TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Trance Energy - 31/01/04
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 »

Posted by ScuL on Jan-04-2004 19:25:

Jag ska f�rs�ka att g� in i Jaarbeurs byggnaden p� fredag den 30. och ta n�gra bilder med digitalkameran. Jag undrar om hur allt kommer att se ut (Min f�r har en pass som ger tillst�nd att g� in )

Posted by Mario_GX on Jan-04-2004 20:31:

ja vill ocks� ha ett passkort som l�ter mig g� in i byggnaden hade inte varit fel...eller vara vip o hoppas p� att tr�ffa dj'en fast de e ju bara �nsket�nkande...

Posted by ScuL on Jan-04-2004 21:39:

�h.. det g�ller bara p� dagar att det finns inga evenemanger som man beh�ver en biljett f�r.. Ass� den funkar inte p� den 31.

Posted by SteveTranz4ever on Jan-04-2004 23:35:

Jag kanske f�r presspass iaf. En kille p� ID&T medelade mig nyligen via mail att det f�r jag reda p� ca. 2 veckor innan eventet. Bara att hoppas, d� kan jag filma/ta kort fr�n VIP l�ktare � lite annat g�tt

Posted by reveal on Jan-05-2004 00:00:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag kanske f�r presspass iaf. En kille p� ID&T medelade mig nyligen via mail att det f�r jag reda p� ca. 2 veckor innan eventet. Bara att hoppas, d� kan jag filma/ta kort fr�n VIP l�ktare � lite annat g�tt

Hur g�r du f�r att f� presspass? Mailar du och fr�gar bara? F�r "vem som helst" kan v�l inte f� det, i s� fall hade v�l alla skaffat det

Posted by St_Andrew on Jan-05-2004 00:07:

quote:
Originally posted by reveal
Hur g�r du f�r att f� presspass? Mailar du och fr�gar bara? F�r "vem som helst" kan v�l inte f� det, i s� fall hade v�l alla skaffat det

s� �r ju inte stefan vem som helst heller

Posted by MojjMojj on Jan-05-2004 01:20:

quote:
Originally posted by reveal

Eftersom han skriver �t trance-sidor p� n�tet s� tror v�ll de att han �r v�rsta journalisten

Posted by SteveTranz4ever on Jan-05-2004 11:53:

Visst kan v�l vem som helst s�ka och jag e s�ker p� att dom har otroligt m�nga ans�kningar f�r presspass... Min tanke �r i alla fall att dela med mig av mitt material och det blir ju bara b�ttre om jag kan f� presspass. N�r man ans�ker �r dom intresserade av till vilken typ av publik man n�r ut till och i vilken typ av mediaform s� att s�ga det blir, s� jag har rakt upp och ner sakt som det varit om LiquidSunset.org & tranceclubber.com (TC har vart ett bra st�d f�r mig, inte minst n�r dom m�rkte hur bra respons dom fick efter TE10 filmerna)

P� Mysteryland s�g jag en � annan som hade presspass och knatade omkring med en DV-kamera i handen, jag fr�gade om dom hade t�nkt att dela med sig av materialet p� n�tet men det skulle dom inte... S�n e inte jag... �ven om det tar "lite" tid ibland

Posted by Glorie on Jan-08-2004 10:35:

KarateKid a

p� min � hellys gamla internettidning hade jag publicerat en partyrapport fr�n trance energy feb-02. Den bl.a. (inkl v�rt FINA e-zine) h�nvisade vi till n�r vi ans�kte om presspass till Mysteryland 2002.... which we got jag har fort. kvar det mailet fr�n snubben p� Id'& T som gillade min rapport

uuhhhhh jag gruvar mig f�r bussresan... �ven om den g�r f�rv�nansv�rt fort (eftersom man har trevligt s�llskap) finns d�r andra aspekter av det hela... g�r inte in p� detaljer nu

Posted by Glorie on Jan-11-2004 14:34:

Re: Lista

quote:
Originally posted by Glorie
Glorie
impulze
jeremy1984
jofawe
Mario_GX
MojjMojj
Scul
Steve
SWE_TRANCE
tobo99
Vizay

N�n jag missat som ska till Trance Energy och se Rank1?

Igen? e n�n fler p�?

fasen.. nu b�rjar jag l�ngta Mina icke-trancepolare tycker jag e galen som �ker till Holland tv� ggr p� en m�nad fan va fint de kommer bli coolness...

