TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Armin+MIKE 28 februari in de Asta....
Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 »
Is er nog niets bekend over een time table in de XL?
Ik wil Perry en Markus eigenlijk allebei niet missen!!
Een tour de Nederland heb ik er best voor over!!
Zeg magisch meneertje nummer zoveel,die 5 mins lopen is niks jah,dat heeftie er heus wel voor over,doe je nou moeilijk?
| quote: |
| Originally posted by ArisE2 Is er nog niets bekend over een time table in de XL? Ik wil Perry en Markus eigenlijk allebei niet missen!! Een tour de Nederland heb ik er best voor over!! |
21:00 ?????
Hm mij benieuwen dan 
En om 5 uur word je er echt wel uitgetrapt heur,half 6 is zo goed als ondenkbaar @XL
| Originally posted by Donna 21:00 ????? Hm mij benieuwen dan ![]() En om 5 uur word je er echt wel uitgetrapt heur,half 6 is zo goed als ondenkbaar @XL |
Muhah zit elke dag op die site,kun je nagaan 
Magoed,normaal gesproken geven ze (als ze die al geven) de tijden pas een uur voordat t begint orso :P
nu hebben ze te maken met Armada.. en aangezien Armin meer te doen heeft die avond, hebben ze geen keus denk ik
En thankz Sido!! kan ik een route gaan plannen
| Originally posted by ArisE2 Ik wil Perry en Markus eigenlijk allebei niet missen!! |
| Originally posted by MaGiK54 gratisparkeerplekken in een garage in de binnenstad |

| Originally posted by eieregooie Waar? ![]() Doe mij ook zo'n plek, ik kom ook pas laat... |
Nouh,dan zou Armada dat zelf met de gemeente A'dam hebben moeten opnemen denk ik,maar maybe krijgen we wel eendikke inval,LEUK!! 
| Originally posted by MaGiK54 Jammer joh, vriend van me heeft het hele jaar door parkeerkaart voor de garage op het "Laantje", vanwege zijn werk |
w0ei, ik kom ook met de oto samen met Nightdude/Bas/Dj MinX, hoe je m maar wil noemen, mn zusje, een vriend van mij en een vriend van Bas 
We komen dus uit het hooge noorden, en ik ben nog nooit met de oto in Den Haag geweest, laar staan bij de Asta.. Dus hoe zit het daar met parkeren? Kan dat een beetje in de buurt?
Ik heb er erg veel zin in 
[edit]
Ik zie net op de site van Asta dat er vlakbij een parkeergarage is.. @ houtstraat oid.. Is dat te doen?
Ik zet 'm altijd in parkeergarage Plein (is dat hetzelfde als houtstraat? weet niet...). 't Kost een paar knaken maar hij is 24 uur open, vlakbij de Asta en je auto staat er veilig (denk ik).
(edit) Oh ja tip: NIET parkeren in die parkeergarage recht tegenover de ingang van de Asta. Hartsikke makkelijk... alleen die gaat om 02.00 uur dicht... en het kost aardig wat knaken om 'm open te laten maken.
Hoewel, het duurt tot een uur of 08.00 dus dan kan het misschien weer wel. Maar vooral niet eerder naar huis gaan dan!
| Originally posted by M_Peror Ik zet 'm altijd in parkeergarage Plein (is dat hetzelfde als houtstraat? weet niet...). 't Kost een paar knaken maar hij is 24 uur open, vlakbij de Asta en je auto staat er veilig (denk ik). (edit) Oh ja tip: NIET parkeren in die parkeergarage recht tegenover de ingang van de Asta. Hartsikke makkelijk... alleen die gaat om 02.00 uur dicht... en het kost aardig wat knaken om 'm open te laten maken. Hoewel, het duurt tot een uur of 08.00 dus dan kan het misschien weer wel. Maar vooral niet eerder naar huis gaan dan! |
Ja, ben er vorige keer geweest met iemand die de weg wist in die omgeving, maar denk idd niet dat ik em zo 123 terug zou kunnen vinden 
Naja, dan maar wat rondjes rijden 
He Ei, als Addiction geen kont aan is rij ik met je mee terug 

ey mensen! ik ben vanavond ook van de partij
ghezelligheid!
en, gaan jullie nog eten vantevoren? zoja, waar?
zie jullie vnaavond!!
ik ben er ook bij.. nou ja ruim een uur dan.
Daarna snel weer door naar de XLarge!! 
| Originally posted by Eye-Riz ghezelligheid! en, gaan jullie nog eten vantevoren? zoja, waar? zie jullie vnaavond!! |
Ik kan helaas niet want ik moet werken morgenvroeg anders had ik misschien wel gekomen. Volgende x beter.
tot vanavond figuren! 
Ja, see you tonight maybe! Wordt wel een heftig feestje denk ik!