TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- 13 Dec. Sasha & Sander kleinenberg @ everybody
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 »

Posted by Switch on Dec-13-2003 15:37:

geen geld

Posted by iLLicit on Dec-13-2003 18:58:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Azeor wat issut? Geef een hint!!!

Illicit, ga je nog dat kaartje kopen van Franzelare????

Ehmmm... ik heb mijn kaartjes al een paar weken geleden gehaald hoor..
Volgens mij haal je me door de war met iemand anders...

Posted by SnuggLe on Dec-14-2003 04:45:

Het was zoooooooooooo ontzettend VET!!. Het was voor mij echt het feest van het jaar!! Wat een heerlijke beats van Sander Kleinenberg en daarna Sasha!!! Aan het eind (laatste 1,5 uur) draaide ze een magnifieke back2back set... met ontzettend veel lekkere climaxen!!! Man man man wat een feest, niet normaal!

Heel veel TA-ers gezien (al waren het alleen maar bekenden!!), maar was weer heel leuk!!! De rotterdamse (?) party crew Tijs, Dave, Wouter, Onno en natuurlijk Lex!
En met Fransje en Harmen was het ook leuk!!

Man, een paar keer een hoogtepunt, daar werd je spontaan GEIL van! Tering!

Posted by Frankisback on Dec-14-2003 05:49:

Angry

Het was echt SUBLIEM zo goed man. Echt super Sasha draaide nog eff door tot half zes (best wel vroeg nog)

Ik heb PartyHardy nog gesproken

Helaas toen ik terug kwam naar de auto was mijn auto ruit ingeslagen . Gelukkig hebben ze niks meegenomen, terwijl het frontje van mij autoradio in de achterbak ligt

Ondanks dat ga ik nu lekker slapen en nagenieten met piepende oren

Ohjah hoet heet het nummer wat om 0.3.50 gedraaid is, leek op een remix van het nummer van Jewel - Stand. In de song werd er voornamelijk gezongen met "It's Ok" of iets dergelijks.

En natuurlijk dat nummer wat een paar minuten over 5 werd gedraaid.

Posted by franzelare on Dec-14-2003 11:30:

er werd idd goed gedraaid, de aankleding was top alleen ik heb me soms helemaal dood lopen ergeren aan de drukte! je had vaak geen ruimte om fatsoenlijk te dansen! en dat haat ik

Posted by magrec on Dec-14-2003 12:18:

Hehe echt super feestje we zijn alleen om 5:00 naar huis gegaan dus laatste half uurtje niet mee gekregen maar goed sander begon lekker en na 4 plaatjes al flink stevig iig sasha was echt meesterlijk met zijn space plaatjes en daarna ff b2b hehe vette breakbeat hehe wat kunnen ze toch vet mixen ook mooi voordeel was ook dat ik iets na 7 uur alweer in vaassen terug was (zwollywoodclan bedankt )

Posted by SnuggLe on Dec-14-2003 12:56:

Welke nr's draaide hij het laatste half uur?
Ik ben 05:10 naar huis gegaan.

Posted by azior on Dec-14-2003 13:10:

Love Poundin' Sensation

snuggle: iig Sphongle - Dorest Perception (Losteps Cheeky Balearic Breaks Re-edit)

twas lekker, twas heerlijk, twas geweldig!!

ik was erg tevreden met mijn t-shirt... ik had namelijk mijn avatar in wit op zwart t-shirt... en geen TA'ers die me heeft aangesproken...

Posted by SnuggLe on Dec-14-2003 13:39:

quote:
Originally posted by azior

ik was erg tevreden met mijn t-shirt... ik had namelijk mijn avatar in wit op zwart t-shirt... en geen TA'ers die me heeft aangesproken...

Ben je nu tevreden dat niemand je aangesproken heeft?

Ik heb je nie gezien, had het nog wel in mijn achterhoofd. Waar stond je?

Posted by SnuggLe on Dec-14-2003 14:39:

Btw, Iemand ook gezien dat Sasha zo strak als een kanarie stond?
Hij kreeg wat dingen 'aangereikt'

Posted by magrec on Dec-14-2003 15:56:

Verslag sasha & sander kleinenberg 13 december: paard van troje

Het gonsde al maanden van de geruchten sasha zou in het paard op het everybody feest van sander kleinenberg & stef vrolijk draaien maar het duurde wel heel lang voordat het officieel was maar uiteindelijk zou sasha komen draaien op 13 december samen met sander kleinenberg.

