TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ADDICTION, 28 Februari, Chez Bebe - Utrecht
Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 »
| quote: |
| Originally posted by T.H.C. Jammer dat je dit moet missen frans! was leuk geweest...ik ga dit iig niet missen, desnoods kom ik wel alleen..ik probeer petertje nog steeds mee te krijgen maar maak weinig kans denk ik.. |
cool
Gaaf man, Misja Helsloot! Goed geregeld!

| Originally posted by Little Theseus IDD ja, kheb dat filmpje toen nog gekeken met Tin zn tong Ondertussen reed ik als een malle naar m'n werk om op tijd te komen (6uur) - met de gebroeders Yarnie slapend achterin - op een gegeven moment moest ik ineens stoppen want hij moest kotsen |
).
.
| Originally posted by kolkiewolkie hehe, begon al tegen een stoplichtsprintje tegen een VW transporter (die dus toch langzamer is dan zo'n slopel astra ).en THC, basd en ik gaan ook, dus no problemo's voor jou dunkt me . |
Ik probeer er ook bij te zijn, lijkt me hartstikke leuk!!! 
beloof nog niks, anders kom ik straks op de knuppellijst 
Hoe gaaf dat misja ook komt! Al is het TA-dj-aanbod naar mijn mening ook al heel goed
!
Baal er echt van dat ik precies die week op vakantie ben; mis behalve addiction namelijk ook nog is een wedstrijd van mn voetbalteam tegen allerlei bekende rotterdammers (henk van stee, emile schelvis, wilfried de jong, hugo borst e.a.
)
| Originally posted by TranceFool Ik probeer er ook bij te zijn, lijkt me hartstikke leuk!!! ![]() beloof nog niks, anders kom ik straks op de knuppellijst |
| Originally posted by Jappio Hoe gaaf dat misja ook komt! Al is het TA-dj-aanbod naar mijn mening ook al heel goed !Baal er echt van dat ik precies die week op vakantie ben; mis behalve addiction namelijk ook nog is een wedstrijd van mn voetbalteam tegen allerlei bekende rotterdammers (henk van stee, emile schelvis, wilfried de jong, hugo borst e.a. ) |
| Originally posted by SnuggLe Jasper knuppel! Zie ik je weeeeeeeeeeeeeeeeeer niet op een feestje! Je ontloopt me gewoon |
| Originally posted by DjRV das niks nieuws toch? volgens mij doet iedereen dat |
oh wacht ik kan sowieso niet die dag dus hoef er nie eens meer over na te denken 
| Originally posted by TimeportE als koklie komt dan kom ik ook! |
vet hoor dat je dat geregeld hebt RV. zou ook wel willen komen, maarja ik ben dan op wintersport dus dat is een beetje jammer.
dj's en aanhang

UP is geen TA sukkel!
en komt leander 2 keer of gaan jullie hem terplekke doorzagen?
ow ja
Ik ben al de hele nacht en ochtend wakker en ik begreep maar niet dat er 6 namen stonden, jeetje wat blind
En UP mag gewoon in dat lijstje, niet janken, je word nog geknuppeld door Tim
En nu ga ik mijn bed in
ach wijf! jij kan ook niets hebben he!
hij is een keer meer dan 24 uur wakker en begint meteen te janken!
word eens een vent!
| Originally posted by Optimus En UP mag gewoon in dat lijstje, niet janken, je word nog geknuppeld door Tim ![]() |
Nou tweede keer goeie keer
lijkt me dus wel leuk om het plaatselijk tuig aan de draatafels te zien :P Moest ik iemand vinden die hier naar toe wil ipv ASTA (tot vervelends toe, idd AvB kun je overal wel eens zien), kom ik zeker es kijkje nemen
| Originally posted by basd Je kunt altijd met mij mee als je niet alleen in de trein durft hoor |

| Originally posted by Eagle` Bas kan ik met jou niet mee, of ben je tegen die datum al verscheept uit belgenland ? ![]() |

ja maar herriner me echt niet meer wanneer, was het februari 
| Originally posted by Eagle` ja maar herriner me echt niet meer wanneer, was het februari |
Ik kan niet. Ik ga dan weekend waarschijnlijk richting Engeland!!
Lijkt me wel vet feestje, dus voor de mensen die wel gaan veel pilzier!
Originally posted by Optimus
knuppellijst ![]() Heb namen genoteerd die reageerd hebben in deze thread tot nu toe |