TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Roken op Dance-party's????
Pages (7): « 1 2 3 4 5 6 [7]
er gaan 700.000 mensen stoppen met roken per 1 januari stond in de krant
zou eentiende t halen?
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Donna staat niet garant voor het hele forum hoor ![]() He Donna, wat gebeurt er nu 3januari?? |

| quote: |
| Originally posted by Duke2003 er gaan 700.000 mensen stoppen met roken per 1 januari stond in de krant zou eentiende t halen? |

| quote: |
| Originally posted by Duke2003 er gaan 700.000 mensen stoppen met roken per 1 januari stond in de krant zou eentiende t halen? |
| quote: |
| Originally posted by Donna Ja lieverdje dat ligt aan jullie ![]() Als jullie niet in de knoop komen met vervoer enzo dan kan er hier verzameld etc worden,ff gezellie enzo,maar zeggik,niet alles past in mijn mazdaatje |
haaa, ook nog! dan wordt het helemaal gezellig 
ik ben nu een jaar en drie maanden gestopt met roken. het blijft lastig hoor... maar ik had niet anders verwacht. merk wel dat het met periodes komt, en dat ik de laatste tijd heel erg zoiets heb van 'ja maar ik ben nou al zo lang gestopt, ah toe, eentje maar...'.
Alleen ben ik zooooo bang voor die ene sigaret, dat ik hem toch niet opsteek. Lang leve Allan Carr (die zelf weer is begonnen met roken, HAHAHAHAHAHAHAHAHA)
Ik heb ondertussen de meest kloterige en stressvolle dingen al wel heb doorstaan in die tijd dat ik gestopt ben, en nog steeds, bij geen enkele situatie heb ik gerookt. Dus daar ben ik best trots op. Zijn veel anderen die me dat niet nadoen!
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.