Voor mij persoonlijk iets waar ik perse naar toe moest (eigenlijk voor iedere iefhebber van "progressive" muziek) ook omdat ik al de vorige keer sasha & sander in de off corso had gemist. Daarnaast weet je ook niet hoe lang het duurt voordat hij weer in nederland draait (want tsjah naast udc, earth en nu everybody zijn er niet echt veel organisaties waar je nog iets postiefs kan verwachten kwam progressive)

Maar goed 13 december dus. Ik kon deze keer mee met een groep uit zwolle dus rond 15:30 lekker plaatjes draaien en bier drinken om uiteindelijk om 20:45 te vetrekken. Zo rond 22:15 waren we al in Den Haag maar het zoeken van een goede parkeerplaats was nog wel een klein probleem maar na wat aanwijzingen van behulpzame hagenezen vonden we een parkeergarage op 10 minuten lopen van het paard.

Het paard zou om 23:00 open gaan maar dat werd een kwartiertje later. Bij de kassa kon ik mijn 3 euro terug krijgen en na een zeer snelle fouillering (lees door poortje lopen en het is goed) jas ophangen en de boel verkennen. Het was nog stil maar rond 23:30 begon sander met draaien. Ondertussen alweer vele bekenden tegen gekomen (boumabros)

Het werd al heel snel druk en dat was meteen ook het minpuntje van de avond de drukte. Het was volledig uitverkocht en ze hadden zelfs de gastenlijst moeten inkrimpen om het niet nog drukker te laten worden.
Sander draaide erg vet weinig housy plaatjes maar behoorlijk stevige platen sander had weer nieuwe plaatjes gekregen want ik herkende weer geen donder op die feel good plaat na (van behrouz en hani) ron 1:30 stond sasha al samen met sander op het podium helaas ging er weer het brandalarm af....maar ditmaal werd het snel opgelost en sander beloofde dat het niet weer zou gebeuren.

Sasha begon zo ontzettend spacy diepe bassen met vette space breaks en zo bleef ie maar doorgaan. Herkende niet veel platen op wat plaatjes van matthew dekay na. Ondertussen was het echt bomvol. Alle balkons waren bevolkt en de sfeer was echt super. Veel handen in de lucht joelen, fluiten op een gegeven moment werden er ook bordje uitgedeeld met allemaal teksten erop (oa: "Everybody kiss me, everybody in line, nobody else but everybody, everybody happy???)

zo rond 3:30 ofzo of misschien al eerder ging sander kleinenberg zich bemoeien met de set van sasha en ze gingen elkaar samen opfokken. Vette breakbeats en leipe bootlegs (ik bedoel, born slippy met wavy gravy....) klassiekers (my lexicon) uiteindelijk rond 5:00 draaide sasha zijn remix van unkle - in a stat en hoewel ik hem al te vaak heb gehoord moet ik toch zeggen dat ik met het soundsystem in het paard toch weer goosebumps all over had

Omdat we toch nog een reis tegaan hadden besloten we om te vertrekken en zo zaten we lekker met zijn 6'en in de auto terug (1`in de kofferbak ) op de terugweg nog een auto op de kop midden op de snelweg gezien (gelukkig op de weg naar den haag zag er niet best uit iig) en zo gingen harmen, bert gijs, sjoerd, mark en juli�t terug naar huis en lag ik om 7:15 te pitten (kun je nagaan anders was dan pas mijn trein naar utrecht vertrokken)

Conclussie:
Best of the best
Sasha muzikaal wonder net als digweed kan hij zo strak mixen en het is continu 1 plaat maar het was zeker geen boring shit want het knalde er goed op. Sander K is gewoon gek

Publiek: Vrouwens helemaal top, sfeer top (leeftijd lag op 25+ maar ook weer niet teveel 40 plussers )

Ook leuk om partyhardy, leander, totalwoot, lex, 303 en snuggle weer es te zien

Nu maar hopen dat 2004 ook zo'n mooi feestjaar mag worden als dit jaar.

Posted by basvh on Dec-14-2003 16:19:

quote:
Originally posted by magrec
Nu maar hopen dat 2004 ook zo'n mooi feestjaar mag worden als dit jaar.

AMEN!!

Posted by djdavid on Dec-14-2003 16:53:

hoor wie draait daar mensen...
hoor wie draait daar mensen...
hoor wie draait daar keihard in t Paard?

t zijn twee dj's zeker
die verdwaald zijn zeker

ik zal ns even vragen naar hun naam....

Sander Kleinenberg en S A S H A

was weer een muzikale topavond daar in den haag, alleen een beetje jammer van al dat geduw en getrek op de dansvloer...
iig een van de beste feestjes van dit jaar...

