TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ArisE@Mezz Breda * 27 maart 2004 *
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 »
hm... 2 daagjes na me verjaardag, denk dat ik ff de trein uit tilburg pak en bij een vriend in breda crash
moet nog een kaartje kopen
Ff kijken of ik morgen vroeger weg kan
Zow! Ik heb mn kaartje ook al binnen
Hier ook!
Zojuist ff langs het postkantoor geweest...
De site in online!!!!
Alle info over Arise Events en alles voor aankomende zaterdag!!
www.arise-events.nl
Thankz to P.
hey mensen, sorry ben een beetje laat met reageren, ma ik wou toch ff wa kwijt hier.
Ik kom zwz van te voren omdat ik heb afgesproken met BasD(toch?), ma mss ben ik zelf ook wel aanwezig op t feest!
Anyway, mochten jullie nog ergens heen willen, als je ergens voor 2 uur binnen wil komen kan je naar de Spock (klein, maar errug fijn, met Mark Green achter de Wheels of steel) of t Kerkplein (erg mooie tent met veel prachtig vrouwvolk maar de muziek is wel flink commercieel). Deze zijn beide tot 4 uur open, dan hoef je toch 2 uur minder te wachten op de 1e trein!
mss tot zaterdag!
PB
vanzelfsprekend ben ik ook van de partij 
| quote: |
| Originally posted by Phat B hey mensen, sorry ben een beetje laat met reageren, ma ik wou toch ff wa kwijt hier. Ik kom zwz van te voren omdat ik heb afgesproken met BasD(toch?), ma mss ben ik zelf ook wel aanwezig op t feest! Anyway, mochten jullie nog ergens heen willen, als je ergens voor 2 uur binnen wil komen kan je naar de Spock (klein, maar errug fijn, met Mark Green achter de Wheels of steel) of t Kerkplein (erg mooie tent met veel prachtig vrouwvolk maar de muziek is wel flink commercieel). Deze zijn beide tot 4 uur open, dan hoef je toch 2 uur minder te wachten op de 1e trein! mss tot zaterdag! PB |
beter laat dan nooit, maar ja:
http://trance.nu/v3/news_show.php?id=2403
aankondiging van t feest op de frontpage. succes met arise!
Super Tim,
Ik word hier vrolijk van!!
Relax..
303
Basvh
DJ Lex
eieregooie
Jappio
Kolkiewolkie
M_Peror
magrec
Optimus
Snuggle
Switch
Trancefool
Bouma-Bros (100%
)
| Originally posted by SnuggLe Dacht dat BasD niet meer ging hoor.... |
303
Basvh
DJ Lex
eieregooie
Jappio
Kolkiewolkie
M_Peror
magrec
Optimus
Snuggle
Switch
Trancefool
Bouma-Bros (100%
)
Total WooT
Dacht dat Basvh niet meer zo zeker was (tentamens).
Switch erbij?? Volgensmij niet hoor! (geldgebrek)
Magrec kwam ook niet helemaal zeker (moest een auto hebben)
En Kolkiewolkie twijfelt altijd, dus ik twijfel nu ook of hij wel ging 
Dus...lijstje is niet helemaal correct volgensmij.
Maar dat aapie van een Jappio is er ook weer een keer bij
Gezellig! 
| Originally posted by SnuggLe Maar dat aapie van een Jappio is er ook weer een keer bij Gezellig! |
| Originally posted by Jappio komt anke ook? |
te meppen 
| Originally posted by SnuggLe Ja om jou een te meppen ![]() Nee die weet het nog niet, ze wilde eigenlijk niet meekomen/uitrusten en had geen geld. But who knows... |
is er eigenlijk al iets bekend van afterparty ofzo?
eieregooie wilde/gaat Naar Asta voor Ferry Corsten. Arise ging ook, weet niet wie er met hem meegaan
Ik ga als het goed is (en als het nog mag
) met ei en Bram met de auto mee en wat mij betreft is Ferry Corsten ook wel lekker

Yep, de haagse harries rijden met mij mee... Voor Anke is ook nog wel plekkie, en als ik me oma uit de kofferbak haal (don't ask
) kan ik er daar ook nog wel 3 kwijt 
Maw, ik zit vol 
En idd, afteren met Ferry lijkt me wel een plan 
| Originally posted by Jappio was een typisch voorbeeld van just kidding is er eigenlijk al iets bekend van afterparty ofzo? |
achter, dus van mijn kant ook hoor apie 

Ik wens iedereen veel plezier en ArisE veel succes met zijn feest. Ik kan helaas niet want ik ga naar de Hemkade.
Daar moet mijn broer 2 x aantreden zaterdag en dat mag ik natuurlijk niet missen. Maarja volgende keer maar dan. 
| Originally posted by SnuggLe Magrec kwam ook niet helemaal zeker (moest een auto hebben) |
| Originally posted by magrec Klopt en nu gaan mijn ouders een weekje naar turkije dus ik hoop niet dat de auto op schiphol blijft staan voor lang parkeren |
| Originally posted by SnuggLe Maar Ei, d'r is dus nog eventueel plaats voor Anke? Zo niet, ze pasto ook in mijn binnenzak nog hoor |
| Originally posted by Jappio breng je ze toch weg |