TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Armin & MIKE - 28 februari - Asta, Den Haag
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »
| quote: |
| Originally posted by SilentEagle Ik heb een kaart en kan wel eventueel bestellen, maar als er iets tussenkomt en ge kunt ni gaan, dan betaalt ge ze sowieso... Maar kheb nog 1 vraagje voor mensen met ervaring met Ticketservice: Sturen ze die tickets op naar je thuis, of moet je die ergens afhalen? |
Kwil eerst nog van iemand horen of ze die dan naar mij thuis sturen of wat anders...
Graag gedaan hoor
Kleine moeite... En of de Thalys duurder is? Vast wel, geen idee... prijzen mogen jullie zelf uitzoeken 
Als et nou een probleem wordt met die kaarten... let me know ok 
| Originally posted by SilentEagle Kwil eerst nog van iemand horen of ze die dan naar mij thuis sturen of wat anders... |
zal morge betale ei
^^ hehe, zal ook zo snel mogelijk even langs de bank passeren..
alvast merci! 
| Originally posted by eieregooie REISINFO TREIN: Internationale trein: 17:15 Antwerpen-Berchem 18:57 Den Haag HS 6 Deze rijdt om het uur Thalys: 18:05 Antwerpen-Berchem 19:27 Den Haag HS Deze rijdt om de 3 uur Beide treinen rijden rechtstreeks. TRAM: Lijn 1 richting Scheveningen Noorderstrand van halte: Station HS naar halte: Centrum Deze lijn rijdt om het kwartier Lijn 16 richting Centraal Station van halte: Station HS naat halte: Centrum Deze lijn rijdt om het kwartier, enkele minuten na lijn 1 Het is slechts 3 haltes met de tram in in ongeveer 5 minuten. Bron: http://www.ns.nl / http://www.htm.nl Nou, trams genoeg dus Hoop dat jullie hier wat aan hebben |
Gladius en pooley hebben betaald
no way back 
woooeeeeiiii
maybe kunnen we nu een lijstje maken met diegene die "officieel" gaan hehehe
allez, diegen die echt 100% zeker zijn ...
ik heb ook nog video van armin solo in de asta ... als iem een persoon kent die in den haag woont ofzo dan kunnen we maybe iets regelen dat we ervoor nog wat naar die video kijken om "in the mood" te komen ...
ik ga morgen langs de bank!

| Originally posted by MaGiK54 Als Hagenaar sluit ik mij geheel aan op dit reisplan van Ei. Regel jij de meeting Ei met de Nederlandse TA'ers |

of bespreek anders eens een NLTA meeting op het BETA forum 
| Originally posted by eieregooie Hehe, ja ik meet ze al bij de tramhalte, al is het alleen om ff de kaarten uit te delen... Ik ga namelijk zelf ook nog ff naar Addiction. Maar dat meeten komt vanzelf wel in de Asta, zo groot is die niet ![]() Maarre... geloof niet dat ik jou ooit gezien heb Magik, dus weet nie of ik je wel herken dan... |
Bloody hollanders with their bloody kick ass discos :s
Ziezo geld voor ASTA kaartje overgeschreven EI, morge mot het denk ik wel op je rekening staan
Officiele kneusjeslijst voor 28/O2:
Eagle`

Officiele kneusjeslijst voor 28/O2:
Eagle`
emma
zehra
gladius
ei
Eagle`
emma
zehra
pooley
Gladius
Eieregooie
Eagle`
emma
Zehra
pooley
TOR
DjCresto
SilentEagle

jongens we gaan er allemaal naartoe eh 
x 6 
wat info over het treinverkeer:
dat weekend zijn er werken tussen Antwerpen-Berchem en Antwerpen-Centraal. voor zover ik weet rijden alle IC-treinen door tot Antwerpen-Centraal. maar er is wel een vertraging van 10min.
ticketje ziet er mooi uit ei
heb er echt veel zin in ...
nog 2 weeken en 2dagen 
Ach, standaard ticketservice kaartje... Maar ik wilde even laten zien dat de kaartjes daadwerkelijk binnen zijn 
| Originally posted by eieregooie x 6 |
| Originally posted by MaGiK54 Wat zijn de servicekosten � 2.10, lees ik het goed ? |
Ja, ik had op ticketservice.nl gekeken, daar stond 3,50 maar ik heb nu idd 2,10 aan servicekosten betaald...
Dusse, degenen die al betaald hebben kunnen 1,40 terug krijgen