgaat op iets anders dan Tiesto...

ook leuk..
als mensen aan je vragen wanneer je denkt dat flight643 komt en of traffic al geweest is..

Posted by basvh on Nov-10-2003 16:57:

quote:
Originally posted by SnuggLe

No trouble, no attitudein the uk

maar ze hebben wel een kut organisatie in engeland. 99 %engelse vrouwen zijn vies (charlottje valt onder de 1 procent lekkere). en het regent toch altijd. heb ik liever nederland.

Posted by moogwai on Nov-10-2003 18:36:

quote:
Originally posted by FunkySimon
en 20 sec. later draait een gozer zich om, ze handen in de lucht, en schreeuwt: "HIER HEB IK DE HELE AVOND OP GEWACHT!!"

naa ik had het ff niet meer hoor

Tja.. 75% van het publiek gaat alleen maar los op de hitjes, vooral bij Tiesto is dat erg goed te merken. Ook bij TiC ging iedereen pas echt uit z'n dak tijdens de hitjes (flight 643, lethal industry, boomerang, airport, etc). Laten we er maar op houden dat niet iedereen tranceaddict is he

Posted by Remy D on Nov-10-2003 22:18:

Ik vond dit zo'n verschrikkelijk VET feest!! Heb me fantastisch vermaakt en de hoek waar ik stond ging 90 % los en ook bij Remy en Futureshock. En ik zie het altijd maar zo: Iedereen viert zijn feest op zijn eigen manier en daar heb iemand anders niks over te zeggen!! Je moet er zelf iets van maken en dat er mensen alleen los gaan bij hitjes is dat leuk voor ze en ik stoor me er niet aan. Mijn feest word er namelijk niet minder door. Maar wat een feest ben er nog helemaal vol van. Hoort voor mij bij de betere feesten van het jaar.

Posted by total woot on Nov-10-2003 22:46:

KIJK zo hoort een partyreport te zijn

Posted by ROFL on Nov-11-2003 08:51:

quote:
Originally posted by Remy D
Ik vond dit zo'n verschrikkelijk VET feest!! Heb me fantastisch vermaakt en de hoek waar ik stond ging 90 % los en ook bij Remy en Futureshock. En ik zie het altijd maar zo: Iedereen viert zijn feest op zijn eigen manier en daar heb iemand anders niks over te zeggen!! Je moet er zelf iets van maken en dat er mensen alleen los gaan bij hitjes is dat leuk voor ze en ik stoor me er niet aan. Mijn feest word er namelijk niet minder door. Maar wat een feest ben er nog helemaal vol van. Hoort voor mij bij de betere feesten van het jaar.

Je hebt gewoon gelijk dat je gewoon een feestje moet bouwen, maar zoiets getuigd wel vaak van het disrespect voor andere dj's. En daarmee doe je Remy en Futureshock duidelijk te weinig eer aan, want ik vond ze beide supergoed draaien. Los van het feit of Ti�sto wel of niet goed is.

Posted by Remy D on Nov-11-2003 11:10:

quote:
Originally posted by ROFL
Je hebt gewoon gelijk dat je gewoon een feestje moet bouwen, maar zoiets getuigd wel vaak van het disrespect voor andere dj's. En daarmee doe je Remy en Futureshock duidelijk te weinig eer aan, want ik vond ze beide supergoed draaien. Los van het feit of Ti�sto wel of niet goed is.

Gelul, want als ik op zondagavond studio sport kijk om mijn favoriete team Ajax te kijken juich ik ook alleen bij goals van hun en voor hun spel. En hoe goed een andere club in de samenvatting erna ook speelt toch zal ik niet voor hun juichen en dat heeft niks met respect te maken.
Dus Mozes haal je mensen maar weer in Egypte op en behoed mij van je mooie schapenpraatjes.

Posted by SnuggLe on Nov-11-2003 11:30:

quote:

quote:
Gelul, want als ik op zondagavond studio sport kijk om mijn favoriete team Ajax te kijken juich ik ook alleen bij goals van hun en voor hun spel. En hoe goed een andere club in de samenvatting erna ook speelt toch zal ik niet voor hun juichen en dat heeft niks met respect te maken.

Ik geef je eigenlijk helemaal gelijk. Als je het zo bekijkt ja, heb je zeker gelijk. Zo had ik er nog niet naar gekeken.
Maar toch wordt mijn feest er wel minder van. Meer mensen dansen vind ik meer sfeer.

