TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Armin Only @ Asta Den Haag - 28.11.03
Pages (17): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 »


Posted by MaGiK54 on Nov-19-2003 15:40:

quote:
Originally posted by eieregooie
Volgens mij heb ik daar weleens van gehoord Wat is dat voor toko?


Tis van dezelfde eigenaar als de Asta en een week eerder open gegaan als de Asta. Ben er zelf nog nooit geweest (shame on me). Maar vrienden vinden het een relaxte tent. Je kan er wat eten en 's avonds draait er een dj. Tis een relaxte chill-out club met hang banken enzo. Groot voordeel is dat het aan de overkant van de Asta is en hij al in de loop van de middag open is.


Posted by Opti on Nov-19-2003 15:40:

quote:
Originally posted by eieregooie
Volgens mij heb ik daar weleens van gehoord Wat is dat voor toko?


Is naast de KFC. Is wel leuk tentje, zijn geloof ik altijd de afters van Double M


Posted by eieregooie on Nov-19-2003 15:48:

Nou, dat klinkt prima als je het mij vraagt Wie zijn er nog meer voor te porren?


Posted by kolkiewolkie on Nov-19-2003 17:15:

quote:
Originally posted by eieregooie
Nou, dat klinkt prima als je het mij vraagt Wie zijn er nog meer voor te porren?


wat denk je nou zelf

IK NATUURLIJK!


Posted by moogwai on Nov-19-2003 18:49:

Ik moet hier ook maar eens heen gaan, wordt weer een tijd voor Armin!


Posted by Robert on Nov-19-2003 18:55:

blijf maar met dit soort ideeen komen, ik zal ff kijken of ik armin morgen kan spreken erover.
tegen over de asta is misschien wel handig.

trouwens, waar kan je relax parkeren? die ondergrondse is wel relax, maar een beetje duur.


Posted by ambs on Nov-19-2003 19:16:

quote:
Originally posted by Robert
blijf maar met dit soort ideeen komen, ik zal ff kijken of ik armin morgen kan spreken erover.
tegen over de asta is misschien wel handig.

trouwens, waar kan je relax parkeren? die ondergrondse is wel relax, maar een beetje duur.
Eten met Armin??? Wie wilt DAT nou?????????????? hihihihi


Posted by Robert on Nov-19-2003 20:21:

quote:
Originally posted by ambs
Eten met Armin??? Wie wilt DAT nou?????????????? hihihihi


eten? wie zei wat over eten??


Posted by Dj Lex on Nov-19-2003 21:18:

quote:
Originally posted by Robert
trouwens, waar kan je relax parkeren? die ondergrondse is wel relax, maar een beetje duur.


Pas wel op, want er is maar 1 parkeergarage 's nachts open. Let daar dus op


Posted by SnuggLe on Nov-19-2003 21:43:

Pre party was bij mij ja
Maar als armin komt ga ik entree heffen, dat past er niet in


Posted by MaGiK54 on Nov-19-2003 21:49:

quote:
Originally posted by Robert

trouwens, waar kan je relax parkeren? die ondergrondse is wel relax, maar een beetje duur.


Zet hem vooral niet onder het stadhuis/Spui, want die is tot 1 uur ofzo open ook qua uitrijden. Der zijn een paar TA'ers die daar nog steeds nachtmerries van hebben. Onder "Het Plein" is het volgens mij wel 24 uur uitrijden en ook de "Laan" is 24 uur uitrijden.


Posted by tijs08 on Nov-19-2003 21:50:

Lijkt me een heel vet idee Robert!!

Al is het wel iets anders dan een US meeting, daar staat Trance nog in de kinder schoenen.. terwijl het hier praktisch is uitgevonden

Maar ik hoop natuurlijk wel dat dit gaat lukken!!


kleine impressie van Cocoon...












en ik zou hem dit keer gewoon niet in een parkeergarage zetten...


