TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Armin+MIKE 28 februari in de Asta....
Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 »

Posted by ArisE2 on Feb-17-2004 09:25:

Is er nog niets bekend over een time table in de XL?
Ik wil Perry en Markus eigenlijk allebei niet missen!!
Een tour de Nederland heb ik er best voor over!!

Posted by Donna on Feb-17-2004 09:25:

Zeg magisch meneertje nummer zoveel,die 5 mins lopen is niks jah,dat heeftie er heus wel voor over,doe je nou moeilijk?

Posted by Bouma-Bros on Feb-17-2004 09:37:

quote:
Originally posted by ArisE2
Is er nog niets bekend over een time table in de XL?
Een tour de Nederland heb ik er best voor over!!

Van Sander kreeg ik de volgende tijden door:

24.00 - 02.30 Armin Van Buuren
02.30 - 05.00 Markus Schulz

Wie er voor Armin draaien weet ik niet. Deuren gaan open om 21.00 uur en sluiten om 05.00.

grtz, Sido

Posted by Donna on Feb-17-2004 09:40:

21:00 ?????

Hm mij benieuwen dan

En om 5 uur word je er echt wel uitgetrapt heur,half 6 is zo goed als ondenkbaar @XL

Posted by Bouma-Bros on Feb-17-2004 09:57:

quote:
Originally posted by Donna
21:00 ?????

Hm mij benieuwen dan

En om 5 uur word je er echt wel uitgetrapt heur,half 6 is zo goed als ondenkbaar @XL

Van de XL-site:

En om de hele maand februari rond te maken zullen wij februari afsluiten met een Armada night! Voor deze avond zullen Armin van Buuren, Spider en Markus Schulz (USA) de avond gaan vertegenwoordigen voor de succesvolle label Armada Records. Wij zullen deze avond al om 21.00 uur de deuren gaan openen en zullen voor jou vele speciale verassingen in petto hebben....

Posted by Donna on Feb-17-2004 10:24:

Muhah zit elke dag op die site,kun je nagaan
Magoed,normaal gesproken geven ze (als ze die al geven) de tijden pas een uur voordat t begint orso :P

Posted by ArisE2 on Feb-17-2004 11:42:

nu hebben ze te maken met Armada.. en aangezien Armin meer te doen heeft die avond, hebben ze geen keus denk ik

En thankz Sido!! kan ik een route gaan plannen

Posted by Robert on Feb-17-2004 14:06:

quote:
Originally posted by ArisE2

heh, dat heb ik ook.. weet ook nog niet zeker wat ik ga doen, moet ff kijken waar anderen zin in hebben.

maakt in principe niet zo heel veel uit want een week later zie ik ze toch allemaal weer in miami

Posted by eieregooie on Feb-18-2004 03:46:

quote:
Originally posted by MaGiK54
gratisparkeerplekken in een garage in de binnenstad

Waar?

Doe mij ook zo'n plek, ik kom ook pas laat...

Posted by MaGiK54 on Feb-18-2004 06:11:

quote:
Originally posted by eieregooie
Waar?

Doe mij ook zo'n plek, ik kom ook pas laat...

Jammer joh, vriend van me heeft het hele jaar door parkeerkaart voor de garage op het "Laantje", vanwege zijn werk

Posted by Donna on Feb-18-2004 09:18:

Nouh,dan zou Armada dat zelf met de gemeente A'dam hebben moeten opnemen denk ik,maar maybe krijgen we wel eendikke inval,LEUK!!

Posted by eieregooie on Feb-18-2004 19:25:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Jammer joh, vriend van me heeft het hele jaar door parkeerkaart voor de garage op het "Laantje", vanwege zijn werk

Posted by DanceTrend on Feb-25-2004 21:58:

w0ei, ik kom ook met de oto samen met Nightdude/Bas/Dj MinX, hoe je m maar wil noemen, mn zusje, een vriend van mij en een vriend van Bas

We komen dus uit het hooge noorden, en ik ben nog nooit met de oto in Den Haag geweest, laar staan bij de Asta.. Dus hoe zit het daar met parkeren? Kan dat een beetje in de buurt?

Ik heb er erg veel zin in

[edit]
Ik zie net op de site van Asta dat er vlakbij een parkeergarage is.. @ houtstraat oid.. Is dat te doen?

Posted by M_Peror on Feb-26-2004 08:13:

Ik zet 'm altijd in parkeergarage Plein (is dat hetzelfde als houtstraat? weet niet...). 't Kost een paar knaken maar hij is 24 uur open, vlakbij de Asta en je auto staat er veilig (denk ik).

(edit) Oh ja tip: NIET parkeren in die parkeergarage recht tegenover de ingang van de Asta. Hartsikke makkelijk... alleen die gaat om 02.00 uur dicht... en het kost aardig wat knaken om 'm open te laten maken.

Hoewel, het duurt tot een uur of 08.00 dus dan kan het misschien weer wel. Maar vooral niet eerder naar huis gaan dan!

Posted by MaGiK54 on Feb-26-2004 09:28:

quote:
Originally posted by M_Peror
Ik zet 'm altijd in parkeergarage Plein (is dat hetzelfde als houtstraat? weet niet...). 't Kost een paar knaken maar hij is 24 uur open, vlakbij de Asta en je auto staat er veilig (denk ik).

(edit) Oh ja tip: NIET parkeren in die parkeergarage recht tegenover de ingang van de Asta. Hartsikke makkelijk... alleen die gaat om 02.00 uur dicht... en het kost aardig wat knaken om 'm open te laten maken.

Hoewel, het duurt tot een uur of 08.00 dus dan kan het misschien weer wel. Maar vooral niet eerder naar huis gaan dan!

Ingang van de parkeergarage van het Plein is in het verlengde van de Lange Houtstraat. Denk zelf dattie het dichtsbij is. Als onbekende issie wel lastig te vinden denk ik, gezien het feit daar allemaal ��nrichtingsverkeer is.

Posted by eieregooie on Feb-27-2004 05:18:

Ja, ben er vorige keer geweest met iemand die de weg wist in die omgeving, maar denk idd niet dat ik em zo 123 terug zou kunnen vinden

Naja, dan maar wat rondjes rijden

Posted by SnuggLe on Feb-27-2004 10:32:

He Ei, als Addiction geen kont aan is rij ik met je mee terug

Posted by eieregooie on Feb-27-2004 19:52:

Posted by djdavid on Feb-28-2004 12:11:

ey mensen! ik ben vanavond ook van de partij

Posted by Eye-Riz on Feb-28-2004 12:46:

ghezelligheid!
en, gaan jullie nog eten vantevoren? zoja, waar?

zie jullie vnaavond!!

Posted by ArisE2 on Feb-28-2004 13:25:

ik ben er ook bij.. nou ja ruim een uur dan.
Daarna snel weer door naar de XLarge!!

Posted by SnuggLe on Feb-28-2004 15:45:

quote:
Originally posted by Eye-Riz
ghezelligheid!
en, gaan jullie nog eten vantevoren? zoja, waar?

zie jullie vnaavond!!

Iris, je zit in de vekeerde thread!
Deze ongezellige mensen die zichzelf TA-ers noemen gaan naar een ander 'feest'

Posted by Remy D on Feb-28-2004 15:48:

Ik kan helaas niet want ik moet werken morgenvroeg anders had ik misschien wel gekomen. Volgende x beter.

Posted by dj_spare on Feb-28-2004 16:58:

tot vanavond figuren!

Posted by Terpsichore on Feb-28-2004 18:25:

Ja, see you tonight maybe! Wordt wel een heftig feestje denk ik!

Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 »