TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- MondayBar Spring Cruise 2004
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »
| quote: |
| Originally posted by lonne Viktor ska du �ka ? |

| Originally posted by JayBee s� nu �r mina 2 hytter bokade. men efter alla problem och folk som hoppat av och folk som hoppat p� s� har det �nd� slutat med samma problem som jag hadde f�r cirka 2-3 veckor sedan. jag har 2 hyttplatser lediga. S� om det �r n�gon sim vill ha dem s� s�g till S� FORT SOM M�JLIGT. |
| Originally posted by Unis Vad kostar dom 2 platserna? M�jligt att jag �r intresserad |
ingen j�vel har ringt mig-.. d� f�r man g� upp tidigt imorrn d� -.. h�rligt n�r ja inte kommer komma i s�ng innan 5 :/
| Originally posted by staz ingen j�vel har ringt mig-.. d� f�r man g� upp tidigt imorrn d� -.. h�rligt n�r ja inte kommer komma i s�ng innan 5 :/ |
omfg`? hon tog person nr & namn p� alla som skulle bo i hytten... kunde inte ens n�ns personnummer s� satt och bl�lj�g.. slant till och med s� ett personnummer blev ett par dagar under 20 (i f�rh�llande till cruisen)
n�r man betalar, uppger man bokningsnummret d� eller? och hur g�r man betalningen? fan hon stekte sig med sitt j�vla f�rh�r, ville fr�ga grejer men vart f�r sp�nd.. sitter som en ihoptryckt fj�der (av metalltypen) nu.
och vafna, vad s�ger dom om man inte kan personnr? eller inte �r s�ker p� alla som ska med, eller om man byter ut n�n av dem man uppgav? stod ju typ inget p� bokningsinfon om det?
god damnit.
| Originally posted by staz omfg`? hon tog person nr & namn p� alla som skulle bo i hytten... kunde inte ens n�ns personnummer s� satt och bl�lj�g.. slant till och med s� ett personnummer blev ett par dagar under 20 (i f�rh�llande till cruisen) n�r man betalar, uppger man bokningsnummret d� eller? och hur g�r man betalningen? fan hon stekte sig med sitt j�vla f�rh�r, ville fr�ga grejer men vart f�r sp�nd.. sitter som en ihoptryckt fj�der (av metalltypen) nu. och vafna, vad s�ger dom om man inte kan personnr? eller inte �r s�ker p� alla som ska med, eller om man byter ut n�n av dem man uppgav? stod ju typ inget p� bokningsinfon om det? god damnit. |

