TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Games!
Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »
| quote: |
| Originally posted by dbl hade jag k�pt nfs:U2 s� hade jag �gt er b�da l�tt |
ohhh dbl blir kaxig 
nyx finns inte en chans att du �ger mig f�r du kommer ha s� mycket v�gdamm i �gonen n�r jag l�mnat startlinjen s� att du inte ens vet vart du �r 
| Originally posted by Vizay ohhh dbl blir kaxig ![]() nyx finns inte en chans att du �ger mig f�r du kommer ha s� mycket v�gdamm i �gonen n�r jag l�mnat startlinjen s� att du inte ens vet vart du �r |
| Originally posted by Vizay nyx finns inte en chans att du �ger mig f�r du kommer ha s� mycket v�gdamm i �gonen n�r jag l�mnat startlinjen s� att du inte ens vet vart du �r |
| Originally posted by Nyx you wish |
Testa rollercoaster tycoon 3!
Man kan ha egen musik i sin park.. pumpar hardstyle i mina karuseller 
Sen kan man �ka sina egna bergochdal banor ocks�, skoj som fan 
Hela �r inte sl�ppt �n men ett demo finns
Finns en l�nk p� www.fragzone.se
lol kul
jag �r RCT addict.
ska se direkt
Har fixat Star Wars Battlefront nu iaf.
Ska bli kul � se hur det spelet �r
Om min dator nu klarar av den ocks�... 
AMD Athlon XP 1800+
GeForce 4 4200 128Mb
512Mb 333Mhz ram minne
w00t ny counterstrike source sl�pps n�sta vecka 
n�gon annan som lirar rome:total war?
jag hajar inte varf�r jag f�r h�g squalor i vissa st�der och andra inte.. m�ste finnas n�gon faktor jag missat. (squalor=den lilla r�ttan p� negativa stapeln d�r man ser population growth och population order)
http://www.fifastreet.com/
m�ste ba ha de spelet n�r d kommer 
Pro Evolution Soccer 4 och GTA San Andreas lirar jag .
Jag vill ha World of Warcraft. 
| Originally posted by K-PAXian Jag vill ha World of Warcraft. |

| Originally posted by SteveTranz4ever Tjena K-PAXian ! V�lkommen till TA... har inte sett dig h�r f�rr ![]() Har precis installerat UT2004... ska bli kul ! Kan vi inte f�rs�ka k�ra n�n SWE-TA grej online med n�t spel snart igen.... vad vore b�sta/roligaste spelet att k�ra ? inte CS |
| Originally posted by cviper Neh, absolut inte CS. Personligen skulle jag inte ha n�t emot ut2004... Det var hyfsat l�nge sen jag lira det |
hmm.. cs till hl2 n�r de sl�ppts ?
s�l�nge jag har spelet s� e jag la med o lirar
| Originally posted by SteveTranz4ever Tjena K-PAXian ! V�lkommen till TA... har inte sett dig h�r f�rr ![]() |
ARGH!
unreal tournament
finns inget spel jag hatar mer �n UT.
| Originally posted by ScuL ARGH! unreal tournament finns inget spel jag hatar mer �n UT. |

mhm. har sv�rt med f�rslag f�r att de mesta troligtvis inte har eller vi spela det som jag f�redrar hehe
men actionshooters �r bra.... quake , counterstrike, battlefield (1942/vietnam), doom3, osv osv
men helst inte UT. det �r �ckligt 
| Originally posted by keddo skulle l�tt vara med, har inte ut2004 dock hmm.. cs till hl2 n�r de sl�ppts ? |

Okej Doom3 skulle jag kunna t�nka mig om det inte vore f�r att det �r s� tungdrivet... �r vad jag har h�rt iaf.
Jag vill g�rna ha pang pang Lucky Luke och inte massa lag tjaffs att man ska beh�va taktik � skit...
Annar �r bilracing coolt ocks�... 
| Originally posted by SteveTranz4ever Okej Doom3 skulle jag kunna t�nka mig om det inte vore f�r att det �r s� tungdrivet... �r vad jag har h�rt iaf. Jag vill g�rna ha pang pang Lucky Luke och inte massa lag tjaffs att man ska beh�va taktik � skit... Annar �r bilracing coolt ocks�... |
| Originally posted by SteveTranz4ever Kan vi inte f�rs�ka k�ra n�n SWE-TA grej online med n�t spel snart igen.... vad vore b�sta/roligaste spelet att k�ra ? inte CS |
Jag �r inte alls duktig, men jag tycker att det �r r�tt roligt