Posted by ChooChoo on Dec-14-2003 17:35:

Dit feestje hoort zonder twijfel in mijn lijstje van beste feesten van 2003! Wat een topavond! Echt ontzettend veel goede platen gehoord. De sfeer was ondanks de drukte echt top.
Ook leuk om nog ff wat ta�s te zien o.a. Paryhardy en tijs08.
Eerst nog wat moeite gehad om een parkeerplaats te vinden, maar wat bleek: zat er dichtbij het Paard een mooie parkeergarage

Super!

Posted by SnuggLe on Dec-14-2003 19:16:

Het feest was inderdaad super, eigenlijk weinig toe te voegen.

- De cocktailtjes bij de ingang waren goed!
- Het publiek was wat ouder en relaxter, alleen een beetje mat (klappen en handjes in de lucht ging moeizaam)
- Mensen die bier/cola knoeien zijn niet lief
- Mensen die bier/cola knoeien worden door Haagsche Aso's keihard op hun bek gerost! (He Boumabros )
- Van bovenaf links was alles goed te zien!
- De wisselwerking tussen Sasha en Sander was SUPER!! Zo gaaf 2 paar armen aan de knoppies zien draaien!
- Hoogtepunt was de remix van The White Stripes...teeeeeeeeering!

Weet iemand nog wat titels? Hoorde gave remix van Micheal Jackson volgensmij, en van Pink! Die waren vet! En die Unkle ken ik helemaal nie....UNKLE is toch James Zabiela en nog iemand???

Ben benieuwd naar de foto's, Frans was half 4 al weg Dus veel mooie momenten gemist met de camera, hopen dat andere sites een paar vette wallpapers hebben!!

Posted by azior on Dec-14-2003 19:30:

de cc-clan stond een etage'tje hoger dan de ta'ers zo te lezen, helaas gemist...

ik vond het publiek, de muziek, de sfeer, de club, de visuals, de lichten, maar vooral de dj's echt GE-WEL-DIG!! dit was mijn eerste keer sander kleinenberg en sasha, en het zal zeker niet de laatste keer zijn! als ik niet mijn voeten kapot had gedanst had ik nog een hele ochtend verder willen gaan!

Posted by SnuggLe on Dec-14-2003 19:37:

quote:
Originally posted by azior
de cc-clan stond een etage'tje hoger dan de ta'ers zo te lezen, helaas gemist...

ik vond het publiek, de muziek, de sfeer, de club, de visuals, de lichten, maar vooral de dj's echt GE-WEL-DIG!! dit was mijn eerste keer sander kleinenberg en sasha, en het zal zeker niet de laatste keer zijn! als ik niet mijn voeten kapot had gedanst had ik nog een hele ochtend verder willen gaan!

Wel jammer, altijd leuk om nieuwe mensen te ontmoeten!

Posted by Kakao on Dec-14-2003 19:41:

Goed feest!

Paar nummers die ik me nog kan herinneren;

Jewel - Stand (Scumfrog's Hookers and Hash Dub)
Pink - ??? (remix) (Niet die trouble remix)
Alex Dolby - Psiko Garden (Sasha's Stretched Limo Edit)
White Stripes - 7 Nation Army
Sphongle - Dorest Perception (Losteps Cheeky Balearic Breaks Re-edit)
Unkle - In A State (Sasha remix)
Born slippy vs. Magnetic North
Trafik - Your Light (Luke Chable remix)
Sasha - Cloud Cuckoo (Luke Chable remix)
Track #1 Sasha@Guvernment

Verder nog een aantal tracks van de everybody CD, die ik me verder niet voor de geest kan halen.

Michael Jackson heb ik niet gehoord, wel nog zo'n remix van een popnummer. Die kwam voor de pink track. Of was dat Stand?

Posted by AlFerox on Dec-14-2003 20:00:

quote:
Originally posted by SnuggLe

- Hoogtepunt was de remix van The White Stripes...teeeeeeeeering!

En die Unkle ken ik helemaal nie....UNKLE is toch James Zabiela en nog iemand???

welke remix van the white stripes draaiden die gasten??

en volgens mij hebben er verschillende mensen voor unkle geproduceerd (oa dj shadow) maar is de constante factor james lavelle.

Posted by SnuggLe on Dec-14-2003 20:41:

quote:
Originally posted by AlFerox

en volgens mij hebben er verschillende mensen voor unkle geproduceerd (oa dj shadow) maar is de constante factor james lavelle.

Hmm..haal Lavelle en Zabiela door elkaar, sorry.

