TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Laat jezelf zien....
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 »

Posted by Obi on Aug-12-2001 21:25:

Nog twee pics:

Mystery Land 2001 (16 juni) ----> jaja, ik weet het, ik had er al h��l wat uurtjes opzitten en de nacht daarvoor zo goed als niet geslapen, ik was best moe...

Wakeboarden, week of twee geleden.

Oh ja, deze:

is dus op Sensation gemaakt, als dat nog niet duidelijk was...

Posted by Dj Alpha on Aug-12-2001 21:39:

Bij mij is het standaard om 3 keer "HE???!!!" te zeggen...
Maar t blijft een leuke hobby

Oow ja voor ik t vergeet, Obi je bedoelt vast JUNI ipv JULI

Posted by tango on Aug-12-2001 21:42:

quote:
Originally posted by Obi

Hm, kun je mij bij het volgende feest niet een paar van die bandjes die je om je rechterpols hebt opsturen?

Effe serieus, wat is je job eigenlijk bij id&t?

grtz,
TNG

Posted by Dj Alpha on Aug-12-2001 21:44:

quote:
Originally posted by Obi

is dus op Sensation gemaakt, als dat nog niet duidelijk was...

Ik d8 al wat zie je er witjes uit

Posted by Flipper01 on Aug-13-2001 13:55:

quote:
Originally posted by Blik
holland party was vet hoor in Pacha, salou zou ik zo nog een keer naartoe gaan

Zekers, echt geweldig, en ook een ideale combinatie.. Eerst lekker partyen met die hollandse feestnummers, 'wonderfull days' en 'don't touch that stereo' Om daarna weer flink los te gaan op de beats van Dj Toni Correa

Posted by Blik on Aug-13-2001 15:04:

jaja, hier is die dan eindelijk..........mijn vakantiepic van salou

ik ben de jongen met de rooie pet op mijn kop, de rest zijn een paar vrienden van mij, en de gast helemaal rechts was iemand uit rotterdam
Dit was trouwens om 10:30 's ochtends, toen waren we net aangekomen met de bus en zaten we aan de meters bier

(sorry voor de slechte kwaliteit............maar geen tongetje Miss proximus)

(haha, was in mijn enthousiasme gewoon de foto vergeten....... de gast in het midden die op iemand anders zit is ADK trouwens)

Posted by Bellie on Aug-13-2001 15:23:

Uuuhmm Blik???
Welke foto??

GREETZ!!

Posted by Blik on Aug-13-2001 15:33:

hehe LOL ik was de foto vergeten.......

bedankt bellie

Posted by Obi on Aug-13-2001 17:04:

quote:
Originally posted by tango

Hm, kun je mij bij het volgende feest niet een paar van die bandjes die je om je rechterpols hebt opsturen?

Tja... Ik snap niet waarom er altijd op feesten zo'n jacht is voor die bandjes.. De hele nacht lopen mensen aan m'n kop te zeiken of ik niet een vip-bandje voor ze heb.. Hebben ze al een vip-bandje, dan zeuren ze om een backstagebandje.. Hebben ze een backstage bandje, dan gaan ze om een All Area bandje zeuren.. Ik begrijp het niet.... Het feest is toch �cht altijd op het veld/ in de hal. De vip-rooms zijn meestal bepakt met mensen die daar de hele nacht rondhangen oplettend of 'ze wel gezien worden in de VIP'... Backstage is al helemaal niets te beleven, en als er een beetje goede stagemanager bezig is kom je het podium t�ch niet op als je daar niets te zoeken hebt.

quote:

Effe serieus, wat is je job eigenlijk bij id&t?

grtz,
TNG

Op kantoor maak ik (samen met iemand anders) de websites van ID&T. Dus ID-T.com en alle event-sites (zoals sensation.nl, mysteryland.nl enz).

