TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Trance Energy - 31/01/04
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 »
Jag ska f�rs�ka att g� in i Jaarbeurs byggnaden p� fredag den 30. och ta n�gra bilder med digitalkameran. Jag undrar om hur allt kommer att se ut
(Min f�r har en pass som ger tillst�nd att g� in
)
ja vill ocks� ha ett passkort som l�ter mig g� in i byggnaden
hade inte varit fel...eller vara vip o hoppas p� att tr�ffa dj'en
fast de e ju bara �nsket�nkande...
�h.. det g�ller bara p� dagar att det finns inga evenemanger som man beh�ver en biljett f�r.. Ass� den funkar inte p� den 31. 
Jag kanske f�r presspass iaf. En kille p� ID&T medelade mig nyligen via mail att det f�r jag reda p� ca. 2 veckor innan eventet. Bara att hoppas, d� kan jag filma/ta kort fr�n VIP l�ktare � lite annat g�tt 
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Jag kanske f�r presspass iaf. En kille p� ID&T medelade mig nyligen via mail att det f�r jag reda p� ca. 2 veckor innan eventet. Bara att hoppas, d� kan jag filma/ta kort fr�n VIP l�ktare � lite annat g�tt |
| Originally posted by reveal Hur g�r du f�r att f� presspass? Mailar du och fr�gar bara? F�r "vem som helst" kan v�l inte f� det, i s� fall hade v�l alla skaffat det |
| Originally posted by reveal Hur g�r du f�r att f� presspass? Mailar du och fr�gar bara? F�r "vem som helst" kan v�l inte f� det, i s� fall hade v�l alla skaffat det |
Visst kan v�l vem som helst s�ka och jag e s�ker p� att dom har otroligt m�nga ans�kningar f�r presspass... Min tanke �r i alla fall att dela med mig av mitt material och det blir ju bara b�ttre om jag kan f� presspass. N�r man ans�ker �r dom intresserade av till vilken typ av publik man n�r ut till och i vilken typ av mediaform s� att s�ga det blir, s� jag har rakt upp och ner sakt som det varit om LiquidSunset.org & tranceclubber.com (TC har vart ett bra st�d f�r mig, inte minst n�r dom m�rkte hur bra respons dom fick efter TE10 filmerna)
P� Mysteryland s�g jag en � annan som hade presspass och knatade omkring med en DV-kamera i handen, jag fr�gade om dom hade t�nkt att dela med sig av materialet p� n�tet men det skulle dom inte... S�n e inte jag... �ven om det tar "lite" tid ibland 
a
p� min � hellys gamla internettidning hade jag publicerat en partyrapport fr�n trance energy feb-02. Den bl.a. (inkl v�rt FINA e-zine) h�nvisade vi till n�r vi ans�kte om presspass till Mysteryland 2002.... which we got
jag har fort. kvar det mailet fr�n snubben p� Id'& T som gillade min rapport 
uuhhhhh jag gruvar mig f�r bussresan... �ven om den g�r f�rv�nansv�rt fort (eftersom man har trevligt s�llskap) finns d�r andra aspekter av det hela...
g�r inte in p� detaljer nu 
Re: Lista
| Originally posted by Glorie Glorie impulze jeremy1984 jofawe Mario_GX MojjMojj Scul Steve SWE_TRANCE tobo99 Vizay N�n jag missat som ska till Trance Energy och se Rank1? |

Mina icke-trancepolare tycker jag e galen som �ker till Holland tv� ggr p� en m�nad
fan va fint de kommer bli
coolness...
Ville veta hur bussen kommer g�, vilka tider stannar den i de olika st�derna och vad var det med �rebro..? 
Re: Re: Lista
| Originally posted by Glorie SWE_TRANCE...jag k�pte aldrig n�n tr�ja fr�n Nyx aff�r, eftersom han bara hade t-shirts och inte girlfitted tr�jor med SWE_TA-m�rket p�.. s� nu kan vi inte ha likadana kl�der :/ ska vi komma p� n�t nytt? |

