TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Armin Only @ Asta Den Haag - 28.11.03
Pages (17): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 »
| quote: |
| Originally posted by eieregooie Volgens mij heb ik daar weleens van gehoord Wat is dat voor toko? |
| quote: |
| Originally posted by eieregooie Volgens mij heb ik daar weleens van gehoord Wat is dat voor toko? |
Nou, dat klinkt prima als je het mij vraagt
Wie zijn er nog meer voor te porren?
| quote: |
| Originally posted by eieregooie Nou, dat klinkt prima als je het mij vraagt Wie zijn er nog meer voor te porren? |
Ik moet hier ook maar eens heen gaan, wordt weer een tijd voor Armin!
blijf maar met dit soort ideeen komen, ik zal ff kijken of ik armin morgen kan spreken erover.
tegen over de asta is misschien wel handig.
trouwens, waar kan je relax parkeren? die ondergrondse is wel relax, maar een beetje duur.
| quote: |
| Originally posted by Robert blijf maar met dit soort ideeen komen, ik zal ff kijken of ik armin morgen kan spreken erover. tegen over de asta is misschien wel handig. trouwens, waar kan je relax parkeren? die ondergrondse is wel relax, maar een beetje duur. |
hihihihi
| quote: |
| Originally posted by ambs Eten met Armin??? Wie wilt DAT nou?????????????? hihihihi |


| quote: |
| Originally posted by Robert trouwens, waar kan je relax parkeren? die ondergrondse is wel relax, maar een beetje duur. |
Pre party was bij mij ja 
Maar als armin komt ga ik entree heffen, dat past er niet in 
| quote: |
| Originally posted by Robert trouwens, waar kan je relax parkeren? die ondergrondse is wel relax, maar een beetje duur. |
Lijkt me een heel vet idee Robert!!
Al is het wel iets anders dan een US meeting, daar staat Trance nog in de kinder schoenen.. terwijl het hier praktisch is uitgevonden 
Maar ik hoop natuurlijk wel dat dit gaat lukken!! 
kleine impressie van Cocoon...


en ik zou hem dit keer gewoon niet in een parkeergarage zetten... 
ja die ondergrondste onder dat plein vlak bij de mac was relax omdat het lekker dichtbij was en makkelijk, alleen aardig duur. die was trouwens gewoon 24u open
| quote: |
| Originally posted by Partyhardy! Echt VET idee Robert! lijkt me super! |
als dit doorgaat wordt ik gek dat ik zaterdag moet werken

Cool, maar wie regelt het nou dan?????
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Cool, maar wie regelt het nou dan????? |
| quote: |
| Originally posted by Robert hopelijk kan ik armin vanavond spreken, ff vragen of hij daar zin in heeft. misschien heeft hij wel andere plannen. |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Cool, maar wie regelt het nou dan????? |
| quote: |
| Originally posted by eieregooie Het Snug, als dit nou doorgaat dan kom jij ook wel ff kijken toch? |

| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Kerel ik ga sowieso denk ik wel naar Armin, altijd leuk een avondje uit even wat TA's zien en spreken, ook al trekt Armin me niet. Maar ik maak wel foto's dan ![]() En de preparty bij mij staat nog steeds, voor demensen die weillen! |
Maar leuk dat je ook komt feesten hoor hehe
| quote: |
| Originally posted by eieregooie Hehe, ik bedoelde meer dat als die meeting met Armin doorgaat dat jij daar dan toch ook wel heen gaat i.p.v. dat je in je eentje thuis blijft wachten op mensen die naar Cocoon zijn hehe Maar leuk dat je ook komt feesten hoor hehe |

een meeting vooraf met hem zou idd wel cool zijn!
dan moet de cam dan ook al mee snuggle, dan maken we er een appart feest van naderhand waarvan we dan een extra set kunnen posten van iedereen met armin op de foto ofzo
en ik op de foto met de vriendin van armin 
als er een pre-meeting is kom ik ook effe langs hoor! Lijkt me echt kicken, ff met armin babbelen enzo... en met de andere TA'ers natuurlijK! 
ik heb hem er ff over kunnen spreken, lijkt hem wel leuk. zei dat hij het er met maykel over zou hebben. ik zal maykel ook wel ff spreken.
zodra ik iets weet laat ik het weten.
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.