SWE_TRANCE...jag k�pte aldrig n�n tr�ja fr�n Nyx aff�r, eftersom han bara hade t-shirts och inte girlfitted tr�jor med SWE_TA-m�rket p�.. s� nu kan vi inte ha likadana kl�der :/ ska vi komma p� n�t nytt?

Posted by MojjMojj on Jan-12-2004 15:03:

Ville veta hur bussen kommer g�, vilka tider stannar den i de olika st�derna och vad var det med �rebro..?

Posted by SWE_TRANCE on Jan-12-2004 16:41:

Re: Re: Lista

quote:
SWE_TRANCE...jag k�pte aldrig n�n tr�ja fr�n Nyx aff�r, eftersom han bara hade t-shirts och inte girlfitted tr�jor med SWE_TA-m�rket p�.. s� nu kan vi inte ha likadana kl�der :/ ska vi komma p� n�t nytt?

Tycker jag definitivt vi b�r g�ra..
Har du n�gra konkreta f�rslag?
I v�rsta fall tar jag v�l den gamla TA-tr�jjan, "I Love Vagina" tr�jjan eller n�n gammal sliten t-shirt..

M�ste ha mig ett par nya brallor som � sk�na dansa i iaf.
Brukar k�ra i Linnebyxor, r�tt nice men vill ha ett l�ttare material (n�n som har n� tips).
Ett par nya dojjor vore sk�nt ocks�, f�r (precis som steve snackat om) v�tska i mina kn�n efter varje fest

Posted by Glorie on Jan-12-2004 17:55:

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Tycker jag definitivt vi b�r g�ra..
Har du n�gra konkreta f�rslag?

neee inga konkreta f�rslag.. skulle bara vara roligt att va lite crazy.. alla e ju det d�r nere... spelar ingen roll liksom..det e bara KUL men vi tar de privat

MojjMojj, hmmm... jag TROR att bussen avg�r runt 18, 18.15 fr�n Link�ping.. allts� OM den startar fr�n �rebro (vilket sagts tidigare) s� startar den d�rifr�n ca: 2 timmar tidigare.. Om det �r samma bussbolag som innan.. (vilket jag har p� k�nn) e det stationerat i �rebro och startar NOG? d�rifr�n

n�ja, jag har sl�ngt fram fr�gorna till gurra och olof p� TC. F�r se hur l�nge det tar innan jag f�r svar fr�n dem... brukar ta tid =/

Posted by MojjMojj on Jan-12-2004 18:14:

quote:
neee inga konkreta f�rslag.. skulle bara vara roligt att va lite crazy.. alla e ju det d�r nere... spelar ingen roll liksom..det e bara KUL men vi tar de privat

MojjMojj, hmmm... jag TROR att bussen avg�r runt 18, 18.15 fr�n Link�ping.. allts� OM den startar fr�n �rebro (vilket sagts tidigare) s� startar den d�rifr�n ca: 2 timmar tidigare.. Om det �r samma bussbolag som innan.. (vilket jag har p� k�nn) e det stationerat i �rebro och startar NOG? d�rifr�n

n�ja, jag har sl�ngt fram fr�gorna till gurra och olof p� TC. F�r se hur l�nge det tar innan jag f�r svar fr�n dem... brukar ta tid =/

Okay, tackar f�r informationen Vizay har gjort mig lite f�rvirrad n�r det g�ller �rebro. Han har s�kert r�tt g�llande att det var f�r lite folk som skulle �ka d�rifr�n s� att de startar i Link�ping ist
fast b�ttre om han har fel, �r v�ll n�rmre f�r oss stockholmare

Posted by Glorie on Jan-12-2004 18:31:

quote:
Originally posted by MojjMojj
Han har s�kert r�tt g�llande att det var f�r lite folk som skulle �ka d�rifr�n s� att de startar i Link�ping ist

aha det hade jag inte h�rt.. s� kan de vara... fast det l�ter �nd� konstigt.. eftersom de �nd� ska k�ra d�rifr�n? trodde jag aja, men d� startar den nog i LKPG d�d�

quote:

fast b�ttre om han har fel, �r v�ll n�rmre f�r oss stockholmare

���h fast nu h�nger jag inte med n�rmare f�r er stockholmare? till Lkpg menar du fr. sthlm? menar du att du hade t�nkt �ka till �rebro f�r att g� p� bussen f�rst? det e typ lika l�ngt fr�n sthlm till � resp. L. spelar ingen st�rre roll liksom

Posted by jofawe on Jan-12-2004 18:31:

quote:

Jag fick svar p� direkten ig�r fr�n Olof tror jag det var ...
Fast de var lite mer orienterade till vart tusan jag ska hoppa p�.