| Originally posted by SWE_TRANCE Tycker jag definitivt vi b�r g�ra.. ![]() Har du n�gra konkreta f�rslag? |
neee inga konkreta f�rslag.. skulle bara vara roligt att va lite crazy.. alla e ju det d�r nere... spelar ingen roll liksom..det e bara KUL
men vi tar de privat 
Originally posted by Glorie neee inga konkreta f�rslag.. skulle bara vara roligt att va lite crazy.. alla e ju det d�r nere... spelar ingen roll liksom..det e bara KUL men vi tar de privat ![]() MojjMojj, hmmm... jag TROR att bussen avg�r runt 18, 18.15 fr�n Link�ping.. allts� OM den startar fr�n �rebro (vilket sagts tidigare) s� startar den d�rifr�n ca: 2 timmar tidigare.. Om det �r samma bussbolag som innan.. (vilket jag har p� k�nn) e det stationerat i �rebro och startar NOG? d�rifr�n n�ja, jag har sl�ngt fram fr�gorna till gurra och olof p� TC. F�r se hur l�nge det tar innan jag f�r svar fr�n dem... brukar ta tid =/ |
Vizay har gjort mig lite f�rvirrad n�r det g�ller �rebro. Han har s�kert r�tt g�llande att det var f�r lite folk som skulle �ka d�rifr�n s� att de startar i Link�ping ist 
| Originally posted by MojjMojj Han har s�kert r�tt g�llande att det var f�r lite folk som skulle �ka d�rifr�n s� att de startar i Link�ping ist ![]() |
aja, men d� startar den nog i LKPG d�d� 
fast b�ttre om han har fel, �r v�ll n�rmre f�r oss stockholmare |
n�rmare f�r er stockholmare? till Lkpg menar du fr. sthlm? menar du att du hade t�nkt �ka till �rebro f�r att g� p� bussen f�rst? det e typ lika l�ngt fr�n sthlm till � resp. L. spelar ingen st�rre roll liksom
| Originally posted by Glorie n�ja, jag har sl�ngt fram fr�gorna till gurra och olof p� TC. F�r se hur l�nge det tar innan jag f�r svar fr�n dem... brukar ta tid =/ |
| Originally posted by jofawe Jag hoppar f�rmodligen p� i Ljungby n�r ni sitter � smaskar p� era fettdrypande schamburgare |

En fr�ga...
Hur stort �r hardstage j�mf�rt med main? 
K�nns som om jag kommer spendera en hel del tid d�r faktiskt! M�ste ju se Pavo och Max B Grant bland annat...*mums* 
| Originally posted by jeremy1984 En fr�ga... Hur stort �r hardstage j�mf�rt med main? ![]() K�nns som om jag kommer spendera en hel del tid d�r faktiskt! M�ste ju se Pavo och Max B Grant bland annat...*mums* |
Lagom `litet`
| Originally posted by SteveTranz4ever Ja du de e inte litet iaf.... Kan v�l t�nka mig att det rymmer runt 5000 till 10000 pers Lagom `litet` |
det blir till och lyssna p� ID&T dvs ETS-global.
N�n som har tidsschemat?
Tack f�r svaren! 6000 pers f�r v�l duga antar jag
Fr�gan �r om man kommer bes�ka clubstage n�t..har ni andra n�n ni l�ngtar efter att h�ra d�r?
Kongo_kim: Vad jag vet, s� �r tidsschemat inte ute �n 
| Originally posted by jeremy1984 Tack f�r svaren! 6000 pers f�r v�l duga antar jag Fr�gan �r om man kommer bes�ka clubstage n�t..har ni andra n�n ni l�ngtar efter att h�ra d�r? Kongo_kim: Vad jag vet, s� �r tidsschemat inte ute �n |
| Originally posted by SteveTranz4ever Sist var det heeeelt d�tt p� Clubstage... jag var sj�lv inte in d�r men jag h�rde fr�n m�nga att det var d�tt... |

privat jet dlb? faan, vem flyger n�r man kan k�ra bil.
Nu ska iv�g och tv�tta min bmw! Stockholm G�teborg t o r
n��� f�rresten, det kostar mindre att ta t�get. Och jag
tv�ttar bilen d�rf�r att jag skall s�lja den. �r n�gon
som vill k�pa en fin bmw...