Posted by SnuggLe on Dec-15-2003 07:15:

Foto's op Inet:
http://technolusion.plant.nl/albums...erybody_062.jpg

http://gallery.technolusion.com/

Mis toch nog echt GOEDE foto's...Ik wil wat wallpapers van Sander & Sasha samen!

Posted by basd on Dec-15-2003 07:46:

Klinkt goed allemaal!

Misschien, ooit, andere keer ben ik er wel weer eens bij..

Posted by Bouma-Bros on Dec-15-2003 11:03:

Was inderdaad een vet feestje! Hele mooie tent Het Paard, ik denk zelfs wel de beste club in Nederland momenteel, al stond het geluid wel erg hard! Ik ga ook maar eens oordopjes aanschaffen (SnuggLe )...

De avond werd lekker opgebouwd door Sander K. met funky Prog plaatjes. Hij draaide o.a. het origineel van Michael Jackson - Billy Jean. Technisch heel strak ook allemaal, klasse DJ. Om 01.30 viel helaas het geluid uit omdat de brandmelder afging in de kleine zaal. Sasha stond toen al klaar, maar gelukkig was het probleem snel verholpen. De intro van Sasha was direct al het hoogtepunt van zijn set voor mij persoonlijk: INVISIBLE INC. - STARS (AMBIENT MIX). Komt nog lang niet uit natuurlijk, daarom des te mooier om in een club te horen.

Minpuntje werd op een gegeven moment de enorme drukte. Daar kan ik me heel erg aan ergeren, zeker als je onder de Ibu's zit om de koorts te onderdrukken. Bij mij begon helaas te vermoeidheid toe te slaan en ben om 04.30 weggegaan. Balen dat ik die Shpongle plaat, My Lexicon en In A State heb moeten missen....

Van Sasha heb ik nog wat plaatjes kunnen Id-en:

Invisible Inc. - Stars (Ambient Mix)
Trafik - Your Light (Luke Chable Dub)
Sasha - Cloud Cuckoo (Luke Chable Remix)
Space Manoeuvres - Unknown
Matthew Dekay Band - Higher Thoughts
Rouzbeh Delavari - Inner Structure (Petter Remix)
Phil Kieran - I Love You
Saints & Sinners - Pushin' Too Hard (The Official 2003 Remix)
Alex Dolby - Psiko Garden (Sasha's Stretched Limo Edit)
Dibaba - Hold You (Agoria Bear Remix)
Wavy Gravy Vs. Born Slippy (Bootleg)

Goed feest dus, al had het nog stukken beter kunnen zijn voor mij persoonlijk als het minder druk was geweest en ik me wat beter had gevoeld....

Greetz to all TA's!

Sido

Posted by Dj Lex on Dec-15-2003 11:27:

Wat een superfeest! Had er weinig van verwacht na het aanzien van enkele reacties dat Holden wel een btje hetzelfde was als Sasha. Gelukkig was het tegendeel waar, want wat een topset! SK vond ik iets minder. Moest er ook behoorlijk inkomen in het begin, maar het was gezellig en de biertjes smaakten goed, dus rond half 1 kwam ik al goed in de stemming
Even met wat TAers gesproken. Bouma-Bros leuk je eens te spreken
Herkende echt geen 1 plaat, maar ben heerlijk uit me dak gegaan. Sasha vond ik echt een super set draaien. Ik noem het zelf trancyprogressive
Oh en het Paard is echt een toptent. Zuiver geluid en 2 verdiepingen boven de begane grond. Super relaxed! Daar was het trouwens niet zo druk als beneden en lekker koel

Posted by SnuggLe on Dec-15-2003 11:39:

quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Was inderdaad een vet feestje! Hele mooie tent Het Paard, ik denk zelfs wel de beste club in Nederland momenteel, al stond het geluid wel erg hard! Ik ga ook maar eens oordopjes aanschaffen (SnuggLe )...

De intro van Sasha was direct al het hoogtepunt van zijn set voor mij persoonlijk: INVISIBLE INC. - STARS (AMBIENT MIX). Komt nog lang niet uit natuurlijk, daarom des te mooier om in een club te horen.

Oordoppen zijn zeker handig Vooral als je vooraan staat, hehehehe!
Enneh...die Intro heb ik dus gemist Te druk bezig met het inhaleren van verdovende middelen.

quote:
Originally posted by Dj Lex
Wat een superfeest! Had er weinig van verwacht na het aanzien van enkele reacties dat Holden wel een btje hetzelfde was als Sasha. Gelukkig was het tegendeel waar, want wat een topset!

Sorry Lex, dat had ik gezegd ja, mijn excuses!

Foto's op PF:
http://party.snt.utwente.nl/flock/S...3/ALL/true.html

Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 »