TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Finland
-- Sekalaista
Pages (31): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 »

Posted by GrimReaper on Apr-22-2004 15:58:

Jaahasjaahas. Itse en oo varma oikein mist��n noista sarjoista, kun en seurannu kuin muutamaa niist� silloin t�ll�in ohimennen.

Posted by Thunder5 on Apr-22-2004 16:04:

Juu no tuskinpa tuolla nyt niin suurta merkityst� on.

Posted by Puuhis on Apr-22-2004 16:17:

Suklaa on hyv��.

Posted by GrimReaper on Apr-22-2004 16:30:

M� suosin yleens� hedelm�karkkeja suklaan sijasta, esim. aakkosia. Niiden nykyinen maku, joka on kait edennyt versioon 5 ei oo kyll� l�hesk��n niin hyv� mit� se alkuper�inen joskus 15v sitten.

Posted by Thunder5 on Apr-22-2004 16:32:

quote:
Originally posted by GrimReaper
M� suosin yleens� hedelm�karkkeja suklaan sijasta, esim. aakkosia. Niiden nykyinen maku, joka on kait edennyt versioon 5 ei oo kyll� l�hesk��n niin hyv� mit� se alkuper�inen joskus 15v sitten.

T�ss� voisi todeta ett� tuotekehitys on ep�onnistunut..

Posted by Puuhis on Apr-22-2004 19:03:

Tuli katsottua juuri Herrasmiesliiga (The League of Extraordinary Gentlemen). Mukava p�tk�, ei tarvitse hirve�sti aivoja rassata ja voi keskitty� sipsin naposteluun. Kartanon perunalastut ovat t�ll� hetkell� omasta mielest� parhaimpia vaikka nyt tulikin vain tyydytty� taffeliin. ..interesting...

Posted by philly_FIN on Apr-23-2004 05:50:

Herrasmiesliiga (The League of Extraordinary Gentlemen)

liiiiiian huono elokuva

Posted by Puuhis on Apr-23-2004 07:31:

quote:
Originally posted by philly_FIN
Herrasmiesliiga (The League of Extraordinary Gentlemen)

liiiiiian huono elokuva

Kuinni? Mun mielest� se oli mukava kun se oli niin ep�todellisen klisee yhdistelem�ll� 1800-luvun 'kuuluisia' hahmoja Marvel tyylisesti. Vampyyrinainen ja Kapteeni Nemon laiva oli ehk� jossain vaiheessa hiukan turruttuva. Niin, ja se amerikkalainen salainen agentti oli kyll� l�pp�. Muuten hauska leffa.

Posted by GrimReaper on Apr-23-2004 08:08:

Juonellisesti elokuvana Herrasmiesliiga on kyll� huonoimpia supersankarileffoja mit� oon n�hny. Miks ihmeess� Connery on menny mukaan, ei voi tajuta. Viihteellisesti se on kuitenkin ihan toimiva paketti.

Itse oon "�ber alles" Marvel-universumin ja useimpien Marvel-leffojen fani, Marvel-sarjiksia niin suomen kuin englanninkielisi� on tullu ker�tty� reilut 18 vuotta. Kohta onkin tulossa Tuomari (The Punisher), Spiderman 2 ja toivottavasti syksyll� Nicolas Cagen t�hditt�m� Marvelin liekkikallo, Ghost Rider. Marvelin sarjiksiin pohjautuvista leffoista tuntuu olevan ylitarjontaa.

Pit�� kai v�h�n p�ivitt�� T�T� threadi�, viime p�ivityksest� kun on aikaa.

Lis�� sarjisleffa -infoa T��LL�.

Posted by Puuhis on Apr-23-2004 09:02:

Sun gorillas uhoaa mun domokunille. Liikaa testosteronia samassa postissa kait?

Posted by syko on Apr-23-2004 10:24:

mmm kukaan sattuis tiet�� mist� l�ytyisi thunderdome t-paitoja ? koittanut etsi�

Posted by GrimReaper on Apr-23-2004 10:50:

quote:
Originally posted by syko
mmm kukaan sattuis tiet�� mist� l�ytyisi thunderdome t-paitoja ? koittanut etsi�

Alkuper�isi� saa sitten aikanaan ID&T:n shopista, kunhan saavat vaatemyynnin starttaamaan.. http://217.148.171.147/shop/content...merchandise.asp.

Mik�li itsetehty kelpaa, lataa T��LT� asianmukainen logo ja vie painettavaksi. Kaikki kuvat on .ai-formaatissa eli Adobe Illustratorin vektorigrafiikkamuodossa (ylivoimaisesti paras mahdollinen kuvaformaatti painatukseen; pakattuna zipppiin) ja pystyt katselemaan niit� tarkemmin jollain grafiikkaohjelmalla, esim. Photoshop, Paint Shop Pro,...

Posted by BetaFactory on Apr-23-2004 12:29:

Elokuvista puheen ollen...