/////
Vi kommer ut med aktuell f�rdv�g.

I undantagsfall kommer vi kunna plocka upp passagerare utmed v�gen men de "stora" holmplatserna kommer vara

lkp - j�nk�ping - macdonalds n�gonstanns - helsingborg

Har f�r mig att de har macdonalds i ljungby och att vi stannade d�r sist men jag ska tr�ffa bussbolaget och �terkommer med information p� f�rsta sidan s� snart vi vet...

/fairlayt
//////

Jag hoppar f�rmodligen p� i Ljungby n�r ni sitter � smaskar p� era fettdrypande schamburgare

Posted by ScuL on Jan-12-2004 18:50:

quote:
Originally posted by jofawe
Jag hoppar f�rmodligen p� i Ljungby n�r ni sitter � smaskar p� era fettdrypande schamburgare

haha
jag k�nner igen den d�r McDonalds
har sovit i bilen d�r n�n g�ng p� parkeringen....

Posted by Jeremy H on Jan-14-2004 04:03:

En fr�ga...
Hur stort �r hardstage j�mf�rt med main?
K�nns som om jag kommer spendera en hel del tid d�r faktiskt! M�ste ju se Pavo och Max B Grant bland annat...*mums*

Posted by SteveTranz4ever on Jan-14-2004 07:02:

quote:
Originally posted by jeremy1984
En fr�ga...
Hur stort �r hardstage j�mf�rt med main?
K�nns som om jag kommer spendera en hel del tid d�r faktiskt! M�ste ju se Pavo och Max B Grant bland annat...*mums*
Ja du de e inte litet iaf.... Kan v�l t�nka mig att det rymmer runt 5000 till 10000 pers Lagom `litet`

Posted by ScuL on Jan-14-2004 12:08:

quote:
Ja du de e inte litet iaf.... Kan v�l t�nka mig att det rymmer runt 5000 till 10000 pers Lagom `litet`

Ah precis... jag skulle s�ga 6000 ungef�r..

Posted by Kongo_kim on Jan-14-2004 12:28:

det blir till och lyssna p� ID&T dvs ETS-global.

N�n som har tidsschemat?

Posted by Jeremy H on Jan-15-2004 06:11:

Tack f�r svaren! 6000 pers f�r v�l duga antar jag

Fr�gan �r om man kommer bes�ka clubstage n�t..har ni andra n�n ni l�ngtar efter att h�ra d�r?

Kongo_kim: Vad jag vet, s� �r tidsschemat inte ute �n

Posted by SteveTranz4ever on Jan-15-2004 08:19:

quote:
Originally posted by jeremy1984
Tack f�r svaren! 6000 pers f�r v�l duga antar jag

Fr�gan �r om man kommer bes�ka clubstage n�t..har ni andra n�n ni l�ngtar efter att h�ra d�r?

Kongo_kim: Vad jag vet, s� �r tidsschemat inte ute �n
Sist var det heeeelt d�tt p� Clubstage... jag var sj�lv inte in d�r men jag h�rde fr�n m�nga att det var d�tt...

Posted by ScuL on Jan-15-2004 12:29:

quote:
Sist var det heeeelt d�tt p� Clubstage... jag var sj�lv inte in d�r men jag h�rde fr�n m�nga att det var d�tt...

det �r alltid d�tt d�r haha.
det passar ungef�r 5000/6000 in ocks� men f�r det mesta st�r det bara 500 m�nniskor d�r hehe
men det finns ingen som lirar d�r som �r verkligen interessant tycker jag.

Posted by Dragonfly_ on Jan-15-2004 13:03:

privat jet dlb? faan, vem flyger n�r man kan k�ra bil.
Nu ska iv�g och tv�tta min bmw! Stockholm G�teborg t o r
n��� f�rresten, det kostar mindre att ta t�get. Och jag
tv�ttar bilen d�rf�r att jag skall s�lja den. �r n�gon
som vill k�pa en fin bmw...

Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 »