Loosen up duuuude
jo men, jag fr�gade varf�r de skulle ha personuppgifter p� alla i hytten och hon ba d e j�tteviktigt, sj�fartsverket blablabla, s� blev lite nojig att de kommer g� igenom dem.. fr�gade ocks� om det r�ckte med att hyttansvarig skulle vara 20+, men alla skulle tydligen det
r�kade ju ange ett personnr i bokningen som sagt som 'f�r ung' i f�rh�llande till kryssningen, vilket kanske inte �r s� clever.. om de uppt�cker det i sina listor, tror du de utf�r en koll d�?
N�r �r de de anv�nder den 'Listan' , �r det n�r biljetter h�mtas ut? och det r�cker med att hyttansvarig visar IDhandlingar?
*comfort me* 
egentligen var det inget spec, visste bara inte att de tog personnr p� alla.. men det har de allts� gjort tidigare cruises ocks�?
| Don�t worry.... be happy Loosen up duuuude |
Armin van Buuren (Holland)
Markus Schulz (Tyskland/USA)
Tall Paul (England)
Darren Christian (England)
Eric Prydz (Sverige)
Joel Mull (Sverige)
Johnny Boy (Sverige)
Jace (Finland)
�zg�r Can (Sverige)
Rouzbeh Delavari (Sverige)
Raymond Baaklini (Sverige)
Omid R (Sverige)
Yamazaki (Sverige)
jepp jepp, jag f�r ta chansen med en kastning av mina v�l f�rtj�nade pengar ner i �stersj�n d�
Skulle iaf aldrig ta den chansen om jag inte �kt gratis till Kajen bara hade 15 min hem :P 
staz: fan lugna ner dig
som steve s� uppgav jag inte heller personnummrerna. man f�r ju vara lite fyndig, spela cool. du b�rjar med att ta personnummer fr�n alla dina poolare och sen l�gger du p� n�tt �r p� dem som �r under 20 och sen ringer du in och uppger alla fast med n�got �r mer p� varje person.
easy as that. sen om vi kommer ombord �r en annan saga
alts� alla tidigare resor har det varit lungt och praktiskt sett tror jag verkligen inte de har tid att leta igenom varje person p� ID kort. och om b�ten dessutom �r lite f�rsenad *hoppas* s� blir de mer stressade och bryr sig mindre. 
Hehehe......visst �r livet underbart ibland.....en polare ringde nyss o sa att han har en plats f�r mig i en hytt.......k�nns s��� sk�nt......d� k���r vi!!!!!!!
Haha
Jag har inte ens en personnummer 
| Originally posted by JayBee easy as that. sen om vi kommer ombord �r en annan saga alts� alla tidigare resor har det varit lungt och praktiskt sett tror jag verkligen inte de har tid att leta igenom varje person p� ID kort. och om b�ten dessutom �r lite f�rsenad *hoppas* s� blir de mer stressade och bryr sig mindre. |
)| quote: |
| Originally posted by ScuL Haha Jag har inte ens ett personnummer |
jag undrar hur det blir med dem stackars barnen som f�ddes �r 2000. vad s�ger man egentligen d� n�r man spelar fotbolls match?
Och h�r kommer Sigtunas dubbel nollor!
eller vad�?
(ist�llet f�r typ "h�r kommer skog�s �ttiofyror")
Jaybee: �r du fr�n sigtuna?
Fan, jag �r ju hundr�dd, kommer bli fett nojjig n�r hundarna ska nosa p� mig och skit. Hoppas inte hundarna nosar p� Dj:s, f�r annars kommer ni se mig st� d�r och kallsvettas och ha ett allm�nt livr�dd blick. 
Joy! 
| Originally posted by Proximus Jaybee: �r du fr�n sigtuna? Fan, jag �r ju hundr�dd, kommer bli fett nojjig n�r hundarna ska nosa p� mig och skit. Hoppas inte hundarna nosar p� Dj:s, f�r annars kommer ni se mig st� d�r och kallsvettas och ha ett allm�nt livr�dd blick. ![]() Joy! |
nu har jag ocks� en hytt
party party party 
Bah, jag ska g� igenom VIP tunneln och v�gra bli nosad av en hund. Fast det d�r med s�t tjej l�t lockande.. Steve du har s� fina id�er ibland
/omid
| Originally posted by SteveTranz4ever N� h�... s� du �r inte f�dd p� n�t datum d� ? Trodde �ven att barn som kom med storken hade ett personnummer |
| Originally posted by ScuL Sj�lvklart har jag ett f�delsedatum men det �r inte detsamma. Man beh�ver fyra siffrar till tror jag. Personnummersystemet �r n�t typiskt Svenskt (kanske ocks� anv�nd i andra Nordiska l�nder), men i Holland har vi inte det. |
| Originally posted by Proximus Jaybee: �r du fr�n sigtuna? |

| Fan, jag �r ju hundr�dd, kommer bli fett nojjig n�r hundarna ska nosa p� mig och skit. Hoppas inte hundarna nosar p� Dj:s, f�r annars kommer ni se mig st� d�r och kallsvettas och ha ett allm�nt livr�dd blick. |

Ahh, bokade en B-hytt idag (k�nns lite lyxigt
). Ville mest inte bo l�ngst ner i b�ten bara...
Nu ska man bara pallra sig iv�g och h�mta ut biljetterna ocks�...
Fan, man b�rjar ju redan f� lite resfeber 
| Originally posted by SteveTranz4ever Nu �r det s� h�r... Jag vill ha in samtliga bokningsnummer VIA MAIL, ICQ, MSN ELLER TELEFON, fr�n dom SWETAs som ansvarar f�r en eller flera hytter !!! Jag skall ringa om en ca.vecka och ange alla dessa att dessa hytter vill bo bredvid/mittemot varandra. �ven ni som har A-hytter g�r bra... enda skillnaden mellan A-hytt och B-hytt �r att A-hytt har f�nster. D�ck 6 �r det h�gsta man kan komma och d�r har jag redan bett att min hytt skall vara. Det �r inte s�kert till 100& att detta g�r men iaf. till 99%. SKRIV INTE UT BOKNINSNUMMREN H�R !!!! D� riskerar ni att n�gon annan avbokar eller st�ller till det f�r er |