TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Laat jezelf zien....
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 »
Nog twee pics:

Mystery Land 2001 (16 juni) ----> jaja, ik weet het, ik had er al h��l wat uurtjes opzitten en de nacht daarvoor zo goed als niet geslapen, ik was best moe...

Wakeboarden, week of twee geleden.
Oh ja, deze:

is dus op Sensation gemaakt, als dat nog niet duidelijk was...
Bij mij is het standaard om 3 keer "HE???!!!" te zeggen...
Maar t blijft een leuke hobby 
Oow ja voor ik t vergeet, Obi je bedoelt vast JUNI ipv JULI 
| quote: |
Originally posted by Obi ![]() |

Originally posted by Obi ![]() is dus op Sensation gemaakt, als dat nog niet duidelijk was... |

| Originally posted by Blik holland party was vet hoor in Pacha, salou zou ik zo nog een keer naartoe gaan |
Om daarna weer flink los te gaan op de beats van Dj Toni Correa
jaja, hier is die dan eindelijk..........mijn vakantiepic van salou
ik ben de jongen met de rooie pet op mijn kop, de rest zijn een paar vrienden van mij, en de gast helemaal rechts was iemand uit rotterdam
Dit was trouwens om 10:30 's ochtends, toen waren we net aangekomen met de bus en zaten we aan de meters bier
(sorry voor de slechte kwaliteit............maar geen tongetje Miss proximus
)

(haha, was in mijn enthousiasme gewoon de foto vergeten.......
de gast in het midden die op iemand anders zit is ADK trouwens)
Uuuhmm Blik???
Welke foto?? 
GREETZ!!
hehe LOL ik was de foto vergeten.......
bedankt bellie
| Originally posted by tango Hm, kun je mij bij het volgende feest niet een paar van die bandjes die je om je rechterpols hebt opsturen? ![]() |
Effe serieus, wat is je job eigenlijk bij id&t? grtz, TNG |
.
) niet gratis drankjes aan het weggeven zijn -> op staande voet ontslag betekend dat
. En je bent natuurlijk altijd een aanspreekpunt van ID&T voor personeel en bezoekers.
Obi, als er een vacature is, mail me maar
zo'n baantje wil ik ook..........
Ja hebben ze nog djs nodig hehe
Ik ken een paar goeie LOL
haha
Wil je binnekort wat vernaakte pics van mij zien???
Kijk dan op www.blankenberge2001.f2s.com
Daar komen binnen een week misschien 2 weken een hoop foto's.
whahah raoel.. misschien kunne new wave en ik die wel gebruike voor onze site "verknaakt" hehe 
K zou der maar een niet rechtsklikken scriptej ingooie (kan je ook omheenkome)
Rlxt werk heb je wel hey obi.. ik zou die oordoppies maar inlijme..
Hey Raoel.. die fckng Raay heeft een fckngigerere bak zeg.. dikke patserbak! Da wil ik ook!
DOet ie et of doet ie et niet?

Okay, ouwe foto, maar ja. Relli in de revolution Lloret in '99. De rechtse ben ik.

http://httpd.chello.nl/~h.janssen50...ser_Calella.jpg
Dit werkt toch ook joh?? 
Das dus rellivisit die rechtse.. Hij weet alleen het verschil nie meer tussen een microfoon en een bierflesje 
Omdat je van TA bent komt ie niet op verknaakt.. lol.. maar anders

| Originally posted by Henkie_henk whahah raoel.. misschien kunne new wave en ik die wel gebruike voor onze site "verknaakt" hehe ![]() K zou der maar een niet rechtsklikken scriptej ingooie (kan je ook omheenkome) Rlxt werk heb je wel hey obi.. ik zou die oordoppies maar inlijme.. Hey Raoel.. die fckng Raay heeft een fckngigerere bak zeg.. dikke patserbak! Da wil ik ook! DOet ie et of doet ie et niet? |

FUN
WHEHEHE
Ik moe volgende week dinsdag ook afrijen man WHAHHA..... Wel om 8uur sochtends man,,,,das minder
Ik had vandaag een proef examen.....GESLAGD WOOHOO
CUm Laude... De meeste slagen ni op proefexamen bij me instructeur. Dus het zit gebakken....Ik weet nog vorige week zat ik nog te kloten met die fukkin borden en kijk techniek...nu is het gewoon natuurlijk man hehe
nog 4 dagen les en dan ben ik er woohoo...
ken ni w8en
Och man, een rijbewijs hebben is zo lekker
Gister de bandjes van een leenauto bijna helemaal opgerookt, maar da moet je natuurlijk niet in de auto van je pa doen! 
btw die leenauto was een citro�n BX uit '88... ziet er niet uit maar de wieletjes blokkeren gaat errug makkelijk 
FF kijke ik kan pas gaan zakken voor me rijbewijs..rond 12 aug d8 ik.. dat soort dingen weet ik altijd heel goed.. wanneer moet je weer naar school... eeeeehh.... wanneer was dat afspraakje.. zaterdag 10 over 1 
| Originally posted by Nastra Azzurro WHEHEHE Ik moe volgende week dinsdag ook afrijen man WHAHHA..... Wel om 8uur sochtends man,,,,das minder Ik had vandaag een proef examen.....GESLAGD WOOHOO CUm Laude... De meeste slagen ni op proefexamen bij me instructeur. Dus het zit gebakken....Ik weet nog vorige week zat ik nog te kloten met die fukkin borden en kijk techniek...nu is het gewoon natuurlijk man hehe nog 4 dagen les en dan ben ik er woohoo... ken ni w8en |
| Tja... Ik snap niet waarom er altijd op feesten zo'n jacht is voor die bandjes.. De hele nacht lopen mensen aan m'n kop te zeiken of ik niet een vip-bandje voor ze heb.. |
Me and Antiphus (andreas) op de Luuuuuve Parade 

| Originally posted by raoel PHAT Samen op de dezelfde dag op voor je rijbewijs. Ik moet om 9:50. Ik heb ook al zo'n proefexamen gehad. Wij noemen dat een TTT (tussen tijdse toets) Ik heb ook al vrijstelling voor mijn bijzondere verrichtingen. ik moest vanmiddag weer voor het eerst lessen sinds 30 dagen vanwege de vakantie. En het was wel terring klote. ik moest ontzettend wennen, daar kwam ook nog eens bij dat ze deze keer een andere auto bij hadden dan normaal. |
| Originally posted by Miss Proximus Me and Antiphus (andreas) op de Luuuuuve Parade ![]() |
| Originally posted by Jukx Stoerrrrrrrr jackie!!! Ik heb hem ook maar dan in het bruin! boeiend he! |