TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- SnuggLe stopt, nieuwe mods? (was: Euh snuggle inzake post:)
Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 »

Posted by jp on Jun-17-2005 22:06:

Waarom reageer je in hemelsnaam nog op hetgeen ik zeg/doe/vind/meen/denk?

Posted by SnuggLe on Jun-17-2005 22:13:

quote:
Originally posted by jp
Waarom reageer je in hemelsnaam nog op hetgeen ik zeg/doe/vind/meen/denk?

Ik kan het net zo goed andersom vragen!

Posted by jp on Jun-17-2005 22:15:

Ik vroeg het eerder

Posted by Phortje on Jun-17-2005 22:24:

vBB heeft een mooie optie, dat is iemand aan je Ignore list toevoegen... Zo flamen heeft toch helemaal geen zin..? Dat je iemand niet mag, prima, mij best, maar zo val je er 't hele forum mee lastig (nfi, al krijg ik waarschijnlijk wel een zooi flames op m'n dak )

Posted by Djeebie on Jun-17-2005 22:31:

Dit begint inderdaad een beetje een kansloos gedoe te worden

Posted by SnuggLe on Jun-17-2005 22:37:

quote:
Originally posted by Phortje
(nfi, al krijg ik waarschijnlijk wel een zooi flames op m'n dak )

Nee hoor, je hebt helemaal gelijk.
Ik snap ook niet waarom JP dan op alle mogelijke manieren moet treiteren. Maarja, zal wel niet te doen hebben. Mijn ignore staat iig aan, dit wordt echt te kansloos.

Posted by jp on Jun-17-2005 22:47:

Ik wil graag duidelijk maken dat er van treiteren geen sprake is. Het enige wat ik doe is (steeds) reageren op aanmerkingen jegens mijn persoon, voor de rest beledig ik niemand of wat dan ook. Of mijn gedrag juist is of niet dat laat ik aan de experts over, in ieder geval is het ludiek. De waarheid mag ook weleens verteld worden.

Ik zit hier voor m'n ontspanning, niet om me te irriteren of mensen belachelijk te maken. Een geintje her en der maakt TA juist boeiend, maar als je het te serieus gaat nemen dan zit er een steekje los.

Posted by eieregooie on Jun-18-2005 01:39:

Jongens, bekvechten doen jullie maar over de telefoon ofzo

Posted by SnuggLe on Jun-18-2005 05:02:

quote:
Originally posted by jp
Ik wil graag duidelijk maken dat er van treiteren geen sprake is. Het enige wat ik doe is (steeds) reageren op aanmerkingen jegens mijn persoon, voor de rest beledig ik niemand of wat dan ook. Of mijn gedrag juist is of niet dat laat ik aan de experts over, in ieder geval is het ludiek. De waarheid mag ook weleens verteld worden.

Ik zit hier voor m'n ontspanning, niet om me te irriteren of mensen belachelijk te maken. Een geintje her en der maakt TA juist boeiend, maar als je het te serieus gaat nemen dan zit er een steekje los.

Blaat. Ooit je eigen gedrag wel eens gespiegeld?
Ga eens naar buiten, wat foto's schieten, in plaats van OVERAL op te reageren en alles 'ludiek' te doen. Want als er iemand hier niet serieus kan doen, en altijd 'ludieke dingen doet' (de scheidslijn tussen steken onder water en 'ludiek' is heel klein hier)....figure it out yourself

Nog effe en dit kan in de TA-relatie-thread Ik heb het er wel mee gehad, ik heb een hekel aan mensen die nooit serieus kunnen zijn.

En met 'de waarheid', lol, ga toch weg, ga naar Dr. P(h)ill ofzo

Posted by eXos on Jun-18-2005 08:56:

Vroeger was t nog leuk hier met veel posts enzo. Nu is t alleen maar onzin wat de revue passeert!

In mijn tijd van MOD ben ik er achter gekomen dat er niet echt veel te MODden valt hiero. slotje hier, editje daar. Dat is t wel. Dus ik zie geen reden voor nog een MOD.

Maar er zijn altijd mensen die graag de geheime fora op TA.com willen zien!

Posted by AirPole on Jun-18-2005 09:42:

Als dit ge-bekvecht nou onstaan is doordat JP mij opeens voordroeg als moderator mag je het van mij ook wel laten heur. Ik ben het niet waard

En besides, een beetje geouwehoer op het forum is leuk, maar er hoeven geen serieuze ruzies o.i.d. uit voort te vloeien.