Posted by Robert on Nov-19-2003 22:21:

ja die ondergrondste onder dat plein vlak bij de mac was relax omdat het lekker dichtbij was en makkelijk, alleen aardig duur. die was trouwens gewoon 24u open


Posted by M_Peror on Nov-20-2003 07:47:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Echt VET idee Robert! lijkt me super!

Yeah absolutely... als dit doorgaat ben ik er zeker bij!!! Als je dat zou kunnen regelen... wow!!!

Die after-babbel met Markus Schulz was ook cool, ff kletsen met Armin lijkt me toppie


Posted by Magic83 on Nov-20-2003 10:06:

als dit doorgaat wordt ik gek dat ik zaterdag moet werken


Posted by SnuggLe on Nov-20-2003 11:27:

Cool, maar wie regelt het nou dan?????


Posted by Robert on Nov-20-2003 12:58:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Cool, maar wie regelt het nou dan?????


hopelijk kan ik armin vanavond spreken, ff vragen of hij daar zin in heeft. misschien heeft hij wel andere plannen.


Posted by M_Peror on Nov-20-2003 13:18:

quote:
Originally posted by Robert
hopelijk kan ik armin vanavond spreken, ff vragen of hij daar zin in heeft. misschien heeft hij wel andere plannen.

Als je dat voor elkaar krijgt ben je mijn held


Posted by eieregooie on Nov-20-2003 13:24:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Cool, maar wie regelt het nou dan?????

Het Snug, als dit nou doorgaat dan kom jij ook wel ff kijken toch?


Posted by SnuggLe on Nov-20-2003 14:58:

quote:
Originally posted by eieregooie
Het Snug, als dit nou doorgaat dan kom jij ook wel ff kijken toch?


Kerel ik ga sowieso denk ik wel naar Armin, altijd leuk een avondje uit even wat TA's zien en spreken, ook al trekt Armin me niet. Maar ik maak wel foto's dan

En de preparty bij mij staat nog steeds, voor demensen die weillen!


Posted by eieregooie on Nov-20-2003 15:06:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Kerel ik ga sowieso denk ik wel naar Armin, altijd leuk een avondje uit even wat TA's zien en spreken, ook al trekt Armin me niet. Maar ik maak wel foto's dan

En de preparty bij mij staat nog steeds, voor demensen die weillen!

Hehe, ik bedoelde meer dat als die meeting met Armin doorgaat dat jij daar dan toch ook wel heen gaat i.p.v. dat je in je eentje thuis blijft wachten op mensen die naar Cocoon zijn hehe Maar leuk dat je ook komt feesten hoor hehe


Posted by SnuggLe on Nov-20-2003 15:08:

quote:
Originally posted by eieregooie
Hehe, ik bedoelde meer dat als die meeting met Armin doorgaat dat jij daar dan toch ook wel heen gaat i.p.v. dat je in je eentje thuis blijft wachten op mensen die naar Cocoon zijn hehe Maar leuk dat je ook komt feesten hoor hehe


Ow oke
Nee ik ga thuis wachten


Posted by franzelare on Nov-20-2003 19:40:

een meeting vooraf met hem zou idd wel cool zijn!

dan moet de cam dan ook al mee snuggle, dan maken we er een appart feest van naderhand waarvan we dan een extra set kunnen posten van iedereen met armin op de foto ofzo
en ik op de foto met de vriendin van armin


Posted by dj_spare on Nov-20-2003 23:16:

als er een pre-meeting is kom ik ook effe langs hoor! Lijkt me echt kicken, ff met armin babbelen enzo... en met de andere TA'ers natuurlijK!


Posted by Robert on Nov-21-2003 00:05:

ik heb hem er ff over kunnen spreken, lijkt hem wel leuk. zei dat hij het er met maykel over zou hebben. ik zal maykel ook wel ff spreken.
zodra ik iets weet laat ik het weten.


Pages (17): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.