TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Roken op Dance-party's????
Pages (7): « 1 2 3 4 5 6 [7]


Posted by Duke2003 on Dec-28-2003 14:50:

er gaan 700.000 mensen stoppen met roken per 1 januari stond in de krant zou eentiende t halen?


Posted by Donna on Dec-28-2003 18:21:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Donna staat niet garant voor het hele forum hoor

He Donna, wat gebeurt er nu 3januari??


Ja lieverdje dat ligt aan jullie

Als jullie niet in de knoop komen met vervoer enzo dan kan er hier verzameld etc worden,ff gezellie enzo,maar zeggik,niet alles past in mijn mazdaatje


Posted by ahp2002 on Dec-28-2003 18:40:

quote:
Originally posted by Duke2003
er gaan 700.000 mensen stoppen met roken per 1 januari stond in de krant zou eentiende t halen?


ben al 4 weken gestopt

volgens mij wordt 2 a 3 maandne het moeilijkst, omdat je dan minder motivatie hebt


Posted by John on Dec-28-2003 18:44:

quote:
Originally posted by Duke2003
er gaan 700.000 mensen stoppen met roken per 1 januari stond in de krant zou eentiende t halen?


als mn vriendin t maar volhoudt, dan boeit t mij niet of die andere 699.999 mense weer gaan roken. maar ik wens alle stoppers succes (Y)


Posted by SnuggLe on Dec-28-2003 19:37:

quote:
Originally posted by Donna
Ja lieverdje dat ligt aan jullie

Als jullie niet in de knoop komen met vervoer enzo dan kan er hier verzameld etc worden,ff gezellie enzo,maar zeggik,niet alles past in mijn mazdaatje


Dat ligt dan aan Ome Franzelare.....zal hem even lief aankijken


Posted by Eye-Riz on Dec-28-2003 23:08:

haaa, ook nog! dan wordt het helemaal gezellig

ik ben nu een jaar en drie maanden gestopt met roken. het blijft lastig hoor... maar ik had niet anders verwacht. merk wel dat het met periodes komt, en dat ik de laatste tijd heel erg zoiets heb van 'ja maar ik ben nou al zo lang gestopt, ah toe, eentje maar...'.
Alleen ben ik zooooo bang voor die ene sigaret, dat ik hem toch niet opsteek. Lang leve Allan Carr (die zelf weer is begonnen met roken, HAHAHAHAHAHAHAHAHA)
Ik heb ondertussen de meest kloterige en stressvolle dingen al wel heb doorstaan in die tijd dat ik gestopt ben, en nog steeds, bij geen enkele situatie heb ik gerookt. Dus daar ben ik best trots op. Zijn veel anderen die me dat niet nadoen!


Pages (7): « 1 2 3 4 5 6 [7]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.