Vrede op Aard

Posted by Roger on Jun-18-2005 09:46:

quote:
Originally posted by AirPole
Als dit ge-bekvecht nou onstaan is doordat JP mij opeens voordroeg als moderator mag je het van mij ook wel laten heur. Ik ben het niet waard

En besides, een beetje geouwehoer op het forum is leuk, maar er hoeven geen serieuze ruzies o.i.d. uit voort te vloeien.

Vrede op Aard

idd het is maar op het internet hoor, moet niet al te serieus genomen worden vind ik

Posted by New Wave on Jun-18-2005 10:46:

Ejh stelletje zeikhoeren, het is maar internet!. Snap niet dat jullie zo te keer gaan. 99% van dit hele forum is bullshit. Mmoeten we nog serieus over alle dingen gaan lullen ook? Dat doe ik wel op mijn werk en bij mijn familie. Hier moet gekut worden!

Posted by SnuggLe on Jun-18-2005 16:19:

Das wel mooi, altijd dat 'tis maar internet'. Ik vraag me alleen altijd af waarom je je op internet anders voor zou moeten doen dan in real life? Dat vind ik een zwakte. Maar oke, i wont get that discussion started.

Posted by Roger on Jun-18-2005 17:01:

je kan het als een zwakte zien inderdaad en daar geef ik je helemaal gelijk in maar het is ook een manier voor mensen om aan de realiteit te ontsnappen. Sommige mensen willen niet altijd zichzelf zijn en daarvoor is internet de ideale manier.

ik denk in ieder geval dat het zo is en neem alles hier dus niet al te serieus.. misschien kan je elkaar niet uitstaan op het internet maar juist in real life weer wel

Posted by HiGH_NrG on Jun-18-2005 17:09:

quote:
Originally posted by Roger

ik denk in ieder geval dat het zo is en neem alles hier dus niet al te serieus.. misschien kan je elkaar niet uitstaan op het internet maar juist in real life weer wel

Wacht maar tot ik je tegenkom een keer op een feestje...

Posted by SnuggLe on Jun-18-2005 18:55:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG

Posted by Roger on Jun-18-2005 19:08:

quote:

nu durf ik de deur niet meer uit

Posted by Dj Lex on Jun-18-2005 20:02:

quote:

Te droog!

Posted by AirPole on Jun-18-2005 20:04:

quote:
Originally posted by Roger
nu durf ik de deur niet meer uit

Maak er maar grappen om. High_Nrg is de langste TA hiero. Je hebt 3 week nodig om bij te komen als je daar een klap van krijgt.

Posted by HiGH_NrG on Jun-18-2005 20:16:

quote:
Maak er maar grappen om. High_Nrg is de langste TA hiero. Je hebt 3 week nodig om bij te komen als je daar een klap van krijgt.

Je vergeet nog te vermelden dat ik ook nog zo breed ben als een gemiddelde uit de kluiten gewassen gangkast...

Posted by GrooveCollect. on Jun-18-2005 20:41:

hoe groter ze zijn, hoe harder ze vallen...

Posted by New Wave on Jun-18-2005 22:14:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Das wel mooi, altijd dat 'tis maar internet'. Ik vraag me alleen altijd af waarom je je op internet anders voor zou moeten doen dan in real life? Dat vind ik een zwakte. Maar oke, i wont get that discussion started.

Je start hier wel een discussie omdat je post een vraag bevat.
'moeten' Is wat anders dan 'kunnen' bram. Het KAN. het blijkt dat jij de dingen gewoon serieuzer ziet dan andere. Zien wij dat als zwakte van jouw? Needus. Flinke bullshit gozer. Waarom zouden mensen zich zo serieus op moeten stellen? Dan ga je maar naar een forum van VROM of naar een forum die over je studie gaat.

Posted by Roger on Jun-19-2005 01:14:

quote:

ik maak ook geen grappen, ik ben hardstike serieus, net als ik in het normale leven ook ben

Posted by SnuggLe on Jun-19-2005 02:37:

quote:
Originally posted by New Wave
Je start hier wel een discussie omdat je post een vraag bevat.
'moeten' Is wat anders dan 'kunnen' bram. Het KAN. het blijkt dat jij de dingen gewoon serieuzer ziet dan andere. Zien wij dat als zwakte van jouw? Needus. Flinke bullshit gozer. Waarom zouden mensen zich zo serieus op moeten stellen? Dan ga je maar naar een forum van VROM of naar een forum die over je studie gaat.

Waarom mensen zich serieus op moetne stellen?
Hahaha, ga lekker je SBS Shownieuws kijken en Christine van de Laar filmen

Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 »