Op de evenementen maak ik foto's en daarbuiten nog wat algehele coordinatie. Op Sensation bijvoorbeeld heb ik de Special Treament gasten opgevangen 's middags en op Mystery Land heb ik het personeel van de internetstream begeleid.
Op Trance Energy ben ik foto co�rdinator, dwz dat ik de fotografen instrueer. Ook zal ik de fotodames van 538 begeleiden .
Ook houdt je de boel natuurlijk altijd een beetje in de gaten, bijvoorbeeld of bardames (als Miss Proximus bijvoorbeeld ) niet gratis drankjes aan het weggeven zijn -> op staande voet ontslag betekend dat . En je bent natuurlijk altijd een aanspreekpunt van ID&T voor personeel en bezoekers.

Duidelijk..?

Posted by Blik on Aug-13-2001 17:10:

Obi, als er een vacature is, mail me maar

zo'n baantje wil ik ook..........

Posted by Nastra Azzurro on Aug-13-2001 17:14:

Ja hebben ze nog djs nodig hehe

Ik ken een paar goeie LOL

haha

Posted by raoel on Aug-13-2001 17:27:

Wil je binnekort wat vernaakte pics van mij zien???
Kijk dan op www.blankenberge2001.f2s.com

Daar komen binnen een week misschien 2 weken een hoop foto's.

Posted by Henkie_henk on Aug-13-2001 17:37:

whahah raoel.. misschien kunne new wave en ik die wel gebruike voor onze site "verknaakt" hehe

K zou der maar een niet rechtsklikken scriptej ingooie (kan je ook omheenkome)

Rlxt werk heb je wel hey obi.. ik zou die oordoppies maar inlijme..

Hey Raoel.. die fckng Raay heeft een fckngigerere bak zeg.. dikke patserbak! Da wil ik ook!

DOet ie et of doet ie et niet?

Posted by rellivisit on Aug-13-2001 17:39:

Okay, ouwe foto, maar ja. Relli in de revolution Lloret in '99. De rechtse ben ik.

http://httpd.chello.nl/~h.janssen50...ser_Calella.jpg

Posted by Henkie_henk on Aug-13-2001 17:46:

Dit werkt toch ook joh??

Das dus rellivisit die rechtse.. Hij weet alleen het verschil nie meer tussen een microfoon en een bierflesje

Omdat je van TA bent komt ie niet op verknaakt.. lol.. maar anders

Posted by raoel on Aug-14-2001 10:05:

quote:
Originally posted by Henkie_henk
whahah raoel.. misschien kunne new wave en ik die wel gebruike voor onze site "verknaakt" hehe

K zou der maar een niet rechtsklikken scriptej ingooie (kan je ook omheenkome)

Rlxt werk heb je wel hey obi.. ik zou die oordoppies maar inlijme..

Hey Raoel.. die fckng Raay heeft een fckngigerere bak zeg.. dikke patserbak! Da wil ik ook!

DOet ie et of doet ie et niet?

heh heh FUN

Ik zal um vertellen dat er mensen zijn die dit geloven.
Hij heeft BTW vandaag zijn eerste autorijles. Dus dat duurt nog wel even voordat ie er zelfs in zou mogen rijden al was die vette mercedes van hem.

Het is wel een brute bak ja. Hij zou wilen dat ie die had.

Ik moet trouwens volgende week dinsdag afrijden. Hoop echt wel dat ik het haal, lijkt me vet relaxed als je je rijbewijs hebt.

En er zullen heel wat vernaakte pics op komen, believe me!!! Ook van mij, maar gebruik die maar niet

Laat het wel weten als er foto's op staan.

www.blankenberge2001.f2s.com

Posted by Nastra Azzurro on Aug-14-2001 13:12:

WHEHEHE

Ik moe volgende week dinsdag ook afrijen man WHAHHA..... Wel om 8uur sochtends man,,,,das minder

Ik had vandaag een proef examen.....GESLAGD WOOHOO

CUm Laude... De meeste slagen ni op proefexamen bij me instructeur. Dus het zit gebakken....Ik weet nog vorige week zat ik nog te kloten met die fukkin borden en kijk techniek...nu is het gewoon natuurlijk man hehe

nog 4 dagen les en dan ben ik er woohoo...

