TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Bepaal de line-up voor Trance Energy 2004
Pages (7): « 1 2 3 4 5 6 [7]
| quote: |
| Originally posted by eieregooie Is dat serieus of?? Maar goed... Als het een Rank 1 DJ set is kan het wel beuken hoor... Kan me Rank 1 op het HHS feest nog wel herinneren... Dat was vrij stevig hoor... |

| Originally posted by Magic83 Idd rank1,ferry corsten en misja helsloot zijn goed ![]() Gielen kan er mee door en naar mark norman ben ik ook wel benieuwd kijk nog ff of ik ga... En voor cor fijneman zullen we naar innercity moeten |
. Ferry scheen hem boos te hebben aangekeken.
Ohja nog 1 bericht, ik kan natuurlijk niet wensen van ID&T dat ze een kopie van vorig jaar maken met line up maar ik vind de namen die er nu staan wel gaan maar het kan nog wel beter door Kai Tracid en Cygnus X erbij te gooien bijvoorbeeld of Die Cor Fijneman van jullie. Verder was Charlies Lownoise toch ook goed? (Die heb ik helaas niet gezien)
| Originally posted by G-L-N Verder was Charlies Lownoise toch ook goed? (Die heb ik helaas niet gezien) |
| Originally posted by G-L-N Gielen kan er mee door? foei foei Mark, Gielen is da man. Je moet die dvd van trance energy 2003 nog maar eens bekijken. Ik persoonlijk raak er maar niet op uitgekeken, goeie nummers man. Gielen draait overal maar dat maakt naar mijn idee zijn status niet minder. Ik vind hem echt na Tiesto de betere hoewel Ferry ook niet verkeerd is uiteraard. |
| Originally posted by basd Jaaaaaaa die was geweldig. Na Stars werd het helaas minder. En Gielen is absoluut de MAN! |
ik poep op gielen
Lekker boeien toch?
Gewoon niet gaan als je het niks lijkt.
Ik neem aan dat id&t wel weet wat het publiek wil en dat is dit blijkbaar.
| Originally posted by basd Jaaaaaaa die was geweldig. Na Stars werd het helaas minder. En Gielen is absoluut de MAN! |
| Originally posted by magrec Lekker boeien toch? Gewoon niet gaan als je het niks lijkt. |

| Originally posted by basvh gielen .. jah.... Kijk als je een mooi opgebouwde trance set wil hebben en niet te veel hitjes wil horen moet je niet bij gielen zijn. Maar hij weet er toch altijd wel een feestje van te maken. Waar hij ook draait. Iedereen gaat altijd los. |
Hier de totale line-up van Trance Energy 2004
Mainstage
Ferry Corsten
Johan Gielen
Rank 1
Misja Helsloot
Marcel Woods
Clubstage
Jean
Erik de Koning
G-Spott
Jochen
Jose
Lester Claassens
Mac Zimms
Stephen
MC Mighty Mike & MC Prime
Hardstage
Pavo
Cosmic Gate
Joop
Max B Grant
Mark Norman
Don Diablo
Goh das eigenlijk best een goede line-up 

| Originally posted by total woot Goh das eigenlijk best een goede line-up ![]() |
Finaly the line-up... I have never seen Rank 1 before but I�m looking forward to seem them now 
Also three other great guys behind the decks whom I also had a chance to party/talk with before... really kind & down to earth... 

I had really much fun at last years TE10 
Two parties in one month alsmost... Innercity & TE11 
.