Omalta kannalta tulee katseltua l�hinn� vanhoja kauhuelokuvia. Rajaa menee suunnilleen jossain siell� 1960-1965, sen j�lkeen alkoi tulla liian monimutkaisia tarinoita ja juonia. 30-luvun elokuvia ovat kaikista parhaimpia. Justiinsa, eik�h�n tuo MTV3:n n�ytt�m� (3-4 viikkoa sitten) "N�kym�t�n Mies" ollut 30-luvulta?

Posted by Puuhis on Apr-23-2004 16:02:

Mua on aina h�m�nny noi 'n�kym�tt�m�t miehet', eli miten ne on n�kym�tt�mi�. Miksi ei luut, suolet sun muut n�y, tai jos niill� on vaatteet p��ll� niin miksi vaatteet ei n�y joissain tapauksissa.

Posted by Thunder5 on Apr-23-2004 16:04:

quote:
Originally posted by Puuhis
Mua on aina h�m�nny noi 'n�kym�tt�m�t miehet', eli miten ne on n�kym�tt�mi�.

Niist� ei heijastu valoa vaan se menee l�vitse. T�m� oli yhden yst�v�ni teoria..

Posted by BetaFactory on Apr-24-2004 11:42:

Ja-a, n�ytt�� silt� ett� MTV3:lla on kauhuelokuvaputki menoillaan. T�n��n tulee taas vanha klassikko, "It Came From Outer Space", vuosimalli 1951. �lk�� missatko...

Posted by MekkaFIN on Apr-24-2004 13:34:

quote:
Originally posted by BetaFactory
Ja-a, n�ytt�� silt� ett� MTV3:lla on kauhuelokuvaputki menoillaan. T�n��n tulee taas vanha klassikko, "It Came From Outer Space", vuosimalli 1951. �lk�� missatko...

Ajattelin kans kattoa tuon.

Posted by Thunder5 on Apr-24-2004 14:19:

Jahas.. Eilen tuli katsottua telkkaria pitk�st� aikaa, kun ykk�nen n�ytti t�h�n menness� vuoden parhaan elokuvan (State And Main)...

Loistava satiiri Hollywood elokuvan teosta.

Posted by Puuhis on Apr-24-2004 20:12:

L�ytyyk� kenelt�k��n klubikamaa (valoja ym.) himasta? Itell�ni on strobo, peilipallo ja plasmapallo joka ei sin�ns� kuulu klubille. Jossain vaiheessa voi ilmesty� savukone, UV-valot taikka joku mini-laserikin levareitten seuraksi.

EDIT: UFO lamppukin pit�is l�yty� jostain.

Posted by skip on Apr-24-2004 20:17:

quote:
L�ytyyk� kenelt�k��n klubikamaa (valoja ym.) himasta? Itell�ni on strobo, peilipallo ja plasmapallo joka ei sin�ns� kuulu klubille. Jossain vaiheessa voi ilmesty� savukone, UV-valot taikka joku mini-laserikin levareitten seuraksi.

itse olen ajatellut monta kertaa jotain pient� valoa hommata somisteeksi, mutta aina on vaan menny rahat levyihin ja tulee varmaan my�s aina menem��n, ellen lotossa tms. voita! poliisilamppu on kyll� ensimm�isen� hankintalistalla, koska se on niin cheesy ja aivan mahtavan hauska!

Posted by Puuhis on Apr-24-2004 20:38:

quote:
Originally posted by skip
itse olen ajatellut monta kertaa jotain pient� valoa hommata somisteeksi, mutta aina on vaan menny rahat levyihin ja tulee varmaan my�s aina menem��n, ellen lotossa tms. voita! poliisilamppu on kyll� ensimm�isen� hankintalistalla, koska se on niin cheesy ja aivan mahtavan hauska!

*lis�� muistilistaan: poliisivalo, sininen. 1 kappale.*

Posted by BetaFactory on Apr-24-2004 20:47:

Huom, kanava taitaa olla YLE2, eik� MTV3. Minun moka...

Posted by Thunder5 on Apr-24-2004 21:48:

quote:

Pari UV putkea l�ytyy mutta siihen se sitten j��kin. Poliisivalon varmaan saisin kaverilta ostettua jos vaan olis ylim��r�ist� varallisuutta...

Posted by BetaFactory on Apr-24-2004 22:40:

quote:
Originally posted by Thunder5
Poliisivalon varmaan saisin kaverilta ostettua jos vaan olis ylim��r�ist� varallisuutta...

Mit� varten juuri niit� tekeleit� on olemassa???

Posted by Thunder5 on Apr-24-2004 23:00:

quote:
Originally posted by BetaFactory
Mit� varten juuri niit� tekeleit� on olemassa???

Kaverilla on siis "aito" poliisivalo. Siis sellanen magneetilla varustettu py�riv� lamppu. Poliisilaitokselta saatu.

Pages (31): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 »