ken ni w8en

Posted by Ding Chavez on Aug-14-2001 15:01:

Och man, een rijbewijs hebben is zo lekker Gister de bandjes van een leenauto bijna helemaal opgerookt, maar da moet je natuurlijk niet in de auto van je pa doen!

btw die leenauto was een citro�n BX uit '88... ziet er niet uit maar de wieletjes blokkeren gaat errug makkelijk

Posted by Henkie_henk on Aug-14-2001 16:52:

FF kijke ik kan pas gaan zakken voor me rijbewijs..rond 12 aug d8 ik.. dat soort dingen weet ik altijd heel goed.. wanneer moet je weer naar school... eeeeehh.... wanneer was dat afspraakje.. zaterdag 10 over 1

Posted by raoel on Aug-14-2001 17:01:

quote:
Originally posted by Nastra Azzurro
WHEHEHE

Ik moe volgende week dinsdag ook afrijen man WHAHHA..... Wel om 8uur sochtends man,,,,das minder

Ik had vandaag een proef examen.....GESLAGD WOOHOO

CUm Laude... De meeste slagen ni op proefexamen bij me instructeur. Dus het zit gebakken....Ik weet nog vorige week zat ik nog te kloten met die fukkin borden en kijk techniek...nu is het gewoon natuurlijk man hehe

nog 4 dagen les en dan ben ik er woohoo...

ken ni w8en

PHAT

Samen op de dezelfde dag op voor je rijbewijs. Ik moet om 9:50.

Ik heb ook al zo'n proefexamen gehad. Wij noemen dat een TTT (tussen tijdse toets) Ik heb ook al vrijstelling voor mijn bijzondere verrichtingen.

ik moest vanmiddag weer voor het eerst lessen sinds 30 dagen vanwege de vakantie. En het was wel terring klote. ik moest ontzettend wennen, daar kwam ook nog eens bij dat ze deze keer een andere auto bij hadden dan normaal.

Posted by Eye-Riz on Aug-14-2001 18:51:

quote:
Tja... Ik snap niet waarom er altijd op feesten zo'n jacht is voor die bandjes.. De hele nacht lopen mensen aan m'n kop te zeiken of ik niet een vip-bandje voor ze heb..

tsss, wat een zware baan heb je toch....

Posted by Miss Proximus on Aug-14-2001 19:52:

Me and Antiphus (andreas) op de Luuuuuve Parade

Posted by Nastra Azzurro on Aug-14-2001 19:59:

quote:
Originally posted by raoel

PHAT

Samen op de dezelfde dag op voor je rijbewijs. Ik moet om 9:50.

Ik heb ook al zo'n proefexamen gehad. Wij noemen dat een TTT (tussen tijdse toets) Ik heb ook al vrijstelling voor mijn bijzondere verrichtingen.

ik moest vanmiddag weer voor het eerst lessen sinds 30 dagen vanwege de vakantie. En het was wel terring klote. ik moest ontzettend wennen, daar kwam ook nog eens bij dat ze deze keer een andere auto bij hadden dan normaal.

Nee ik kon geen TTT krijgen...dus had ik een proef examen maara het telt nergens voor ....maar je oefent alleen....wel handig ..ik heb geen vrijstelling ofzo
maar dat maak ni uit kost alleen meer tijd op je egte examen.....hehe
Ik doe een 10 daaags cursas...ik begon vorig week maandag

en ben volgende week klaar...heeeeeeeeel chill
Ik moet om 7uur lessen en om8:30 ofzo afrijen

Posted by Jukx on Aug-14-2001 22:03:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
Me and Antiphus (andreas) op de Luuuuuve Parade

Stoerrrrrrrr jackie!!! Ik heb hem ook maar dan in het bruin!

boeiend he!

Posted by Miss Proximus on Aug-14-2001 22:15:

quote:
Originally posted by Jukx

Stoerrrrrrrr jackie!!! Ik heb hem ook maar dan in het bruin!

boeiend he!

alleen jammur dat ie gekrompen is

Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 »