Maar ik vind het altijd ook zo cool dat jij je aan bijna niets ergert en je op ieder feest vermaakt, ook al was het een R&B party in lutjebroek. Vind ik kicken, zou willen dat ik het kon. Ben niet zo positief aangelegd denk ik Kusje voor Remy

quote:
Dus Mozes haal je mensen maar weer in Egypte op en behoed mij van je mooie schapenpraatjes.

LOL!

Posted by Supreme Theory on Nov-11-2003 14:21:

quote:

Dit vind ik dus ongeveer het zelfde als bv. "een heroine hoertjes verglijken met tuinbonen." Het slaat kant nog wal.

Wat heeft voetbal in hemelsnaam te maken met een houseparty!!!
je betaald toch voor het hele feest. Dan wil je toch een leuke avond hebben....en niet alleen als je favo DJ ten tonele verschijnt uit je dak gaan!

Dus hypotetisch gesteld:

Als jij tiesto fan bent( neem ik aan ten minste) en naar zeg.. innercity gaat...en je betaald 53 euries voor een kaartje voor een feest met een timetable van +/- 8 uur en ongeveer 40 dj-s, dan ga jij alleen juichen tijdens een 1.5 uur durende set van tiesto want de rest van de dj's boeien je niet? En stel dat alle dj's een top set draaien behalve tiesto...dan is je avond waardeloos?

Schiet mij maar lek!!!

Posted by SnuggLe on Nov-11-2003 14:36:

quote:
Dit vind ik dus ongeveer het zelfde als bv. "een heroine hoertjes verglijken met tuinbonen." Het slaat kant nog wal.

je betaald toch voor het hele feest. Dan wil je toch een leuke avond hebben....en niet alleen als je favo DJ ten tonele verschijnt uit je dak gaan!

Dus hypotetisch gesteld:

Als jij tiesto fan bent( neem ik aan ten minste) en naar zeg.. innercity gaat...en je betaald 53 euries voor een kaartje voor een feest met een timetable van +/- 8 uur en ongeveer 40 dj-s, dan ga jij alleen juichen tijdens een 1.5 uur durende set van tiesto want de rest van de dj's boeien je niet? En stel dat alle dj's een top set draaien behalve tiesto...dan is je avond waardeloos?

Schiet mij maar lek!!!

Daar heb je ook een punt ja.
De ene is sneller tevreden dan de ander.
Een kinderhand is snel gevuld, misschien geld dat voor Remy?

Posted by Remy D on Nov-11-2003 14:37:

quote:

Dus hypotetisch gesteld:

Schiet mij maar lek!!!

Jij zegt precies hetzelfde als ROFL alleen wat uitgebreider dus ik ga hier mijn energie niet te veel aan verdoen. En de vergelijking is prima. En als ik naar een feest zou gaan voor 1 Dj is dat mijn goedrecht en heb zo'n rukker als jij daar niks over te zeggen. En of een Dj goed draait of niet is voor iedereen anders want over smaak valt niet te twisten. Dus beetje zinslose post van je. Maar goed "schiet mij maar lek"

Posted by Remy D on Nov-11-2003 14:39:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Daar heb je ook een punt ja.
De ene is sneller tevreden dan de ander.
Een kinderhand is snel gevuld, misschien geld dat voor Remy?

Een kinderhand is niet snel gevuld maar mening mens in deze wereld zit altijd te KANKEREN. Is het niet op een Dj dan wel op het publiek wat stilstaat en ga zo maar door. Zoals bekend maak ik me daar zelden druk om en ben blij toe.

Posted by Supreme Theory on Nov-11-2003 14:59:

Ik vond het een top avond..ook toen tiesto draaide..

Het was niet de bedoeling om je een lullig gevoel te geven het was slechts een verbaaste reactie op jouw gedachtegang..thats all.

Dat je in jou reply mij daarom de naam "rukker" denkt te moeten geven verbaast mij eveneens en doet mij stellig vermoeden dat dit het algemene niveau is waarop jij converseert.

Beetje jammer!!!!!

quote:
Een kinderhand is niet snel gevuld maar mening mens in deze wereld zit altijd te KANKEREN.. Is het niet op een Dj dan wel op het publiek wat stilstaat en ga zo maar door. Zoals bekend maak ik me daar zelden druk om en ben blij toe.

Volgens mij maak jij je toch druk..relax...denk aan je gezondheid.

Posted by Remy D on Nov-11-2003 15:11:

Ik noem iedereen Rukker dus ga je absoluut niet speciaal vinden nu. En ik maak me ook heel druk, zit nu zelfs met je moeder in een gesloten afdeling. Dit is onze enige brom van QontaQt.

Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 »